verkapt kijk-mij-eens-een-iphone-hebben-postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Die vraag stelde je vast in je PM, ik zit overdag op Fok!mobi en daar is PM uitgeschakeld :p
Maar ik eet graag een hapje mee ja
Het gebruik van betere onderdelen zorgt juist WEL voor betere beeld en geluidskwaliteit. Daarnaast is bijv. die Denon ook nog eens een fantastische CD & DVD speler met de beste onderdelen. Kun je van de PS3 zeker niet zeggen. Kwaliteit kost gewoon geld en die Denon is in alle opzichten beter dan de blu-ray speler in de PS3. Dat durf ik zonder de Denon te hebben zien spelen wel te zeggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:38 schreef jpjedi het volgende:
UK is ook lekker bezig zeg..die knallen best aardig op het fietsje. Binnen 2 jaar een Pro-tour team.Ze zitten al op 30 medailles.
Dat heb je als je voor een brits bedrijf werkt. Ik weet niets van NL op de spelen maar wordt elke dag op de hoogte gehouden met de medaille stand van Engeland.![]()
Aangezien BR digitaal is maakt het geen kont uit hoe goed je speler is. hij doet het of hij doet het niet. (deja-vu met de befaamde hdmi kabel.) Het verschil zit hem in de mechanische delen of in de afspeel mogelijkheden. Als het draait zie je het verschil niet op het scherm tussen verschillende spelers. De enige ellende met de PS3 is dat hij niet regio-vrij is.
Verder draait het heerlijk met mijn Onkyo 7.1 en de Samsung 46" FHD.
Ok tell me...Wat zie ik op de tv beter met een denon speler dan met een ps3?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het gebruik van betere onderdelen zorgt juist WEL voor betere beeld en geluidskwaliteit. Daarnaast is bijv. die Denon ook nog eens een fantastische CD & DVD speler met de beste onderdelen. Kun je van de PS3 zeker niet zeggen. Kwaliteit kost gewoon geld en die Denon is in alle opzichten beter dan de blu-ray speler in de PS3. Dat durf ik zonder de Denon te hebben zien spelen wel te zeggen.
Ik ken dat ik leg overal (te) veel geld voor neerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:41 schreef FJD het volgende:
Tis maar net wat je er aan uit wil geven, ieder z'n ding. Voor een receiver+boxen moet ik slikken bij 1000,- maar voor een fiets leg ik dat makkelijk neer.
Leuk, maar natuurlijk gewoon te duur. Hij heeft een budget van 750 euro en wil 5.1. De enige oplossing is een setje te kopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Okey kijk eens naar de Denon AVR-1708 of 1908. Voor speakers zou ik naar de Correct aan de Bergweg gaan en vragen naar Kef Q7 speakers. Geweldige speakers die daar laatst nog voor ongeveer ¤ 200,- p.s. over de toonbank gingen. M'n pa heeft voor die speakers een paar jaar geleden nog ¤ 700,- p.s. betaald.
Mijn vraag was: wat ga ik anders zien op hetzelfde scherm in dezelfde resolutie bij verschillende spelers? Dit vraag ik je omdat je spreekt over beter beeld.. Daar volg ik je namelijk niet zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom maken ze anders uberhaupt high-end blu-ray speler? Toch echt niet alleen om de consument te naaien...
Die tests zijn niet te vergelijken aangezien daar geen high-end blu-ray spelers in voorkomen.
nail on the headquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mijn vraag was: wat ga ik anders zien op hetzelfde scherm in dezelfde resolutie bij verschillende spelers? Dit vraag ik je omdat je spreekt over beter beeld.. Daar volg ik je namelijk niet zo.
Ik kan niet oordelen of de Denon waarde naar geld is. Misschien is de prijs gerechtvaardigd vanwege sublieme gebruiksvriendelijkheid, exclusieve bouwkwaliteit, aansluitmogelijkheden, etc. Maar gezien het businessmodel dat Denon hanteert moeten ze ook een grotere marge hebben dan een Sony. De merknaam moet ook nog wat opbrengen natuurlijk. Ik vermoed dat men ook met hogere kosten kampt omdat hun aantallen veel lager liggen. Zo ook voor patentrechten op BR waar men met minder spelers eenzelfde investering moet terugboeken. Kortweg hun kosten zijn hoger.
Je koopt exclusieve kwaliteit voor veel geld maar je kan dan niet automatisch een lineaire verhouding zien tussen prijs-kwaliteit.
nou het schijnt dat er een omgebouwde patch ergens is van de Auzentech kaart, die er voor zorgt dat DD ook wordt ingeschakeld op X-Fi kaartjes. heb er iets over gelezen maar het werd heel snel weer offline gezet na klachten van Creativequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het mogelijk is om een "echt" DD 5,1 signaal met deze geluidskaart te krijgen, je kan het hoogstens simuleren...
440,-/460,- voor of de Onkyo of de Denon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk, maar natuurlijk gewoon te duur. Hij heeft een budget van 750 euro en wil 5.1. De enige oplossing is een setje te kopen.
Losse receiver met 5.1 boxen erbij lukt niet voor 750.
2 knaak 50 voor jouquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:46 schreef FJD het volgende:
Ik zie een gouden aansluiting en ze lijken ook erg goed geisoleerdHoe duur zijn ze?
Das wel handig! Ik hoorde dat ze in bepaalde kringen ook gebruikt werden als tepelklemmen maar of dat weer in combinatie met de accu was dat weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:49 schreef Sickert het volgende:
je kan er ook je auto mee starten heb ik horen zeggen![]()
daar heeft Frankie vast Bluray filmpjes van met 7.1 geluidquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Das wel handig! Ik hoorde dat ze in bepaalde kringen ook gebruikt werden als tepelklemmen maar of dat weer in combinatie met de accu was dat weet ik niet precies.
Das wel gaafquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:55 schreef Sickert het volgende:
daar heeft Frankie vast Bluray filmpjes van met 7.1 geluid
wel afluisteren op Kef zn speakertjes!!
uh zoiets jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Das wel gaafDan hoor je dus die tepelklemmen in surround dicht klappen. Dan kun je dus een soort zakdoekje leggen gaan spelen met accukabel-tepelklemmen en in je eentje
Dan hoeft de buurt ook niet te weten van je fetish, wel zo goed voor de onderlinge verhoudingen.
Gevonden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:55 schreef Sickert het volgende:
daar heeft Frankie vast Bluray filmpjes van met 7.1 geluid
wel afluisteren op Kef zn speakertjes!!
dat heb je dus met High def dan kijk je alleen kleine stukjes!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:16 schreef FJD het volgende:
Band of BrothersAltijd alleen maar kleine stukjes gezien, nu toch even de wmvhd versie gekocht. Gave serie
Morgen weer verder kijken
Tsssss... RCA CT-100quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat heb je dus met High def dan kijk je alleen kleine stukjes!!
geef mij maar Betamax met 1.0 mono sound
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
all the way films kijken tot de aftitelingen dan terug spoelen oh yeah!!
![]()
[ afbeelding ]
niet teveel knopjes met al die functies niet nodig! gewoon op play drukken op je VCR en GAAN!!
titel kandiaatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:53 schreef Sickert het volgende:
Gaat goed komen met Feyenoord dit seizoen
Voorbereidingquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:53 schreef Sickert het volgende:
Gaat goed komen met Feyenoord dit seizoen
normaal winnen ze van Barendrecht met 10 tegen 0quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voorbereiding
Zaterdag de laatste oefenmatch, zondag over een week Heracles
Maakt niet uit. 2de helft begon de score pas en toen stond zo'n beetje het hele elftal vol met jeugd/ beloftes.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
normaal winnen ze van Barendrecht met 10 tegen 0
Dus wat je zegt is dat de toekomst van Feyenoord in de hoofdklasse ligtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:34 schreef Keltie het volgende:
Maakt niet uit. 2de helft begon de score pas en toen stond zo'n beetje het hele elftal vol met jeugd/ beloftes.
Conclusies trekken zit niet echt bij je sterkste kanten of wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat de toekomst van Feyenoord in de hoofdklasse ligt
beloftes maken schuld, dus hadden ze moeten winnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. 2de helft begon de score pas en toen stond zo'n beetje het hele elftal vol met jeugd/ beloftes.
Dames en heren! Kom tot zien, kom tot zien! We hebben hierboven een partij slechte humor van de bovenste plank! Zoiets is nog nooit in deze wereld vertoont! Nu en eenmalig, hierna is het hopelijk nooit meer te zien!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
beloftes maken schuld, dus hadden ze moeten winnen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dames en heren! Kom tot zien, kom tot zien! We hebben hierboven een partij slechte humor van de bovenste plank! Zoiets is nog nooit in deze wereld vertoont! Nu en eenmalig, hierna is het hopelijk nooit meer te zien!
Dank je en nee zij was het niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef FJD het volgende:
Gefeliciteerd Jorritzij was niet het vrouwelijk gezelschap van pas geleden toch?
Dopingquote:Goedemorgen! Het wachten is op koffie
Ik heb een autoquote:Urs, ging je vrouwtje helemaal niet meer mee of wel in dat weekend?Hoe zit jij met auto's?
Heeft er verder trouwens al iemand nagedacht over of hij een auto kan regelen of stel ik nou moeilijke vragen op de vroege ochtend?
Nu schat je ze toch echt te hoog inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat de toekomst van Feyenoord in de hoofdklasse ligt
Anders probeer ik nog wel wat dagen vrij te krijgen, zodat we er naartoe kunnen fietsenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:17 schreef FJD het volgende:
Van jouw auto wist ik t al JorritBelangrijkste probleem is denk ik hoe de fietsen meegaan, dat lijkt me wel een belangrijke factor.
900km dat kan in 5 dagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Anders probeer ik nog wel wat dagen vrij te krijgen, zodat we er naartoe kunnen fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |