Wii Homebrew welteverstaan Quake spelen met je wiimotequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef FJD het volgende:
Goed nu we de muziek gehad hebben is het tijd voor een overbrugging richting het wekelijks voetbal gezeik.
PS3
Xbox
Wii![]()
![]()
OMG!11!1
Preciesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef ursel het volgende:
Voetbal hebben Jorrit en ik al doorgenomen..
FOUT!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef FJD het volgende:
Goed nu we de muziek gehad hebben is het tijd voor een overbrugging richting het wekelijks voetbal gezeik.
geloof me, dat verschil hoor je echt wel, X-Fi kaartje en Sennheiser koptelefoon, je wil niet weten wat een verschil dat maakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
frank wel die is muziekofiel
al die gasten die hun muziek ook in flac willen omdat het dan ''beter'' is
ik heb altijd 192 kb/s en hoor het echt niet als het hoger is hoor
Frankquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
FOUT!
er zijn ook nog mensen die werken en geen pc in de buurt hebben om te replyen![]()
[..]
geloof me, dat verschil hoor je echt wel, X-Fi kaartje en Sennheiser koptelefoon, je wil niet weten wat een verschil dat maakt.
als je het niet weet en er niet naar kijkt hoor je het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
FOUT!
er zijn ook nog mensen die werken en geen pc in de buurt hebben om te replyen![]()
[..]
geloof me, dat verschil hoor je echt wel, X-Fi kaartje en Sennheiser koptelefoon, je wil niet weten wat een verschil dat maakt.
als je het niet weet en niet naar kijkt weet je ook het verschil niet tussen een Suzuki Alto en een Ferrari Enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
als je het niet weet en er niet naar kijkt hoor je het niet.
zo niet belangrijk
Je mag het ook een keer bij mij komen spelen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:58 schreef FJD het volgende:
Bier en taart staat klaar hoor
Ow Jorrit, Vanmiddag komt ook mn wielerkleding binnen
Puni, als je GT4 of Metal Gear wilt lenen moet je maar even roepen, ik heb toch pas over een maand een PS3
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:12 schreef staticdata het volgende:
Je mag het ook een keer bij mij komen spelen hoor
Morgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk gewoon eens een vrijdagavondje inplannenRoep eens wat? Groentepakket is net weer geweest helaas
Dat zou je we willen he! Kan ik meteen de overgebleven taart meenemen zeker?quote:
nee hij komt ps3'enquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer, a.s. vrijdag 19:50 of 22:10 Get Smart.... ok?
keertje bf2'en is ook wel een ideequote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:40 schreef ursel het volgende:Hij had gister-avond afgesproken voor de FNFN
Oh ja dat was gisteren ook nogquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:40 schreef ursel het volgende:Hij had gister-avond afgesproken voor de FNFN
En maak ook even duidelijke afspraken met t vrouwtjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:45 schreef ursel het volgende:
SNFN![]()
Moet alleen ff in de agenda kijken..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef FJD het volgende:
Thanks allemaalBier en bitterballen staan klaar
[..]
En maak ook even duidelijke afspraken met t vrouwtje
Die afspraak had hij duidelijk gemaakt met mij hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef FJD het volgende:
[..]
En maak ook even duidelijke afspraken met t vrouwtje
Sorry hoor..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef staticdata het volgende:
Die afspraak had hij duidelijk gemaakt met mij hoor![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:52 schreef ursel het volgende:
[..]Dat mensen het BoF! Forum nog steeds gebruiken zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |