Fijn gevoel hè!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Eén van de broeken die ik echt niet meer aan kon, past weer.
Dat wil ik ook. Ik wil o.a. een mooi kasjmieren truitje. Dat is zulk heerlijk materiaal; zacht, warm en toch dun. Maar dat 'mag' ik pas kopen over zo'n 5 kilo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu ik toch zoveel nieuwe kleren nodig heb, ga ik het maar eens goed aanpakken: een paar dure, maar kwalitatief goede basics en dan wat Mango/H&M/Zara zooi d'r omheen.
www.valtaf.nlquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Merel het volgende:
Ik ben vergeten die website te bookmarken die jullie gebruiken om het aantal kcal na te rekenen... Welke was het ookalweer?
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Merel het volgende:
Ik ben vergeten die website te bookmarken die jullie gebruiken om het aantal kcal na te rekenen... Welke was het ookalweer?
Ingredienten:quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
Die cake van eierlikeur klinkt intrigerend! Receptje?
Ik moet jullie toch een beetje bezighoudenquote:
niet goed. hij heeft me nog niet gebeld dit weekend, ook al had ie dat beloofd te doen (ook als ie neit meer verder wilde), en ook neit teruggebeld n.a.v. mijn gezellige, vrolijke, lieve voicemail of ie zin had om iets leuks te doen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:49 schreef Merel het volgende:
Hé Kwakveense, waar heb je (volgens hyves) afleiding van nodig? Hoe is het nu qua vriendje enzo..?
Je saisquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
CF...sinds wanneer past een taartenfetisj in een gezond eet-en leefpatroon?
huh?
En wat denk jij dat hij met die info doet, behalve voor zichzelf bevestigen dat hij idd de juiste keuze heeft gemaakt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
niet goed. hij heeft me nog niet gebeld dit weekend, ook al had ie dat beloofd te doen (ook als ie neit meer verder wilde), en ook neit teruggebeld n.a.v. mijn gezellige, vrolijke, lieve voicemail of ie zin had om iets leuks te doen.
heb niet de illusie dat ie nog gaat bellen... en... nouja, ben boos en verdrietig tegelijk. onzeker, hoopvol dat ie denkt dat er niks aan de hand is, etc. ik voel me afgewezen, lelijk, en dom dat ik dacht dat ik een goeie had gevonden...en dat ik dacht dat ie ook om mij gaf....ik voel me gebruikt en verschrikkelijk...en ik voel me alsof ik alles fout heb gedaan terwijl ik weet dat t onzin is.
en toch hoop ik nog dat ie straks vrolijk aan de telefoon hangt om te vragen of ik mee uit ga... ik wil verdomme gewoon een kans om zelf te beslissen dat ik dit niet meer trek, nádat we elkaar weer eens normaal gezien hebben.
maar ik probeer het nu te laten gaan. ik wacht nog maar een week af, daarna ga ik een week naar duitsland voor mn werk, en daarna kan ie een bombardement van telefoontjes en emails en smsjes verwachten tot ie reageert of opneemt. want ik verdien beter dan dit. en ik heb recht op een uitleg, uit zíjn mond, over waarom hij me zo behandelt.
tenzij ik dus van de week wel een telefoontje krijg. en dan krijgt ie óók te horen dat ik dit niet normaal vind...
Oh men wat herken ik dat gevoel, en oh men wat weet ik dat je jezelf voor de gek zit te houdenquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef kwakveense het volgende:
ik weet t SHE, maar ik ben er nog niet klaar voor. ik heb t idee dat ik niet de kans heb gekregen t écht te proberen...
THEY ARE ON A BREAK!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:39 schreef Merel het volgende:
KwakIk snap wel dat je je ei nog kwijt wilt bij hem hoor, dat je wilt laten weten dat je het niet pikt dat je zo behandeld wordt. En dan zeggen mensen wel dat je de eer aan jezelf moet houden en geen contact meer moet zoeken, maar dat betekent dan tegelijk dat hij geen verantwoording hoeft af te leggen omdat jij ervoor kiest hem er niet mee te confronteren. Dus ik snap het geplande bombardement wel
Gewoon kijken waar je je tegen die tijd goed bij voelt en ondertussen met vriendinnen leuke dingen gaan doen. Je hebt hem niet nodig om een leuk leven te hebben hoor
Al moet je eigenlijk geen advies van mij aannemen, want ik ben ook een ramp op relatiegebied
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
WebkimVoel je je er lekker bij, bij dat gezonde eten?
Ik vind de rijst erg lekker, ik eet het op zaterdag en zondag als ontbijt
Ik vind het wat aan de karige kant, maar het is een bakerpraatje dat je een mee-eter hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:45 schreef Webkim het volgende:
[..]
Het kost me op zich niet zo heel veel moeite. Zolang ik maar strikt ben. Als ik nu een koekje zou eten is het weer gebeurd denk ik.
Ik heb dus ook met rijst ontbeten de afgelopen 2 dagen. En ik heb alles eens op de eetmeter van het voedingscentrum ingevuld en dan kom ik op 1022 kcal per dag. Is dat niet *erg* weinig? Gezien het feit dat er nog iemand meeeet? zie sig
Lijkt mij wel. Maar goed, wie ben ik. Is het trouwens niet zo dat als je borstvoeding geeft je niet te snel mag afvallen gezien de gif/afvalstoffen die dan in de moedermelk komen? Misschien een fabeltje, maar ik meen het ergens gelezen te hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:45 schreef Webkim het volgende:
[..]
Het kost me op zich niet zo heel veel moeite. Zolang ik maar strikt ben. Als ik nu een koekje zou eten is het weer gebeurd denk ik.
Ik heb dus ook met rijst ontbeten de afgelopen 2 dagen. En ik heb alles eens op de eetmeter van het voedingscentrum ingevuld en dan kom ik op 1022 kcal per dag. Is dat niet *erg* weinig? Gezien het feit dat er nog iemand meeeet? zie sig
hohoho!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:44 schreef SHE het volgende:
[..]
THEY ARE ON A BREAK!!!
Het aller, aller, allerstomste wat ze nu kan doen is hem op het matje roepen.
Bekijk de situatie eens van zijn kant.
Hij vindt de boel wrs te heftig, of is niet klaar voor deze relatie, of heeft geen zin in het gedoe van kwak.
Hij stelt een break voor, ff rustig aan.
Zonder lullig te doen natuurlijk, want zijn mama heeft hem beter geleerd.
En dan halverwege komt Kwak die hem ervan langs geeft omdat ie niet belt. Terwijl hij haar eigenlijk helemaal niets verschuldigd is.
3 keer raden wat er door die jongen zijn hoofd zal gaan?
'Run, Forrest, Rrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuun'
Oh maar ik ga er ook van uit dat de break een break blijft! Denk niet dat dit nog goed gaat komen. En daarom boeit het niet als ie uiteindelijk wegrentquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:44 schreef SHE het volgende:
THEY ARE ON A BREAK!!!
Het aller, aller, allerstomste wat ze nu kan doen is hem op het matje roepen.
Bekijk de situatie eens van zijn kant.
Hij vindt de boel wrs te heftig, of is niet klaar voor deze relatie, of heeft geen zin in het gedoe van kwak.
Hij stelt een break voor, ff rustig aan.
Zonder lullig te doen natuurlijk, want zijn mama heeft hem beter geleerd.
En dan halverwege komt Kwak die hem ervan langs geeft omdat ie niet belt. Terwijl hij haar eigenlijk helemaal niets verschuldigd is.
3 keer raden wat er door die jongen zijn hoofd zal gaan?
'Run, Forrest, Rrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuun'
Meisje, helaas maar zo werkt het niet. Liefde en alles wat er bij komt; het is niet eerlijk! Alles wijst er op dat hij "het" niet meer voelt. Kom op, houd de eer aan jezelf...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef kwakveense het volgende:
ik weet t SHE, maar ik ben er nog niet klaar voor. ik heb t idee dat ik niet de kans heb gekregen t écht te proberen...
Oh, en: WAT EEN LUL!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hohoho!
die break was tot en met vrijdag. als hij weer thuis was zouden "we" bellen. ik heb giseren een happy clappy "hej hoop dat je t leuk hebt gehad. heb je zin om iets leuks samen te doen voor ik naar duitsland ga volgende week? ik hoor t wel, zu fijn zijn asl ej me even terugbelt, dan weet ik ook hoe ik zit met de andere dingen die ik van de week nog moet doen, doei!" voicemail ingesproken.
hij heeft toen we de laatste keer alle shebben uitgepraat keihad beloofd dat ie zou bellen. ook als ie er geen zin meer in had. hij heeft gezegd dat ie niet door had dat ie me zo'n pijn deed, dat ie dat heel erg vond. dat ie niet ging beloven dat t tgoed kwam maar dat t m echt heel leuk leek omk samen weer wat te gaan doen als ie terug was. dat ie me echt lief vond, en nu ook weer. hij heeft me geknuffeld, getroost, en we hebben daarna heel relaxed ziten drinken en kletsen.
hell, ik heb zelfs gezegd dat ik geen behoefte had aan relaieshit, maar gewoon leuke dingen wilde doen samen. wat t ook was, tot t in 2 weken tijd volledig instortte wegen smiscommunicatie en stress aan twee kanten.
je doet nu net alsof ik constant een claimend eng kwakje ben geweest. dat is gewoon niet waar. en hij is me w;el wat verschuldigd, want hij heeft tgewoon, uit zichzelf, beloofd.
en ik doe t ook neit nu. ik geef m n hele week, wat zeg ik, twee, om te bedenken dat ie beloofd had me te bellen...
Nee, het enige waar je rekening mee moet houden is dat een ei 1.8 gram vet bevat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:54 schreef Merel het volgende:
Oh en even tussendoor.. Is er een maximum aan hoeveel eieren je per dag en per week "mag" eten? Ik weet wel dat er vroeger zo'n maximum was en dat dat nu achterhaald blijkt, maar als ik doe waar ik zin in heb eet ik er zo 5 op een dag en dat lijkt me ook niet de bedoeling
Echt?! Jeetje Mina zeg, dat vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef kwakveense het volgende:
@ vivi, er is niks wat me minder kan schelen dan "mn eer" t zal me worst wezen of ik zwak ben als ik op mn knietjes ga liggen of moetsmeken om n uitleg. als ik m maar krijg. want dan kan ik t pas aflsuiten. zo werk ik nou eenmaal.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hohoho!
die break was tot en met vrijdag. als hij weer thuis was zouden "we" bellen. ik heb giseren een happy clappy "hej hoop dat je t leuk hebt gehad. heb je zin om iets leuks samen te doen voor ik naar duitsland ga volgende week? ik hoor t wel, zu fijn zijn asl ej me even terugbelt, dan weet ik ook hoe ik zit met de andere dingen die ik van de week nog moet doen, doei!" voicemail ingesproken.
hij heeft toen we de laatste keer alle shebben uitgepraat keihad beloofd dat ie zou bellen. ook als ie er geen zin meer in had. hij heeft gezegd dat ie niet door had dat ie me zo'n pijn deed, dat ie dat heel erg vond. dat ie niet ging beloven dat t tgoed kwam maar dat t m echt heel leuk leek omk samen weer wat te gaan doen als ie terug was. dat ie me echt lief vond, en nu ook weer. hij heeft me geknuffeld, getroost, en we hebben daarna heel relaxed ziten drinken en kletsen.
hell, ik heb zelfs gezegd dat ik geen behoefte had aan relaieshit, maar gewoon leuke dingen wilde doen samen. wat t ook was, tot t in 2 weken tijd volledig instortte wegen smiscommunicatie en stress aan twee kanten.
je doet nu net alsof ik constant een claimend eng kwakje ben geweest. dat is gewoon niet waar. en hij is me w;el wat verschuldigd, want hij heeft tgewoon, uit zichzelf, beloofd.
en ik doe t ook neit nu. ik geef m n hele week, wat zeg ik, twee, om te bedenken dat ie beloofd had me te bellen...
ik en eigenwaarde. een apart verhaal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echt?! Jeetje Mina zeg, dat vind ik echt onbegrijpelijk.
Er is niets uit te leggen: hij is 'just not that into you'.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef kwakveense het volgende:
@ vivi, er is niks wat me minder kan schelen dan "mn eer" t zal me worst wezen of ik zwak ben als ik op mn knietjes ga liggen of moetsmeken om n uitleg. als ik m maar krijg. want dan kan ik t pas aflsuiten. zo werk ik nou eenmaal.
en als t nou belangrijk voor mij is om antwoorden te krijgen? ik vind juist dat ik mezelf tekort doe als ik niet eis wart ik nodig heb om t te begrijpen en achter me te laten, e hem er gewoon mee weg laat komen...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik snap je relaas, maar ik vind dat je jezelf vreselijk tekort doet.
Je maakt het zijn ding...terwijl de allerbelangrijkste persoon in deze relatie jijzelf bent.
En dit is natuurlijk onzin. En of je een relatie wilt, sterker nog..je wilt alles wat bij een relatie hoort. Namelijk het gevoel hebben dat je de belangrijkste bent voor iemand, dat iemand ook belt als hij zegt dat hij dat doet, dat iemand je verantwoording schuldig is en dat iemand er voor je is als jij dat nodig hebt.quote:hell, ik heb zelfs gezegd dat ik geen behoefte had aan relaieshit, maar gewoon leuke dingen wilde doen samen. wat t ook was, tot t in 2 weken tijd volledig instortte wegen smiscommunicatie en stress aan twee kanten.
Oei, wat lijk jij vreselijk veel op mij toen ik nog jong was. En wat ben ik vreselijk vaak op mijn bek gegaan en gebruikt voor dat ik het wél begreep. En wat Merel al zei: Je moet hier doorheen en er van leren. En leer je er nu niet van, dan een volgende keer wel. Of de keer erna.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik en eigenwaarde. een apart verhaal.
ik geef mensen binnen no time mn hele hart (niet alleen mn vriendje, ook mn vrienden) en als ze mn hart compleet vertrappen is een welgemeende excuses voldoende...dan hebben we t er niet meer over... ik leer blijkbaar niet van mn fouten, maar ik hou stiekem ook wel van wie ik ben, dat ik zo onvoorwaardelijk veel om mensen kan geven, en vergeven...
er viel niks in te stemmen, we waren gewoon de afgelopen 4 weken niet tegelijk in nederland/niet op vakantie...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er is niets uit te leggen: hij is 'just not that into you'.
En het feit dat hij instemde met een break, is puur omdat ie aardig wilde zijn ofwel een slappeling is die de waarheid niet durft te zeggen. Hij bereikt er echter het tegenovergestelde mee: jij weet nu totaal niet waar je aan toe bent en je hebt valse hoop gekregen.
Laat gaan en move on!
Nee lekker ding, je bent zo godvergeten onzeker dat je zelfs bevestiging zoekt van een of andere drol die de moeite niet heeft genomen verder te kijken dan de stuntelige kwak.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en als t nou belangrijk voor mij is om antwoorden te krijgen? ik vind juist dat ik mezelf tekort doe als ik niet eis wart ik nodig heb om t te begrijpen en achter me te laten, e hem er gewoon mee weg laat komen...
Ik herken het! ( alleen ik heb ergere dingen gedaan om mezelf te straffen, trust me ) En uiteindelijk ben ik freakin' cute gewordenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef kwakveense het volgende:
dankjewel SHE
wat betreft mollige pootjes: ook gelijk. ze zijn dan ook 15 kilo lichter geworden sinds ik bij de psych loop. geloof me, I used to be worse...
zelfs als me dat zou gebeuren, dan ga ik gewoon over n poosje op mn bek... ik verwacht ook niet dat ik oud met m ga worden... maar jemig, ik was net gewend aan een sekslevenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Maar Kwakje... geloof me nou (I've been there, wel vaker dan eens ook)...
dan komt ie wel weer met een ander excuus waardoor hij niet gebeld heeft. Een of ander zielig verhaal ofzo, had ie het ergens moeilijk mee waardoor hij er niet aan gedacht heeft en dan heb jij medelijden met hem en vergeef je het hem weer. Die jongen heeft het lef niet denk ik om het je recht in je gezicht te zeggen.
goed plan SHE... heb ook geen emovoer gegeten vandaag ofzo. dat doe ik niet echt meer... wel uit etengeweest bij de chinees maar alleen een schepje bami en ossehaas en garnalen met zwarte bonen saus gehad. geen toetje. was te misselijkquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik herken het! ( alleen ik heb ergere dingen gedaan om mezelf te straffen, trust me ) En uiteindelijk ben ik freakin' cute geworden![]()
Dusssssssssss...het plan de campagne, want we gaan natuurlijk niet meer onszelf saboteren.
Ga lekker in bad, of neem een hete douche.
Trek je mooiste slaapthingie aan, neem iets lekkers mee naar bed en lees een mooi boek of kijk een zielige film.
Huil
Schop iets
En morgen ga je elke seconde van de dag aan jezelf werken, bewegen, je mooi maken, lief zijn voor jezelf en je lichaam sterken met uitsluitend de beste voeding. En dat houd je voor altijd vol.
Vergeet niet dat jouw prins charming nog rondloopt, en het is een beetje lullig als kwak lelijk wordt tegen de tijd dat hij er is.
en please, laat die klojo gaan. en als je toch die beheersing niet op kunt brengen..scheld hem verrot en laat hem dan gaan.
Hij zou de 15e terugkomen toch? Het is nu zondagavond de 17e. Geloof me: het is over! En het is beter dat je dat zo snel mogelijk onder ogen ziet. Zulke jongens zijn funest voor je zelfvertrouwen en je kunt ze echt missen als kiespijn!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:18 schreef kwakveense het volgende:
ik weet niet of ie screent. ik heb maar 1 keer geprobeerd en t kan best dat ie toen bij zn ouders zat.
toen we crisis hadden screende hij wel.
maar ik ga m nu echt niet meer bellen deze week. ook al wil ik niks liever... dat komt wel na duitsland. als ik zeker weet dat ie t hoe dan ook verpest heeft bij me.
Begrijpen doen we het maar al te goed, hell m'n eerste vriendje heb ik wel 3x laten vreemdgaan voordat ik hem vol op z'n bek heb gestompt. (serieus, lang en leuk verhaal, vertel ik nog weleensquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:26 schreef kwakveense het volgende:
jullie zjn ook lief dat jullie me zo helpen. ik vraag alleen begrip voor mijn weerstand om mn eerste vriendje, mn eerste echte vriendje, los te laten...
ik baal dat ik deze shit niet op mn 16e had...maar nu...
Volgens mij hebben jullie allebei een onplezierige kant van elkaar gezien, een paar weken geleden. Alleen is het wel erg flauw dat hij zich nu niet aan zijn deel van de afspraken houdt. Geef hem nog een keer het voordeel van de twijfel: als hij het vergeten is en je voicemail heeft gehoord, kan hij binnen nu en drie dagen contact met je opnemen, zoiets.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:24 schreef kwakveense het volgende:
i know. maar over twee weken heeft ie t ook bij míj verpest... dan wíl ik m niet eens meer...
e ik vind t nog steed sgek. want letterlijk tot 1 juli was ie nog hartstikke lief en stimulerend voor mn zelfvertrouwen en attent, enzo. alsf ie zichzelf toen voor versie 2.0 heeft ingeruild.
Greyssie, heb je weer een oprisping??quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Meissies, ik heb een zwak voor jullie, vooral op dit soort momenten
Ja. Verdomme. De liefde borrelt weer naar boven.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Greyssie, heb je weer een oprisping??
Ja, het is jammer dat we niet bij elkaar zitten. Voor de tv, in grote kussens met dikke sokken aan en shortama's en cosmo's of (beter voor de lijn) champagne met aardbeien en munt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Meissies, ik heb een zwak voor jullie, vooral op dit soort momenten
Hell no, het enige wat ik zei was *nice*quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:41 schreef Greys het volgende:![]()
Ik zie SHE gewoon vóór me nu (met dr verregende computerwaffel) met 'r vinger achterin dr keel, te gebaren van "Grouphug![]()
"
Ik hoop wel dat je een flinke voorgevel hebt, ja. Anders val je zo uit de toon bij de grouphugquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef Webkim het volgende:
In wat voor kliek heb ik me in godsnaam begeven? Als jullie zo doorgaan KAN ik niet eens meer eten.![]()
Ja, zo wordt een mens wel slank.
Ik ben bij de borstvoedingsmaffia. Jullie passen met z'n allen aan mijn voorgevel als het moet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je een flinke voorgevel hebt, ja. Anders val je zo uit de toon bij de grouphug
Das niet zo moeilijk hoor. Doen we een sinterklaas/annex pijamapartijmeet met kussengevechten!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Had mijn woorden al teruggenomen SHE
OOIT gaan we dat dus gewoon voor elkaar krijgen, de ladies bij elkaar op een soort pyamaparty en r.e.s.p.e.c.t. en chocomelcommercial optredens
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:52 schreef kwakveense het volgende:
ik ga dan opera zingen in een haarborstel. dat jullie vast gewaarschuwd zijn...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik ben bij de borstvoedingsmaffia. Jullie passen met z'n allen aan mijn voorgevel als het moet.
Eén meet tegelijk organiseren is hier al lastig zat geloof ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:59 schreef loveli het volgende:
Open je meteen even een topic om die meet te plannen?
Heerlijk! Welkom!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik ben bij de borstvoedingsmaffia. Jullie passen met z'n allen aan mijn voorgevel als het moet.
Nee, ik wacht ff tot 12 oktober. Als ik er dan niet mee kom, dan weten jullie dat ik de meet van de elfde niet zo geslaagd vondquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:59 schreef loveli het volgende:
Open je meteen even een topic om die meet te plannen?
Ja, zo kan ik ook ineens een paar kilo afvallenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, groot nieuws in de CUL-SC!
Dat zei ik toch. Lilah ziet er nu al bijna volgroeid uit. Weet je zeker dat je een baby gekregen hebt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:48 schreef k_i_m het volgende:
Tering hee, als ik dat met dat gewicht van die kinderen van andere vrouwen allemaal zo zie, dan heb ik echt een halve kleuter gebaard.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef k_i_m het volgende:
Die heb ik al weggegooid. Ik dacht dat iedereen ze wel gezien had
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |