Even googlen op "booth with last working configuration", weet nl niet zeker of dit ook driverproblemen opleverd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:20 schreef Viro het volgende:
volgende probleem dient zich aan. Ik wou mijn drivers van mijn videokaart updaten,dus eerst oude drivers eraf gegooid. Na rebooten krijg ik alleen maar zwart beeld. Opstarten in veilige modus en met enable VGA modus levert niks op. Ben nu radeloos. Voor het eerst betreft pc problemen. Ik mag de data die op m'n hdd staat niet kwijt raken aangezien ik sommige progs en bestanden heb staan die ik nog niet heb kunnen back-uppen.
Btw Ik post vanaf mijn iPod.
Das raar! Kun je dit wel lezen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kan dat komen doordat ik een ipod blocker heb geinstalleerd?
Nee ook nietquote:
Zeker een beta die blocker, dit zijn gewoon posts vanaf m'n PCquote:
alleen zit die in indiaquote:
Ik voel me genaaidquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:36 schreef Sickert het volgende:
Zo de keuken + inbouw aparatuur is geregeld op mn werk
voor een hele mooie prijs
1000,- voor een koelkast, combi magnetron, Oven. kookplaat, afzuiging en spoelbak en wat kastjes
is een show model maar dat ga ik toch aanpassen
waarde van de oven en combi micro is al 1000,-
flee tibet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef Viro het volgende:
boycot os bejing 2008. Free tibet. Wordt er gek van. Hoor het overal.
lol die van ons word niet eens de helft van die van jouquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik voel me genaaid
Mijn koelkast was al bijna 1000 euro
De gewone veilige modus al geprobeerd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
alleen zit die in india
Ik denk dat ik me hdd moet splisten in twee partities en op de tweede een tijdelijk windows instal moet plempen. Zodra ik het beeld in windows goed werkend heb gekregen moet ik beiden partities weer samen voegen. Mss veel werk maar ik mag absoluut de data niet verliezen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kwaliteit hoorIn welke aansluiting heb je je HDMI kabel gestopt op je versterker en heb je em ook toegewezen in het menu van je versterker?
pauperquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Het klopt allemaal Frankie.. Ik heb me rotgezocht en uiteindelijk heeft Onkyo Japan een mailtje beantwoord.. Zit alleen een switch in maar hij doet niets met het geluid signaal.![]()
Het is de 605 maar ik had achteraf de 805 moeten kopen natuurlijk. Echter die was toen niet te koop in India en vandaar maar een alternatief gekocht.
Houd een beetje op als'ie daar niet te koop is/ was eyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
pauper
de 805 is vele malen beter dat weet iedereen
dan importeer je em toch gewoon?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Houd een beetje op als'ie daar niet te koop is/ was ey
Houd een beetje op als sarcasme niet meer begrepen word eyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Houd een beetje op als'ie daar niet te koop is/ was ey
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Houd een beetje op als sarcasme niet meer begrepen word ey
ey
Inderdaad, daar viel het niet onderquote:sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)
1 bittere, bijtende spot
zuchtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, daar viel het niet onder
Never mind problem is fixed. En met een goeie partionmanager heb je niks te vrezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:18 schreef FJD het volgende:
Je mag absoluut geen data verliezen en om die reden ga je met partitiea lopen kloten op diezelfde HDHaal morgen gewoon een externe behuizing en loop even naar een vriend oid.
Altijd leuk andere weggebruikers. Zo reed ik laatst bijne met 30km/u tegen een los lopende hondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
kon gaan. Het wordt nu alweer iets vroeger donker en zonder licht door het bos is geen pretje
Rij ik vrolijk terug, had nog genoeg over dus reed eenvoudig 30+ km/u steekt er een voetganger over die naar de grond kijkt ipv opzijDoor een noodkreet van mijn kant kon hij nog net opzij springen en ging ik vlak langs hem. Dat scheelde niet voor of ik had een leuke klapper gemaakt.
Heb nu 640 trainingskilometers gemaakt en die 1000 moet wel lukken, mits me projectleider geen roet in het eten gaat gooien. Hij had het laatst alweer over in de avonden en weekenden werken![]()
![]()
Zo en nu eerst ff lekker schijten
Tot het een keertje fout gaat. Altijd eerst je data veilig stellen en dan pas kutten met zulke tools.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Never mind problem is fixed. En met een goeie partionmanager heb je niks te vrezen.
Uhm, welke postbank wil je graagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Altijd leuk andere weggebruikers. Zo reed ik laatst bijne met 30km/u tegen een los lopende hond![]()
Maar ander vraagje. Heb jij mischien nog een gps track van een leuk rondje waarin de postbank is opgenomen ?
gezien de tijd valt het wel mee eigenlijk, had al veel en veel eerder plaats kunnen vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:41 schreef FJD het volgende:
Zo en dat was Band of Brothers. Aflevering 9 is toch echt wel het absolute dieptepunt v/d serie, wat een geweldig indrukwekkende aflevering was dat. Als je je dan vervolgens ook nog eens bedenkt dat het gewoon mensen waren die dit elkaar aandeden dan rest er niets anders dan diep respect voor de mensen die hier ooit tegen in opstand kwamen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:17 schreef Keltie het volgende:
gezien de tijd valt het wel mee eigenlijk, had al veel en veel eerder plaats kunnen vinden.
Klopt, maar dat geld ook voor de Spaanse Inquisitiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:39 schreef FJD het volgende:
[..]
True, jodenhaat was natuurlijk al wijdverspreid maar ongeacht de tijd blijft het toch bizar dat mensen elkaar zoiets aan kunnen doen terwijl ze geloven dat t voor de goede zaak is
Maar goed, goedemorgen!
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
gezien de tijd valt het wel mee eigenlijk, had al veel en veel eerder plaats kunnen vinden.
Jodenhaat/ Antisemitisme is niet iets wat in de jaren '30 is ontstaan, maar wat al vanaf de middeleeuwen aanwezig was, dus het valt mij inderdaad mee dat er vanaf de jaren '30 pas acties tegen de joden genomen werden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
dat het nog een wonder is dat het zolang heeft geduurd?
laat maar ff weten of je dat boek op gaat halen. maar ben van plan om het ook niet heel laat op me werk te. wat mij betreft kan je om 17:00 komen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:23 schreef FJD het volgende:
Aan welke tijd zit je zelf te denken Puni? Om 17:00 is t hier echt uitgestorven dus overwerk doen we niet aan. Misschien moet ik nog even een boek oppikken in Rdam maar om die man nu al te bellen is ook weer zoiets.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
de jeu is de achternaamquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:52 schreef RudyCarell het volgende:
Vannacht voor het eerst oom geworden van Abel de Jeu!
Feli met Abeltje..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:52 schreef RudyCarell het volgende:
Vannacht voor het eerst oom geworden van Abel de Jeu!
Joehoequote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:56 schreef FJD het volgende:
[..]
JoehoeGelukkig maar anders was Jorrit alsnog laatste geworden op Alpe d'Huez
Gefeliciteerd Rudy
Ja dat is de achternaamquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
de jeu is de achternaam
gefeliciteerd i.i.g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |