Wat gek bij mij was het standaard dat ze op suiker testen. is dat dan omdat ik in het ziekenhuis bij een VK liep? ik kreeg ook allemaal andere 'standaard' bloedtesten als het testen van mijn ijzerwaardes enzo...quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:47 schreef ik80 het volgende:
Klopt ze controleren niet standaard suiker, maar bij mij ook omdat mijn oom het heeft, en omdat mijn moeder zwangerschapssuiker heeft gehad.
Wow!!! Erg mooi! Kan me voorstellen dat jullie verliefd zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:00 schreef CrazyMoon het volgende:
ik heb geen idee of er een topic is voor echo's.. niet gezien, dus daarom doe ik ze hier
hier een aantal foto's van de 3d/4d echo van gisteren, we zijn helemaal verliefd!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slokje vruchtwater drinken:
[ afbeelding ]
voetjes + een stukje van een handje:
[ afbeelding ]
aan het duimen:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het helemaal goed isquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:48 schreef Raissa het volgende:
Morgenmiddag om half 3 heb ik de nekplooimeting, ben wel benieuwd eigenlijk maar niet echt zenuwachtig.
Het bloedprikken voor de combinatietest is al gebeurd, morgen is het dus alleen de nekplooimeting. Wel gelijk de uitslag van de combinatietest als het goed is, dus morgen weten we gelijk de "uitslag". Uitslag tussen " " omdat het natuurlijk een kansberekening is..quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:48 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helemaal goed isIs het echt alleen de nekplooimeting of de combinatietest met ook die bloedtest erbij?
Crazymoon; wat een mooie plaatjes van jullie baby!
Meldplicht?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:54 schreef pinquit het volgende:
eigenlijk heb je vanaf 37 weken pas meldplicht, maar jij post hier al je hele zwangerschap elke dag![]()
Uiteraardquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:Het is dus echt zo!!!
Lieve Freecell, van harte gefeliciteerd![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef freecell het volgende:
Wij zijn voorgedrongen
Vanavond is ons ventje geboren(en ja, dat wist ik al in eerdere posts
Had al de hele dag weeėn en de vliezen waren afgelopen nacht al gebroken
)
Om 19.25, vijf en een half Pond en heel tof
En thuis
Joepiequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef freecell het volgende:
Wij zijn voorgedrongen
)
En thuis
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef freecell het volgende:
Wij zijn voorgedrongen
)
En thuis
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef freecell het volgende:
Wij zijn voorgedrongen
)
En thuis
Freecellquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef freecell het volgende:
Wij zijn voorgedrongen
)
En thuis
Freecell en Tara, gefeliciteerd met de kleine ventquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef freecell het volgende:
Wij zijn voorgedrongen
)
En thuis
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben de laatste week weer vaak en snel moe. Lijkt wel alsof ik er niet tegen kan slapen. Best irritant vind ik dat. (daardoor?) meer emo. Herkenbaar?
Ja eigenlijk wel, zoals ik al zei ik had helemaal niet zoveel zin maar heb me prima vermaakt. Hoogtepunt The Dresden Dolls gisterenavond.. daar had ik wel een zere rug en liezen voor over, verder heb ik lekker rustig aan gedaan en niet teveel rondgelopen alleen het nodige en veel gezeten ipv staan bij de optredens. Dit jaar ook wat meer doorgebracht in de tent met literatuur o.a. Nightwritersquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Was het leuk Diaan?
Hier was het contact met zorgverzekeraar opnemen en die regelden het verder met kraamzorgbureau. Gelukkig had ik eerst kraamzorgbureau uitgezocht voordat ik unive ging bellen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:08 schreef Raissa het volgende:
Heb me vorige week ingeschreven bij een kraamzorgbureau, werd een dag later gebeld dat ik eerst contact op moet nemen met mijn zorgverzekeraar om te melden dat ik kraamzorg via hen wil regelen alvorens ik ingeschreven kan worden. Dus ik bel net mijn zorgverzekeraar "oh.. nou.. ik weet niet wat ik daar mee moet hoor... even vragen.... moment.........ja, mevrouw bedankt voor het wachten... ik noteer uw gegevens even en dan komt het hopelijk wel goed". Wat een gedoe allemaal zeg, snap sowieso niet waarom dat zo omslachtig moet en je je niet gewoon kan aanmelden bij een kraamzorgbureau
Hier was dat ook zo, en dan mag je zelf weten welk kraambureau. Ik kreeg nog geen week later een bevestiging van het kraambureau.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hier was het contact met zorgverzekeraar opnemen en die regelden het verder met kraamzorgbureau. Gelukkig had ik eerst kraamzorgbureau uitgezocht voordat ik unive ging bellen.
De man met de witte sjawl krijgt een kaart, dus we denken eerdaags wat van hem te horen. ik heb laatst alleen zijn vrouw getroffen, hij was er toen niet bij omdat ie ziek was.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:04 schreef ayla1 het volgende:
Ow Tara mennnnnnnnnnn nu ben je echt papa. Pffffff negen jaar geleden was je nog nog een jongen en nu papa.
Marijke was nog een klein wichtje die is nu ook al een bijna puber.
Wat is er van de man met de witte sjawl geworden?
Tara en Freecel van harte gefeliciteerd.
Hier in principe ook, de dame achter de telefoon wist er alleen niets vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hier was het contact met zorgverzekeraar opnemen en die regelden het verder met kraamzorgbureau. Gelukkig had ik eerst kraamzorgbureau uitgezocht voordat ik unive ging bellen.
Ja, dat vond ik dus ook... Mijn reactie op de "dan komt het hopelijk wel goed" was ook: daar heb ik niet het volste vertrouwen in......... waarop haar reactie was: "oh.... Nou, dag mevrouw."quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:56 schreef Jose81 het volgende:
Freecell & TARA, gefeliciteerd!!! Geniet van jullie kleine kereltje!!![]()
Over de kraamzorg: ik moest eerst een bureau uitzoeken, toen de verzekering bellen en toen hebben zij het met elkaar geregeld... Dus die opmerking -Raissa- van 'dan komt het hopelijk wel goed' vind ik wel een beetje raar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |