Begrijpelijk hoor, je hebt Noah natuurlijk ook en dan is het wel zo leuk als je je vakantie een beetje in kunt vullenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:32 schreef texelonia het volgende:
Oh ik heb over 3 weken vakantie en hoop me dan juist beter te voelenAlhoewel het wel zal schelen dat ik dan niet hoef te werken denk ik. Het lijkt me niet echt leuk om zo weinig te kunnen de hele dag... Ook voor Micha en Noah niet.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:16 schreef Raissa het volgende:
Ik herken me helemaal in jouw verhaal! Slap/moe en misselijk. Hopen dat het voor ons allemaal snel over is
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:45 schreef texelonia het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat al het eten zo raar smaakt? Bij Noah had ik daar echt lang niet zoveel last van als nu. Laatst had ik een boterham met worst en het smaakte als komijnekaas![]()
Ja absoluut! Dingen waar ik normaal gesproken helemaal gek op ben smaken nu echt goor en eet ik dus ook liever nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:45 schreef texelonia het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat al het eten zo raar smaakt? Bij Noah had ik daar echt lang niet zoveel last van als nu. Laatst had ik een boterham met worst en het smaakte als komijnekaas![]()
Kan me voorstellen dat je je door het binnen zitten niet echt beter gaat voelen (de stemming dus). Je kan natuurlijk ook ergens op een bankje buiten gaan zitten, desnoods met een boek ofzo, en de hond bij je laten wandelen, zo krijgt ie zelf z'n beweging en heb jij de buitenlucht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:13 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik baal nu dagelijks zo dat alle wandelingen met m'n hond nu op een laag pitje staan, ik (en de hond zelf natuurlijk) ben echt gewend om 2 uur per dag te lopen en ik zit nu al 7 weken zoveel binnen en alleen de minimale rondes te doen en m’n stemming wordt er niet beter op, na bijna 2 maanden zoveel binnen. Ik mis de beweging en buitenlucht zo erg.
Dat moet ik sowieso al, klote darmenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:34 schreef marlieske het volgende:
Ergste is dat je dan ook gruwelijk veel naar de wc moet Raissa.
Ik zal eens kijken hoe lang dit blijft, misschien is het morgen of over een paar dagen alweer overquote:Maar als je denkt dat je echt TE veel drinkt vergeleken met eerst dan laat je voor de zekerheid n keer je suiker prikken bij de huisarts. Weet je het zeker en hoef je niet te piekeren om ws niks.
't was namelijk ook wel dorstig weer vandaag
Ja ik probeer de momentjes te pakken door even op een bankje te gaan zitten en gewoon te genieten van het buiten zijn en de omgeving...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:28 schreef Raissa het volgende:
Kan me voorstellen dat je je door het binnen zitten niet echt beter gaat voelen (de stemming dus). Je kan natuurlijk ook ergens op een bankje buiten gaan zitten, desnoods met een boek ofzo, en de hond bij je laten wandelen, zo krijgt ie zelf z'n beweging en heb jij de buitenlucht.
Het valt mij vandaag heel erg op dat ik echt zoveel dorst heb! Drink het ene na het andere glas leeg, is niets voor mij!
Zouden ze dat ook direct al controleren bij de standaard bloedprik die je krijgt bij de VK? Of zie je dat niet in je bloed? Hmmm.. Nu begin ik te twijfelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef marlieske het volgende:
Breek me de bek niet open over de darm-ellende![]()
Maar juist vanwege die vervelende darmen, dus de tip om je suiker ff te laten checken. Doet geen pijn maar is in jou geval mss geen slecht idee. (moest ik iedere controle bij de vk vanwege mijn darmen)
Maar das gewoon gezelligquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:54 schreef pinquit het volgende:
oh! ik weet ineens hoe het komt![]()
eigenlijk heb je vanaf 37 weken pas meldplicht, maar jij post hier al je hele zwangerschap elke dag![]()
Wat gek bij mij was het standaard dat ze op suiker testen. is dat dan omdat ik in het ziekenhuis bij een VK liep? ik kreeg ook allemaal andere 'standaard' bloedtesten als het testen van mijn ijzerwaardes enzo...quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:47 schreef ik80 het volgende:
Klopt ze controleren niet standaard suiker, maar bij mij ook omdat mijn oom het heeft, en omdat mijn moeder zwangerschapssuiker heeft gehad.
Wow!!! Erg mooi! Kan me voorstellen dat jullie verliefd zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:00 schreef CrazyMoon het volgende:
ik heb geen idee of er een topic is voor echo's.. niet gezien, dus daarom doe ik ze hier
hier een aantal foto's van de 3d/4d echo van gisteren, we zijn helemaal verliefd!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slokje vruchtwater drinken:
[ afbeelding ]
voetjes + een stukje van een handje:
[ afbeelding ]
aan het duimen:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het helemaal goed isquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:48 schreef Raissa het volgende:
Morgenmiddag om half 3 heb ik de nekplooimeting, ben wel benieuwd eigenlijk maar niet echt zenuwachtig.
Het bloedprikken voor de combinatietest is al gebeurd, morgen is het dus alleen de nekplooimeting. Wel gelijk de uitslag van de combinatietest als het goed is, dus morgen weten we gelijk de "uitslag". Uitslag tussen " " omdat het natuurlijk een kansberekening is..quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:48 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helemaal goed isIs het echt alleen de nekplooimeting of de combinatietest met ook die bloedtest erbij?
Crazymoon; wat een mooie plaatjes van jullie baby!
Meldplicht?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:54 schreef pinquit het volgende:
eigenlijk heb je vanaf 37 weken pas meldplicht, maar jij post hier al je hele zwangerschap elke dag![]()
Uiteraardquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:Het is dus echt zo!!!
Lieve Freecell, van harte gefeliciteerd![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef freecell het volgende:
Wij zijn voorgedrongen
Vanavond is ons ventje geboren(en ja, dat wist ik al in eerdere posts
Had al de hele dag weeën en de vliezen waren afgelopen nacht al gebroken
)
Om 19.25, vijf en een half Pond en heel tof
En thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |