Ik had een val gezet, door een vraag te stellen!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Grmbl. weer de laatste post![]()
En ik had geen TT inspiratie
Yeah baby!! Haske goed!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
zo! goeiemorgen!
ik stond vanochtend opd e weegschaal, en ook op drie verschillende locaties en verschillende houdingen en tien keer wegen bleef ie nog steeds staan op 81,4
ik kan t haast niet geloven. ik geloof dat ik beloond word voor het volhouden toen de weegschaal niet meewerkte... wauw.... dit gewicht is zó nieuw...kan t nauwelijks bevatten. straks duik ik gewoon onder de 80... dat is sinds mn 17e al niet meer gebeurd...
nu volhouden dus
Goed zo, ga zo door!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
*kras kras*
Tuurlijk, 't is goed bedoeld advies! En in ieder geval niet zo enorm bazig gebracht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef Sugar het volgende:
Sowflow, ik vind het wel lief en goed wat je hier komt zeggen.
Nouja, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die maanden meelezen voordat ze eens posten. Dat komt dan op jou over als "even binnenwandelen", maar misschien heeft ze zich al best ingelezen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
já dit is een open forum en dus open topic, maar ik heb 't gewoon niet op mensen die éven binnen komen wandelen en vertellen 'hoe het allemaal moet'.
Ja. Tuuluk. Dat is ook zo lekker makkelijk te doen, mensen en situaties vermijden die energie slurpen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:03 schreef Sowflow het volgende:
En tja...als ik dan toch moet zeggen wat mijn dieet is:
rust, ruimte, alles zo puur mogelijk eten en zonder suiker en witmeel. En dingen die energie slurpen, ontwijken (bijv. sommige mensen en vervelende verplichtingen als...vul zelf maar in
hey mspoez, hoe is het eigenlijk met die energieslurpende situatie bij jou thuis? je was inmiddels duidelijk geweest dat het 'the end'was begreep ik?quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja. Tuuluk. Dat is ook zo lekker makkelijk te doen, mensen en situaties vermijden die energie slurpen.
* koopt hutje op hei*
Sorry hoor.
Loeiveel zou ik het niet noemen. Ik denk dat je iemand anders bedoelt!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:03 schreef Sowflow het volgende:
Trouwens K_I_M, ben jij niet de mamma die loeiveel is afgevallen?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
já dit is een open forum en dus open topic, maar ik heb 't gewoon niet op mensen die éven binnen komen wandelen en vertellen 'hoe het allemaal moet'.
Nu ben ik al lang blij dat het niet weer een herballife promotortje zonder herseninhoud is, maar wat is er mis met gezellig meeposten in plaats van meteen advies door de strot duwen?
*kras*
Ik vond het eigenlijk nog wel ok klinkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk, 't is goed bedoeld advies! En in ieder geval niet zo enorm bazig gebracht.
Als je jezelf ook maar een beetje had ingelezen ipv binnen te vallen en als een eend op prozac begint te kwaken had je in de gaten dat je ongeveer 1800 open deuren in aan het trappen bent en niets nieuws hebt toevoegt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:03 schreef Sowflow het volgende:
K_I_M: "En Soflow, wat voor dieet verkoop jij?".
Haha...leuk gezegd!
Ik verkoop *geen* dieet. Hooguit een mentaal/emotioneel dieet.
Het valt me op dat wanneer vrouwen niet happy zijn, kritisch worden over zichzelf. Vinden zich lelijk, niet goed. Zelfs de zogenaamde "mooiste vrouwen" doen dit! Daarentegen worden mannen kritisch naar de ander. Die reageren af op anderen.
Dus ik zou zeggen: vrouwen, zie je jezelf als ok en mooi, in welke vorm dan ook. Jezelf mooi vinden, jezelf waarderen en goed voor jezelf zorgen zijn allemaal met elkaar gelinked. Goed voor jezelf zorgen + juiste voeding hoort ook weer bij elkaar.
Destructieve gevoelens leiden tot destructief gedrag, dat weten we.
Natuurlijk is het geen eenrichtingsverkeer, als je net dat ene jurkje aan kan, voel je je ook goed, dus het is een wisselwerking. Maar we leven in een maatschappij dat in de eerste instantie op het uiterlijk gericht is, en het innerlijke leven komt later pas in zicht als er problemen zijn.
En afslanken zorgt voor een beter gevoel, maar soms is dat gevoel niet van blijvende duur. Dus dan weet je dat unhappy zijn ergens anders ligt.
Wat niet wil zeggen dat jullie moeten stoppen met op je voeding letten!!!! Vooral doorgaan!! Een diepe buiging hoor!
En tja...als ik dan toch moet zeggen wat mijn dieet is:
rust, ruimte, alles zo puur mogelijk eten en zonder suiker en witmeel. En dingen die energie slurpen, ontwijken (bijv. sommige mensen en vervelende verplichtingen als...vul zelf maar in
Trouwens K_I_M, ben jij niet de mamma die loeiveel is afgevallen?
Dat soort schoenen zijn zó lelijkquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:00 schreef Merel het volgende:
Puntschoenen
[ afbeelding ]
En Kwak gaat góéd!
Kwakjeeeee!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
zo! goeiemorgen!
ik stond vanochtend opd e weegschaal, en ook op drie verschillende locaties en verschillende houdingen en tien keer wegen bleef ie nog steeds staan op 81,4
ik kan t haast niet geloven. ik geloof dat ik beloond word voor het volhouden toen de weegschaal niet meewerkte... wauw.... dit gewicht is zó nieuw...kan t nauwelijks bevatten. straks duik ik gewoon onder de 80... dat is sinds mn 17e al niet meer gebeurd...
nu volhouden dus
Die post hier niet eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
ze verwart je met Troel denk ik(
![]()
) die is gehalveerd
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:03 schreef Vivi het volgende:
Co, die ava heb ik al ongeveer een jaar hoor
* Isabeau zucht en pakt haar scheermessysteemdinggedoe er maar weer bijquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
(..)
Wie zich niet in uiterste serene rust wentelt blijft DIK en ONGELUKKIG en krijgt HAAR op ONGEWENSTE PLEKKEN.
"Ja hoi, met kim, ik kom niet meer naar mijn werk want daar word ik dik van, maar dat salaris mogen jullie wel blijven storten hoor."quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:14 schreef k_i_m het volgende:
Wel eindelijk een goed excuus om mijn werk op te zeggen. Alleen heb ik denk ik niet meer genoeg vet om het te onderbouwen.
Oh ik heb wel wat aan mijn webinstellingen veranderd, daar ligt het ms aanquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh?? Tot gisteren zag ik iets heel anders! Nu alweer vergeten wat, maar het was met rood!
Van opkroppen krijg je kanker, dus dan ben ik liever dikquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
Nou nou dames...het is wel duidelijk wiens ziel hier niet in harmonie is met het lichaam!
Het is doodeenvoudig, om je hele leven om te gooien en elk mogelijk dwars zittend element te elimineren.
We gaan niet meer naar onze schoonouders, vermijden mogelijk vervelend werk, negeren de matige eigenschappen van onze mannen en als onze moslimbroeders 6 x per dag naar Mekka bidden, pakken wij ons yoga matje voor een helende boom, kraanvogel en zonnegroet.
Wie zich niet in uiterste serene rust wentelt blijft DIK en ONGELUKKIG en krijgt HAAR op ONGEWENSTE PLEKKEN.
Dus beter doen jullie ff relaxed .
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Ja hoi, met kim, ik kom niet meer naar mijn werk want daar word ik dik van, maar dat salaris mogen jullie wel blijven storten hoor."
hey isa, welcome backquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Staat je prima, MoBlo! Mooi figuur
Ik heb een jurkje aanen 'vroeger' durfde ik echt nooit jurkjes aan en nu hangen er al 3 in mijn kast
Afvallen is oké
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Ja hoi, met kim, ik kom niet meer naar mijn werk want daar word ik dik van, maar dat salaris mogen jullie wel blijven storten hoor."
Je kan het hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Moblo die breedtestrepen kan je prima hebben hoorstaat goed
ik doe straks zelfs een witte broek aan..... das ook lang geleden
(wel een EDC-jeans natuurlijk)
voelde me altijd uberdik in lichte kleren.... maar eindelijk 'durf' ik dat ook weer aan te doen
Nee, ik kan heel makkelijk stoppen, altijd al. Ik rook zo drie maanden niet, 2 dagen achter elkaar wel en daarna weer niet bijvoorbeeld. Ik ben absoluut niet verslavingsgevoelig gelukkig. Compensatie eten heb ik ook nooit gedaan, toen ik de eerste keer stopte ging ik van anderhalf pakje per dag naar niks, cold turkey, en ben ik ook nog 8 kilo afgevallen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
@ vivi, hoe gaat het met het niet roken ? Beetje te doen ? Of eet je je helemaal klem ?
Je kan die streepjes prima hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
geen zin in
maar heb nog wel een oude![]()
[ afbeelding ]
dit truitje, maar dan met een bruine linnen broek
Beterquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik kan heel makkelijk stoppen, altijd al. Ik rook zo drie maanden niet, 2 dagen achter elkaar wel en daarna weer niet bijvoorbeeld. Ik ben absoluut niet verslavingsgevoelig gelukkig. Compensatie eten heb ik ook nooit gedaan, toen ik de eerste keer stopte ging ik van anderhalf pakje per dag naar niks, cold turkey, en ben ik ook nog 8 kilo afgevallen.
Dat wordt alleen maar slurpender want soontobe-ex vindt dat het allemaal aan mij ligt nu en is me aan het 'straffen', dat ik verdrietig ben is mijn eigen schuld, hij wil me niet meer aanraken, hij praat nauwelijk, toen ik gister aan het klussen was ging hij tvkijken en vanochtend heeft hij zelfs (ja even hoor dat vind ik echt erg) zijn laptop vergrendeld zodat ook de kindjes er niet meer op kunnen spelen... moet ie lekker volhouden dan is het einde oefening wat betreft nog hier wonen en gaat ie maar fijn ergens logeren tot hij in zijn eigen appartement kan!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey mspoez, hoe is het eigenlijk met die energieslurpende situatie bij jou thuis? je was inmiddels duidelijk geweest dat het 'the end'was begreep ik?
en nu???
Wat laat ie zich kennen! Dat bevestigt alleen maar dat je een goede beslissing hebt genomen. Ik kan me best voorstellen dat hij zich nu rot voelt en niet weet wat ie met z'n gevoelens moet, maar als hij helemaal geen begrip kan opbrengen voor jouw kant van de zaak, dan is het gewoon een zak en ben je beter af zonder hem.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:46 schreef mspoez het volgende:
Dat wordt alleen maar slurpender want soontobe-ex vindt dat het allemaal aan mij ligt nu en is me aan het 'straffen', dat ik verdrietig ben is mijn eigen schuld, hij wil me niet meer aanraken, hij praat nauwelijk, toen ik gister aan het klussen was ging hij tvkijken en vanochtend heeft hij zelfs (ja even hoor dat vind ik echt erg) zijn laptop vergrendeld zodat ook de kindjes er niet meer op kunnen spelen... moet ie lekker volhouden dan is het einde oefening wat betreft nog hier wonen en gaat ie maar fijn ergens logeren tot hij in zijn eigen appartement kan!
En toch voelt het GOED!!
Ik wel. Ik ben namelijk ook heel verdrietig en ik wil eigenlijk helemaal niet dat ons gezin stuk gaat maar ik kan het niet meer. En ik wil dat we daar samen verdrietig om kunnen zijn maar goed, dat kan blijkbaar niet. En daar baal ik van.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef Vivi het volgende:
Wat een eikel. Maarreh..ik zou niet eens meer WILLEN dat ie me zou aanraken, Huuuh!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben namelijk ook heel verdrietig en ik wil eigenlijk helemaal niet dat ons gezin stuk gaat maar ik kan het niet meer. En ik wil dat we daar samen verdrietig om kunnen zijn maar goed, dat kan blijkbaar niet. En daar baal ik van.
Ik draag geen sneakers naar mijn werk maar verder hier hetzelfde hoor. Al hoef ik dan weer nooit vies werk te doen. Ik vind het gewoon fijner zitten en vind het extra leuk als ik dan wel een keer heel netjes gekleed gaquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Wat zijn jullie allemaal uber-feminine met hoge hakken en elegante kleertjes! Ik heb best wat netjes & mooi hangen, maar naar mijn werk draag ik gewoon jeans, sneakers en een shirtje.... Niemand maakt zich druk om hoe ik eruit zie, en ik moet toch regelmatig 'vies' werk doen
Waar en hoeveel?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, jij wint, Chico. Ik heb massa's lieve rokjes en gezellige bloesjes. Ik draag ze alleen niet zo vaak![]()
Ik heb gisteren een paar suede allstars gekocht in de uitverkoop der uitverkopenNiet erg elegant, wel praktisch.
In zo'n situatie zijn jullie wel de laatsten die elkaar kunnen troosten. En HIJ is verdorie de reden dat jullie gezin stuk gaat, ik zou echt geen behoefte hebben aan zijn troostquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben namelijk ook heel verdrietig en ik wil eigenlijk helemaal niet dat ons gezin stuk gaat maar ik kan het niet meer. En ik wil dat we daar samen verdrietig om kunnen zijn maar goed, dat kan blijkbaar niet. En daar baal ik van.
30 e, in Belgie. Ze zijn best leuk, beetje retro-look: camel met bruin en een oranje streepjequote:
Dit dus.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zo'n situatie zijn jullie wel de laatsten die elkaar kunnen troosten. En HIJ is verdorie de reden dat jullie gezin stuk gaat, ik zou echt geen behoefte hebben aan zijn troost.
Hij is degene die dit alemaal had kunnen voorkomen!
Die laatste zin is wel waar maar weet je. Je partner is de gene waar je je het meest op je gemak voelt en waar je als het goed is naar toe gaat als je getroost wilt worden. Het feit dat hij iets onvergeeflijks gedaan heeft doet niks af aan hoeveel ze waarschijnlijk nog steeds van 'm houdt en eigenlijk gewoon bij 'm wil zijn. Ik snap het wel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
In zo'n situatie zijn jullie wel de laatsten die elkaar kunnen troosten. En HIJ is verdorie de reden dat jullie gezin stuk gaat, ik zou echt geen behoefte hebben aan zijn troost.
Hij is degene die dit alemaal had kunnen voorkomen!
thnxquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die laatste zin is wel waar maar weet je. Je partner is de gene waar je je het meest op je gemak voelt en waar je als het goed is naar toe gaat als je getroost wilt worden. Het feit dat hij iets onvergeeflijks gedaan heeft doet niks af aan hoeveel ze waarschijnlijk nog steeds van 'm houdt en eigenlijk gewoon bij 'm wil zijn. Ik snap het wel.
Fout, ze hield/houdt van de persoon die ze dacht dat hij was, iemand die niet zou vreemdgaan en stelselmatig tegen haar liegt. En vervolgens ook nog eens háár verwijten maakt. Die persoon bestaat dus niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die laatste zin is wel waar maar weet je. Je partner is de gene waar je je het meest op je gemak voelt en waar je als het goed is naar toe gaat als je getroost wilt worden. Het feit dat hij iets onvergeeflijks gedaan heeft doet niks af aan hoeveel ze waarschijnlijk nog steeds van 'm houdt en eigenlijk gewoon bij 'm wil zijn. Ik snap het wel.
Er is hier toch geen goed of fout? Die knop zet je niet zomaar om. Gezien mspoez reactie zat ik aardig in de richting. Verstand en gevoel lopen niet altijd gelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Fout, ze hield/houdt van de persoon die ze dacht dat hij was, iemand die niet zou vreemdgaan en stelselmatig tegen haar liegt. En vervolgens ook nog eens háár verwijten maakt. Die persoon bestaat dus niet.
MsPoez, ik snap best dat het ontzettend veel pijn doet hoor, daar doet dat niets aan af natuurlijk.
Kon je er geen zooltje in doen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:49 schreef conleche het volgende:
Shoobaloo had uitverkoop en ook daar had ik geen mazzel: de prachtigste schoentjes van Christian Dior, van 500 euro voor 150, maar toch echt een maat te groot, heb nog getwijfeld, want ze waren echt heel mooi! Dus iemand die wel maat 38 heeft.........
Ik snap dat je de knop niet zomaar omzet, maar dat er geen kwestie is van goed of fout ben ik niet met je eens. Voor mij persoonlijk zou dat iig wel schelen mbt de knop omzetten. De liefde zou op slag een stuk minder worden als iemand zo met mij zou omspringen. Maar ik snap dat dat voor andere mensen anders werkt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er is hier toch geen goed of fout? Die knop zet je niet zomaar om. Gezien mspoez reactie zat ik aardig in de richting. Verstand en gevoel lopen niet altijd gelijk.
Oh met geen goed of fout bedoelde ik dat jij vond dat wat ik zei fout was. Dat deze heer fout is geweest staat als een paal boven water lijkt me.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik snap dat je de knop niet zomaar omzet, maar dat er geen kwestie is van goed of fout ben ik niet met je eens. Voor mij persoonlijk zou dat iig wel schelen mbt de knop omzetten. De liefde zou op slag een stuk minder worden als iemand zo met mij zou omspringen. Maar ik snap dat dat voor andere mensen anders werkt.
Okequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh met geen goed of fout bedoelde ik dat jij vond dat wat ik zei fout was. Dat deze heer fout is geweest staat als een paal boven water lijkt me.
Nee het was zo'n open Manolo-achtig schoentje. Ik zag er uit als een klein meisje op haar mamma's schoenen, met veel ruimte aan de achterkant. Ze hadden trouwens nog veel meer leuks voor relatief weinig. Ik bedoel: nog steeds veel geld, maar rond de 100 a 150 euro voor Prada's, Jimmy's en consorten is toch behoorlijk afgeprijsd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |