abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60895313

Het vorige deel: Slank het najaar in #209 Met zijn allen opzoek naar jeans

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_60895317
Fiiiipoooooooo
pi_60895325
Grmbl. weer de laatste post

En ik had geen TT inspiratie
pi_60895337
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Grmbl. weer de laatste post

En ik had geen TT inspiratie
Ik had een val gezet, door een vraag te stellen!
pi_60895359
Ja en ik trapte er met open ogen in
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:36:37 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60895400
zo! goeiemorgen!

ik stond vanochtend opd e weegschaal, en ook op drie verschillende locaties en verschillende houdingen en tien keer wegen bleef ie nog steeds staan op 81,4

ik kan t haast niet geloven. ik geloof dat ik beloond word voor het volhouden toen de weegschaal niet meewerkte... wauw.... dit gewicht is zó nieuw...kan t nauwelijks bevatten. straks duik ik gewoon onder de 80... dat is sinds mn 17e al niet meer gebeurd...

nu volhouden dus
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60895416
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
zo! goeiemorgen!

ik stond vanochtend opd e weegschaal, en ook op drie verschillende locaties en verschillende houdingen en tien keer wegen bleef ie nog steeds staan op 81,4

ik kan t haast niet geloven. ik geloof dat ik beloond word voor het volhouden toen de weegschaal niet meewerkte... wauw.... dit gewicht is zó nieuw...kan t nauwelijks bevatten. straks duik ik gewoon onder de 80... dat is sinds mn 17e al niet meer gebeurd...

nu volhouden dus
Yeah baby!! Haske goed!
pi_60895536
Goedzo kwak!

Agz dit topic nog steeds over puntschoenen gaat; Ewelina's schoenen vallen voor mij niet echt onder die categorie. Ze zijn natuurlijk wel puntig, maar niet heel erg. Puntige neuzen heb ik ook. Maar niet van die lange snavels waar geen tenen in kunnen waardoor ze je voet 2 maten groter laten lijken! Dat is niet sexy.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60895699
tvp
pi_60895732
schoenen

zolang ze maar lopen

mjn 4 jaar oude DC's doen het nog steeds prima
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:00:14 #11
331 Merel
Be here now.
pi_60895753
Puntschoenen

En Kwak gaat góéd!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:01:16 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60895766
TVP. Net weer terug van mijn ouders. Gisteren bbq gehad bij mijn broer in Overijssel. Voordat het vlees klaar was had ik al drie keer fruitsalade opgeschept en dus zat ik vol voor de eerste spies op m'n bord lag, dus de schade valt ws mee . Nu even douchen, want dat heb ik vanochtend niet gedaan.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:01:56 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60895772
thnx guys

(enneh ik vind mijn eigen punt pmps prachtig... ik heb maar maat 37 en kan t hebben vind ik. die hierboven zijn echt fugly!)

ik ga weer even Evy rennen, les 4...tududuuuu... tot zo!
pi_60895799
waterpolo spann0nd en ik houd niet eens van waterpolo

Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:03:40 #15
331 Merel
Be here now.
pi_60895815
Met kleine voetjes kan je het beter hebben ja, maar met grote voeten is het echt geen gezicht
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:03:49 #16
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60895823
K_I_M: "En Soflow, wat voor dieet verkoop jij?".

Haha...leuk gezegd!
Ik verkoop *geen* dieet. Hooguit een mentaal/emotioneel dieet.
Het valt me op dat wanneer vrouwen niet happy zijn, kritisch worden over zichzelf. Vinden zich lelijk, niet goed. Zelfs de zogenaamde "mooiste vrouwen" doen dit! Daarentegen worden mannen kritisch naar de ander. Die reageren af op anderen.
Dus ik zou zeggen: vrouwen, zie je jezelf als ok en mooi, in welke vorm dan ook. Jezelf mooi vinden, jezelf waarderen en goed voor jezelf zorgen zijn allemaal met elkaar gelinked. Goed voor jezelf zorgen + juiste voeding hoort ook weer bij elkaar.
Destructieve gevoelens leiden tot destructief gedrag, dat weten we.

Natuurlijk is het geen eenrichtingsverkeer, als je net dat ene jurkje aan kan, voel je je ook goed, dus het is een wisselwerking. Maar we leven in een maatschappij dat in de eerste instantie op het uiterlijk gericht is, en het innerlijke leven komt later pas in zicht als er problemen zijn.
En afslanken zorgt voor een beter gevoel, maar soms is dat gevoel niet van blijvende duur. Dus dan weet je dat unhappy zijn ergens anders ligt.
Wat niet wil zeggen dat jullie moeten stoppen met op je voeding letten!!!! Vooral doorgaan!! Een diepe buiging hoor!

En tja...als ik dan toch moet zeggen wat mijn dieet is:
rust, ruimte, alles zo puur mogelijk eten en zonder suiker en witmeel. En dingen die energie slurpen, ontwijken (bijv. sommige mensen en vervelende verplichtingen als...vul zelf maar in

Trouwens K_I_M, ben jij niet de mamma die loeiveel is afgevallen?
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:06:49 #17
331 Merel
Be here now.
pi_60895871
Als ik gelukkig ben dan vreet ik mezelf helemaal vol

Als ik diep ongelukkig ben val ik kilo's per week af

Ik raad dan ook iedereen aan om zo ongelukkig mogelijk te worden, dan worden we lekker dun!!
pi_60895905
*kras kras*
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:09:34 #19
331 Merel
Be here now.
pi_60895928
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
*kras kras*
Goed zo, ga zo door!!
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:11:00 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60895956
Sowflow, ik vind het wel lief en goed wat je hier komt zeggen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60895997
já dit is een open forum en dus open topic, maar ik heb 't gewoon niet op mensen die éven binnen komen wandelen en vertellen 'hoe het allemaal moet'.

Nu ben ik al lang blij dat het niet weer een herballife promotortje zonder herseninhoud is, maar wat is er mis met gezellig meeposten in plaats van meteen advies door de strot duwen?

*kras*
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:14:51 #22
331 Merel
Be here now.
pi_60896026
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef Sugar het volgende:
Sowflow, ik vind het wel lief en goed wat je hier komt zeggen.
Tuurlijk, 't is goed bedoeld advies! En in ieder geval niet zo enorm bazig gebracht.
pi_60896091
dat is zeker waar... maar tóch
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:16:48 #24
331 Merel
Be here now.
pi_60896095
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
já dit is een open forum en dus open topic, maar ik heb 't gewoon niet op mensen die éven binnen komen wandelen en vertellen 'hoe het allemaal moet'.
Nouja, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die maanden meelezen voordat ze eens posten. Dat komt dan op jou over als "even binnenwandelen", maar misschien heeft ze zich al best ingelezen.
pi_60896256
ik zou hier niet maanden meelezen, maanden alleen maar offtopic gelul
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:30:14 #26
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60896413
@Ewelina; alvast een heeeeele fijne vakantie gewenst! en jouw schoenen vind ik wel mooi hoor, maar zoals marz al opmerkte, dat valt niet echt onder de ;echte; puntschoenen.... die van jou vind ik vooral heel vrouwelijk en mooi....

@KP wooeeeeeei onder de 70 kg knap hoor.

@MobLo wij kijken normaal ook geen waterpolo, maar was idd mooi en gewonnen met penaltys

@Sowflow, eindelijk eens iemand van buitenaf die met een nuttige post komt. Alleen 1 puntje van kritiek, dat over appelazijn is laatst onderzocht en schijnt een regelrechte fabel te zijn....

@Kwak, jij gaat ook lekker zeg die lijn gaat lekker naar beneden!

in heb van8 slecht geslapen. en weet ook al waardoor... ik dacht ik drink eens ff wat koffie om mijn darmen wat op gang te brengen, maar had ff niet stil gestaan bij alle cafeine (en drink normaal savonds eigenlijk nooit koffie....). Dus ik denk dat ik rond 4 uur pas sliep en heb de hele nacht liggen draaien enzo...
naja slapen we de komende nacht vast en zeker veeeeeeeeeeeel beter

vanmiddag dus met mijn ouders uit eten en ff een terrasje pakken als het weer een beetje meezit. En morgenavond heb ik eindelijk weer volleybaltraining (in de zaal) en daar heb ik zooooo veel zin in
heb ook heel veel zin de competitie, maja dat duurt nog 1,5 maand voor dat dat weer begint.

zal straks eens ff wegen... kijken of mijn gewicht (ondanks de vakantie) misschien toch nog wat aan het zakken...
ben benieuwd *fingers crossed*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:32:17 #27
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60896448
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:03 schreef Sowflow het volgende:
rust, ruimte, alles zo puur mogelijk eten en zonder suiker en witmeel. En dingen die energie slurpen, ontwijken (bijv. sommige mensen en vervelende verplichtingen als...vul zelf maar in

Ja. Tuuluk. Dat is ook zo lekker makkelijk te doen, mensen en situaties vermijden die energie slurpen.
* koopt hutje op hei*
Sorry hoor.
Prrrrr
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:34:16 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60896483
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:32 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ja. Tuuluk. Dat is ook zo lekker makkelijk te doen, mensen en situaties vermijden die energie slurpen.
* koopt hutje op hei*
Sorry hoor.
hey mspoez, hoe is het eigenlijk met die energieslurpende situatie bij jou thuis? je was inmiddels duidelijk geweest dat het 'the end'was begreep ik?
en nu???
pi_60896526
* motorbloempje wordt ook maar kluizenaar

maar dan wel met Fok!
want virtuele mensen zijn geen echte mensen
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:40:26 #30
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60896593
quote:

Loeiveel zou ik het niet noemen. Ik denk dat je iemand anders bedoelt!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60896637
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:

Nu ben ik al lang blij dat het niet weer een herballife promotortje zonder herseninhoud is, maar wat is er mis met gezellig meeposten in plaats van meteen advies door de strot duwen?

*kras*
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:43:06 #32
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60896638
zo, ik ben weer terug. net energiesurpend hardgelopen

over t geheel een beetje langzamer dan vorige keer, maar dat kan komen omdat ik a. nog niet ontbeten had voor die tijd en/of b. de hardloopstukjes langer waren dan vorige keer...
pi_60896640
ze verwart je met Troel denk ik ( ) die is gehalveerd
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:47:57 #34
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60896717
ja troel maar had die ook niet een operatie ondergaan en was die niet teveel afgevallen nu?
(want volgens mij las ik laatst dat die juist wilde aankomen nu???)
pi_60896721
Ik ben er weg van, ga naar een vriendinnetje nog de laatste dingetjes regelen
pi_60896749
ik ga je nog wel zien misschien vanmidag Yashi!

ga zo maar 's even douchen en aankleden en dan rustigaan naar Nijmegen even een goede maat polo scoren
Ja doei.
pi_60896793
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:14 schreef Merel het volgende:

[..]

Tuurlijk, 't is goed bedoeld advies! En in ieder geval niet zo enorm bazig gebracht.
Ik vond het eigenlijk nog wel ok klinken . Niet bazig, eerder beetje bezorgd. Maargoed. Ik kan ook maar het beste vrolijk zijn, dan doe ik veel, sport ik veel en vergeet ik te eten. Ik was van de week 2 dagen heel erg niet vrolijk en toen heb ik lopen vreten . En buikpijn maakt me ook niet vrolijker.

Die topictitel doet me toch een beetje denken aan zo'n liedje "we hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar, maar toch houden we van elkaar" ... Jeugdsentiment
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:56:37 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60896863
quote:
K_I_M: "En Soflow, wat voor dieet verkoop jij?".

Haha...leuk gezegd!
Ik verkoop *geen* dieet. Hooguit een mentaal/emotioneel dieet.
Het valt me op dat wanneer vrouwen niet happy zijn, kritisch worden over zichzelf. Vinden zich lelijk, niet goed. Zelfs de zogenaamde "mooiste vrouwen" doen dit! Daarentegen worden mannen kritisch naar de ander. Die reageren af op anderen.
Dus ik zou zeggen: vrouwen, zie je jezelf als ok en mooi, in welke vorm dan ook. Jezelf mooi vinden, jezelf waarderen en goed voor jezelf zorgen zijn allemaal met elkaar gelinked. Goed voor jezelf zorgen + juiste voeding hoort ook weer bij elkaar.
Destructieve gevoelens leiden tot destructief gedrag, dat weten we.

Natuurlijk is het geen eenrichtingsverkeer, als je net dat ene jurkje aan kan, voel je je ook goed, dus het is een wisselwerking. Maar we leven in een maatschappij dat in de eerste instantie op het uiterlijk gericht is, en het innerlijke leven komt later pas in zicht als er problemen zijn.
En afslanken zorgt voor een beter gevoel, maar soms is dat gevoel niet van blijvende duur. Dus dan weet je dat unhappy zijn ergens anders ligt.
Wat niet wil zeggen dat jullie moeten stoppen met op je voeding letten!!!! Vooral doorgaan!! Een diepe buiging hoor!

Als je jezelf ook maar een beetje had ingelezen ipv binnen te vallen en als een eend op prozac begint te kwaken had je in de gaten dat je ongeveer 1800 open deuren in aan het trappen bent en niets nieuws hebt toevoegt.

NNNNDus.

Oh ja, TVP.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60896956
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:00 schreef Merel het volgende:
Puntschoenen

[ afbeelding ]

En Kwak gaat góéd!
Dat soort schoenen zijn zó lelijk Ik heb ook nog zo'n paar, toch maar eens weggooien. Heb ze al jaren niet meer aangehad :")

Kwak, wat fijn !

Ik ben nu aan het wachten op die de koelbox aan het halen is met de auto, dan de laatste dingen inladen en dan vakantie!!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60896963
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
zo! goeiemorgen!

nu volhouden dus
Kwakjeeeee!
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:03:17 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60896972
Co, die ava heb ik al ongeveer een jaar hoor
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:05:39 #42
14746 k_i_m
pi_60897011
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
ze verwart je met Troel denk ik ( ) die is gehalveerd
Die post hier niet eens .
In my life
Why do I smile
pi_60897025
maar wel in de andere reeks
Ja doei.
pi_60897094
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:03 schreef Vivi het volgende:
Co, die ava heb ik al ongeveer een jaar hoor

Huh?? Tot gisteren zag ik iets heel anders! Nu alweer vergeten wat, maar het was met rood!
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:11:33 #45
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60897107
Nou nou dames...het is wel duidelijk wiens ziel hier niet in harmonie is met het lichaam!

Het is doodeenvoudig, om je hele leven om te gooien en elk mogelijk dwars zittend element te elimineren.
We gaan niet meer naar onze schoonouders, vermijden mogelijk vervelend werk, negeren de matige eigenschappen van onze mannen en als onze moslimbroeders 6 x per dag naar Mekka bidden, pakken wij ons yoga matje voor een helende boom, kraanvogel en zonnegroet.
Wie zich niet in uiterste serene rust wentelt blijft DIK en ONGELUKKIG en krijgt HAAR op ONGEWENSTE PLEKKEN.

Dus beter doen jullie ff relaxed .
pi_60897121
* motorbloempje gaat zich nog even scheren....
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:14:07 #47
14746 k_i_m
pi_60897149
Wel eindelijk een goed excuus om mijn werk op te zeggen. Alleen heb ik denk ik niet meer genoeg vet om het te onderbouwen .
In my life
Why do I smile
pi_60897158
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
(..)
Wie zich niet in uiterste serene rust wentelt blijft DIK en ONGELUKKIG en krijgt HAAR op ONGEWENSTE PLEKKEN.
* Isabeau zucht en pakt haar scheermessysteemdinggedoe er maar weer bij
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60897164
* motorbloempje gaat vanavond bij een snackbar eten, heel veel, en dan ga ik daarna me terugtrekken als kluizenarin
Ja doei.
pi_60897172
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:14 schreef k_i_m het volgende:
Wel eindelijk een goed excuus om mijn werk op te zeggen. Alleen heb ik denk ik niet meer genoeg vet om het te onderbouwen .
"Ja hoi, met kim, ik kom niet meer naar mijn werk want daar word ik dik van, maar dat salaris mogen jullie wel blijven storten hoor."
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:16:45 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60897199
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Huh?? Tot gisteren zag ik iets heel anders! Nu alweer vergeten wat, maar het was met rood!
Oh ik heb wel wat aan mijn webinstellingen veranderd, daar ligt het ms aan .
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:18:02 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60897223
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
Nou nou dames...het is wel duidelijk wiens ziel hier niet in harmonie is met het lichaam!

Het is doodeenvoudig, om je hele leven om te gooien en elk mogelijk dwars zittend element te elimineren.
We gaan niet meer naar onze schoonouders, vermijden mogelijk vervelend werk, negeren de matige eigenschappen van onze mannen en als onze moslimbroeders 6 x per dag naar Mekka bidden, pakken wij ons yoga matje voor een helende boom, kraanvogel en zonnegroet.

Dus beter doen jullie ff relaxed .
Van opkroppen krijg je kanker, dus dan ben ik liever dik .
pi_60897253
ik zie d'r hip uit vandaag, vond ik

heb ook een 'ik vind dat ik best dunner ben' dagje, dus laat die intro maar komen
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:25:03 #54
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60897353
fooootttooowwww dan van die hippe MoBlo
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:25:09 #55
14746 k_i_m
pi_60897356
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"Ja hoi, met kim, ik kom niet meer naar mijn werk want daar word ik dik van, maar dat salaris mogen jullie wel blijven storten hoor."

Ik ben benieuwd of het CWI daar ook intrapt. "nee, ik kan écht niet werken. ziet u niet hoe dik ik ervan ben geworden? . "
In my life
Why do I smile
pi_60897373
geen zin in

maar heb nog wel een oude

dit truitje, maar dan met een bruine linnen broek
Ja doei.
pi_60897403
Je hebt tuitlipjes!
pi_60897406
Staat je prima, MoBlo! Mooi figuur

Ik heb een jurkje aan en 'vroeger' durfde ik echt nooit jurkjes aan en nu hangen er al 3 in mijn kast
Afvallen is oké
pi_60897469
Vanaf vandaag vind ik mezelf mooi.

Want, mezelf mooi vinden is weer gelinkt aan mooi eten --> mooie wimpers en zo is alles in de wereld eigenlijk met elkaar verbonden.

Is dat niet.... fantastisch?

En jongens kap nou eens met die destructieve gevoelens, want destructieve gevoelens leiden tot destructief gedrag, wat leidt tot het eten van AH weekendbollen.
pi_60897497
Ieee breedtestrepen ! Trek uit mens.
pi_60897592
ik durf ze eindelijk weer aan! Mens!

maar, ik ga er zo maar eens vandoor... vanavond wrsch als een balletje thuis introductie de gekste
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:56:36 #62
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60897990
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Staat je prima, MoBlo! Mooi figuur

Ik heb een jurkje aan en 'vroeger' durfde ik echt nooit jurkjes aan en nu hangen er al 3 in mijn kast
Afvallen is oké
hey isa, welcome back
en natuurlijk ook fottttttooowwww???

en ga jij nog naar de slankmeet? kunnen we mooi samen treinen?
pi_60898055
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zondag 17 augustus 2008 @ 13:00:59 #64
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60898090
@Moblo die breedtestrepen kan je prima hebben hoor staat goed

ik doe straks zelfs een witte broek aan..... das ook lang geleden
(wel een EDC-jeans natuurlijk )
voelde me altijd uberdik in lichte kleren.... maar eindelijk 'durf' ik dat ook weer aan te doen
pi_60898290
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Moblo die breedtestrepen kan je prima hebben hoor staat goed

ik doe straks zelfs een witte broek aan..... das ook lang geleden
(wel een EDC-jeans natuurlijk )
voelde me altijd uberdik in lichte kleren.... maar eindelijk 'durf' ik dat ook weer aan te doen
Je kan het hebben

Tevens tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60898372
@ vivi, hoe gaat het met het niet roken ? Beetje te doen ? Of eet je je helemaal klem ?
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:28:33 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60898556
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
@ vivi, hoe gaat het met het niet roken ? Beetje te doen ? Of eet je je helemaal klem ?
Nee, ik kan heel makkelijk stoppen, altijd al. Ik rook zo drie maanden niet, 2 dagen achter elkaar wel en daarna weer niet bijvoorbeeld. Ik ben absoluut niet verslavingsgevoelig gelukkig. Compensatie eten heb ik ook nooit gedaan, toen ik de eerste keer stopte ging ik van anderhalf pakje per dag naar niks, cold turkey, en ben ik ook nog 8 kilo afgevallen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:30:11 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60898583
@ Moblo; je hebt een prachtfiguurtje hoor .
pi_60898774
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
geen zin in

maar heb nog wel een oude

[ afbeelding ]

dit truitje, maar dan met een bruine linnen broek
Je kan die streepjes prima hebben . Staat leuk.

Ik heb een heel mooi shirtje aan, dat eigenlijk veel leuker en beter voor mn lijf is dan dingen van Large, die verwassen zijn ... nu lijk ik dun. Ik wil meer kopen .
pi_60898813
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, ik kan heel makkelijk stoppen, altijd al. Ik rook zo drie maanden niet, 2 dagen achter elkaar wel en daarna weer niet bijvoorbeeld. Ik ben absoluut niet verslavingsgevoelig gelukkig. Compensatie eten heb ik ook nooit gedaan, toen ik de eerste keer stopte ging ik van anderhalf pakje per dag naar niks, cold turkey, en ben ik ook nog 8 kilo afgevallen.
Beter
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:46:28 #71
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60898856
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:34 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hey mspoez, hoe is het eigenlijk met die energieslurpende situatie bij jou thuis? je was inmiddels duidelijk geweest dat het 'the end'was begreep ik?
en nu???
Dat wordt alleen maar slurpender want soontobe-ex vindt dat het allemaal aan mij ligt nu en is me aan het 'straffen', dat ik verdrietig ben is mijn eigen schuld, hij wil me niet meer aanraken, hij praat nauwelijk, toen ik gister aan het klussen was ging hij tvkijken en vanochtend heeft hij zelfs (ja even hoor dat vind ik echt erg) zijn laptop vergrendeld zodat ook de kindjes er niet meer op kunnen spelen... moet ie lekker volhouden dan is het einde oefening wat betreft nog hier wonen en gaat ie maar fijn ergens logeren tot hij in zijn eigen appartement kan!

En toch voelt het GOED!!
Prrrrr
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:53:05 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60898977
Wat een eikel. Maarreh..ik zou niet eens meer WILLEN dat ie me zou aanraken, Huuuh!
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:01:57 #73
331 Merel
Be here now.
pi_60899188
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:46 schreef mspoez het volgende:

Dat wordt alleen maar slurpender want soontobe-ex vindt dat het allemaal aan mij ligt nu en is me aan het 'straffen', dat ik verdrietig ben is mijn eigen schuld, hij wil me niet meer aanraken, hij praat nauwelijk, toen ik gister aan het klussen was ging hij tvkijken en vanochtend heeft hij zelfs (ja even hoor dat vind ik echt erg) zijn laptop vergrendeld zodat ook de kindjes er niet meer op kunnen spelen... moet ie lekker volhouden dan is het einde oefening wat betreft nog hier wonen en gaat ie maar fijn ergens logeren tot hij in zijn eigen appartement kan!

En toch voelt het GOED!!
Wat laat ie zich kennen! Dat bevestigt alleen maar dat je een goede beslissing hebt genomen. Ik kan me best voorstellen dat hij zich nu rot voelt en niet weet wat ie met z'n gevoelens moet, maar als hij helemaal geen begrip kan opbrengen voor jouw kant van de zaak, dan is het gewoon een zak en ben je beter af zonder hem.
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:03:38 #74
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60899215
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:53 schreef Vivi het volgende:
Wat een eikel. Maarreh..ik zou niet eens meer WILLEN dat ie me zou aanraken, Huuuh!
Ik wel. Ik ben namelijk ook heel verdrietig en ik wil eigenlijk helemaal niet dat ons gezin stuk gaat maar ik kan het niet meer. En ik wil dat we daar samen verdrietig om kunnen zijn maar goed, dat kan blijkbaar niet. En daar baal ik van.
Prrrrr
pi_60899241
Wat zijn jullie allemaal uber-feminine met hoge hakken en elegante kleertjes! Ik heb best wat netjes & mooi hangen, maar naar mijn werk draag ik gewoon jeans, sneakers en een shirtje.... Niemand maakt zich druk om hoe ik eruit zie, en ik moet toch regelmatig 'vies' werk doen
pi_60899278
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ik wel. Ik ben namelijk ook heel verdrietig en ik wil eigenlijk helemaal niet dat ons gezin stuk gaat maar ik kan het niet meer. En ik wil dat we daar samen verdrietig om kunnen zijn maar goed, dat kan blijkbaar niet. En daar baal ik van.
Wat een nare situatie (en wat een kinderachtig gedrag van hem, helemaal om het zelfs de kinderen moeilijker te maken)

@CF: op zn nets heb ik een lange broek met rafels met een shirtje zonder tekst en sneakers aan ...
pi_60899326
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Wat zijn jullie allemaal uber-feminine met hoge hakken en elegante kleertjes! Ik heb best wat netjes & mooi hangen, maar naar mijn werk draag ik gewoon jeans, sneakers en een shirtje.... Niemand maakt zich druk om hoe ik eruit zie, en ik moet toch regelmatig 'vies' werk doen
Ik draag geen sneakers naar mijn werk maar verder hier hetzelfde hoor. Al hoef ik dan weer nooit vies werk te doen. Ik vind het gewoon fijner zitten en vind het extra leuk als ik dan wel een keer heel netjes gekleed ga
The way you rock'n'roll
pi_60899348
Oh, jij wint, Chico. Ik heb massa's lieve rokjes en gezellige bloesjes. Ik draag ze alleen niet zo vaak

Ik heb gisteren een paar suede allstars gekocht in de uitverkoop der uitverkopen Niet erg elegant, wel praktisch.
pi_60899405
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, jij wint, Chico. Ik heb massa's lieve rokjes en gezellige bloesjes. Ik draag ze alleen niet zo vaak

Ik heb gisteren een paar suede allstars gekocht in de uitverkoop der uitverkopen Niet erg elegant, wel praktisch.
Waar en hoeveel?
The way you rock'n'roll
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:15:06 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60899425
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef mspoez het volgende:

[..]

In zo'n situatie zijn jullie wel de laatsten die elkaar kunnen troosten. En HIJ is verdorie de reden dat jullie gezin stuk gaat, ik zou echt geen behoefte hebben aan zijn troost .

Hij is degene die dit alemaal had kunnen voorkomen!
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:16:07 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60899446
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waar en hoeveel?
Idd .
pi_60899467
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waar en hoeveel?
30 e, in Belgie. Ze zijn best leuk, beetje retro-look: camel met bruin en een oranje streepje

Ze hadden nog 6,5 en 7,5 geloof ik.
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:22:35 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60899555
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

In zo'n situatie zijn jullie wel de laatsten die elkaar kunnen troosten. En HIJ is verdorie de reden dat jullie gezin stuk gaat, ik zou echt geen behoefte hebben aan zijn troost .

Dit dus.
Hij veegt zijn reet af met jullie huwelijk, niet iemand anders.
En dan moet ie jou troosten? Dat was gepast geweest als jullie huwelijk was gestrand omdat er geen liefde meer was, maar niet wanneer je wederhelft je stelselmatig bedriegt.

Laat ik je eerst je hart uit je lijf rukken en 'm er dan weer in stoppen en een pleister op doen. *aai*
Klinkt een beetje vreemd denk je niet?
pi_60899572
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Die laatste zin is wel waar maar weet je. Je partner is de gene waar je je het meest op je gemak voelt en waar je als het goed is naar toe gaat als je getroost wilt worden. Het feit dat hij iets onvergeeflijks gedaan heeft doet niks af aan hoeveel ze waarschijnlijk nog steeds van 'm houdt en eigenlijk gewoon bij 'm wil zijn. Ik snap het wel.
The way you rock'n'roll
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:25:36 #85
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60899605
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die laatste zin is wel waar maar weet je. Je partner is de gene waar je je het meest op je gemak voelt en waar je als het goed is naar toe gaat als je getroost wilt worden. Het feit dat hij iets onvergeeflijks gedaan heeft doet niks af aan hoeveel ze waarschijnlijk nog steeds van 'm houdt en eigenlijk gewoon bij 'm wil zijn. Ik snap het wel.
thnx
Prrrrr
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:42:07 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60899905
Moblo! Wat heb je een mooi figuur! En nog mooiere lippen trouwens. Ik had me je overigens anders voorgesteld.
Mspoez: Hoewel het te begrijpen is dat je troost wilt van degene van wie je veel houdt, waarschijnlijk is je soon-to-be-ex niet degene die jou dat kan geven. Hij zal ook met verwarde en verdrietige gevoelens rondlopen, net als jij. Sterker nog, hij gaat waarschijnlijk nog door een identititeitscrisis ook én kan zichzelf niet accepteren (daarom geeft hij jou maar de schuld, van voor schuldgevoelens heeft hij écht geen ruimte meer in zijn hoofd.) En dan heb je echt geen energie voor de ander. Het is kut, maar niet anders. Mijn mening: hij moet maar zo snel mogeljk een eigen plek zoeken zodat jullie allebei even ruimte en lucht creeeren om met je gevoelens in het reine te komen.

Sugar: Volgens mij geeft het je wel houvast een dieet van all-bran. Fijn dat je zo wat tot rust komt. Maar beloof je me dat je het geen maanden doorzet?

Ik zit te overwegen om over te stappen op trennkost (een soort montignacen, maar dan anders ). Heel gezond waarbij je eigenlijk vooral groente eet. Ik vind het namelijk erg moeilijk om genoeg koolhydraten te eten enáls ik koolhydraten eet combineer ik het altijd met de verkeerde dingen (honing, boter, vette salades etc.) Met trennkost eet ik in ieder geval niet zo veel vettige dingen meer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:48:22 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60900043
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Fout, ze hield/houdt van de persoon die ze dacht dat hij was, iemand die niet zou vreemdgaan en stelselmatig tegen haar liegt. En vervolgens ook nog eens háár verwijten maakt. Die persoon bestaat dus niet.

MsPoez, ik snap best dat het ontzettend veel pijn doet hoor, daar doet dat niets aan af natuurlijk.
pi_60900072
Ik ben net even wezen shoppen en heb NIETS gekocht. Ben eigenlijk op zoek naar laarzen, maar dat ligt bij mij heel moeilijk, want alles moet goed zijn. In één oogopslag moet het precies de juiste vorm hebben, anders moet ik het niet. Niet gevonden dus. Tevens dacht ik een nieuwe jeans te halen, maar de enige die ik qua model heel mooi vond, had een af-schu-we-lij-ke wassing. Goede nieuws is wel dat ik nu een maat 28 van Replay heb. (27 kwam ik ook nog in, maar dat was nog wel iets te worsterig, wat jammer was, want dat exemplaar was in de uitverkoop en wel van een goeie stof.) Ik moet maar weer eens op zoek naar een ander merk.

Shoobaloo had uitverkoop en ook daar had ik geen mazzel: de prachtigste schoentjes van Christian Dior, van 500 euro voor 150, maar toch echt een maat te groot, heb nog getwijfeld, want ze waren echt heel mooi! Dus iemand die wel maat 38 heeft.........

Nogal oppervlakkig probleem vergeleken bij jouw shit, sorry Mzpoes...

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 17-08-2008 15:06:00 ]
pi_60900506
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Fout, ze hield/houdt van de persoon die ze dacht dat hij was, iemand die niet zou vreemdgaan en stelselmatig tegen haar liegt. En vervolgens ook nog eens háár verwijten maakt. Die persoon bestaat dus niet.

MsPoez, ik snap best dat het ontzettend veel pijn doet hoor, daar doet dat niets aan af natuurlijk.
Er is hier toch geen goed of fout? Die knop zet je niet zomaar om. Gezien mspoez reactie zat ik aardig in de richting. Verstand en gevoel lopen niet altijd gelijk.
The way you rock'n'roll
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:27:48 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60900694
sterkte voor mzpoes *hele dikke knuffel*
wat een shitsituatie zeg... helemaal vervelend dat hij jou nu ook nog wil opzadelen met een schuldgevoel.
Geheel onterecht.
Niet eerlijk!
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:48:15 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60901140
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:49 schreef conleche het volgende:

Shoobaloo had uitverkoop en ook daar had ik geen mazzel: de prachtigste schoentjes van Christian Dior, van 500 euro voor 150, maar toch echt een maat te groot, heb nog getwijfeld, want ze waren echt heel mooi! Dus iemand die wel maat 38 heeft.........

Kon je er geen zooltje in doen? .
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:50:12 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60901181
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Er is hier toch geen goed of fout? Die knop zet je niet zomaar om. Gezien mspoez reactie zat ik aardig in de richting. Verstand en gevoel lopen niet altijd gelijk.
Ik snap dat je de knop niet zomaar omzet, maar dat er geen kwestie is van goed of fout ben ik niet met je eens. Voor mij persoonlijk zou dat iig wel schelen mbt de knop omzetten. De liefde zou op slag een stuk minder worden als iemand zo met mij zou omspringen. Maar ik snap dat dat voor andere mensen anders werkt.
pi_60901980
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik snap dat je de knop niet zomaar omzet, maar dat er geen kwestie is van goed of fout ben ik niet met je eens. Voor mij persoonlijk zou dat iig wel schelen mbt de knop omzetten. De liefde zou op slag een stuk minder worden als iemand zo met mij zou omspringen. Maar ik snap dat dat voor andere mensen anders werkt.
Oh met geen goed of fout bedoelde ik dat jij vond dat wat ik zei fout was. Dat deze heer fout is geweest staat als een paal boven water lijkt me.
The way you rock'n'roll
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:45:30 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60902310
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oh met geen goed of fout bedoelde ik dat jij vond dat wat ik zei fout was. Dat deze heer fout is geweest staat als een paal boven water lijkt me.
Oke .
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:03:16 #95
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60902671
Liefjes, niet ruzieën. De heer pZ was fout, geen twijfel over. MspZ was dom, ook geen twijfel over. Nu is de situatie dermate dat goed, fout, dom of slim er niet meer toe doen; verdriet overheerst. En niets is fijner dan dat verdriet delen, zeker als je nog samen in een huis woont. Daarna komen woede en afkeer en weetikwat aan de beurt. Nu kun je, kan ik, nog mijn liefde voelen en verdrietig zijn over wat was en wat had kunnen zijn.

Geen excuses CL, ook schoenentrauma's of maat 27maardanworsterigissues zijn zeker relevant hier, mischien zelfs wel meer dan mijn geëmmer.

Ik ga morgen of zo een nieuwe meting doen. Wie weet zijn er ergens al wat cms af? Stress is goed voor de lijn (ohnee, toch niet, ik vergis me, sorry, hoeheetzeweer).

[ Bericht 1% gewijzigd door mspoez op 17-08-2008 17:25:48 ]
Prrrrr
pi_60902770
tvp, heel weekend weggeweest, veel gemist.

Iig een voor Kwak

En een knuffel voor MsPoez
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:49:53 #97
331 Merel
Be here now.
pi_60903497
Hé Kwakveense, waar heb je (volgens hyves) afleiding van nodig? Hoe is het nu qua vriendje enzo..?
pi_60904477
Hier zijn jullie.

Lijstje voor vandaag:

O: VitaLinea / verse aardbeien-shake
T: blokje kaas bij de supermarkt
L: twee zuurdesemboterhammen met kipfilet en dijonnaise

En zometeen ga ik hamburgers met grofgemalen peper + zeezout maken en gegrilde aubergine + papika. Alles in mijn nieuwe grillapparaat, dat ik van mijn collega's heb gekregen als afscheidcadeau.
pi_60904508
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Kon je er geen zooltje in doen? .
Nee het was zo'n open Manolo-achtig schoentje. Ik zag er uit als een klein meisje op haar mamma's schoenen, met veel ruimte aan de achterkant. Ze hadden trouwens nog veel meer leuks voor relatief weinig. Ik bedoel: nog steeds veel geld, maar rond de 100 a 150 euro voor Prada's, Jimmy's en consorten is toch behoorlijk afgeprijsd.

Nu ik toch zoveel nieuwe kleren nodig heb, ga ik het maar eens goed aanpakken: een paar dure, maar kwalitatief goede basics en dan wat Mango/H&M/Zara zooi d'r omheen.
pi_60904545
Eén van de broeken die ik echt niet meer aan kon, past weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')