abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60904578
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Eén van de broeken die ik echt niet meer aan kon, past weer.
Fijn gevoel hè!
pi_60904600
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Fijn gevoel hè!
En zo snel al.
pi_60904620
Dat zijn altijd fijne momenten, Ise Relaxed dat je een grill hebt gekregen, trouwens!
pi_60904678
Ja, en precies die die ik had gevraagd:

http://www.coolsound.nl/p(...)grill_2329?lc_id=133
pi_60905745
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Nu ik toch zoveel nieuwe kleren nodig heb, ga ik het maar eens goed aanpakken: een paar dure, maar kwalitatief goede basics en dan wat Mango/H&M/Zara zooi d'r omheen.
Dat wil ik ook. Ik wil o.a. een mooi kasjmieren truitje. Dat is zulk heerlijk materiaal; zacht, warm en toch dun. Maar dat 'mag' ik pas kopen over zo'n 5 kilo.
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:44:55 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60905746
Mijn dag vandaag:
O: cracotte, roerei, fruitsalade
T: klein plakje zelfgebakken eierlikeurcake
L: grote gepofte aardappel met kruidenkwark en haring in roomsaus. Daarbij salade.
T: een kwart ijsje van mijn dochter
D: 2 kommen tomaten-bloemkoolsoep van eigen tomaten (en de tuin is nog niet leeg...) + een klein stukje braadworst (bah) + 5 grote aardbeien

En nu zit ik nog lang niet aan de 1500 kcal, dus ik mag nog wat lekkers. Ik weet alleen nog niet wat: een roomijsje bij de ijsboer, een glaasje calvados, een stukje kaas...... Eigenlijk heb ik overal wel zin in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60905828
Die cake van eierlikeur klinkt intrigerend! Receptje?
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:57:45 #108
331 Merel
Be here now.
pi_60906029
Ik ben vergeten die website te bookmarken die jullie gebruiken om het aantal kcal na te rekenen... Welke was het ookalweer?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60906319
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Merel het volgende:
Ik ben vergeten die website te bookmarken die jullie gebruiken om het aantal kcal na te rekenen... Welke was het ookalweer?
www.valtaf.nl
www.caloriechecker.nl
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:15:09 #110
331 Merel
Be here now.
pi_60906430
quote:

Jaaaa, dankje! *bookmarkt*

Eens even kijken wat de schade is voor vandaag..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? zondag 17 augustus 2008 @ 20:19:02 #111
70532 loveli
N
pi_60906527
Ben ik aan het googelen naar een recept voor brownies, staan daar allemaal ads tussen met als kop "Verbrand puur lichaamsvet", "Verlaag je cholesterol" en "10 kilo eraf, zonder moeite". Mag ik nog eten zonder schuldgevoel?

Mijn nichtje van 11 had een briljant inzicht. "Tante loveli, je wilt gewoon horen dat je dun bent. Bij mij in de klas zijn er ook meisjes die klagen dat ze dik zijn, als je dan zegt dat helemaal niet dik zijn zeggen ze weer nee, ik ben echt te dik. Dan zeg ik gewoon 'Okee, je bent dik, echt moddervet', dan houden ze er vanzelf mee op."
En m'n jongere nichtje kwam er zeer subtiel mee dat ik een kleinere kont/heupen heb dan m'n zus. "Als ik m'n arm om je middel sla, glijdt 'ie zo naar beneden. Bij mama is dat niet zo. Dat steekt veel meer uit."

Nee, bij tante loveli kruipt alles naar de buik.

O, en conleche, door die schoenen-tip krijg ik zin om m'n creditcard te pakken en naar A'dam af te reizen. Jij bent het vrouwelijk equivalent van wat SHE zegt over gesmolten kaas!
crap in = crap out
pi_60906667
Ik had lekkere aubergine gemaakt, receptje:

Maak een mengsel van olijfolie, véél verse tijm, knoflook en peper en zeezout. Snijd de aubergine in plakken van 1 cm dik. Smeer in met het mengsel en doe 20-30 min. onder een hete grill.

pi_60906705
Ben trouwens onwijs blij met die grill. Echt superfijn ding! Ik heb er de hamburgers en een paprika op gegrild.
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:09:03 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60907658
Geweldig hè een grill? Ik heb er ook één, maar ben vaak te lui om `m schoon te maken, waardoor ik maar uitwijk naar de oven.

Ik ben op zoek naar een dirndl voor het oktoberfeest. Had er al een besteld, in maat 42, maar die is door een familielid ingepikt Nu ik een nieuwe zoek twijfel ik ineens of ik niet beter kan wachten: straks heb ik maat 40 of 38 (in your dreams... en dan zit ik met een te grote dirndl! Daarnaast is de keus in de kleinere maten ook een stuk beter.... Aan de andere kant zijn ze nu nog betaalbaar. Over een maandje betaal ik de hoofdprijs. En nu al een dirndl in maat 40 of 38 bestellen durf ik eigenlijk niet.
pi_60907687
Ik ben nogal van de grillpan. Ik heb dan ook echt een fijne

Ik heb van het restant deeg van vorige week nog een taart gemaakt: een met nectarines en aardbeien, dit keer
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 augustus 2008 @ 21:16:51 #116
163650 Greys
pi_60907843
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Merel het volgende:
Alweer? Je doet het er om he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:19:15 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60907906
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:48 schreef conleche het volgende:
Die cake van eierlikeur klinkt intrigerend! Receptje?
Ingredienten:
5 eieren
250 gram gezeefte poedersuiker
2 pakjes vanille-suiker
250 ml olie
250 ml eierlikeur (iets dunner dan advocaat, maar die voldoet ook wel denk ik)
125 gram bloem
125 gram "speisestärke" (zetmeel)
4 tl. bakpoeder

Ei en suikers mixen. Olie en eierlikeur toevoegen en weer mixen.
Meel, stärke en bakpoeder zeven en de helft toevoegen. Kort mixen en dan de rest toevoegen.
Deeg in de vorm gieten en ongeveer een uur in de oven op 160-180 graden (hete lucht, niet voorgewarmd) of 180-200 graden (boven- en onderwarmte, wel voorgewarmd). Gas op stand 3.
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:22:07 #118
331 Merel
Be here now.
pi_60907959
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Alweer? Je doet het er om he?
Ik moet jullie toch een beetje bezighouden
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:23:41 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60908010
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:49 schreef Merel het volgende:
Hé Kwakveense, waar heb je (volgens hyves) afleiding van nodig? Hoe is het nu qua vriendje enzo..?
niet goed. hij heeft me nog niet gebeld dit weekend, ook al had ie dat beloofd te doen (ook als ie neit meer verder wilde), en ook neit teruggebeld n.a.v. mijn gezellige, vrolijke, lieve voicemail of ie zin had om iets leuks te doen.

heb niet de illusie dat ie nog gaat bellen... en... nouja, ben boos en verdrietig tegelijk. onzeker, hoopvol dat ie denkt dat er niks aan de hand is, etc. ik voel me afgewezen, lelijk, en dom dat ik dacht dat ik een goeie had gevonden...en dat ik dacht dat ie ook om mij gaf....ik voel me gebruikt en verschrikkelijk...en ik voel me alsof ik alles fout heb gedaan terwijl ik weet dat t onzin is.

en toch hoop ik nog dat ie straks vrolijk aan de telefoon hangt om te vragen of ik mee uit ga... ik wil verdomme gewoon een kans om zelf te beslissen dat ik dit niet meer trek, nádat we elkaar weer eens normaal gezien hebben.

maar ik probeer het nu te laten gaan. ik wacht nog maar een week af, daarna ga ik een week naar duitsland voor mn werk, en daarna kan ie een bombardement van telefoontjes en emails en smsjes verwachten tot ie reageert of opneemt. want ik verdien beter dan dit. en ik heb recht op een uitleg, uit zíjn mond, over waarom hij me zo behandelt.

tenzij ik dus van de week wel een telefoontje krijg. en dan krijgt ie óók te horen dat ik dit niet normaal vind...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:25:20 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60908042
CF...sinds wanneer past een taartenfetisj in een gezond eet-en leefpatroon?

huh?
pi_60908098
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
CF...sinds wanneer past een taartenfetisj in een gezond eet-en leefpatroon?

huh?
Je sais Het deeg moest op. Helpt het als ik vertel dat ik maar een klein puntje neem?

Kwakveense, dat is jammer. Ga je nou niet helemaal zitten opvreten nog voordat je hem gesproken hebt.... Voor je het weet, wordt het probleem in je hoofd veel groter dan het daadwerkelijk is.
pi_60908124
KP, onder de 70, woehaa. *jaloers is *
Week 1 zit erop. Niet 1 keer over de schreef gegaan. Alleen gezond voedsel zal vanaf nu nog mijn slokdarm passeren. En dat dan ook nog eens met mate. Ha!
Ik ben wel blij dat het rijstweekend erop zit. Heb nu al zin in mijn eitjes morgenochtend. En morgenavond een potje Spinning.

Enne, holyschmoly, wat ouwehoeren jullie veel hier. Ik loop al anderhalf topic achter..!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:29:55 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60908161
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:23 schreef kwakveense het volgende:

[..]

niet goed. hij heeft me nog niet gebeld dit weekend, ook al had ie dat beloofd te doen (ook als ie neit meer verder wilde), en ook neit teruggebeld n.a.v. mijn gezellige, vrolijke, lieve voicemail of ie zin had om iets leuks te doen.

heb niet de illusie dat ie nog gaat bellen... en... nouja, ben boos en verdrietig tegelijk. onzeker, hoopvol dat ie denkt dat er niks aan de hand is, etc. ik voel me afgewezen, lelijk, en dom dat ik dacht dat ik een goeie had gevonden...en dat ik dacht dat ie ook om mij gaf....ik voel me gebruikt en verschrikkelijk...en ik voel me alsof ik alles fout heb gedaan terwijl ik weet dat t onzin is.

en toch hoop ik nog dat ie straks vrolijk aan de telefoon hangt om te vragen of ik mee uit ga... ik wil verdomme gewoon een kans om zelf te beslissen dat ik dit niet meer trek, nádat we elkaar weer eens normaal gezien hebben.

maar ik probeer het nu te laten gaan. ik wacht nog maar een week af, daarna ga ik een week naar duitsland voor mn werk, en daarna kan ie een bombardement van telefoontjes en emails en smsjes verwachten tot ie reageert of opneemt. want ik verdien beter dan dit. en ik heb recht op een uitleg, uit zíjn mond, over waarom hij me zo behandelt.

tenzij ik dus van de week wel een telefoontje krijg. en dan krijgt ie óók te horen dat ik dit niet normaal vind...
En wat denk jij dat hij met die info doet, behalve voor zichzelf bevestigen dat hij idd de juiste keuze heeft gemaakt?

Je moet die pijnlijke relatie loslaten. Of zoals mijn wijlen opoe altijd zei: " if your heads hurts when you bang your head against the wall, stop banging your head."
Niet dat je daar iets aan hebt ofzo, maar zo werkt het helaas.
pi_60908206
Webkim Voel je je er lekker bij, bij dat gezonde eten?
Ik vind de rijst erg lekker, ik eet het op zaterdag en zondag als ontbijt
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:33:17 #125
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60908238
ik weet t SHE, maar ik ben er nog niet klaar voor. ik heb t idee dat ik niet de kans heb gekregen t écht te proberen...
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:39:08 #126
331 Merel
Be here now.
pi_60908383
Kwak Ik snap wel dat je je ei nog kwijt wilt bij hem hoor, dat je wilt laten weten dat je het niet pikt dat je zo behandeld wordt. En dan zeggen mensen wel dat je de eer aan jezelf moet houden en geen contact meer moet zoeken, maar dat betekent dan tegelijk dat hij geen verantwoording hoeft af te leggen omdat jij ervoor kiest hem er niet mee te confronteren. Dus ik snap het geplande bombardement wel Gewoon kijken waar je je tegen die tijd goed bij voelt en ondertussen met vriendinnen leuke dingen gaan doen. Je hebt hem niet nodig om een leuk leven te hebben hoor

Al moet je eigenlijk geen advies van mij aannemen, want ik ben ook een ramp op relatiegebied
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:40:49 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60908427
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef kwakveense het volgende:
ik weet t SHE, maar ik ben er nog niet klaar voor. ik heb t idee dat ik niet de kans heb gekregen t écht te proberen...
Oh men wat herken ik dat gevoel, en oh men wat weet ik dat je jezelf voor de gek zit te houden
Die kans word je gegund, die kun je niet afdwingen.
En wat ik lees, is een kwak die er alles voor over heeft het te laten slagen en een knul die blij is dat hij van het gedoe af is.
Een man die voor je gaat, die gaat voor alles. Ook de vervelende, veeleisende, zeurderige en pms-kwak.
Zou je je energie niet liever bewaren tot die held voorbij komt?

Ik denk dat je aan deze knul niet veel gaat hebben. Zelfs niet als je hem op zijn knietjes dwingt.
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:44:06 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60908504
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:39 schreef Merel het volgende:
Kwak Ik snap wel dat je je ei nog kwijt wilt bij hem hoor, dat je wilt laten weten dat je het niet pikt dat je zo behandeld wordt. En dan zeggen mensen wel dat je de eer aan jezelf moet houden en geen contact meer moet zoeken, maar dat betekent dan tegelijk dat hij geen verantwoording hoeft af te leggen omdat jij ervoor kiest hem er niet mee te confronteren. Dus ik snap het geplande bombardement wel Gewoon kijken waar je je tegen die tijd goed bij voelt en ondertussen met vriendinnen leuke dingen gaan doen. Je hebt hem niet nodig om een leuk leven te hebben hoor

Al moet je eigenlijk geen advies van mij aannemen, want ik ben ook een ramp op relatiegebied
THEY ARE ON A BREAK!!!

Het aller, aller, allerstomste wat ze nu kan doen is hem op het matje roepen.
Bekijk de situatie eens van zijn kant.
Hij vindt de boel wrs te heftig, of is niet klaar voor deze relatie, of heeft geen zin in het gedoe van kwak.
Hij stelt een break voor, ff rustig aan.
Zonder lullig te doen natuurlijk, want zijn mama heeft hem beter geleerd.
En dan halverwege komt Kwak die hem ervan langs geeft omdat ie niet belt. Terwijl hij haar eigenlijk helemaal niets verschuldigd is.

3 keer raden wat er door die jongen zijn hoofd zal gaan?

'Run, Forrest, Rrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuun'
pi_60908525
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Webkim Voel je je er lekker bij, bij dat gezonde eten?
Ik vind de rijst erg lekker, ik eet het op zaterdag en zondag als ontbijt
Het kost me op zich niet zo heel veel moeite. Zolang ik maar strikt ben. Als ik nu een koekje zou eten is het weer gebeurd denk ik. Ik heb dus ook met rijst ontbeten de afgelopen 2 dagen. En ik heb alles eens op de eetmeter van het voedingscentrum ingevuld en dan kom ik op 1022 kcal per dag. Is dat niet *erg* weinig? Gezien het feit dat er nog iemand meeeet? zie sig
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:48:29 #130
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60908623
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:45 schreef Webkim het volgende:

[..]

Het kost me op zich niet zo heel veel moeite. Zolang ik maar strikt ben. Als ik nu een koekje zou eten is het weer gebeurd denk ik. Ik heb dus ook met rijst ontbeten de afgelopen 2 dagen. En ik heb alles eens op de eetmeter van het voedingscentrum ingevuld en dan kom ik op 1022 kcal per dag. Is dat niet *erg* weinig? Gezien het feit dat er nog iemand meeeet? zie sig
Ik vind het wat aan de karige kant, maar het is een bakerpraatje dat je een mee-eter hebt.
Het kind krijgt ook plenty voedingsstoffen zonder een shitload kcal. Als je maar gezond eet.
Kan je niet wat meer noten eten om die kcal ietsje op te krikken?.
Als je nu nog een bakje noten eet, zit je op 1500.
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:49:48 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60908659
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:45 schreef Webkim het volgende:

[..]

Lijkt mij wel. Maar goed, wie ben ik. Is het trouwens niet zo dat als je borstvoeding geeft je niet te snel mag afvallen gezien de gif/afvalstoffen die dan in de moedermelk komen? Misschien een fabeltje, maar ik meen het ergens gelezen te hebben
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:49:59 #132
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60908667
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:44 schreef SHE het volgende:

[..]

THEY ARE ON A BREAK!!!

Hij vindt de boel wrs te heftig, of is niet klaar voor deze relatie, of heeft geen zin in het gedoe van kwak.
En dan halverwege komt Kwak die hem ervan langs geeft omdat ie niet belt. Terwijl hij haar eigenlijk helemaal niets verschuldigd is.

hohoho!

die break was tot en met vrijdag. als hij weer thuis was zouden "we" bellen. ik heb giseren een happy clappy "hej hoop dat je t leuk hebt gehad. heb je zin om iets leuks samen te doen voor ik naar duitsland ga volgende week? ik hoor t wel, zu fijn zijn asl ej me even terugbelt, dan weet ik ook hoe ik zit met de andere dingen die ik van de week nog moet doen, doei!" voicemail ingesproken.
hij heeft toen we de laatste keer alle shebben uitgepraat keihad beloofd dat ie zou bellen. ook als ie er geen zin meer in had. hij heeft gezegd dat ie niet door had dat ie me zo'n pijn deed, dat ie dat heel erg vond. dat ie niet ging beloven dat t tgoed kwam maar dat t m echt heel leuk leek omk samen weer wat te gaan doen als ie terug was. dat ie me echt lief vond, en nu ook weer. hij heeft me geknuffeld, getroost, en we hebben daarna heel relaxed ziten drinken en kletsen.

hell, ik heb zelfs gezegd dat ik geen behoefte had aan relaieshit, maar gewoon leuke dingen wilde doen samen. wat t ook was, tot t in 2 weken tijd volledig instortte wegen smiscommunicatie en stress aan twee kanten.

je doet nu net alsof ik constant een claimend eng kwakje ben geweest. dat is gewoon niet waar. en hij is me w;el wat verschuldigd, want hij heeft tgewoon, uit zichzelf, beloofd.

en ik doe t ook neit nu. ik geef m n hele week, wat zeg ik, twee, om te bedenken dat ie beloofd had me te bellen...
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:50:58 #133
331 Merel
Be here now.
pi_60908695
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:44 schreef SHE het volgende:

THEY ARE ON A BREAK!!!

Oh maar ik ga er ook van uit dat de break een break blijft! Denk niet dat dit nog goed gaat komen. En daarom boeit het niet als ie uiteindelijk wegrent Ik kan me gewoon goed voorstellen dat Kwak er nog niet klaar mee is. Want hij is haar op z'n minste een telefoontje verschuldigd. Dat had ie beloofd. En dan is niet bellen niet netjes, en dat mag ie best weten. En dat kan door middel van een hysterische scheldkannonade, een kort en krachtig mailtje, of gewoon een raak sms'je. En daarna is het dan afgelopen en komt Kwak 3 dagen later een geweldige vent tegen waarmee ze gaat trouwen en babies maken
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:54:09 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60908778
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef kwakveense het volgende:
Meisje, helaas maar zo werkt het niet. Liefde en alles wat er bij komt; het is niet eerlijk! Alles wijst er op dat hij "het" niet meer voelt. Kom op, houd de eer aan jezelf...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:54:36 #135
331 Merel
Be here now.
pi_60908792
Oh en even tussendoor.. Is er een maximum aan hoeveel eieren je per dag en per week "mag" eten? Ik weet wel dat er vroeger zo'n maximum was en dat dat nu achterhaald blijkt, maar als ik doe waar ik zin in heb eet ik er zo 5 op een dag en dat lijkt me ook niet de bedoeling
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:56:51 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60908845
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:49 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hohoho!

die break was tot en met vrijdag. als hij weer thuis was zouden "we" bellen. ik heb giseren een happy clappy "hej hoop dat je t leuk hebt gehad. heb je zin om iets leuks samen te doen voor ik naar duitsland ga volgende week? ik hoor t wel, zu fijn zijn asl ej me even terugbelt, dan weet ik ook hoe ik zit met de andere dingen die ik van de week nog moet doen, doei!" voicemail ingesproken.
hij heeft toen we de laatste keer alle shebben uitgepraat keihad beloofd dat ie zou bellen. ook als ie er geen zin meer in had. hij heeft gezegd dat ie niet door had dat ie me zo'n pijn deed, dat ie dat heel erg vond. dat ie niet ging beloven dat t tgoed kwam maar dat t m echt heel leuk leek omk samen weer wat te gaan doen als ie terug was. dat ie me echt lief vond, en nu ook weer. hij heeft me geknuffeld, getroost, en we hebben daarna heel relaxed ziten drinken en kletsen.

hell, ik heb zelfs gezegd dat ik geen behoefte had aan relaieshit, maar gewoon leuke dingen wilde doen samen. wat t ook was, tot t in 2 weken tijd volledig instortte wegen smiscommunicatie en stress aan twee kanten.

je doet nu net alsof ik constant een claimend eng kwakje ben geweest. dat is gewoon niet waar. en hij is me w;el wat verschuldigd, want hij heeft tgewoon, uit zichzelf, beloofd.

en ik doe t ook neit nu. ik geef m n hele week, wat zeg ik, twee, om te bedenken dat ie beloofd had me te bellen...
Oh, en: WAT EEN LUL!
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:57:42 #137
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60908867
@ vivi, er is niks wat me minder kan schelen dan "mn eer" t zal me worst wezen of ik zwak ben als ik op mn knietjes ga liggen of moetsmeken om n uitleg. als ik m maar krijg. want dan kan ik t pas aflsuiten. zo werk ik nou eenmaal.

@ merel, michael phelps schijnt te ontbijten met 8 eieren en die wint er goud op..dus t zal wel ok zijn
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:58:11 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60908876
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:54 schreef Merel het volgende:
Oh en even tussendoor.. Is er een maximum aan hoeveel eieren je per dag en per week "mag" eten? Ik weet wel dat er vroeger zo'n maximum was en dat dat nu achterhaald blijkt, maar als ik doe waar ik zin in heb eet ik er zo 5 op een dag en dat lijkt me ook niet de bedoeling
Nee, het enige waar je rekening mee moet houden is dat een ei 1.8 gram vet bevat.
Als je er dus elke dag 20 van gaat eten, dan kan dit een probleempje worden.

Maar in normale hoeveelheden is eieren eten het beste wat je kunt doen. Het is een klein vitaminenbommetje, met heel veel goeds voor weinag.
Stilt de honger ook voortreffelijk.
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:59:33 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60908915
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef kwakveense het volgende:
@ vivi, er is niks wat me minder kan schelen dan "mn eer" t zal me worst wezen of ik zwak ben als ik op mn knietjes ga liggen of moetsmeken om n uitleg. als ik m maar krijg. want dan kan ik t pas aflsuiten. zo werk ik nou eenmaal.
Echt?! Jeetje Mina zeg, dat vind ik echt onbegrijpelijk.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:01:41 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60908972
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:49 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hohoho!

Ik snap je relaas, maar ik vind dat je jezelf vreselijk tekort doet.
Je maakt het zijn ding...terwijl de allerbelangrijkste persoon in deze relatie jijzelf bent.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:03:27 #141
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60909014
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Echt?! Jeetje Mina zeg, dat vind ik echt onbegrijpelijk.
ik en eigenwaarde. een apart verhaal.
ik geef mensen binnen no time mn hele hart (niet alleen mn vriendje, ook mn vrienden) en als ze mn hart compleet vertrappen is een welgemeende excuses voldoende...dan hebben we t er niet meer over... ik leer blijkbaar niet van mn fouten, maar ik hou stiekem ook wel van wie ik ben, dat ik zo onvoorwaardelijk veel om mensen kan geven, en vergeven...

en dit is niet zomaar een vriendje. t is mn eerste vriendje.... mn eerste met alles...
er was nog NOOIT iemand die mij leuk had gevonden, die mij aan wilde raken, wilde knuffelen, zoenen... nog nooit...dus ik vind t niet zo gek dat ik dit niet zo makkelijk los kan laten....

.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:06:26 #142
331 Merel
Be here now.
pi_60909098
Ik snap het wel hoor, vind 't heel herkenbaar. En uiteindelijk moet iedereen door schade en schande wijs worden en pakt iedereen het op z'n eigen manier aan. *knuf*
pi_60909104
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef kwakveense het volgende:
Er is niets uit te leggen: hij is 'just not that into you'.
En het feit dat hij instemde met een break, is puur omdat ie aardig wilde zijn ofwel een slappeling is die de waarheid niet durft te zeggen. Hij bereikt er echter het tegenovergestelde mee: jij weet nu totaal niet waar je aan toe bent en je hebt valse hoop gekregen.

Laat gaan en move on!
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:06:51 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60909107
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik snap je relaas, maar ik vind dat je jezelf vreselijk tekort doet.
Je maakt het zijn ding...terwijl de allerbelangrijkste persoon in deze relatie jijzelf bent.
en als t nou belangrijk voor mij is om antwoorden te krijgen? ik vind juist dat ik mezelf tekort doe als ik niet eis wart ik nodig heb om t te begrijpen en achter me te laten, e hem er gewoon mee weg laat komen...
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:07:11 #145
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60909119
quote:
En dit is natuurlijk onzin. En of je een relatie wilt, sterker nog..je wilt alles wat bij een relatie hoort. Namelijk het gevoel hebben dat je de belangrijkste bent voor iemand, dat iemand ook belt als hij zegt dat hij dat doet, dat iemand je verantwoording schuldig is en dat iemand er voor je is als jij dat nodig hebt.
Bovenstaande heb je alleen maar geroepen omdat je bang was hem los te laten, in de ijdele hoop dat hij die freebee wél zou trekken.

Neem 1 ding van SHE aan, die haar share klootzakken heeft gehad....dat zeggen tegen een man die al heeft aangegeven geen relatie meer te willen, is net zoiets als zeggen: Hey, mijn zelfrespect is tot een nulpunt gedaald, zou je wanneer je echt niets beters te doen hebt, een keer iets leuks met me willen doen?

Nogmaals; je doet jezelf tekort.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:07:17 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60909124
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:03 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik en eigenwaarde. een apart verhaal.
ik geef mensen binnen no time mn hele hart (niet alleen mn vriendje, ook mn vrienden) en als ze mn hart compleet vertrappen is een welgemeende excuses voldoende...dan hebben we t er niet meer over... ik leer blijkbaar niet van mn fouten, maar ik hou stiekem ook wel van wie ik ben, dat ik zo onvoorwaardelijk veel om mensen kan geven, en vergeven...
Oei, wat lijk jij vreselijk veel op mij toen ik nog jong was. En wat ben ik vreselijk vaak op mijn bek gegaan en gebruikt voor dat ik het wél begreep. En wat Merel al zei: Je moet hier doorheen en er van leren. En leer je er nu niet van, dan een volgende keer wel. Of de keer erna.

Eigenlijk zou je je zelf inderdaad gewoon moeten verlagen en hem huilend smeken om een verklaring. Heel heilzaam. Nee, dit is niet lullig bedoeld. Het helpt echt en je doet het nóóit meer.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:08:15 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60909153
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Er is niets uit te leggen: hij is 'just not that into you'.
En het feit dat hij instemde met een break, is puur omdat ie aardig wilde zijn ofwel een slappeling is die de waarheid niet durft te zeggen. Hij bereikt er echter het tegenovergestelde mee: jij weet nu totaal niet waar je aan toe bent en je hebt valse hoop gekregen.

Laat gaan en move on!
er viel niks in te stemmen, we waren gewoon de afgelopen 4 weken niet tegelijk in nederland/niet op vakantie...
en laat t m maar recht in mn gezicht zeggen dat ie me niet leu meer vindt.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:11:04 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60909244
jullie hebben allemaal t grootste gelijk trouwens, maar kwakkie voelt zich momenteel alleen maar even heel verdrietig, alleen, gebruikt, dom, lelijk en ongewenst. en alleen. en oud. en lelijk. en onbelangrijk....en verdrietig. en stom.

en daar helpt geen rationeel relaas bij....
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:11:44 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60909258
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef kwakveense het volgende:

[..]

en als t nou belangrijk voor mij is om antwoorden te krijgen? ik vind juist dat ik mezelf tekort doe als ik niet eis wart ik nodig heb om t te begrijpen en achter me te laten, e hem er gewoon mee weg laat komen...
Nee lekker ding, je bent zo godvergeten onzeker dat je zelfs bevestiging zoekt van een of andere drol die de moeite niet heeft genomen verder te kijken dan de stuntelige kwak.
Je verdient dit niet.
En die mollige pootjes, die komen niet omdat Kwak niet weet hoe ze moet eten, maar is pure zelfhaat.

En nu ga je boos op SHE worden en roepen dat ik het recht niet heb zulke dingen te zeggen.
Maar daar heb ik poep aan, want als iemand 10 jr geleden eerlijk tegen mij was geweest, dan had ik niet zoveel ellende en pijn gehad.

En een kussie voor jou, omdat ik ontzettend goed weet hoe machteloos, boos, gefrustreerd en verloren je je nu voelt

*ssssssssssmaaaaaaaaaak*
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:13:55 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60909309
dankjewel SHE
wat betreft mollige pootjes: ook gelijk. ze zijn dan ook 15 kilo lichter geworden sinds ik bij de psych loop. geloof me, I used to be worse...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')