Fijn gevoel hè!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Eén van de broeken die ik echt niet meer aan kon, past weer.
Dat wil ik ook. Ik wil o.a. een mooi kasjmieren truitje. Dat is zulk heerlijk materiaal; zacht, warm en toch dun. Maar dat 'mag' ik pas kopen over zo'n 5 kilo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu ik toch zoveel nieuwe kleren nodig heb, ga ik het maar eens goed aanpakken: een paar dure, maar kwalitatief goede basics en dan wat Mango/H&M/Zara zooi d'r omheen.
www.valtaf.nlquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Merel het volgende:
Ik ben vergeten die website te bookmarken die jullie gebruiken om het aantal kcal na te rekenen... Welke was het ookalweer?
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Merel het volgende:
Ik ben vergeten die website te bookmarken die jullie gebruiken om het aantal kcal na te rekenen... Welke was het ookalweer?
Ingredienten:quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
Die cake van eierlikeur klinkt intrigerend! Receptje?
Ik moet jullie toch een beetje bezighoudenquote:
niet goed. hij heeft me nog niet gebeld dit weekend, ook al had ie dat beloofd te doen (ook als ie neit meer verder wilde), en ook neit teruggebeld n.a.v. mijn gezellige, vrolijke, lieve voicemail of ie zin had om iets leuks te doen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:49 schreef Merel het volgende:
Hé Kwakveense, waar heb je (volgens hyves) afleiding van nodig? Hoe is het nu qua vriendje enzo..?
Je saisquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
CF...sinds wanneer past een taartenfetisj in een gezond eet-en leefpatroon?
huh?
En wat denk jij dat hij met die info doet, behalve voor zichzelf bevestigen dat hij idd de juiste keuze heeft gemaakt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
niet goed. hij heeft me nog niet gebeld dit weekend, ook al had ie dat beloofd te doen (ook als ie neit meer verder wilde), en ook neit teruggebeld n.a.v. mijn gezellige, vrolijke, lieve voicemail of ie zin had om iets leuks te doen.
heb niet de illusie dat ie nog gaat bellen... en... nouja, ben boos en verdrietig tegelijk. onzeker, hoopvol dat ie denkt dat er niks aan de hand is, etc. ik voel me afgewezen, lelijk, en dom dat ik dacht dat ik een goeie had gevonden...en dat ik dacht dat ie ook om mij gaf....ik voel me gebruikt en verschrikkelijk...en ik voel me alsof ik alles fout heb gedaan terwijl ik weet dat t onzin is.
en toch hoop ik nog dat ie straks vrolijk aan de telefoon hangt om te vragen of ik mee uit ga... ik wil verdomme gewoon een kans om zelf te beslissen dat ik dit niet meer trek, nádat we elkaar weer eens normaal gezien hebben.
maar ik probeer het nu te laten gaan. ik wacht nog maar een week af, daarna ga ik een week naar duitsland voor mn werk, en daarna kan ie een bombardement van telefoontjes en emails en smsjes verwachten tot ie reageert of opneemt. want ik verdien beter dan dit. en ik heb recht op een uitleg, uit zíjn mond, over waarom hij me zo behandelt.
tenzij ik dus van de week wel een telefoontje krijg. en dan krijgt ie óók te horen dat ik dit niet normaal vind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |