Ik had een val gezet, door een vraag te stellen!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Grmbl. weer de laatste post![]()
En ik had geen TT inspiratie
Yeah baby!! Haske goed!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
zo! goeiemorgen!
ik stond vanochtend opd e weegschaal, en ook op drie verschillende locaties en verschillende houdingen en tien keer wegen bleef ie nog steeds staan op 81,4
ik kan t haast niet geloven. ik geloof dat ik beloond word voor het volhouden toen de weegschaal niet meewerkte... wauw.... dit gewicht is zó nieuw...kan t nauwelijks bevatten. straks duik ik gewoon onder de 80... dat is sinds mn 17e al niet meer gebeurd...
nu volhouden dus
Goed zo, ga zo door!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
*kras kras*
Tuurlijk, 't is goed bedoeld advies! En in ieder geval niet zo enorm bazig gebracht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef Sugar het volgende:
Sowflow, ik vind het wel lief en goed wat je hier komt zeggen.
Nouja, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die maanden meelezen voordat ze eens posten. Dat komt dan op jou over als "even binnenwandelen", maar misschien heeft ze zich al best ingelezen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
já dit is een open forum en dus open topic, maar ik heb 't gewoon niet op mensen die éven binnen komen wandelen en vertellen 'hoe het allemaal moet'.
Ja. Tuuluk. Dat is ook zo lekker makkelijk te doen, mensen en situaties vermijden die energie slurpen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:03 schreef Sowflow het volgende:
En tja...als ik dan toch moet zeggen wat mijn dieet is:
rust, ruimte, alles zo puur mogelijk eten en zonder suiker en witmeel. En dingen die energie slurpen, ontwijken (bijv. sommige mensen en vervelende verplichtingen als...vul zelf maar in
hey mspoez, hoe is het eigenlijk met die energieslurpende situatie bij jou thuis? je was inmiddels duidelijk geweest dat het 'the end'was begreep ik?quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja. Tuuluk. Dat is ook zo lekker makkelijk te doen, mensen en situaties vermijden die energie slurpen.
* koopt hutje op hei*
Sorry hoor.
Loeiveel zou ik het niet noemen. Ik denk dat je iemand anders bedoelt!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:03 schreef Sowflow het volgende:
Trouwens K_I_M, ben jij niet de mamma die loeiveel is afgevallen?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
já dit is een open forum en dus open topic, maar ik heb 't gewoon niet op mensen die éven binnen komen wandelen en vertellen 'hoe het allemaal moet'.
Nu ben ik al lang blij dat het niet weer een herballife promotortje zonder herseninhoud is, maar wat is er mis met gezellig meeposten in plaats van meteen advies door de strot duwen?
*kras*
Ik vond het eigenlijk nog wel ok klinkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk, 't is goed bedoeld advies! En in ieder geval niet zo enorm bazig gebracht.
Als je jezelf ook maar een beetje had ingelezen ipv binnen te vallen en als een eend op prozac begint te kwaken had je in de gaten dat je ongeveer 1800 open deuren in aan het trappen bent en niets nieuws hebt toevoegt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:03 schreef Sowflow het volgende:
K_I_M: "En Soflow, wat voor dieet verkoop jij?".
Haha...leuk gezegd!
Ik verkoop *geen* dieet. Hooguit een mentaal/emotioneel dieet.
Het valt me op dat wanneer vrouwen niet happy zijn, kritisch worden over zichzelf. Vinden zich lelijk, niet goed. Zelfs de zogenaamde "mooiste vrouwen" doen dit! Daarentegen worden mannen kritisch naar de ander. Die reageren af op anderen.
Dus ik zou zeggen: vrouwen, zie je jezelf als ok en mooi, in welke vorm dan ook. Jezelf mooi vinden, jezelf waarderen en goed voor jezelf zorgen zijn allemaal met elkaar gelinked. Goed voor jezelf zorgen + juiste voeding hoort ook weer bij elkaar.
Destructieve gevoelens leiden tot destructief gedrag, dat weten we.
Natuurlijk is het geen eenrichtingsverkeer, als je net dat ene jurkje aan kan, voel je je ook goed, dus het is een wisselwerking. Maar we leven in een maatschappij dat in de eerste instantie op het uiterlijk gericht is, en het innerlijke leven komt later pas in zicht als er problemen zijn.
En afslanken zorgt voor een beter gevoel, maar soms is dat gevoel niet van blijvende duur. Dus dan weet je dat unhappy zijn ergens anders ligt.
Wat niet wil zeggen dat jullie moeten stoppen met op je voeding letten!!!! Vooral doorgaan!! Een diepe buiging hoor!
En tja...als ik dan toch moet zeggen wat mijn dieet is:
rust, ruimte, alles zo puur mogelijk eten en zonder suiker en witmeel. En dingen die energie slurpen, ontwijken (bijv. sommige mensen en vervelende verplichtingen als...vul zelf maar in
Trouwens K_I_M, ben jij niet de mamma die loeiveel is afgevallen?
Dat soort schoenen zijn zó lelijkquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:00 schreef Merel het volgende:
Puntschoenen
[ afbeelding ]
En Kwak gaat góéd!
Kwakjeeeee!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
zo! goeiemorgen!
ik stond vanochtend opd e weegschaal, en ook op drie verschillende locaties en verschillende houdingen en tien keer wegen bleef ie nog steeds staan op 81,4
ik kan t haast niet geloven. ik geloof dat ik beloond word voor het volhouden toen de weegschaal niet meewerkte... wauw.... dit gewicht is zó nieuw...kan t nauwelijks bevatten. straks duik ik gewoon onder de 80... dat is sinds mn 17e al niet meer gebeurd...
nu volhouden dus
Die post hier niet eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
ze verwart je met Troel denk ik(
![]()
) die is gehalveerd
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:03 schreef Vivi het volgende:
Co, die ava heb ik al ongeveer een jaar hoor
* Isabeau zucht en pakt haar scheermessysteemdinggedoe er maar weer bijquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
(..)
Wie zich niet in uiterste serene rust wentelt blijft DIK en ONGELUKKIG en krijgt HAAR op ONGEWENSTE PLEKKEN.
"Ja hoi, met kim, ik kom niet meer naar mijn werk want daar word ik dik van, maar dat salaris mogen jullie wel blijven storten hoor."quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:14 schreef k_i_m het volgende:
Wel eindelijk een goed excuus om mijn werk op te zeggen. Alleen heb ik denk ik niet meer genoeg vet om het te onderbouwen.
Oh ik heb wel wat aan mijn webinstellingen veranderd, daar ligt het ms aanquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh?? Tot gisteren zag ik iets heel anders! Nu alweer vergeten wat, maar het was met rood!
Van opkroppen krijg je kanker, dus dan ben ik liever dikquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
Nou nou dames...het is wel duidelijk wiens ziel hier niet in harmonie is met het lichaam!
Het is doodeenvoudig, om je hele leven om te gooien en elk mogelijk dwars zittend element te elimineren.
We gaan niet meer naar onze schoonouders, vermijden mogelijk vervelend werk, negeren de matige eigenschappen van onze mannen en als onze moslimbroeders 6 x per dag naar Mekka bidden, pakken wij ons yoga matje voor een helende boom, kraanvogel en zonnegroet.
Wie zich niet in uiterste serene rust wentelt blijft DIK en ONGELUKKIG en krijgt HAAR op ONGEWENSTE PLEKKEN.
Dus beter doen jullie ff relaxed .
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Ja hoi, met kim, ik kom niet meer naar mijn werk want daar word ik dik van, maar dat salaris mogen jullie wel blijven storten hoor."
hey isa, welcome backquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Staat je prima, MoBlo! Mooi figuur
Ik heb een jurkje aanen 'vroeger' durfde ik echt nooit jurkjes aan en nu hangen er al 3 in mijn kast
Afvallen is oké
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Ja hoi, met kim, ik kom niet meer naar mijn werk want daar word ik dik van, maar dat salaris mogen jullie wel blijven storten hoor."
Je kan het hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Moblo die breedtestrepen kan je prima hebben hoorstaat goed
ik doe straks zelfs een witte broek aan..... das ook lang geleden
(wel een EDC-jeans natuurlijk)
voelde me altijd uberdik in lichte kleren.... maar eindelijk 'durf' ik dat ook weer aan te doen
Nee, ik kan heel makkelijk stoppen, altijd al. Ik rook zo drie maanden niet, 2 dagen achter elkaar wel en daarna weer niet bijvoorbeeld. Ik ben absoluut niet verslavingsgevoelig gelukkig. Compensatie eten heb ik ook nooit gedaan, toen ik de eerste keer stopte ging ik van anderhalf pakje per dag naar niks, cold turkey, en ben ik ook nog 8 kilo afgevallen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
@ vivi, hoe gaat het met het niet roken ? Beetje te doen ? Of eet je je helemaal klem ?
Je kan die streepjes prima hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
geen zin in
maar heb nog wel een oude![]()
[ afbeelding ]
dit truitje, maar dan met een bruine linnen broek
Beterquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik kan heel makkelijk stoppen, altijd al. Ik rook zo drie maanden niet, 2 dagen achter elkaar wel en daarna weer niet bijvoorbeeld. Ik ben absoluut niet verslavingsgevoelig gelukkig. Compensatie eten heb ik ook nooit gedaan, toen ik de eerste keer stopte ging ik van anderhalf pakje per dag naar niks, cold turkey, en ben ik ook nog 8 kilo afgevallen.
Dat wordt alleen maar slurpender want soontobe-ex vindt dat het allemaal aan mij ligt nu en is me aan het 'straffen', dat ik verdrietig ben is mijn eigen schuld, hij wil me niet meer aanraken, hij praat nauwelijk, toen ik gister aan het klussen was ging hij tvkijken en vanochtend heeft hij zelfs (ja even hoor dat vind ik echt erg) zijn laptop vergrendeld zodat ook de kindjes er niet meer op kunnen spelen... moet ie lekker volhouden dan is het einde oefening wat betreft nog hier wonen en gaat ie maar fijn ergens logeren tot hij in zijn eigen appartement kan!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey mspoez, hoe is het eigenlijk met die energieslurpende situatie bij jou thuis? je was inmiddels duidelijk geweest dat het 'the end'was begreep ik?
en nu???
Wat laat ie zich kennen! Dat bevestigt alleen maar dat je een goede beslissing hebt genomen. Ik kan me best voorstellen dat hij zich nu rot voelt en niet weet wat ie met z'n gevoelens moet, maar als hij helemaal geen begrip kan opbrengen voor jouw kant van de zaak, dan is het gewoon een zak en ben je beter af zonder hem.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:46 schreef mspoez het volgende:
Dat wordt alleen maar slurpender want soontobe-ex vindt dat het allemaal aan mij ligt nu en is me aan het 'straffen', dat ik verdrietig ben is mijn eigen schuld, hij wil me niet meer aanraken, hij praat nauwelijk, toen ik gister aan het klussen was ging hij tvkijken en vanochtend heeft hij zelfs (ja even hoor dat vind ik echt erg) zijn laptop vergrendeld zodat ook de kindjes er niet meer op kunnen spelen... moet ie lekker volhouden dan is het einde oefening wat betreft nog hier wonen en gaat ie maar fijn ergens logeren tot hij in zijn eigen appartement kan!
En toch voelt het GOED!!
Ik wel. Ik ben namelijk ook heel verdrietig en ik wil eigenlijk helemaal niet dat ons gezin stuk gaat maar ik kan het niet meer. En ik wil dat we daar samen verdrietig om kunnen zijn maar goed, dat kan blijkbaar niet. En daar baal ik van.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef Vivi het volgende:
Wat een eikel. Maarreh..ik zou niet eens meer WILLEN dat ie me zou aanraken, Huuuh!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben namelijk ook heel verdrietig en ik wil eigenlijk helemaal niet dat ons gezin stuk gaat maar ik kan het niet meer. En ik wil dat we daar samen verdrietig om kunnen zijn maar goed, dat kan blijkbaar niet. En daar baal ik van.
Ik draag geen sneakers naar mijn werk maar verder hier hetzelfde hoor. Al hoef ik dan weer nooit vies werk te doen. Ik vind het gewoon fijner zitten en vind het extra leuk als ik dan wel een keer heel netjes gekleed gaquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Wat zijn jullie allemaal uber-feminine met hoge hakken en elegante kleertjes! Ik heb best wat netjes & mooi hangen, maar naar mijn werk draag ik gewoon jeans, sneakers en een shirtje.... Niemand maakt zich druk om hoe ik eruit zie, en ik moet toch regelmatig 'vies' werk doen
Waar en hoeveel?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, jij wint, Chico. Ik heb massa's lieve rokjes en gezellige bloesjes. Ik draag ze alleen niet zo vaak![]()
Ik heb gisteren een paar suede allstars gekocht in de uitverkoop der uitverkopenNiet erg elegant, wel praktisch.
In zo'n situatie zijn jullie wel de laatsten die elkaar kunnen troosten. En HIJ is verdorie de reden dat jullie gezin stuk gaat, ik zou echt geen behoefte hebben aan zijn troostquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben namelijk ook heel verdrietig en ik wil eigenlijk helemaal niet dat ons gezin stuk gaat maar ik kan het niet meer. En ik wil dat we daar samen verdrietig om kunnen zijn maar goed, dat kan blijkbaar niet. En daar baal ik van.
30 e, in Belgie. Ze zijn best leuk, beetje retro-look: camel met bruin en een oranje streepjequote:
Dit dus.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zo'n situatie zijn jullie wel de laatsten die elkaar kunnen troosten. En HIJ is verdorie de reden dat jullie gezin stuk gaat, ik zou echt geen behoefte hebben aan zijn troost.
Hij is degene die dit alemaal had kunnen voorkomen!
Die laatste zin is wel waar maar weet je. Je partner is de gene waar je je het meest op je gemak voelt en waar je als het goed is naar toe gaat als je getroost wilt worden. Het feit dat hij iets onvergeeflijks gedaan heeft doet niks af aan hoeveel ze waarschijnlijk nog steeds van 'm houdt en eigenlijk gewoon bij 'm wil zijn. Ik snap het wel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zo'n situatie zijn jullie wel de laatsten die elkaar kunnen troosten. En HIJ is verdorie de reden dat jullie gezin stuk gaat, ik zou echt geen behoefte hebben aan zijn troost.
Hij is degene die dit alemaal had kunnen voorkomen!
thnxquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die laatste zin is wel waar maar weet je. Je partner is de gene waar je je het meest op je gemak voelt en waar je als het goed is naar toe gaat als je getroost wilt worden. Het feit dat hij iets onvergeeflijks gedaan heeft doet niks af aan hoeveel ze waarschijnlijk nog steeds van 'm houdt en eigenlijk gewoon bij 'm wil zijn. Ik snap het wel.
Fout, ze hield/houdt van de persoon die ze dacht dat hij was, iemand die niet zou vreemdgaan en stelselmatig tegen haar liegt. En vervolgens ook nog eens háár verwijten maakt. Die persoon bestaat dus niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die laatste zin is wel waar maar weet je. Je partner is de gene waar je je het meest op je gemak voelt en waar je als het goed is naar toe gaat als je getroost wilt worden. Het feit dat hij iets onvergeeflijks gedaan heeft doet niks af aan hoeveel ze waarschijnlijk nog steeds van 'm houdt en eigenlijk gewoon bij 'm wil zijn. Ik snap het wel.
Er is hier toch geen goed of fout? Die knop zet je niet zomaar om. Gezien mspoez reactie zat ik aardig in de richting. Verstand en gevoel lopen niet altijd gelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Fout, ze hield/houdt van de persoon die ze dacht dat hij was, iemand die niet zou vreemdgaan en stelselmatig tegen haar liegt. En vervolgens ook nog eens háár verwijten maakt. Die persoon bestaat dus niet.
MsPoez, ik snap best dat het ontzettend veel pijn doet hoor, daar doet dat niets aan af natuurlijk.
Kon je er geen zooltje in doen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:49 schreef conleche het volgende:
Shoobaloo had uitverkoop en ook daar had ik geen mazzel: de prachtigste schoentjes van Christian Dior, van 500 euro voor 150, maar toch echt een maat te groot, heb nog getwijfeld, want ze waren echt heel mooi! Dus iemand die wel maat 38 heeft.........
Ik snap dat je de knop niet zomaar omzet, maar dat er geen kwestie is van goed of fout ben ik niet met je eens. Voor mij persoonlijk zou dat iig wel schelen mbt de knop omzetten. De liefde zou op slag een stuk minder worden als iemand zo met mij zou omspringen. Maar ik snap dat dat voor andere mensen anders werkt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er is hier toch geen goed of fout? Die knop zet je niet zomaar om. Gezien mspoez reactie zat ik aardig in de richting. Verstand en gevoel lopen niet altijd gelijk.
Oh met geen goed of fout bedoelde ik dat jij vond dat wat ik zei fout was. Dat deze heer fout is geweest staat als een paal boven water lijkt me.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik snap dat je de knop niet zomaar omzet, maar dat er geen kwestie is van goed of fout ben ik niet met je eens. Voor mij persoonlijk zou dat iig wel schelen mbt de knop omzetten. De liefde zou op slag een stuk minder worden als iemand zo met mij zou omspringen. Maar ik snap dat dat voor andere mensen anders werkt.
Okequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh met geen goed of fout bedoelde ik dat jij vond dat wat ik zei fout was. Dat deze heer fout is geweest staat als een paal boven water lijkt me.
Nee het was zo'n open Manolo-achtig schoentje. Ik zag er uit als een klein meisje op haar mamma's schoenen, met veel ruimte aan de achterkant. Ze hadden trouwens nog veel meer leuks voor relatief weinig. Ik bedoel: nog steeds veel geld, maar rond de 100 a 150 euro voor Prada's, Jimmy's en consorten is toch behoorlijk afgeprijsd.quote:
Fijn gevoel hè!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Eén van de broeken die ik echt niet meer aan kon, past weer.
Dat wil ik ook. Ik wil o.a. een mooi kasjmieren truitje. Dat is zulk heerlijk materiaal; zacht, warm en toch dun. Maar dat 'mag' ik pas kopen over zo'n 5 kilo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu ik toch zoveel nieuwe kleren nodig heb, ga ik het maar eens goed aanpakken: een paar dure, maar kwalitatief goede basics en dan wat Mango/H&M/Zara zooi d'r omheen.
www.valtaf.nlquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Merel het volgende:
Ik ben vergeten die website te bookmarken die jullie gebruiken om het aantal kcal na te rekenen... Welke was het ookalweer?
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Merel het volgende:
Ik ben vergeten die website te bookmarken die jullie gebruiken om het aantal kcal na te rekenen... Welke was het ookalweer?
Ingredienten:quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
Die cake van eierlikeur klinkt intrigerend! Receptje?
Ik moet jullie toch een beetje bezighoudenquote:
niet goed. hij heeft me nog niet gebeld dit weekend, ook al had ie dat beloofd te doen (ook als ie neit meer verder wilde), en ook neit teruggebeld n.a.v. mijn gezellige, vrolijke, lieve voicemail of ie zin had om iets leuks te doen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:49 schreef Merel het volgende:
Hé Kwakveense, waar heb je (volgens hyves) afleiding van nodig? Hoe is het nu qua vriendje enzo..?
Je saisquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
CF...sinds wanneer past een taartenfetisj in een gezond eet-en leefpatroon?
huh?
En wat denk jij dat hij met die info doet, behalve voor zichzelf bevestigen dat hij idd de juiste keuze heeft gemaakt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
niet goed. hij heeft me nog niet gebeld dit weekend, ook al had ie dat beloofd te doen (ook als ie neit meer verder wilde), en ook neit teruggebeld n.a.v. mijn gezellige, vrolijke, lieve voicemail of ie zin had om iets leuks te doen.
heb niet de illusie dat ie nog gaat bellen... en... nouja, ben boos en verdrietig tegelijk. onzeker, hoopvol dat ie denkt dat er niks aan de hand is, etc. ik voel me afgewezen, lelijk, en dom dat ik dacht dat ik een goeie had gevonden...en dat ik dacht dat ie ook om mij gaf....ik voel me gebruikt en verschrikkelijk...en ik voel me alsof ik alles fout heb gedaan terwijl ik weet dat t onzin is.
en toch hoop ik nog dat ie straks vrolijk aan de telefoon hangt om te vragen of ik mee uit ga... ik wil verdomme gewoon een kans om zelf te beslissen dat ik dit niet meer trek, nádat we elkaar weer eens normaal gezien hebben.
maar ik probeer het nu te laten gaan. ik wacht nog maar een week af, daarna ga ik een week naar duitsland voor mn werk, en daarna kan ie een bombardement van telefoontjes en emails en smsjes verwachten tot ie reageert of opneemt. want ik verdien beter dan dit. en ik heb recht op een uitleg, uit zíjn mond, over waarom hij me zo behandelt.
tenzij ik dus van de week wel een telefoontje krijg. en dan krijgt ie óók te horen dat ik dit niet normaal vind...
Oh men wat herken ik dat gevoel, en oh men wat weet ik dat je jezelf voor de gek zit te houdenquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef kwakveense het volgende:
ik weet t SHE, maar ik ben er nog niet klaar voor. ik heb t idee dat ik niet de kans heb gekregen t écht te proberen...
THEY ARE ON A BREAK!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:39 schreef Merel het volgende:
KwakIk snap wel dat je je ei nog kwijt wilt bij hem hoor, dat je wilt laten weten dat je het niet pikt dat je zo behandeld wordt. En dan zeggen mensen wel dat je de eer aan jezelf moet houden en geen contact meer moet zoeken, maar dat betekent dan tegelijk dat hij geen verantwoording hoeft af te leggen omdat jij ervoor kiest hem er niet mee te confronteren. Dus ik snap het geplande bombardement wel
Gewoon kijken waar je je tegen die tijd goed bij voelt en ondertussen met vriendinnen leuke dingen gaan doen. Je hebt hem niet nodig om een leuk leven te hebben hoor
Al moet je eigenlijk geen advies van mij aannemen, want ik ben ook een ramp op relatiegebied
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
WebkimVoel je je er lekker bij, bij dat gezonde eten?
Ik vind de rijst erg lekker, ik eet het op zaterdag en zondag als ontbijt
Ik vind het wat aan de karige kant, maar het is een bakerpraatje dat je een mee-eter hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:45 schreef Webkim het volgende:
[..]
Het kost me op zich niet zo heel veel moeite. Zolang ik maar strikt ben. Als ik nu een koekje zou eten is het weer gebeurd denk ik.
Ik heb dus ook met rijst ontbeten de afgelopen 2 dagen. En ik heb alles eens op de eetmeter van het voedingscentrum ingevuld en dan kom ik op 1022 kcal per dag. Is dat niet *erg* weinig? Gezien het feit dat er nog iemand meeeet? zie sig
Lijkt mij wel. Maar goed, wie ben ik. Is het trouwens niet zo dat als je borstvoeding geeft je niet te snel mag afvallen gezien de gif/afvalstoffen die dan in de moedermelk komen? Misschien een fabeltje, maar ik meen het ergens gelezen te hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:45 schreef Webkim het volgende:
[..]
Het kost me op zich niet zo heel veel moeite. Zolang ik maar strikt ben. Als ik nu een koekje zou eten is het weer gebeurd denk ik.
Ik heb dus ook met rijst ontbeten de afgelopen 2 dagen. En ik heb alles eens op de eetmeter van het voedingscentrum ingevuld en dan kom ik op 1022 kcal per dag. Is dat niet *erg* weinig? Gezien het feit dat er nog iemand meeeet? zie sig
hohoho!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:44 schreef SHE het volgende:
[..]
THEY ARE ON A BREAK!!!
Het aller, aller, allerstomste wat ze nu kan doen is hem op het matje roepen.
Bekijk de situatie eens van zijn kant.
Hij vindt de boel wrs te heftig, of is niet klaar voor deze relatie, of heeft geen zin in het gedoe van kwak.
Hij stelt een break voor, ff rustig aan.
Zonder lullig te doen natuurlijk, want zijn mama heeft hem beter geleerd.
En dan halverwege komt Kwak die hem ervan langs geeft omdat ie niet belt. Terwijl hij haar eigenlijk helemaal niets verschuldigd is.
3 keer raden wat er door die jongen zijn hoofd zal gaan?
'Run, Forrest, Rrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuun'
Oh maar ik ga er ook van uit dat de break een break blijft! Denk niet dat dit nog goed gaat komen. En daarom boeit het niet als ie uiteindelijk wegrentquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:44 schreef SHE het volgende:
THEY ARE ON A BREAK!!!
Het aller, aller, allerstomste wat ze nu kan doen is hem op het matje roepen.
Bekijk de situatie eens van zijn kant.
Hij vindt de boel wrs te heftig, of is niet klaar voor deze relatie, of heeft geen zin in het gedoe van kwak.
Hij stelt een break voor, ff rustig aan.
Zonder lullig te doen natuurlijk, want zijn mama heeft hem beter geleerd.
En dan halverwege komt Kwak die hem ervan langs geeft omdat ie niet belt. Terwijl hij haar eigenlijk helemaal niets verschuldigd is.
3 keer raden wat er door die jongen zijn hoofd zal gaan?
'Run, Forrest, Rrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuun'
Meisje, helaas maar zo werkt het niet. Liefde en alles wat er bij komt; het is niet eerlijk! Alles wijst er op dat hij "het" niet meer voelt. Kom op, houd de eer aan jezelf...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef kwakveense het volgende:
ik weet t SHE, maar ik ben er nog niet klaar voor. ik heb t idee dat ik niet de kans heb gekregen t écht te proberen...
Oh, en: WAT EEN LUL!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hohoho!
die break was tot en met vrijdag. als hij weer thuis was zouden "we" bellen. ik heb giseren een happy clappy "hej hoop dat je t leuk hebt gehad. heb je zin om iets leuks samen te doen voor ik naar duitsland ga volgende week? ik hoor t wel, zu fijn zijn asl ej me even terugbelt, dan weet ik ook hoe ik zit met de andere dingen die ik van de week nog moet doen, doei!" voicemail ingesproken.
hij heeft toen we de laatste keer alle shebben uitgepraat keihad beloofd dat ie zou bellen. ook als ie er geen zin meer in had. hij heeft gezegd dat ie niet door had dat ie me zo'n pijn deed, dat ie dat heel erg vond. dat ie niet ging beloven dat t tgoed kwam maar dat t m echt heel leuk leek omk samen weer wat te gaan doen als ie terug was. dat ie me echt lief vond, en nu ook weer. hij heeft me geknuffeld, getroost, en we hebben daarna heel relaxed ziten drinken en kletsen.
hell, ik heb zelfs gezegd dat ik geen behoefte had aan relaieshit, maar gewoon leuke dingen wilde doen samen. wat t ook was, tot t in 2 weken tijd volledig instortte wegen smiscommunicatie en stress aan twee kanten.
je doet nu net alsof ik constant een claimend eng kwakje ben geweest. dat is gewoon niet waar. en hij is me w;el wat verschuldigd, want hij heeft tgewoon, uit zichzelf, beloofd.
en ik doe t ook neit nu. ik geef m n hele week, wat zeg ik, twee, om te bedenken dat ie beloofd had me te bellen...
Nee, het enige waar je rekening mee moet houden is dat een ei 1.8 gram vet bevat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:54 schreef Merel het volgende:
Oh en even tussendoor.. Is er een maximum aan hoeveel eieren je per dag en per week "mag" eten? Ik weet wel dat er vroeger zo'n maximum was en dat dat nu achterhaald blijkt, maar als ik doe waar ik zin in heb eet ik er zo 5 op een dag en dat lijkt me ook niet de bedoeling
Echt?! Jeetje Mina zeg, dat vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef kwakveense het volgende:
@ vivi, er is niks wat me minder kan schelen dan "mn eer" t zal me worst wezen of ik zwak ben als ik op mn knietjes ga liggen of moetsmeken om n uitleg. als ik m maar krijg. want dan kan ik t pas aflsuiten. zo werk ik nou eenmaal.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hohoho!
die break was tot en met vrijdag. als hij weer thuis was zouden "we" bellen. ik heb giseren een happy clappy "hej hoop dat je t leuk hebt gehad. heb je zin om iets leuks samen te doen voor ik naar duitsland ga volgende week? ik hoor t wel, zu fijn zijn asl ej me even terugbelt, dan weet ik ook hoe ik zit met de andere dingen die ik van de week nog moet doen, doei!" voicemail ingesproken.
hij heeft toen we de laatste keer alle shebben uitgepraat keihad beloofd dat ie zou bellen. ook als ie er geen zin meer in had. hij heeft gezegd dat ie niet door had dat ie me zo'n pijn deed, dat ie dat heel erg vond. dat ie niet ging beloven dat t tgoed kwam maar dat t m echt heel leuk leek omk samen weer wat te gaan doen als ie terug was. dat ie me echt lief vond, en nu ook weer. hij heeft me geknuffeld, getroost, en we hebben daarna heel relaxed ziten drinken en kletsen.
hell, ik heb zelfs gezegd dat ik geen behoefte had aan relaieshit, maar gewoon leuke dingen wilde doen samen. wat t ook was, tot t in 2 weken tijd volledig instortte wegen smiscommunicatie en stress aan twee kanten.
je doet nu net alsof ik constant een claimend eng kwakje ben geweest. dat is gewoon niet waar. en hij is me w;el wat verschuldigd, want hij heeft tgewoon, uit zichzelf, beloofd.
en ik doe t ook neit nu. ik geef m n hele week, wat zeg ik, twee, om te bedenken dat ie beloofd had me te bellen...
ik en eigenwaarde. een apart verhaal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echt?! Jeetje Mina zeg, dat vind ik echt onbegrijpelijk.
Er is niets uit te leggen: hij is 'just not that into you'.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef kwakveense het volgende:
@ vivi, er is niks wat me minder kan schelen dan "mn eer" t zal me worst wezen of ik zwak ben als ik op mn knietjes ga liggen of moetsmeken om n uitleg. als ik m maar krijg. want dan kan ik t pas aflsuiten. zo werk ik nou eenmaal.
en als t nou belangrijk voor mij is om antwoorden te krijgen? ik vind juist dat ik mezelf tekort doe als ik niet eis wart ik nodig heb om t te begrijpen en achter me te laten, e hem er gewoon mee weg laat komen...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik snap je relaas, maar ik vind dat je jezelf vreselijk tekort doet.
Je maakt het zijn ding...terwijl de allerbelangrijkste persoon in deze relatie jijzelf bent.
En dit is natuurlijk onzin. En of je een relatie wilt, sterker nog..je wilt alles wat bij een relatie hoort. Namelijk het gevoel hebben dat je de belangrijkste bent voor iemand, dat iemand ook belt als hij zegt dat hij dat doet, dat iemand je verantwoording schuldig is en dat iemand er voor je is als jij dat nodig hebt.quote:hell, ik heb zelfs gezegd dat ik geen behoefte had aan relaieshit, maar gewoon leuke dingen wilde doen samen. wat t ook was, tot t in 2 weken tijd volledig instortte wegen smiscommunicatie en stress aan twee kanten.
Oei, wat lijk jij vreselijk veel op mij toen ik nog jong was. En wat ben ik vreselijk vaak op mijn bek gegaan en gebruikt voor dat ik het wél begreep. En wat Merel al zei: Je moet hier doorheen en er van leren. En leer je er nu niet van, dan een volgende keer wel. Of de keer erna.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik en eigenwaarde. een apart verhaal.
ik geef mensen binnen no time mn hele hart (niet alleen mn vriendje, ook mn vrienden) en als ze mn hart compleet vertrappen is een welgemeende excuses voldoende...dan hebben we t er niet meer over... ik leer blijkbaar niet van mn fouten, maar ik hou stiekem ook wel van wie ik ben, dat ik zo onvoorwaardelijk veel om mensen kan geven, en vergeven...
er viel niks in te stemmen, we waren gewoon de afgelopen 4 weken niet tegelijk in nederland/niet op vakantie...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er is niets uit te leggen: hij is 'just not that into you'.
En het feit dat hij instemde met een break, is puur omdat ie aardig wilde zijn ofwel een slappeling is die de waarheid niet durft te zeggen. Hij bereikt er echter het tegenovergestelde mee: jij weet nu totaal niet waar je aan toe bent en je hebt valse hoop gekregen.
Laat gaan en move on!
Nee lekker ding, je bent zo godvergeten onzeker dat je zelfs bevestiging zoekt van een of andere drol die de moeite niet heeft genomen verder te kijken dan de stuntelige kwak.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en als t nou belangrijk voor mij is om antwoorden te krijgen? ik vind juist dat ik mezelf tekort doe als ik niet eis wart ik nodig heb om t te begrijpen en achter me te laten, e hem er gewoon mee weg laat komen...
Ik herken het! ( alleen ik heb ergere dingen gedaan om mezelf te straffen, trust me ) En uiteindelijk ben ik freakin' cute gewordenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef kwakveense het volgende:
dankjewel SHE
wat betreft mollige pootjes: ook gelijk. ze zijn dan ook 15 kilo lichter geworden sinds ik bij de psych loop. geloof me, I used to be worse...
zelfs als me dat zou gebeuren, dan ga ik gewoon over n poosje op mn bek... ik verwacht ook niet dat ik oud met m ga worden... maar jemig, ik was net gewend aan een sekslevenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Maar Kwakje... geloof me nou (I've been there, wel vaker dan eens ook)...
dan komt ie wel weer met een ander excuus waardoor hij niet gebeld heeft. Een of ander zielig verhaal ofzo, had ie het ergens moeilijk mee waardoor hij er niet aan gedacht heeft en dan heb jij medelijden met hem en vergeef je het hem weer. Die jongen heeft het lef niet denk ik om het je recht in je gezicht te zeggen.
goed plan SHE... heb ook geen emovoer gegeten vandaag ofzo. dat doe ik niet echt meer... wel uit etengeweest bij de chinees maar alleen een schepje bami en ossehaas en garnalen met zwarte bonen saus gehad. geen toetje. was te misselijkquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik herken het! ( alleen ik heb ergere dingen gedaan om mezelf te straffen, trust me ) En uiteindelijk ben ik freakin' cute geworden![]()
Dusssssssssss...het plan de campagne, want we gaan natuurlijk niet meer onszelf saboteren.
Ga lekker in bad, of neem een hete douche.
Trek je mooiste slaapthingie aan, neem iets lekkers mee naar bed en lees een mooi boek of kijk een zielige film.
Huil
Schop iets
En morgen ga je elke seconde van de dag aan jezelf werken, bewegen, je mooi maken, lief zijn voor jezelf en je lichaam sterken met uitsluitend de beste voeding. En dat houd je voor altijd vol.
Vergeet niet dat jouw prins charming nog rondloopt, en het is een beetje lullig als kwak lelijk wordt tegen de tijd dat hij er is.
en please, laat die klojo gaan. en als je toch die beheersing niet op kunt brengen..scheld hem verrot en laat hem dan gaan.
Hij zou de 15e terugkomen toch? Het is nu zondagavond de 17e. Geloof me: het is over! En het is beter dat je dat zo snel mogelijk onder ogen ziet. Zulke jongens zijn funest voor je zelfvertrouwen en je kunt ze echt missen als kiespijn!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:18 schreef kwakveense het volgende:
ik weet niet of ie screent. ik heb maar 1 keer geprobeerd en t kan best dat ie toen bij zn ouders zat.
toen we crisis hadden screende hij wel.
maar ik ga m nu echt niet meer bellen deze week. ook al wil ik niks liever... dat komt wel na duitsland. als ik zeker weet dat ie t hoe dan ook verpest heeft bij me.
Begrijpen doen we het maar al te goed, hell m'n eerste vriendje heb ik wel 3x laten vreemdgaan voordat ik hem vol op z'n bek heb gestompt. (serieus, lang en leuk verhaal, vertel ik nog weleensquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:26 schreef kwakveense het volgende:
jullie zjn ook lief dat jullie me zo helpen. ik vraag alleen begrip voor mijn weerstand om mn eerste vriendje, mn eerste echte vriendje, los te laten...
ik baal dat ik deze shit niet op mn 16e had...maar nu...
Volgens mij hebben jullie allebei een onplezierige kant van elkaar gezien, een paar weken geleden. Alleen is het wel erg flauw dat hij zich nu niet aan zijn deel van de afspraken houdt. Geef hem nog een keer het voordeel van de twijfel: als hij het vergeten is en je voicemail heeft gehoord, kan hij binnen nu en drie dagen contact met je opnemen, zoiets.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:24 schreef kwakveense het volgende:
i know. maar over twee weken heeft ie t ook bij míj verpest... dan wíl ik m niet eens meer...
e ik vind t nog steed sgek. want letterlijk tot 1 juli was ie nog hartstikke lief en stimulerend voor mn zelfvertrouwen en attent, enzo. alsf ie zichzelf toen voor versie 2.0 heeft ingeruild.
Greyssie, heb je weer een oprisping??quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Meissies, ik heb een zwak voor jullie, vooral op dit soort momenten
Ja. Verdomme. De liefde borrelt weer naar boven.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Greyssie, heb je weer een oprisping??
Ja, het is jammer dat we niet bij elkaar zitten. Voor de tv, in grote kussens met dikke sokken aan en shortama's en cosmo's of (beter voor de lijn) champagne met aardbeien en munt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Meissies, ik heb een zwak voor jullie, vooral op dit soort momenten
Hell no, het enige wat ik zei was *nice*quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:41 schreef Greys het volgende:![]()
Ik zie SHE gewoon vóór me nu (met dr verregende computerwaffel) met 'r vinger achterin dr keel, te gebaren van "Grouphug![]()
"
Ik hoop wel dat je een flinke voorgevel hebt, ja. Anders val je zo uit de toon bij de grouphugquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef Webkim het volgende:
In wat voor kliek heb ik me in godsnaam begeven? Als jullie zo doorgaan KAN ik niet eens meer eten.![]()
Ja, zo wordt een mens wel slank.
Ik ben bij de borstvoedingsmaffia. Jullie passen met z'n allen aan mijn voorgevel als het moet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je een flinke voorgevel hebt, ja. Anders val je zo uit de toon bij de grouphug
Das niet zo moeilijk hoor. Doen we een sinterklaas/annex pijamapartijmeet met kussengevechten!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Had mijn woorden al teruggenomen SHE
OOIT gaan we dat dus gewoon voor elkaar krijgen, de ladies bij elkaar op een soort pyamaparty en r.e.s.p.e.c.t. en chocomelcommercial optredens
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:52 schreef kwakveense het volgende:
ik ga dan opera zingen in een haarborstel. dat jullie vast gewaarschuwd zijn...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik ben bij de borstvoedingsmaffia. Jullie passen met z'n allen aan mijn voorgevel als het moet.
Eén meet tegelijk organiseren is hier al lastig zat geloof ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:59 schreef loveli het volgende:
Open je meteen even een topic om die meet te plannen?
Heerlijk! Welkom!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik ben bij de borstvoedingsmaffia. Jullie passen met z'n allen aan mijn voorgevel als het moet.
Nee, ik wacht ff tot 12 oktober. Als ik er dan niet mee kom, dan weten jullie dat ik de meet van de elfde niet zo geslaagd vondquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:59 schreef loveli het volgende:
Open je meteen even een topic om die meet te plannen?
Ja, zo kan ik ook ineens een paar kilo afvallenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, groot nieuws in de CUL-SC!
Dat zei ik toch. Lilah ziet er nu al bijna volgroeid uit. Weet je zeker dat je een baby gekregen hebt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:48 schreef k_i_m het volgende:
Tering hee, als ik dat met dat gewicht van die kinderen van andere vrouwen allemaal zo zie, dan heb ik echt een halve kleuter gebaard.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef k_i_m het volgende:
Die heb ik al weggegooid. Ik dacht dat iedereen ze wel gezien had
.
2 pakken Chocomel per dagquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik toch. Lilah ziet er nu al bijna volgroeid uit. Weet je zeker dat je een baby gekregen hebt?
Niets vreemds gegeten tijdens je zwangerschap ( tweetakt-olie, stierenlullen, biks? )
Heb je die voeten weleens bekeken?
Als ze een puppy was geweest dan had ze wedstrijden gewonnen met die voeten!
http://www.xs4all.nl/~kimdr/501kind.JPGquote:
Even voelde ik een vlaag van jaloezie, bij het voor de tweede maal bekijken van de foto's van je bionisch wonder.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind mezelf ook een beetje zielig. Ik ben al de hele week stervensmoe en wil steeds wel vroeg naar bed, maar word daarvan weerhouden door het feit dat mijn kind nog moet eten om 23.00 uur. Nu zeg je natuurlijk; kan je wederhelft dat dan niet een keer doen?
Nee, want die heeft gewerkt en ligt al vanaf 21.00 uur in zijn nest te rotten. En dat terwijl IK morgen weer moet werken en dus al mijn rust wel kan gebruiken. Bah.
quote:Ik lig wakker, want mijn dochter gaat voor het eerst naar school.
Zij slaapt als een roosje, morgen voor het eerst naar school!
18 augustus 2008. Precies 4 jaar na 'mijn uitgerekende datum'.
Zou ze zomaar hup, zwaaien en beginnen met school?
Zou ze huilen, zich vastklampen, me niet laten gaan?
Zou ík huilen, me vastklampen, haar niet laten gaan? Van binnen wel. Stiekem.
Maar ik ga haar met heel veel vertrouwen loslaten, een beetje, een stukkie. En om 12.15 uur sta ik te popelen!
Maria naar school. Dat drupke van nog geen meter groot, met voetjes in maat 24-25, nog geen 15 kilo weegt ze. Maar ze gaat naar school. Want ze is bijna 4. Ooooh, hoe zal het gaan?
Joh, ben je brak? Je valt in herhalingquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren téveel bier op, én ook nog in een dronken bui een midnightsnack gehaald. Godzijdank was de Burger King dicht, en werd het een zalm-wrap van de AH
Ik heb zo een gesprek met mijn prof. Ben benieuwd of ik nu echt bijna klaar ben! Ws alleen nog een paar dingetjes aanpassen aan mijn scriptie en dan ben ik deze week nog student-af en ga ik hier op taart trakterenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu dronken/aangeschoten (geen idee) in de trein terug naar arnhem. intro is tofcalorieen ga ik maar niet tellen, maar na een ranzige wrap unit bij de AH zou ik bijna naar de BK gaan
ik had zo een zin in vet voerquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, ben je brak? Je valt in herhaling.
[..]
Ik heb zo een gesprek met mijn prof. Ben benieuwd of ik nu echt bijna klaar ben! Ws alleen nog een paar dingetjes aanpassen aan mijn scriptie en dan ben ik deze week nog student-af en ga ik hier op taart trakteren.
*OUD-SC doorgespit*quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, groot nieuws in de CUL-SC!
Edit: in OUD, dus
freecell is gisteren bevallenquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*OUD-SC doorgespit*
*niets gevonden*
Over welk nieuws heb je het CF?
Kijk nu maar eens naar het topic waar ik de laatste post hebquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*OUD-SC doorgespit*
*niets gevonden*
Over welk nieuws heb je het CF?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik toch. Lilah ziet er nu al bijna volgroeid uit. Weet je zeker dat je een baby gekregen hebt?
Niets vreemds gegeten tijdens je zwangerschap ( tweetakt-olie, stierenlullen, biks? )
Heb je die voeten weleens bekeken?
Als ze een puppy was geweest dan had ze wedstrijden gewonnen met die voeten!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
freecell is gisteren bevallen
braverikquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had gister enorme honger maar ik ben niet wezen schransenben trots op mezelf..
En heb ook niet zo veel gedronken dus
wat gefeliciteerdquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Wat gááf!
.
Ik ben net terug van m'n prof: heb op het onderzoekscollege sowieso een 8 (en misschien wordt dat nog wel hoger als ik de gewenste aanpassingen doorvoer) en op mijn scriptie ook. Vrijdag lever ik de definitieve versies van beide verslagen in en dan kan ik de afstudeerprocedure in gang zetten
![]()
![]()
.
quote:
Mja, vertel mij wat. Mijn vent is fiets-loos, dus leent hij de mijne weleens. Ik heb vanmorgen het huis op z'n kop gezet op zoek naar mijn f*ckin' fietssleutels, heeft die druif ze gewoon in het slot laten zittenquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:47 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Hij heeft mijn pasje kwijtgemaakt (van werk) en hij moet zonodig met een of ander wijf afspreken morgen waar hij ooit eens mee gewerkt heeft deelde hij ook nog even tussen neus en lippen mede voor ik de deur uitging. Oja, en het kind wilde bij hem natuurlijk ook weer niet de fles leegdrinken, u snapt, het gaat hier vandaag zo;
[ afbeelding ]
Weet je wat ik nooit snap? Dat mannen zo stom zijn om dat soort dingen (met vreemde wijven afspreken) vlak voor een vakantie te doen. Dat is dus gewoon 3 weken ruzie, omdat je de hele dag bij elkaar zit. Wacht dan even tot NA de vakantiequote:Op maandag 18 augustus 2008 09:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, vertel mij wat. Mijn vent is fiets-loos, dus leent hij de mijne weleens. Ik heb vanmorgen het huis op z'n kop gezet op zoek naar mijn f*ckin' fietssleutels, heeft die druif ze gewoon in het slot laten zittenHeeft mijn fiets het hele weekend niet op slot gestaan
Afijn, succes met je dag
Is ze mooi en jong?? Ga gewoon mee! Zeg dat als ze leuk genoeg is voor hem, ze ook leuk genoeg is voor jou, je hebt wel weer eens zin in een nieuwe vriendin toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je wat ik nooit snap? Dat mannen zo stom zijn om dat soort dingen (met vreemde wijven afspreken) vlak voor een vakantie te doen. Dat is dus gewoon 3 weken ruzie, omdat je de hele dag bij elkaar zit. Wacht dan even tot NA de vakantie.
Nee, ze is oudquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Is ze mooi en jong?? Ga gewoon mee! Zeg dat als ze leuk genoeg is voor hem, ze ook leuk genoeg is voor jou, je hebt wel weer eens zin in een nieuwe vriendin toch?![]()
Als hij dat niet wil, dan kan je legitiem een grote ruzie schoppen.
Waar ga je heen op vakantie?
Bij mij zou het er heel erg aan liggen met welke vrouw hij zou afspreken en of dat echt voor een diner is of even voor een borreltje. Ik weet niet hoor: het ene zou ik geen enkel probleem mee hebben en bij het andere zou ik ook mijn wenkbrauwen fronsen. Dat ligt echt aan de situatie. Vooral ook omdat ik zie hoe vrouwen op hem reageren soms, als ik er al bij ben. (ongelofelijk wat een sans gene!) Dan zal je natuurlijk zeggen: hij is er toch zelf bij? Dat is natuurlijk heel erg waar, maar waarom de kat op het spek binden?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:05 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je man/vriend niet met een andere vrouw mogen afspreken?Ik zou het niet zo tof vinden als ik van mijn vriend niet met een mannelijke vriend mocht afspreken.
Maar goed, wij kijken ook een beetje anders tegen 'vreemdgaan' aan dan de meeste mensen.
Het klinkt vast heel stom, maar ik ben niet zoquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:59 schreef conleche het volgende:
Jouw dag gaat zeker niet stuk door een lek fietsbandje: gefeli Vik!!![]()
Yep. Helaas welquote:
Tranen nog steds om die ene vrouw??
Dat is ook niet helemaal eerlijk, wel?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:10 schreef Greys het volgende:
Mogge meisjes!
Ik zou het ook helemaal niets vinden als mijn vent met een andere vrouw zou afspreken.
Aan de andere kant verwacht ik van hem dat ie niet zanikt als ik met een man afspreek![]()
Hij 'doet 't' inderdaad wel eens met een ander. Dat zit mij niet zo dwars eigenlijk (ik weet namelijk dat hij mij toch wel de leukste vindtquote:Ise, ik heb het wel eens in een ander topic gelezen, maar was het nou zo dat jij wel trouw aan hem bent maar hij niet aan jou? En dat dat ook gewoon zo afgesproken is?Ik weet nog dat ik het las in elk geval en dat ik dacht 'Jezus, dat ze dat kán zeg!
'.
Ik vind het ook altijd shocking hoeveel kcal er in fruitdrankjes e.d. zit. En voorheen dronk ik wel een liter fruitsap per dag.quote:Had zojuist drie slokken Extran Cranberry genomen, tot bleek hoeveel kcal. er in zitten, toen vond ik het spontaan niet lekker meer. 59 kcal. per 100 ml en het flesje is 500 ml. Dat ga ik dus echt niet opdrinken he?
Zo zou je het kunnen noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:13 schreef conleche het volgende:
Ise, heb jij dan een open relatie?
Eerlijk schmeerlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal eerlijk, wel?
Vertelt ie het jou dan, als ie het met een ander heeft gedaan? Zo van 'nou dat was een fijne avond' en dat ie dan verslag doet? Sorry hoor, het gaat me geen moer aan, maar ik vind het zo intrigerend! En kon je daar vanaf het begin al tegen? Nooit jaloers?quote:Hij 'doet 't' inderdaad wel eens met een ander. Dat zit mij niet zo dwars eigenlijk (ik weet namelijk dat hij mij toch wel de leukste vindt). Ik 'mag' dat ook, maar tot nog toe is die behoefte / gelegenheid er niet echt geweest. Misschien komt dat nog.
Het ziet er zo 'gezond' uit he, zo'n flesje cranberry sap.quote:Ik vind het ook altijd shocking hoeveel kcal er in fruitdrankjes e.d. zit. En voorheen dronk ik wel een liter fruitsap per dag.Alleen al door dat niet te doen zou ik afvallen denk ik.
Vrouwen...quote:
Ik wil het weten, maar ik hoef zeker geen details en ik hoef het ook helemaal niet diezelfde dag nog te weten. Geen directe meldplicht ofzo.quote:Vertelt ie het jou dan, als ie het met een ander heeft gedaan? Zo van 'nou dat was een fijne avond' en dat ie dan verslag doet? Sorry hoor, het gaat me geen moer aan, maar ik vind het zo intrigerend! En kon je daar vanaf het begin al tegen? Nooit jaloers?
Oeh.quote:Het ziet er zo 'gezond' uit he, zo'n flesje cranberry sap.
Kan net zo goed een kapsalonnetje nemen!
Dat zou ik dus echt niet trekken. Vanuit zijn perspectief begrijp ik het wel, een win-win situatie. Hij kan z'n gang gaan en jij snoept toch niet buiten de deur. Maar als het voor jou werkt...quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Hij 'doet 't' inderdaad wel eens met een ander. Dat zit mij niet zo dwars eigenlijk (ik weet namelijk dat hij mij toch wel de leukste vindt). Ik 'mag' dat ook, maar tot nog toe is die behoefte / gelegenheid er niet echt geweest. Misschien komt dat nog.
Maar accepteer je het dan alleen zodat je hem niet kwijtraakt? Of geloof je er zelf ook niet in?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef Isegrim het volgende:
Nee, in het begin was ik schijtbenauwd om hem kwijt te raken, maar toen is het ook niet gebeurd. Al had dat wel gekund want hij zou de eis van totale exclusiviteit gewoon niet accepteren. Hij gelooft daar niet in.
Ik kan niet zo goed uitleggen wat mij precies dwarszit. Sterker nog; ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik ben de afgelopen paar weken echt niet te harden. Dit is gewoon nog even extra olie op het vuur, gewoon omdat het een prima aanleiding is. Dat had hij zelf ook wel kunnen verzinnen. Maar dat doet ie niet omdat het een man is, en dan voel ik me weer zo'n roepende in de woestijn (Ben ik dan de enige hier met hersens) en dat maakt mijn bui alleen nog maar erger.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, ik heb er niet zo'n moeite mee als mijn man afspreekt met een andere vrouw. Tenzij het drie keer in de week is en met en heel heel heel lekker wijfZou m'n dag er niet door laten verpesten, Kim, en al helemaal niet m'n vakantie
Maar die tweede win telt niet voor hem. Sterker nog, hij zou het wel léuk vinden als ik het ook eens deed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet trekken. Vanuit zijn perspectief begrijp ik het wel, een win-win situatie. Hij kan z'n gang gaan en jij snoept toch niet buiten de deur. Maar als het voor jou werkt...
Het maakt me gewoon niet zoveel uit. Een exclusieve relatie zou geen meerwaarde voor me hebben boven dit. Misschien dat het in het begin anders was, toen ik nog zo bang was dat hij weer zou vertrekken. In die tijd zou ik het wel erg gevonden hebben als hij met 'n ander de hort op zou zijn gegaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:25 schreef Merel het volgende:
Maar accepteer je het dan alleen zodat je hem niet kwijtraakt? Of geloof je er zelf ook niet in?
quote:
Dat was al wel duidelijk. En oh, de oorzaak is toch ook best duidelijk? Je baalt van je baan, je hebt geen zin om baan & kind te combineren, en je vent slaagt er amper in zelfstandig voor je dochter te zorgen. Dus komt er iets teveel op jou neer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed uitleggen wat mij precies dwarszit. Sterker nog; ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik ben de afgelopen paar weken echt niet te harden. Dit is gewoon nog even extra olie op het vuur, gewoon omdat het een prima aanleiding is. Dat had hij zelf ook wel kunnen verzinnen. Maar dat doet ie niet omdat het een man is, en dan voel ik me weer zo'n roepende in de woestijn (Ben ik dan de enige hier met hersens) en dat maakt mijn bui alleen nog maar erger.
Vivi dear, het zal wel komen omdat je een kind hebt, maar ik vind jouw aanduidingen voor genitaliën en seksuele activiteit echt héél.... merkwaardigquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:32 schreef Vivi het volgende:
OMG, nee, ik zou daar ééécht niet tegenkunnen, het idee dat ik een slurf in mijn mond moet nemen die recentelijk in een ander wak heeft gehangen...Bleugh! Afspreken voor een lunch oid vind ik nog kunnen (al hangt dat ook van de vrouw en de reden waarom af) maar voor een intiem dineetje? En dan zéker als ik haar niet ken...?! No way. (Of uiteraard; yes way, want iedereen heeft zijn vrije keuze, maar dan ben ik gewoon een stuk minder gezellig) .
Maar met een ander prikkeprakken vind ik al helemaal van een ander kaliber, als ie aan mij niet genoeg heeft prima, maar dan gaat ie maar elke dag elders hamburgers eten, een hapje van mijn biefstuk krijgt ie dan iig niet meer. Ik zou dat echt als vernederend ervaren.
Kim, ik ken het roepende in de woestijn-gevoel, en dat is klote.
Hè, hè, dat woord zocht ik, kon er even niet opkomen, toen ik Viev er nog een award bij wilde geven!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:36 schreef Merel het volgende:
Vivi, wat een heerlijke beeldspraak allemaal![]()
Ik praat al zo sinds mijn 3equote:Op maandag 18 augustus 2008 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vivi dear, het zal wel komen omdat je een kind hebt, maar ik vind jouw aanduidingen voor genitaliën en seksuele activiteit echt héél.... merkwaardig
Jazeker! maar wij hebben een aantal praktische bezwaren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:11 schreef conleche het volgende:
SHE, ik heb het gevoel dat jij eigenlijk ook kinderen wil, of heb ik het mis?
Misschien moet ik toch maar eens gaan informeren ook voor een andere pil. Ik heb het idee dat mijn buien daar ook wel eens vandaan kunnen komen. Verder voel ik me alweer een heel stuk opgelucht omdat het er even uit isquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was al wel duidelijk. En oh, de oorzaak is toch ook best duidelijk? Je baalt van je baan, je hebt geen zin om baan & kind te combineren, en je vent slaagt er amper in zelfstandig voor je dochter te zorgen. Dus komt er iets teveel op jou neer.
Des te meer reden om dit nu van je af te laten glijden: het sop is de kool niet waard (echt niet. hij heeft echt geen kwaaie bedoelingen met die afspraak). Laat je vakantie er nou niet door verpesten; je hebt m hard nodig
Ik zou daar even mee wachten todat je klaar bent met afvallen. Kan me voorstellen dat je dieet ook wat invloed heeft op hormoonhuishouding & humeur.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar eens gaan informeren ook voor een andere pil. Ik heb het idee dat mijn buien daar ook wel eens vandaan kunnen komen. Verder voel ik me alweer een heel stuk opgelucht omdat het er even uit is. Ik zou er bijna van gaan janken
.
Lievie toch!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar eens gaan informeren ook voor een andere pil. Ik heb het idee dat mijn buien daar ook wel eens vandaan kunnen komen. Verder voel ik me alweer een heel stuk opgelucht omdat het er even uit is. Ik zou er bijna van gaan janken
.
Of gewoon stoppen met de pil. Ik werd een heel ander mens nadat ik zo'n 10 jaar geleden ben gestopt met de pil. Een stuk relaxter iig. In mijn lijf geen pilhormonen meer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Ik wou het niet zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vivi dear, het zal wel komen omdat je een kind hebt, maar ik vind jouw aanduidingen voor genitaliën en seksuele activiteit echt héél.... merkwaardig
Ik zou echt doodgaan als ik nu nog een keer zwanger zou worden. Dus ophouden en met condooms kloten is niet echt een optie. En nu al dingen doorknippen ook niet, ondanks dat ik vrij stellig ben dat ik het hierbij hou.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of gewoon stoppen met de pil. Ik werd een heel ander mens nadat ik zo'n 10 jaar geleden ben gestopt met de pil. Een stuk relaxter iig. In mijn lijf geen pilhormonen meer.
En dankzij de pil schijn je nog de verkeerde partner te kiezen ookDus, kwakveense, stoppen met de pil en op mannenjacht jij
Ik wilde eigenlijk niks zeggen over de situatie, maar ja, ik heb al te veel gezegd, geloof ik, so here I go.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:16 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, ik dacht eigenlijk dat jullie (weer/nog) bij elkaar waren... Heb ik iets gemist?
Klinkt aannemelijk, maar ik vind het alsnog doodeng.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:47 schreef loveli het volgende:
SHE, als er zo'n kind geboren wordt, waar kan het dan beter terecht komen dan bij mensen die het (in ieder geval een beetje) begrijpen? Als ouders er totaal niet op bedacht zijn en er laat achterkomen, kunnen ze zo'n kind veel minder goed begeleiden dan mensen zoals jullie!
Enne... heb je erbij stilgestaan dat er ook een goede kans is dat je deze erfelijke dingen niet doorgegeeft en een prachtig "normaal" kind op de wereld zet?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:
Zou lekker wezen, wel de piemel maar niet de lul. Ik dacht het niet!
Dat is weer heel wat anders en dat hoeft voor mij ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:
En hier ook geen partnerruil. Of hij moet een deathwish hebben.
Ik vind het een mooi goed als je elkaar zo vrij kunt laten, maar ik heb de master pussy en als hij ooit een betere gaat vinden dan de mijne, dan mag die sloerie ook de rest van de deal hebben. Zijn was, zijn kuteigenschappen en zijn incapabiliteit om iets in huis te doen.
Zou lekker wezen, wel de piemel maar niet de lul. Ik dacht het niet!
Wat ik me dan afvraag, zegt ie dan tegen zo'n meid dat hij een vaste relatie heeft? Ik zou in dat geval zo'n vent dus al niet meer moeten, ook niet voor een nachtjequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is weer heel wat anders en dat hoeft voor mij ook niet.
Voel jij jezelf wel serieus genomen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niks zeggen over de situatie, maar ja, ik heb al te veel gezegd, geloof ik, so here I go.
Om een lang verhaal kort te maken: ik ken haar sinds half maart en tussendoor zijn we er twee keer mee gekapt: de eerste keer omdat zij het leeftijdsverschil te groot vond (maar ik bleef toch in haar hoofd zitten, dus na een week mailde ze weer) en de tweede keer maakte ze er een eind aan omdat ze mij niet meer leuk vond en ook daar kwam ze op terug. Ze heeft zich een vrij wispelturige dame getoond en ik dein steeds mee op haar golven, want ik heb nu eenmaal een enorm zwak voor haar, maar ik vind het emotioneel heel zwaar. Helaas kan ik dat niet zeggen tegen haar, want dan vindt zij het te ingewikkeld worden en dan wil ze ermee stoppen en dat wil ik niet etc etc, dus ik ben geneigd alles van haar te pikken. Jullie denken natuurlijk: "Dumpen!" en dat zegt iedereen om me heen ook.
Overigens gaat het hier om een getrouwde dame (haar man weet ervan, dus hold your horses) en de insteek van de 'relatie' (die nog geen relatie is), is juist om de boel zo ongecompliceerd mogelijk te houden. Het is noch haar, noch mijn bedoeling ons hele zieleleven aan elkaar bloot te leggen. Wel de lusten, niet de lasten, zeg maar
. Met haar echtgenoot heb ik geen probleem, want ik wil haar niet voor mezelf (we passen nml. helemaal niet bij elkaar en toch is ze leuk en aantrekkelijk). Ze is echter promiscue. Ik ben dus niet de enige vrouw waar ze mee omgaat en ondanks het feit dat ze weet dat ik het niet leuk vind als ze over andere vrouwen praat, blijft ze het toch doen, ws om mij jaloers te maken.
Een paar weken geleden werd ze opgenomen in het ziekenhuis. Ze is geopereerd, maar ik heb geen idee waaraan, want dat wil ze niet zeggen (ws omdat ze mij dan meer bij haar leven betrekt dan ze wenst). Ze is nu een weekje weer thuis, nog steeds herstellende (al is ze wel weer aan het werk) en ik krijg zo weinig respons op m'n flirts. Normaal gesproken zou dat een reden zijn om te zeggen: "Hm, trek je conclusies, ze wil niet meer." Maar na vannacht wakker te hebben gelegen, heb ik haar vanochtend gemaild met de vraag of we zitten te wachten tot ze fit genoeg is of dat ze stiekem niet meer verder wil en ze mailt net terug dat we zitten te wachten tot ze weer fit genoeg is. En ze is er het type niet voor om me aan het lijntje te houden, dus nu ben ik wel weer blij, maar toch ook weer niet, want de bal ligt wel héél erg bij haar nu... Laat ik me niet misbruiken?.
Wat ik ook erg storend vind is dat zij, ondanks al mijn flirts, steeds bevestiging nodig heeft. Ze denkt voortdurend dat ik háár niet meer wil, terwijl ik haar de hele tijd probeer te overtuigen van het tegenovergestelde.
Toch nog een lang verhaal geworden, maar goed. Wie het wil lezen leest het maar en wie dat niet wil... soit
.
Ik doelde meer op het gegeven dat hij met een ander wijf zou prakken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is weer heel wat anders en dat hoeft voor mij ook niet.
Ja, natuurlijk zegt hij dat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, zegt ie dan tegen zo'n meid dat hij een vaste relatie heeft? Ik zou in dat geval zo'n vent dus al niet meer moeten, ook niet voor een nachtje.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
Weetje, als ik jullie relatieperikelen zo lees, begin ik langzamerhand te twijfelen aan de mijne:
Na 7 jaar huwelijk zijn we nog steeds heel gelukkig met elkaar, hebben zelden ruzie, maar accepteren elkaars mening. We laten elkaar vrij en hebben een goed seksleven. We hebben 2 kinderen, 2 pp-depressies, een verhuizing, een eeuwigdurende verbouwing, een aantal nabije sterfgevallen en zware ziektes van man en kinderen (incl. ziekenhuis opname) overwonnen. Mijn man doet zonder mopperen de helft van het huishouden en deelt de zorg voor de kinderen op een eerlijke manier. We maken iedere week bewust tijd voor elkaar en zeggen nog dagelijks dat we van elkaar houden.
Dat kan toch niet? Wanneer stort dit kaartenhuis in?
Dit dus. Je krijgt heel weinig KH's binnen, dus net als met een low carb dieet veranderd je hormoonhuishouding en kan je nogal moody worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou daar even mee wachten todat je klaar bent met afvallen. Kan me voorstellen dat je dieet ook wat invloed heeft op hormoonhuishouding & humeur.
Oke, ik bedoelde eigenlijk meer dat ik me afvraag wat voor types dat dan interessant vinden....maar dat weet jij ook wrs nietquote:
Op wie reageer je mobo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
hebben we hem ook weer met een zeer nuttige en bijdragende reactie
Nee, dat weet ik niet want ik ken die dames niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde eigenlijk meer dat ik me afvraag wat voor types dat dan interessant vinden....maar dat weet jij ook wrs niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |