Begrijpen doen we het maar al te goed, hell m'n eerste vriendje heb ik wel 3x laten vreemdgaan voordat ik hem vol op z'n bek heb gestompt. (serieus, lang en leuk verhaal, vertel ik nog weleensquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:26 schreef kwakveense het volgende:
jullie zjn ook lief dat jullie me zo helpen. ik vraag alleen begrip voor mijn weerstand om mn eerste vriendje, mn eerste echte vriendje, los te laten...
ik baal dat ik deze shit niet op mn 16e had...maar nu...
Volgens mij hebben jullie allebei een onplezierige kant van elkaar gezien, een paar weken geleden. Alleen is het wel erg flauw dat hij zich nu niet aan zijn deel van de afspraken houdt. Geef hem nog een keer het voordeel van de twijfel: als hij het vergeten is en je voicemail heeft gehoord, kan hij binnen nu en drie dagen contact met je opnemen, zoiets.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:24 schreef kwakveense het volgende:
i know. maar over twee weken heeft ie t ook bij míj verpest... dan wíl ik m niet eens meer...
e ik vind t nog steed sgek. want letterlijk tot 1 juli was ie nog hartstikke lief en stimulerend voor mn zelfvertrouwen en attent, enzo. alsf ie zichzelf toen voor versie 2.0 heeft ingeruild.
Greyssie, heb je weer een oprisping??quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Meissies, ik heb een zwak voor jullie, vooral op dit soort momenten
Ja. Verdomme. De liefde borrelt weer naar boven.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Greyssie, heb je weer een oprisping??
Ja, het is jammer dat we niet bij elkaar zitten. Voor de tv, in grote kussens met dikke sokken aan en shortama's en cosmo's of (beter voor de lijn) champagne met aardbeien en munt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Meissies, ik heb een zwak voor jullie, vooral op dit soort momenten
Hell no, het enige wat ik zei was *nice*quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:41 schreef Greys het volgende:![]()
Ik zie SHE gewoon vóór me nu (met dr verregende computerwaffel) met 'r vinger achterin dr keel, te gebaren van "Grouphug![]()
"
Ik hoop wel dat je een flinke voorgevel hebt, ja. Anders val je zo uit de toon bij de grouphugquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef Webkim het volgende:
In wat voor kliek heb ik me in godsnaam begeven? Als jullie zo doorgaan KAN ik niet eens meer eten.![]()
Ja, zo wordt een mens wel slank.
Ik ben bij de borstvoedingsmaffia. Jullie passen met z'n allen aan mijn voorgevel als het moet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je een flinke voorgevel hebt, ja. Anders val je zo uit de toon bij de grouphug
Das niet zo moeilijk hoor. Doen we een sinterklaas/annex pijamapartijmeet met kussengevechten!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Had mijn woorden al teruggenomen SHE
OOIT gaan we dat dus gewoon voor elkaar krijgen, de ladies bij elkaar op een soort pyamaparty en r.e.s.p.e.c.t. en chocomelcommercial optredens
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:52 schreef kwakveense het volgende:
ik ga dan opera zingen in een haarborstel. dat jullie vast gewaarschuwd zijn...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik ben bij de borstvoedingsmaffia. Jullie passen met z'n allen aan mijn voorgevel als het moet.
Eén meet tegelijk organiseren is hier al lastig zat geloof ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:59 schreef loveli het volgende:
Open je meteen even een topic om die meet te plannen?
Heerlijk! Welkom!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik ben bij de borstvoedingsmaffia. Jullie passen met z'n allen aan mijn voorgevel als het moet.
Nee, ik wacht ff tot 12 oktober. Als ik er dan niet mee kom, dan weten jullie dat ik de meet van de elfde niet zo geslaagd vondquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:59 schreef loveli het volgende:
Open je meteen even een topic om die meet te plannen?
Ja, zo kan ik ook ineens een paar kilo afvallenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, groot nieuws in de CUL-SC!
Dat zei ik toch. Lilah ziet er nu al bijna volgroeid uit. Weet je zeker dat je een baby gekregen hebt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:48 schreef k_i_m het volgende:
Tering hee, als ik dat met dat gewicht van die kinderen van andere vrouwen allemaal zo zie, dan heb ik echt een halve kleuter gebaard.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef k_i_m het volgende:
Die heb ik al weggegooid. Ik dacht dat iedereen ze wel gezien had
.
2 pakken Chocomel per dagquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik toch. Lilah ziet er nu al bijna volgroeid uit. Weet je zeker dat je een baby gekregen hebt?
Niets vreemds gegeten tijdens je zwangerschap ( tweetakt-olie, stierenlullen, biks? )
Heb je die voeten weleens bekeken?
Als ze een puppy was geweest dan had ze wedstrijden gewonnen met die voeten!
http://www.xs4all.nl/~kimdr/501kind.JPGquote:
Even voelde ik een vlaag van jaloezie, bij het voor de tweede maal bekijken van de foto's van je bionisch wonder.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind mezelf ook een beetje zielig. Ik ben al de hele week stervensmoe en wil steeds wel vroeg naar bed, maar word daarvan weerhouden door het feit dat mijn kind nog moet eten om 23.00 uur. Nu zeg je natuurlijk; kan je wederhelft dat dan niet een keer doen?
Nee, want die heeft gewerkt en ligt al vanaf 21.00 uur in zijn nest te rotten. En dat terwijl IK morgen weer moet werken en dus al mijn rust wel kan gebruiken. Bah.
quote:Ik lig wakker, want mijn dochter gaat voor het eerst naar school.
Zij slaapt als een roosje, morgen voor het eerst naar school!
18 augustus 2008. Precies 4 jaar na 'mijn uitgerekende datum'.
Zou ze zomaar hup, zwaaien en beginnen met school?
Zou ze huilen, zich vastklampen, me niet laten gaan?
Zou ík huilen, me vastklampen, haar niet laten gaan? Van binnen wel. Stiekem.
Maar ik ga haar met heel veel vertrouwen loslaten, een beetje, een stukkie. En om 12.15 uur sta ik te popelen!
Maria naar school. Dat drupke van nog geen meter groot, met voetjes in maat 24-25, nog geen 15 kilo weegt ze. Maar ze gaat naar school. Want ze is bijna 4. Ooooh, hoe zal het gaan?
Joh, ben je brak? Je valt in herhalingquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren téveel bier op, én ook nog in een dronken bui een midnightsnack gehaald. Godzijdank was de Burger King dicht, en werd het een zalm-wrap van de AH
Ik heb zo een gesprek met mijn prof. Ben benieuwd of ik nu echt bijna klaar ben! Ws alleen nog een paar dingetjes aanpassen aan mijn scriptie en dan ben ik deze week nog student-af en ga ik hier op taart trakterenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu dronken/aangeschoten (geen idee) in de trein terug naar arnhem. intro is tofcalorieen ga ik maar niet tellen, maar na een ranzige wrap unit bij de AH zou ik bijna naar de BK gaan
ik had zo een zin in vet voerquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, ben je brak? Je valt in herhaling.
[..]
Ik heb zo een gesprek met mijn prof. Ben benieuwd of ik nu echt bijna klaar ben! Ws alleen nog een paar dingetjes aanpassen aan mijn scriptie en dan ben ik deze week nog student-af en ga ik hier op taart trakteren.
*OUD-SC doorgespit*quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, groot nieuws in de CUL-SC!
Edit: in OUD, dus
freecell is gisteren bevallenquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*OUD-SC doorgespit*
*niets gevonden*
Over welk nieuws heb je het CF?
Kijk nu maar eens naar het topic waar ik de laatste post hebquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*OUD-SC doorgespit*
*niets gevonden*
Over welk nieuws heb je het CF?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik toch. Lilah ziet er nu al bijna volgroeid uit. Weet je zeker dat je een baby gekregen hebt?
Niets vreemds gegeten tijdens je zwangerschap ( tweetakt-olie, stierenlullen, biks? )
Heb je die voeten weleens bekeken?
Als ze een puppy was geweest dan had ze wedstrijden gewonnen met die voeten!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
freecell is gisteren bevallen
braverikquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had gister enorme honger maar ik ben niet wezen schransenben trots op mezelf..
En heb ook niet zo veel gedronken dus
wat gefeliciteerdquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Wat gááf!
.
Ik ben net terug van m'n prof: heb op het onderzoekscollege sowieso een 8 (en misschien wordt dat nog wel hoger als ik de gewenste aanpassingen doorvoer) en op mijn scriptie ook. Vrijdag lever ik de definitieve versies van beide verslagen in en dan kan ik de afstudeerprocedure in gang zetten
![]()
![]()
.
quote:
Mja, vertel mij wat. Mijn vent is fiets-loos, dus leent hij de mijne weleens. Ik heb vanmorgen het huis op z'n kop gezet op zoek naar mijn f*ckin' fietssleutels, heeft die druif ze gewoon in het slot laten zittenquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:47 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Hij heeft mijn pasje kwijtgemaakt (van werk) en hij moet zonodig met een of ander wijf afspreken morgen waar hij ooit eens mee gewerkt heeft deelde hij ook nog even tussen neus en lippen mede voor ik de deur uitging. Oja, en het kind wilde bij hem natuurlijk ook weer niet de fles leegdrinken, u snapt, het gaat hier vandaag zo;
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |