Wat gek bij mij was het standaard dat ze op suiker testen. is dat dan omdat ik in het ziekenhuis bij een VK liep? ik kreeg ook allemaal andere 'standaard' bloedtesten als het testen van mijn ijzerwaardes enzo...quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:47 schreef ik80 het volgende:
Klopt ze controleren niet standaard suiker, maar bij mij ook omdat mijn oom het heeft, en omdat mijn moeder zwangerschapssuiker heeft gehad.
Wow!!! Erg mooi! Kan me voorstellen dat jullie verliefd zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:00 schreef CrazyMoon het volgende:
ik heb geen idee of er een topic is voor echo's.. niet gezien, dus daarom doe ik ze hier
hier een aantal foto's van de 3d/4d echo van gisteren, we zijn helemaal verliefd!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slokje vruchtwater drinken:
[ afbeelding ]
voetjes + een stukje van een handje:
[ afbeelding ]
aan het duimen:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het helemaal goed isquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:48 schreef Raissa het volgende:
Morgenmiddag om half 3 heb ik de nekplooimeting, ben wel benieuwd eigenlijk maar niet echt zenuwachtig.
Het bloedprikken voor de combinatietest is al gebeurd, morgen is het dus alleen de nekplooimeting. Wel gelijk de uitslag van de combinatietest als het goed is, dus morgen weten we gelijk de "uitslag". Uitslag tussen " " omdat het natuurlijk een kansberekening is..quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:48 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helemaal goed isIs het echt alleen de nekplooimeting of de combinatietest met ook die bloedtest erbij?
Crazymoon; wat een mooie plaatjes van jullie baby!
Meldplicht?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:54 schreef pinquit het volgende:
eigenlijk heb je vanaf 37 weken pas meldplicht, maar jij post hier al je hele zwangerschap elke dag![]()
Uiteraardquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:Het is dus echt zo!!!
Lieve Freecell, van harte gefeliciteerd![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef freecell het volgende:
Wij zijn voorgedrongen
Vanavond is ons ventje geboren(en ja, dat wist ik al in eerdere posts
Had al de hele dag weeën en de vliezen waren afgelopen nacht al gebroken
)
Om 19.25, vijf en een half Pond en heel tof
En thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |