quote:˙˙˙sʇuǝɯɯoɔ ʇıɥsllnq plo ɹɐǝʎ 51 / ɹǝpɐǝɹ ƃolslɹ lɐnsn ǝɥʇ ʇnoɥʇıʍ sʞuıl ʇǝƃ noʎ puɐ suoıʇdıɹɔsǝp ʎʇılɐnb ɹǝʇʇǝq ɥʇıʍ ‘ɹǝʇsɐɟ ʇsod sʎɐʍlɐ sǝʇıs ǝsɐǝlǝɹ ɹǝɥʇo ǝɥʇ ɥɔıɥʍ ’sǝsɐǝlǝɹ ƃuıʞɔüɟ ʇnoqɐ ǝɹɐɔ ʎllɐnʇɔɐ ʎǝɥʇ uɐɥʇ ǝɹoɯ ʎɐʍ sʇsod ǝɥʇ ɹǝpun sʇuǝɯɯoɔ ʇuɐpunpǝɹ ǝɥʇ llɐ ƃuıpɐǝɹ ʎoɾuǝ ʎǝɥʇ ǝsnɐɔǝq sı ǝɹǝɥ ǝɯoɔ llıʇs oʇ ɹǝɥʇoq ǝldoǝd uosɐǝɹ ʎluo ǝɥʇ ‘ǝloɥ ɐ ʇsnɾ sı ƃolslɹ
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voorbereiding
Zaterdag de laatste oefenmatch, zondag over een week Heracles
of op je kop gaan staan...quote:
geniaal altijdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:39 schreef Sickert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_heeft_gevonden.html
We zullen zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:44 schreef jpjedi het volgende:
he Fred, Moet je weer wachten met een PS3 kopen: http://tweakers.net/nieuw(...)0-en-keypad-aan.html
Dat is niet gezond. Misschien moet je een iets constanter ritme gaan zoeken en zorgen dat je iedere nacht een normale nachtrust krijgtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:23 schreef Viro het volgende:
omg dit is de 2de keer dat het is gebeurd. Dinsdag avond me nest ingedoken, wordt ik wakker is het donderdag :s
volgens mij wordt dat al meer dan 2 jaar tegen hem gezegdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is niet gezond. Misschien moet je een iets constanter ritme gaan zoeken en zorgen dat je iedere nacht een normale nachtrust krijgt
ik weet dat ik een onregelmatig slaappatroon heb. Maar vanaf begin juli (dus sinds begin van de zomervakantie) heb ik een vaste slaappatroon. Iedere dag rond een uur of 12 me nest in en volgende ochtend werd/wordt ik om 7 of 8 uur wakker. Ik vind het ook raar dat dit gebeurd. Straks maar eens langs de huisarts gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is niet gezond. Misschien moet je een iets constanter ritme gaan zoeken en zorgen dat je iedere nacht een normale nachtrust krijgt
ja Ik weet dat ik,sinds me moeder is overleden, de weg even kwijt was. PLs don't remind me the time I did some stupid things.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij wordt dat al meer dan 2 jaar tegen hem gezegd
Je hoefde toevallig niet te werken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:23 schreef Viro het volgende:
omg dit is de 2de keer dat het is gebeurd. Dinsdag avond me nest ingedoken, wordt ik wakker is het donderdag :s
Zal ik dan ook direct zo'n gouden hdmi kabel kopen of kan ik nog wel even zonder?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Ferdi: Voor het geld wat jij te besteden hebt maakt het niet gek veel uit. Die boxenset die je had gezien ziet er prima uit. Kijk hoeveel geld je over hebt en loop een audio zaak in. Vertel je budget en welke aansluitingen je wilt en klaar.
eerste is niet meer dan logisch, dat je de weg kwijt was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ja Ik weet dat ik,sinds me moeder is overleden, de weg even kwijt was. PLs don't remind me the time I did some stupid things.
je wilt gewoon een reactie uitlokken hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal ik dan ook direct zo'n gouden hdmi kabel kopen of kan ik nog wel even zonder?
Tis ook erg rustig hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:15 schreef staticdata het volgende:
je wilt gewoon een reactie uitlokken he
dat is wel erg overdreven voor een telefoon...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:34 schreef jpjedi het volgende:
geniaal zeg..
Iphone launchparty met goodies om 12:00en mijn provider stuurt een auto om me op te halen.
FLIKKER OP MAN.. GEEF ME DIE FUCKING GSM.![]()
En dan mij beschuldigen van het willen uitlokken van een reactiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:53 schreef staticdata het volgende:
dat is wel erg overdreven voor een telefoon...
Nee je moet een platina kabel kopen, je hoort en ziet het verschil echt! Goud is voor n00bs...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal ik dan ook direct zo'n gouden hdmi kabel kopen of kan ik nog wel even zonder?
Erg ongezond. 6 a 8 uur nachtrust per nacht is goed. Meer dan of minder dan dit is niet goed voor je lichaam. Hoe lang jij geslapen hebt kan niet gezond zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:23 schreef Viro het volgende:
quote:De PC bezitters hebben er even op moeten wachten, maar vandaag zijn de eerste details en screesnhots vrijgegeven van Grand Theft Auto IV. Lucky bastards (like me) die zowel een console als een PC hebben kunnen zich opmaken voor een licht aangepaste versie.
Zo zal er een replay editor inzitten die de speler de mogelijkheid geeft om de laatste dertig seconden op te slaan. Vervolgens kan er met wat regisseurs-werk een erg intense clip van gemaakt worden. Online werd er ook het een en ander aangepast. Wat zeker nodig was. Het aantal spelers zal verhoogd worden en er zullen meer server filters beschikbaar zijn.
Ten slotte zal de grafische engine een flinke opknapbeurt krijgen. De resolutie zal bijvoorbeeld verhoogd worden naar 2560x1600. Er komen meer realistische licht effecten en een hogere graad van karakter- en omgeving details. Op 21 oktober wordt Liberty City weer wat gamers rijker!
mwoah van mij is eerder een feit. beetje met een auto worden opgehaald voor een telefoon....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
[..]
En dan mij beschuldigen van het willen uitlokken van een reactie
http://www.livingcinema.n(...)80p-cable-p-286.htmlquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
tering wist niet dat die bestonden zeg.. 25 meter met repeaterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
http://www.livingcinema.n(...)80p-cable-p-286.html
Kost wat, maar dan ben je tenminste niet beperkt in de plek waar je je spullen neerzet en heb je de beste kwaliteit
Doe dat icm deze set
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12572B9004F2411.htm
En je bent helemaal klaar
Dat wordt spinazie etenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef Viro het volgende:
Net terug van huisarts. Gezien mijn medisch verleden denkt zij dat ik ijzer te kort heb. Maar voor de zekerheid moest ik even bloed laten prikken. Binnen 2 weken weet ze meer.
Ja en dat voor nog geen 450 euroquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tering wist niet dat die bestonden zeg.. 25 meter met repeaterIk moet er namelijk eentje naar de eerste verdieping fietsen maar zat vast aan 3 kabels en losse repeater boxen.
Heb zelf een oelbach van 15 meter (zou ook 10mtr kunnen zijn) geloof ik. Signaal op 720P komt prima overquote:Standaard specificaties voor HDMi gaan maar tot 7 meter.
Het liefst uit blik en dan het blik ook direct opetenquote:
We hebben t er wel overquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:59 schreef staticdata het volgende:
Hmmm kan zelfs nog vragen voor korting. maar een harman kardon ofzo is dat buiten budget?
Ik giung daar dus de mist mee in. Mijn Onkyo switched wel hdmi maar filtert de audio niet waardoor ik alsnog een optische kabel heb van ps3 naar de Onkyo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja en dat voor nog geen 450 euro![]()
[..]
Heb zelf een oelbach van 15 meter (zou ook 10mtr kunnen zijn) geloof ik. Signaal op 720P komt prima over
Eerste uitbreidingen voor mij komen pas als ik een nieuw huis heb gevonden. Tot die tijd blijf ik bij wat ik heb. Wellicht als ik een PS3 ooit koop (voor die tijd) dat ik een losse HDMI switch koop.
Als ik een nieuw huis heb, koop ik een nieuwe receiver (met HDMI switching) en een Full HD beamer.
Kan vast wel mee in de hypotheek
Mij stangen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:19 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben t er wel overDe HK receiver zou de kosten op 1000,- brengen via internet, dat is al een flink bedrag. Ach, t zal nog wel twee maanden duren voor t budgetair past dus voor nu vermaak ik me met het stangen van Frankie & JP
een receiver met hdmi switchingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja en dat voor nog geen 450 euro![]()
[..]
Heb zelf een oelbach van 15 meter (zou ook 10mtr kunnen zijn) geloof ik. Signaal op 720P komt prima over
Eerste uitbreidingen voor mij komen pas als ik een nieuw huis heb gevonden. Tot die tijd blijf ik bij wat ik heb. Wellicht als ik een PS3 ooit koop (voor die tijd) dat ik een losse HDMI switch koop.
Als ik een nieuw huis heb, koop ik een nieuwe receiver (met HDMI switching) en een Full HD beamer.
Kan vast wel mee in de hypotheek
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik giung daar dus de mist mee in. Mijn Onkyo switched wel hdmi maar filtert de audio niet waardoor ik alsnog een optische kabel heb van ps3 naar de Onkyo.
Kwaliteit hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik giung daar dus de mist mee in. Mijn Onkyo switched wel hdmi maar filtert de audio niet waardoor ik alsnog een optische kabel heb van ps3 naar de Onkyo.
yep, heb hier de Onkyo 905 staan en wij switchen tussen tv en beamer zonder kabels te verwisselen, 4 x in en 2 x outquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
een receiver met hdmi switching
oh tuurtlijk je hebt dan 2x out nodig. even over het hoofd gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
yep, heb hier de Onkyo 905 staan en wij switchen tussen tv en beamer zonder kabels te verwisselen, 4 x in en 2 x out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |