abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60912439
zit nu dronken/aangeschoten (geen idee) in de trein terug naar arnhem. intro is tof calorieen ga ik maar niet tellen, maar na een ranzige wrap unit bij de AH zou ik bijna naar de BK gaan
Ja doei.
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:53:14 #202
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60912450
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat zei ik toch. Lilah ziet er nu al bijna volgroeid uit. Weet je zeker dat je een baby gekregen hebt?
Niets vreemds gegeten tijdens je zwangerschap ( tweetakt-olie, stierenlullen, biks? )
Heb je die voeten weleens bekeken?
Als ze een puppy was geweest dan had ze wedstrijden gewonnen met die voeten!
2 pakken Chocomel per dag . En ik ben er trots op. Krijgen kinderen ook veel haar van .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:55:07 #203
14746 k_i_m
pi_60912496
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb ik ook eens een leven, zeg
http://www.xs4all.nl/~kimdr/501kind.JPG

http://www.xs4all.nl/~kimdr/501.JPG

Zodan. Voorlopig niet meer doen dan he, dat leven .
In my life
Why do I smile
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:57:24 #204
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60912538
één ding is duidelijk, je hebt een oventje waar Boretti denk ik het geheim van zou willen weten.

* SHE noteert sjokomel voor future purpose
pi_60912542
Goeie kont en oh, die staartjes Wat een leukerd

Ik had nota bene Fok!-visite Maar komende week ga ik weer gewoon zielig doen: ik moet nog een berg werk afmaken Presentatie, artikel, onderzoeksvoorstel
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:58:58 #206
14746 k_i_m
pi_60912584
D'r antennes .
In my life
Why do I smile
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:01:14 #207
14746 k_i_m
pi_60912649
Ik vind mezelf ook een beetje zielig. Ik ben al de hele week stervensmoe en wil steeds wel vroeg naar bed, maar word daarvan weerhouden door het feit dat mijn kind nog moet eten om 23.00 uur. Nu zeg je natuurlijk; kan je wederhelft dat dan niet een keer doen?

Nee, want die heeft gewerkt en ligt al vanaf 21.00 uur in zijn nest te rotten . En dat terwijl IK morgen weer moet werken en dus al mijn rust wel kan gebruiken. Bah.
In my life
Why do I smile
pi_60912694
Bijna vakantie, Kim
Toch?
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:07:35 #209
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60912777
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind mezelf ook een beetje zielig. Ik ben al de hele week stervensmoe en wil steeds wel vroeg naar bed, maar word daarvan weerhouden door het feit dat mijn kind nog moet eten om 23.00 uur. Nu zeg je natuurlijk; kan je wederhelft dat dan niet een keer doen?

Nee, want die heeft gewerkt en ligt al vanaf 21.00 uur in zijn nest te rotten . En dat terwijl IK morgen weer moet werken en dus al mijn rust wel kan gebruiken. Bah.
Even voelde ik een vlaag van jaloezie, bij het voor de tweede maal bekijken van de foto's van je bionisch wonder.

Tot ik dit bericht las. Thnx

over een jaar lach je deze moeheid weg, dan kan ze waarschijnlijk aria's zingen en het alfabet achterstevoren opzeggen...moet je kijken hoe je dan slaapt
pi_60912847
SHE, ik heb het gevoel dat jij eigenlijk ook kinderen wil, of heb ik het mis?
pi_60913290
Eigenlijk snap ik Kwak wel heel erg goed . Ik zou precies hetzelfde doen. Uitleg willen, weten waarom en tot die tijd niet loslaten. Zelfs al haal je jezelf ermee naar beneden. Zal er wel mee te maken hebben dat ik nu ook met mn eerste vriendje rondloop (maar die blijft wel bij mij) en je dat gevoel van lief gevonden worden niet kwijt wil ...

Hele dikke voor je Kwak. En ik doe mee in de groupshug .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 18 augustus 2008 @ 06:43:57 #212
331 Merel
Be here now.
pi_60915467
Daarom, iedereen moet er zelf doorheen en het zelf leren. En alle goedbedoelde adviezen helpen niks zolang je er zelf nog niet klaar voor bent.

Ik kan me nog levendig herinneren hoe ik tegen de jongen die me ontmaagd heeft heb staan schreeuwen "JE HOUDT WEL VAN ME!!!!" toen hij na een jaar zei dat hij twijfelde. Nou dat heeft best goed geholpen hoor, als je maar hard genoeg tegen iemand schreeuwt dat ie van je houdt gaat ie er vanzelf in geloven Twee maanden later was het alsnog uit

En nu ben ik al sinds 6 uur wakker. Een mug had de ingang van de klamboe gevonden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 18 augustus 2008 @ 06:51:03 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60915488
Pfff, ik lag vannacht ook wakker. Schreef om 3.30 uur dit al in OUD, in het moederstopic:
quote:
Ik lig wakker, want mijn dochter gaat voor het eerst naar school.
Zij slaapt als een roosje, morgen voor het eerst naar school!
18 augustus 2008. Precies 4 jaar na 'mijn uitgerekende datum'.

Zou ze zomaar hup, zwaaien en beginnen met school?
Zou ze huilen, zich vastklampen, me niet laten gaan?
Zou ík huilen, me vastklampen, haar niet laten gaan? Van binnen wel. Stiekem.
Maar ik ga haar met heel veel vertrouwen loslaten, een beetje, een stukkie. En om 12.15 uur sta ik te popelen!

Maria naar school. Dat drupke van nog geen meter groot, met voetjes in maat 24-25, nog geen 15 kilo weegt ze. Maar ze gaat naar school. Want ze is bijna 4. Ooooh, hoe zal het gaan?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 18 augustus 2008 @ 07:09:59 #214
331 Merel
Be here now.
pi_60915540
Spannend Sugar! Ze gaat het vast geweldig vinden En zo niet, dan is er morgen weer een dag
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 18 augustus 2008 @ 08:10:16 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60915787
Mijn hoofd staat nu niet naar Fokken, maar toch nog even een verlate voor kwakveense. Je weet dat ik me heel goed kan indenken hoe je je nu voelt en alles wat hier in dit topic tegen jou gezegd is, gaat ook voor mij op, maar het is zo verrekte moeilijk om er ook naar te handelen . Mevrouw heeft nu iig de twijfelachtige eer op de tweede plek te staan op de lijst met vrouwen waar ik de meeste tranen om heb vergoten . Way to go. Ik ga vanmiddag ook maar eens om opheldering vragen en gelukkig heb ik iemand die wèl altijd eerlijk is tegen mij.
Niet meer actief op Fok!
pi_60915818
Viking84, MsPoez en Kwakveense: sterkte met jullie liefdesperikelen.

Ik ben een week na mijn vakantie alweer terug op 68,5 kilo.
Ga me nu echt concentreren op die 62 kilo. Ik weeg dat al een jaartje of 8 niet meer, maar ooit heb ik jarenlang rond de 60 kilo gewogen. Dat moet toch gewoon weer kunnen?!
pi_60915893
Ze gaat het helemaal geweldig vinden, Sugar ! Die zit nu met rode wangen in de kring...nou ja...bijna !
Ga je wat leuks doen met Storm ( ff verder in OUD ??) ?

Vanochtend 69.1 op de weegschaal ! Voel me echt zo ok !
pi_60915929
wat cinnamongirl zegt

voor de dames die het nodig hebben

Ik zit hier brak te zijn maar als ik weer naar bed ga nu, dan wordt het helemaal erg dus ik blijf maar op.
zo maar een flinke pot theezetten en hopen dat de kater wegblijft René rijdt nu net weg hoor ik zo, dus heb even 't rijk alleen.

Gisteren téveel bier op, én ook nog in een dronken bui een midnightsnack gehaald. Godzijdank was de Burger King dicht, en werd het een zalm-wrap van de AH
Ja doei.
  maandag 18 augustus 2008 @ 08:36:50 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60915967
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren téveel bier op, én ook nog in een dronken bui een midnightsnack gehaald. Godzijdank was de Burger King dicht, en werd het een zalm-wrap van de AH
Joh, ben je brak? Je valt in herhaling .
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu dronken/aangeschoten (geen idee) in de trein terug naar arnhem. intro is tof calorieen ga ik maar niet tellen, maar na een ranzige wrap unit bij de AH zou ik bijna naar de BK gaan
Ik heb zo een gesprek met mijn prof. Ben benieuwd of ik nu echt bijna klaar ben! Ws alleen nog een paar dingetjes aanpassen aan mijn scriptie en dan ben ik deze week nog student-af en ga ik hier op taart trakteren .
Niet meer actief op Fok!
pi_60915968
Vanmiddag nog even een tukkie ? Of zit dat er niet in ?

Lijkt me weer eens heerlijk om 's nachts richting Burger King te gaan met teveel alcohol in je lijf. En dan zo'n Wopper naar binnen werken
  maandag 18 augustus 2008 @ 08:37:22 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60915977
Naar school! Wat worden ze groot hè Sugar! Ik kan me nog zo goed herinneren hoe het was toen we "samen zwanger" waren. En 4 is zo`n leuke leeftijd. Gisteren met beide kinderen (T achterop al wilde hij ook zelf fietsen, maar ik vind de wielen van zijn fiets te klein voor langere afstanden, I op haar eigen fietsje) een lange fietstocht gemaakt van "wel" 10 kilometer. Wat was ze trots! Halverwege ontdekten we een gratis toeristentreintje waarmee we een rondje hebben meegereden en toen viel T in slaap, in mijn armen

Baby's vind ik echt niets (sorry), maar zo vanaf een jaar of 2,5 worden kinderen erg leuk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 18-08-2008 08:52:17 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60915998
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Joh, ben je brak? Je valt in herhaling .
[..]

Ik heb zo een gesprek met mijn prof. Ben benieuwd of ik nu echt bijna klaar ben! Ws alleen nog een paar dingetjes aanpassen aan mijn scriptie en dan ben ik deze week nog student-af en ga ik hier op taart trakteren .
ik had zo een zin in vet voer maar het was maar goed (zo te lezen) dat ik 't bij die wrap heb gelaten
Ja doei.
pi_60916107
Oh Sugar, wat leuk . Zo lief om kleine kinderen voor het eerst naar school te zien gaan. En inderdaad, wat is ze dan opeens groot. Jij vindt het misschien nog wel spannender dan zij .

En nu moet ik eens niet vergeten mn huisarts te bellen . Heb nog maar anderhalve week de tijd.
  maandag 18 augustus 2008 @ 08:51:44 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60916115
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, groot nieuws in de CUL-SC!

Edit: in OUD, dus
*OUD-SC doorgespit*
*niets gevonden*

Over welk nieuws heb je het CF?
pi_60916125
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*OUD-SC doorgespit*
*niets gevonden*

freecell is gisteren bevallen
Ja doei.
pi_60916135
om precies te zijn: Zwangerschap en geboorte deel 396
Ja doei.
pi_60916164
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*OUD-SC doorgespit*
*niets gevonden*

Kijk nu maar eens naar het topic waar ik de laatste post heb . Mijn eerste post in OUD .
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:02:48 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60916237
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat zei ik toch. Lilah ziet er nu al bijna volgroeid uit. Weet je zeker dat je een baby gekregen hebt?
Niets vreemds gegeten tijdens je zwangerschap ( tweetakt-olie, stierenlullen, biks? )
Heb je die voeten weleens bekeken?
Als ze een puppy was geweest dan had ze wedstrijden gewonnen met die voeten!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60916602
Ik had gister enorme honger maar ik ben niet wezen schransen ben trots op mezelf..
En heb ook niet zo veel gedronken dus
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:39:32 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60916708
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

freecell is gisteren bevallen
. Wat gááf! .

Ik ben net terug van m'n prof: heb op het onderzoekscollege sowieso een 8 (en misschien wordt dat nog wel hoger als ik de gewenste aanpassingen doorvoer) en op mijn scriptie ook . Vrijdag lever ik de definitieve versies van beide verslagen in en dan kan ik de afstudeerprocedure in gang zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_60916726
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had gister enorme honger maar ik ben niet wezen schransen ben trots op mezelf..
En heb ook niet zo veel gedronken dus
braverik
Ja doei.
pi_60916734
Woei, dat is mooi, Viking
pi_60916743
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Wat gááf! .

Ik ben net terug van m'n prof: heb op het onderzoekscollege sowieso een 8 (en misschien wordt dat nog wel hoger als ik de gewenste aanpassingen doorvoer) en op mijn scriptie ook . Vrijdag lever ik de definitieve versies van beide verslagen in en dan kan ik de afstudeerprocedure in gang zetten .
wat gefeliciteerd

tof man vrouw!!
Ja doei.
pi_60916754
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

braverik
Nee dat noemen ze verantwoordelijkheid..

!
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:47:12 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60916785
Gefeliciteerd Viking84. Dat geeft vast een goed gevoel.
En wat een grappig idee dat freecell en tara nu een kind hebben. Leuk voor ze.
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:47:46 #236
14746 k_i_m
pi_60916795
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Bijna vakantie, Kim
Toch?
.

Hij heeft mijn pasje kwijtgemaakt (van werk) en hij moet zonodig met een of ander wijf afspreken morgen waar hij ooit eens mee gewerkt heeft deelde hij ook nog even tussen neus en lippen mede voor ik de deur uitging. Oja, en het kind wilde bij hem natuurlijk ook weer niet de fles leegdrinken, u snapt, het gaat hier vandaag zo;

In my life
Why do I smile
pi_60916846
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:47 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

Hij heeft mijn pasje kwijtgemaakt (van werk) en hij moet zonodig met een of ander wijf afspreken morgen waar hij ooit eens mee gewerkt heeft deelde hij ook nog even tussen neus en lippen mede voor ik de deur uitging. Oja, en het kind wilde bij hem natuurlijk ook weer niet de fles leegdrinken, u snapt, het gaat hier vandaag zo;

[ afbeelding ]
Mja, vertel mij wat. Mijn vent is fiets-loos, dus leent hij de mijne weleens. Ik heb vanmorgen het huis op z'n kop gezet op zoek naar mijn f*ckin' fietssleutels, heeft die druif ze gewoon in het slot laten zitten Heeft mijn fiets het hele weekend niet op slot gestaan

Afijn, succes met je dag
pi_60916881
Feli Viking
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:57:22 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60916926
Thanks voor de feli's .

Mijn fietsband is lek, dus ik ben vanochtend op Marks krakkemikkige fiets naar de uni gefietst . Straks maar even plakken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:59:30 #241
14746 k_i_m
pi_60916961
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mja, vertel mij wat. Mijn vent is fiets-loos, dus leent hij de mijne weleens. Ik heb vanmorgen het huis op z'n kop gezet op zoek naar mijn f*ckin' fietssleutels, heeft die druif ze gewoon in het slot laten zitten Heeft mijn fiets het hele weekend niet op slot gestaan

Afijn, succes met je dag
Weet je wat ik nooit snap? Dat mannen zo stom zijn om dat soort dingen (met vreemde wijven afspreken) vlak voor een vakantie te doen. Dat is dus gewoon 3 weken ruzie, omdat je de hele dag bij elkaar zit. Wacht dan even tot NA de vakantie .
In my life
Why do I smile
pi_60916962
Jouw dag gaat zeker niet stuk door een lek fietsbandje: gefeli Vik!!

Tranen nog steds om die ene vrouw??
pi_60917006
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:59 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Weet je wat ik nooit snap? Dat mannen zo stom zijn om dat soort dingen (met vreemde wijven afspreken) vlak voor een vakantie te doen. Dat is dus gewoon 3 weken ruzie, omdat je de hele dag bij elkaar zit. Wacht dan even tot NA de vakantie .
Is ze mooi en jong?? Ga gewoon mee! Zeg dat als ze leuk genoeg is voor hem, ze ook leuk genoeg is voor jou, je hebt wel weer eens zin in een nieuwe vriendin toch?

Als hij dat niet wil, dan kan je legitiem een grote ruzie schoppen.

Waar ga je heen op vakantie?
pi_60917056

Waarom zou je man/vriend niet met een andere vrouw mogen afspreken? Ik zou het niet zo tof vinden als ik van mijn vriend niet met een mannelijke vriend mocht afspreken. Maar goed, wij kijken ook een beetje anders tegen 'vreemdgaan' aan dan de meeste mensen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:09:38 #245
14746 k_i_m
pi_60917112
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Is ze mooi en jong?? Ga gewoon mee! Zeg dat als ze leuk genoeg is voor hem, ze ook leuk genoeg is voor jou, je hebt wel weer eens zin in een nieuwe vriendin toch?

Als hij dat niet wil, dan kan je legitiem een grote ruzie schoppen.

Waar ga je heen op vakantie?
Nee, ze is oud . Maar dat mag ik niet zeggen, dan wordt ie boos. En het is alleen maar "even" lunchen, dus ik mag niet mee. Oud collega's onder elkaar he? Volgens mij gaat er nog iemand mee zelfs. Het zal me ook rotten verder.

Ik heb alleen zoiets van; mijn vrienden ken je allemaal. Als ik ze belangrijk genoeg vind om mee af te spreken, dan stel ik ze netjes aan jou voor (want anders wordt ie boos) en nu andersom schijnt dat niet zo te werken. En ik ben al niet zo aardig de laatste weken, en dit is natuurlijk een makkelijke stok.

Zuid Frankrijk. Enorm veel zin in. Zie nu al op tegen twee dagen in de auto en alles inpakken. Maargoed, dat had ik de vorige keer ook, als ik er ben is het wel weer okee.
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2008 @ 10:10:55 #246
163650 Greys
pi_60917134
Mogge meisjes!

Ik zou het ook helemaal niets vinden als mijn vent met een andere vrouw zou afspreken.
Aan de andere kant verwacht ik van hem dat ie niet zanikt als ik met een man afspreek
Ise, ik heb het wel eens in een ander topic gelezen, maar was het nou zo dat jij wel trouw aan hem bent maar hij niet aan jou? En dat dat ook gewoon zo afgesproken is? Ik weet nog dat ik het las in elk geval en dat ik dacht 'Jezus, dat ze dat kán zeg! '.

Had zojuist drie slokken Extran Cranberry genomen, tot bleek hoeveel kcal. er in zitten, toen vond ik het spontaan niet lekker meer. 59 kcal. per 100 ml en het flesje is 500 ml. Dat ga ik dus echt niet opdrinken he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60917159
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:05 schreef Isegrim het volgende:

Waarom zou je man/vriend niet met een andere vrouw mogen afspreken? Ik zou het niet zo tof vinden als ik van mijn vriend niet met een mannelijke vriend mocht afspreken. Maar goed, wij kijken ook een beetje anders tegen 'vreemdgaan' aan dan de meeste mensen.
Bij mij zou het er heel erg aan liggen met welke vrouw hij zou afspreken en of dat echt voor een diner is of even voor een borreltje. Ik weet niet hoor: het ene zou ik geen enkel probleem mee hebben en bij het andere zou ik ook mijn wenkbrauwen fronsen. Dat ligt echt aan de situatie. Vooral ook omdat ik zie hoe vrouwen op hem reageren soms, als ik er al bij ben. (ongelofelijk wat een sans gene!) Dan zal je natuurlijk zeggen: hij is er toch zelf bij? Dat is natuurlijk heel erg waar, maar waarom de kat op het spek binden?

Ise, heb jij dan een open relatie?
pi_60917187
Nah, ik heb er niet zo'n moeite mee als mijn man afspreekt met een andere vrouw. Tenzij het drie keer in de week is en met en heel heel heel lekker wijf Zou m'n dag er niet door laten verpesten, Kim, en al helemaal niet m'n vakantie
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:15:12 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60917188
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:59 schreef conleche het volgende:
Jouw dag gaat zeker niet stuk door een lek fietsbandje: gefeli Vik!!
Het klinkt vast heel stom, maar ik ben niet zo als ik zou moeten zijn. Omdat ik nog geen werk heb en omdat ik een echt achtenmens ben en nu ook eens een keer een 9 (of nog beter: een 10) wil halen. Maar ik klink vast verwend .
quote:

Tranen nog steds om die ene vrouw??

Yep. Helaas wel . Als dit voorbij is, hoef ik voorlopig geen vrouw meer . Ik ga wel met een vent trouwen of het klooster in
Niet meer actief op Fok!
pi_60917210
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:10 schreef Greys het volgende:
Mogge meisjes!

Ik zou het ook helemaal niets vinden als mijn vent met een andere vrouw zou afspreken.
Aan de andere kant verwacht ik van hem dat ie niet zanikt als ik met een man afspreek
Dat is ook niet helemaal eerlijk, wel?
quote:
Ise, ik heb het wel eens in een ander topic gelezen, maar was het nou zo dat jij wel trouw aan hem bent maar hij niet aan jou? En dat dat ook gewoon zo afgesproken is? Ik weet nog dat ik het las in elk geval en dat ik dacht 'Jezus, dat ze dat kán zeg! '.
Hij 'doet 't' inderdaad wel eens met een ander. Dat zit mij niet zo dwars eigenlijk (ik weet namelijk dat hij mij toch wel de leukste vindt ). Ik 'mag' dat ook, maar tot nog toe is die behoefte / gelegenheid er niet echt geweest. Misschien komt dat nog.
quote:
Had zojuist drie slokken Extran Cranberry genomen, tot bleek hoeveel kcal. er in zitten, toen vond ik het spontaan niet lekker meer. 59 kcal. per 100 ml en het flesje is 500 ml. Dat ga ik dus echt niet opdrinken he?
Ik vind het ook altijd shocking hoeveel kcal er in fruitdrankjes e.d. zit. En voorheen dronk ik wel een liter fruitsap per dag. Alleen al door dat niet te doen zou ik afvallen denk ik.
pi_60917212
Viking, ik dacht eigenlijk dat jullie (weer/nog) bij elkaar waren... Heb ik iets gemist?
pi_60917240
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:13 schreef conleche het volgende:
Ise, heb jij dan een open relatie?
Zo zou je het kunnen noemen.
pi_60917260
Ik heb gewoon de hele week vrij, hoe heerlijk is dat? Vandaag ga ik mijn hele keuken uitsoppen en herinrichten, dat wil ik al een hele tijd. Ruimtegebrek!!! Ik moet het handiger indelen. Daar ben ik echt megagoed in, in het op zeer efficiënte wijze indelen van kastjes.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2008 @ 10:20:14 #254
163650 Greys
pi_60917271
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is ook niet helemaal eerlijk, wel?
Eerlijk schmeerlijk

quote:
Hij 'doet 't' inderdaad wel eens met een ander. Dat zit mij niet zo dwars eigenlijk (ik weet namelijk dat hij mij toch wel de leukste vindt ). Ik 'mag' dat ook, maar tot nog toe is die behoefte / gelegenheid er niet echt geweest. Misschien komt dat nog.
Vertelt ie het jou dan, als ie het met een ander heeft gedaan? Zo van 'nou dat was een fijne avond' en dat ie dan verslag doet? Sorry hoor, het gaat me geen moer aan, maar ik vind het zo intrigerend! En kon je daar vanaf het begin al tegen? Nooit jaloers?
quote:
Ik vind het ook altijd shocking hoeveel kcal er in fruitdrankjes e.d. zit. En voorheen dronk ik wel een liter fruitsap per dag. Alleen al door dat niet te doen zou ik afvallen denk ik.
Het ziet er zo 'gezond' uit he, zo'n flesje cranberry sap.
Kan net zo goed een kapsalonnetje nemen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60917318
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Eerlijk schmeerlijk

Vrouwen...
quote:
Vertelt ie het jou dan, als ie het met een ander heeft gedaan? Zo van 'nou dat was een fijne avond' en dat ie dan verslag doet? Sorry hoor, het gaat me geen moer aan, maar ik vind het zo intrigerend! En kon je daar vanaf het begin al tegen? Nooit jaloers?
Ik wil het weten, maar ik hoef zeker geen details en ik hoef het ook helemaal niet diezelfde dag nog te weten. Geen directe meldplicht ofzo.

Nee, in het begin was ik schijtbenauwd om hem kwijt te raken, maar toen is het ook niet gebeurd. Al had dat wel gekund want hij zou de eis van totale exclusiviteit gewoon niet accepteren. Hij gelooft daar niet in.
quote:
Het ziet er zo 'gezond' uit he, zo'n flesje cranberry sap.
Kan net zo goed een kapsalonnetje nemen!
Oeh.
  Vis een optie? maandag 18 augustus 2008 @ 10:23:47 #256
70532 loveli
N
pi_60917329
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Dat zou ik dus echt niet trekken. Vanuit zijn perspectief begrijp ik het wel, een win-win situatie. Hij kan z'n gang gaan en jij snoept toch niet buiten de deur. Maar als het voor jou werkt...
crap in = crap out
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:25:15 #257
331 Merel
Be here now.
pi_60917358
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef Isegrim het volgende:

Nee, in het begin was ik schijtbenauwd om hem kwijt te raken, maar toen is het ook niet gebeurd. Al had dat wel gekund want hij zou de eis van totale exclusiviteit gewoon niet accepteren. Hij gelooft daar niet in.
Maar accepteer je het dan alleen zodat je hem niet kwijtraakt? Of geloof je er zelf ook niet in?

Ik word ook altijd nieuwsgierig van dit soort dingen Zou het zelf niet kunnen, maar veroordeel het niet. Snap alleen niet hoe je met zoiets om kunt gaan, maar juist daarom wil ik dan het naadje van de kous weten
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:25:22 #258
14746 k_i_m
pi_60917362
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, ik heb er niet zo'n moeite mee als mijn man afspreekt met een andere vrouw. Tenzij het drie keer in de week is en met en heel heel heel lekker wijf Zou m'n dag er niet door laten verpesten, Kim, en al helemaal niet m'n vakantie
Ik kan niet zo goed uitleggen wat mij precies dwarszit. Sterker nog; ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik ben de afgelopen paar weken echt niet te harden. Dit is gewoon nog even extra olie op het vuur, gewoon omdat het een prima aanleiding is. Dat had hij zelf ook wel kunnen verzinnen. Maar dat doet ie niet omdat het een man is, en dan voel ik me weer zo'n roepende in de woestijn (Ben ik dan de enige hier met hersens) en dat maakt mijn bui alleen nog maar erger.
In my life
Why do I smile
pi_60917364
Nee, afspreken met anderen is tot daaraantoe, maar zo'n open relatie, daar ben ik gewoon niet geschikt voor hoor
pi_60917401
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat zou ik dus echt niet trekken. Vanuit zijn perspectief begrijp ik het wel, een win-win situatie. Hij kan z'n gang gaan en jij snoept toch niet buiten de deur. Maar als het voor jou werkt...
Maar die tweede win telt niet voor hem. Sterker nog, hij zou het wel léuk vinden als ik het ook eens deed. Hij moedigt me er wel eens toe aan.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:28:47 #261
14746 k_i_m
pi_60917410
Ja tuurlijk. Dan staan jullie quitte .
In my life
Why do I smile
pi_60917428
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:25 schreef Merel het volgende:
Maar accepteer je het dan alleen zodat je hem niet kwijtraakt? Of geloof je er zelf ook niet in?
Het maakt me gewoon niet zoveel uit. Een exclusieve relatie zou geen meerwaarde voor me hebben boven dit. Misschien dat het in het begin anders was, toen ik nog zo bang was dat hij weer zou vertrekken. In die tijd zou ik het wel erg gevonden hebben als hij met 'n ander de hort op zou zijn gegaan.
pi_60917435
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:28 schreef k_i_m het volgende:
Ja tuurlijk. Dan staan jullie quitte .
Nee, het is eerder dat hij het wel een leuk idee lijkt te vinden. Hij zou dus wél alle details willen weten denk ik.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:32:01 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60917464
OMG, nee, ik zou daar ééécht niet tegenkunnen, het idee dat ik een slurf in mijn mond moet nemen die recentelijk in een ander wak heeft gehangen...Bleugh! Afspreken voor een lunch oid vind ik nog kunnen (al hangt dat ook van de vrouw en de reden waarom af) maar voor een intiem dineetje? En dan zéker als ik haar niet ken...?! No way. (Of uiteraard; yes way, want iedereen heeft zijn vrije keuze, maar dan ben ik gewoon een stuk minder gezellig ) .

Maar met een ander prikkeprakken vind ik al helemaal van een ander kaliber, als ie aan mij niet genoeg heeft prima, maar dan gaat ie maar elke dag elders hamburgers eten, een hapje van mijn biefstuk krijgt ie dan iig niet meer . Ik zou dat echt als vernederend ervaren.

Kim, ik ken het roepende in de woestijn-gevoel, en dat is klote .
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:32:56 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60917483
Oh en ps; ik zou het ook niet tof vinden als mijn vent het zou aanmoedigen dat ik mijn onderstel door een ander zou laten uitwonen.
pi_60917499
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed uitleggen wat mij precies dwarszit. Sterker nog; ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik ben de afgelopen paar weken echt niet te harden. Dit is gewoon nog even extra olie op het vuur, gewoon omdat het een prima aanleiding is. Dat had hij zelf ook wel kunnen verzinnen. Maar dat doet ie niet omdat het een man is, en dan voel ik me weer zo'n roepende in de woestijn (Ben ik dan de enige hier met hersens) en dat maakt mijn bui alleen nog maar erger.
Dat was al wel duidelijk. En oh, de oorzaak is toch ook best duidelijk? Je baalt van je baan, je hebt geen zin om baan & kind te combineren, en je vent slaagt er amper in zelfstandig voor je dochter te zorgen. Dus komt er iets teveel op jou neer.
Des te meer reden om dit nu van je af te laten glijden: het sop is de kool niet waard (echt niet. hij heeft echt geen kwaaie bedoelingen met die afspraak). Laat je vakantie er nou niet door verpesten; je hebt m hard nodig
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:36:45 #267
331 Merel
Be here now.
pi_60917561
Vivi, wat een heerlijke beeldspraak allemaal
pi_60917582
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:32 schreef Vivi het volgende:
OMG, nee, ik zou daar ééécht niet tegenkunnen, het idee dat ik een slurf in mijn mond moet nemen die recentelijk in een ander wak heeft gehangen...Bleugh! Afspreken voor een lunch oid vind ik nog kunnen (al hangt dat ook van de vrouw en de reden waarom af) maar voor een intiem dineetje? En dan zéker als ik haar niet ken...?! No way. (Of uiteraard; yes way, want iedereen heeft zijn vrije keuze, maar dan ben ik gewoon een stuk minder gezellig ) .

Maar met een ander prikkeprakken vind ik al helemaal van een ander kaliber, als ie aan mij niet genoeg heeft prima, maar dan gaat ie maar elke dag elders hamburgers eten, een hapje van mijn biefstuk krijgt ie dan iig niet meer . Ik zou dat echt als vernederend ervaren.

Kim, ik ken het roepende in de woestijn-gevoel, en dat is klote .
Vivi dear, het zal wel komen omdat je een kind hebt, maar ik vind jouw aanduidingen voor genitaliën en seksuele activiteit echt héél.... merkwaardig
pi_60917613
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:36 schreef Merel het volgende:
Vivi, wat een heerlijke beeldspraak allemaal
Hè, hè, dat woord zocht ik, kon er even niet opkomen, toen ik Viev er nog een award bij wilde geven!

Koningin van de beeldspraak dus
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:39:26 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60917623
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vivi dear, het zal wel komen omdat je een kind hebt, maar ik vind jouw aanduidingen voor genitaliën en seksuele activiteit echt héél.... merkwaardig
Ik praat al zo sinds mijn 3e .
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:39:41 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60917628
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:11 schreef conleche het volgende:
SHE, ik heb het gevoel dat jij eigenlijk ook kinderen wil, of heb ik het mis?
Jazeker! maar wij hebben een aantal praktische bezwaren.
In mijn familie komt hoogbegaafdheid en autisme voor ( mijn vader en neefje, ik ben gewoon weird ), in zijn familie hoogbegaafdheid en schyzofrenie ( zijn oom is paranoide schyzo, net als oma en hijzelf is alleen hoogbegaafd met licht autistische trekjes )
De kans dat wij een kind verwekken met tenminste één afwijking is behoorlijk groot.
Voor ons is kinderen krijgen zo'n beetje de allermoeilijkste keuze ter wereld. We zouden het graag willen, we zijn dol op kinderen...maar hoe fair is het een kind op de wereld te zetten die hoogstwaarschijnlijk of niet op deze planeet leeft, of niet door iemand begrepen zal worden.
Natuurlijk is de kans ook dat het een generatie overslaat, maar durf je de gok te nemen?

Wij hebben dus besloten in elk geval nog een paar jaar na te denken over de voors en tegens en in hoeverre onze motieven de juiste zijn.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:41:13 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60917654
Nee, niet door de wel heel beeldende formuleringen van Vivi
Waarvan wel weet ik niet. Mijn darmen zijn totaal van streek. Alles pruttelt en borrelt en ik ben vanmorgen al 4 x naar de wc geweest Aan de ene kant wil ik naar huis, aan de andere kant heb ik vandaag een zeer helder hoofd waardoor ik erg productief kan werken. Alleen die buikgeluiden en het geren naar de wc leiden wat af...
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:41:16 #273
14746 k_i_m
pi_60917659
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat was al wel duidelijk. En oh, de oorzaak is toch ook best duidelijk? Je baalt van je baan, je hebt geen zin om baan & kind te combineren, en je vent slaagt er amper in zelfstandig voor je dochter te zorgen. Dus komt er iets teveel op jou neer.
Des te meer reden om dit nu van je af te laten glijden: het sop is de kool niet waard (echt niet. hij heeft echt geen kwaaie bedoelingen met die afspraak). Laat je vakantie er nou niet door verpesten; je hebt m hard nodig
Misschien moet ik toch maar eens gaan informeren ook voor een andere pil. Ik heb het idee dat mijn buien daar ook wel eens vandaan kunnen komen. Verder voel ik me alweer een heel stuk opgelucht omdat het er even uit is . Ik zou er bijna van gaan janken .
In my life
Why do I smile
pi_60917694
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Misschien moet ik toch maar eens gaan informeren ook voor een andere pil. Ik heb het idee dat mijn buien daar ook wel eens vandaan kunnen komen. Verder voel ik me alweer een heel stuk opgelucht omdat het er even uit is . Ik zou er bijna van gaan janken .
Ik zou daar even mee wachten todat je klaar bent met afvallen. Kan me voorstellen dat je dieet ook wat invloed heeft op hormoonhuishouding & humeur.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:43:26 #275
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60917701
quote:

[..]

Lievie toch!
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:44:24 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60917725
quote:

[..]

Of gewoon stoppen met de pil. Ik werd een heel ander mens nadat ik zo'n 10 jaar geleden ben gestopt met de pil. Een stuk relaxter iig. In mijn lijf geen pilhormonen meer.

En dankzij de pil schijn je nog de verkeerde partner te kiezen ook Dus, kwakveense, stoppen met de pil en op mannenjacht jij
pi_60917789
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik wou het niet zeggen.
  Vis een optie? maandag 18 augustus 2008 @ 10:47:05 #278
70532 loveli
N
pi_60917795
SHE, als er zo'n kind geboren wordt, waar kan het dan beter terecht komen dan bij mensen die het (in ieder geval een beetje) begrijpen? Als ouders er totaal niet op bedacht zijn en er laat achterkomen, kunnen ze zo'n kind veel minder goed begeleiden dan mensen zoals jullie!

Enne... heb je erbij stilgestaan dat er ook een goede kans is dat je deze erfelijke dingen niet doorgegeeft en een prachtig "normaal" kind op de wereld zet?
crap in = crap out
pi_60917826
Mijn libido is sterk verminderd sinds ik ben gestopt met de pil. dus ik overweeg om maar weer te beginnen...
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:48:38 #280
14746 k_i_m
pi_60917831
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of gewoon stoppen met de pil. Ik werd een heel ander mens nadat ik zo'n 10 jaar geleden ben gestopt met de pil. Een stuk relaxter iig. In mijn lijf geen pilhormonen meer.

En dankzij de pil schijn je nog de verkeerde partner te kiezen ook Dus, kwakveense, stoppen met de pil en op mannenjacht jij
Ik zou echt doodgaan als ik nu nog een keer zwanger zou worden. Dus ophouden en met condooms kloten is niet echt een optie. En nu al dingen doorknippen ook niet, ondanks dat ik vrij stellig ben dat ik het hierbij hou.
In my life
Why do I smile
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:49:12 #281
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60917846
En hier ook geen partnerruil. Of hij moet een deathwish hebben.
Ik vind het een mooi goed als je elkaar zo vrij kunt laten, maar ik heb de master pussy en als hij ooit een betere gaat vinden dan de mijne, dan mag die sloerie ook de rest van de deal hebben. Zijn was, zijn kuteigenschappen en zijn incapabiliteit om iets in huis te doen.
Zou lekker wezen, wel de piemel maar niet de lul. Ik dacht het niet!
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:49:18 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60917850
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:16 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, ik dacht eigenlijk dat jullie (weer/nog) bij elkaar waren... Heb ik iets gemist?
Ik wilde eigenlijk niks zeggen over de situatie, maar ja, ik heb al te veel gezegd, geloof ik, so here I go.
Om een lang verhaal kort te maken: ik ken haar sinds half maart en tussendoor zijn we er twee keer mee gekapt: de eerste keer omdat zij het leeftijdsverschil te groot vond (maar ik bleef toch in haar hoofd zitten, dus na een week mailde ze weer) en de tweede keer maakte ze er een eind aan omdat ze mij niet meer leuk vond en ook daar kwam ze op terug. Ze heeft zich een vrij wispelturige dame getoond en ik dein steeds mee op haar golven, want ik heb nu eenmaal een enorm zwak voor haar, maar ik vind het emotioneel heel zwaar. Helaas kan ik dat niet zeggen tegen haar, want dan vindt zij het te ingewikkeld worden en dan wil ze ermee stoppen en dat wil ik niet etc etc, dus ik ben geneigd alles van haar te pikken. Jullie denken natuurlijk: "Dumpen!" en dat zegt iedereen om me heen ook.

Overigens gaat het hier om een getrouwde dame (haar man weet ervan, dus hold your horses ) en de insteek van de 'relatie' (die nog geen relatie is), is juist om de boel zo ongecompliceerd mogelijk te houden. Het is noch haar, noch mijn bedoeling ons hele zieleleven aan elkaar bloot te leggen. Wel de lusten, niet de lasten, zeg maar . Met haar echtgenoot heb ik geen probleem, want ik wil haar niet voor mezelf (we passen nml. helemaal niet bij elkaar en toch is ze leuk en aantrekkelijk). Ze is echter promiscue. Ik ben dus niet de enige vrouw waar ze mee omgaat en ondanks het feit dat ze weet dat ik het niet leuk vind als ze over andere vrouwen praat, blijft ze het toch doen, ws om mij jaloers te maken.

Een paar weken geleden werd ze opgenomen in het ziekenhuis. Ze is geopereerd, maar ik heb geen idee waaraan, want dat wil ze niet zeggen (ws omdat ze mij dan meer bij haar leven betrekt dan ze wenst). Ze is nu een weekje weer thuis, nog steeds herstellende (al is ze wel weer aan het werk) en ik krijg zo weinig respons op m'n flirts. Normaal gesproken zou dat een reden zijn om te zeggen: "Hm, trek je conclusies, ze wil niet meer." Maar na vannacht wakker te hebben gelegen, heb ik haar vanochtend gemaild met de vraag of we zitten te wachten tot ze fit genoeg is of dat ze stiekem niet meer verder wil en ze mailt net terug dat we zitten te wachten tot ze weer fit genoeg is. En ze is er het type niet voor om me aan het lijntje te houden, dus nu ben ik wel weer blij, maar toch ook weer niet, want de bal ligt wel héél erg bij haar nu... Laat ik me niet misbruiken? .

Wat ik ook erg storend vind is dat zij, ondanks al mijn flirts, steeds bevestiging nodig heeft. Ze denkt voortdurend dat ik háár niet meer wil, terwijl ik haar de hele tijd probeer te overtuigen van het tegenovergestelde .

Toch nog een lang verhaal geworden, maar goed . Wie het wil lezen leest het maar en wie dat niet wil... soit .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:51:48 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60917916
Het lijkt wel een vent Vik!
En ja, je laat je misbruiken .

Oh, dat van die master pussy vind ik ook wel een goeie *noteert.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:53:45 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60917982
Run Viking, run!
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:53:46 #285
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60917983
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:47 schreef loveli het volgende:
SHE, als er zo'n kind geboren wordt, waar kan het dan beter terecht komen dan bij mensen die het (in ieder geval een beetje) begrijpen? Als ouders er totaal niet op bedacht zijn en er laat achterkomen, kunnen ze zo'n kind veel minder goed begeleiden dan mensen zoals jullie!

Enne... heb je erbij stilgestaan dat er ook een goede kans is dat je deze erfelijke dingen niet doorgegeeft en een prachtig "normaal" kind op de wereld zet?
Klinkt aannemelijk, maar ik vind het alsnog doodeng.
Ik hoop stiekem dat over een jaar of wat mijn hormonen de angst overwinnen en ik zo tot een beslissing kom. Vooralsnog sta ik nog even pruilend langs de zijlijn en praten we er veel over samen.
pi_60917987
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60917991
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:
En hier ook geen partnerruil. Of hij moet een deathwish hebben.
Ik vind het een mooi goed als je elkaar zo vrij kunt laten, maar ik heb de master pussy en als hij ooit een betere gaat vinden dan de mijne, dan mag die sloerie ook de rest van de deal hebben. Zijn was, zijn kuteigenschappen en zijn incapabiliteit om iets in huis te doen.
Dat is weer heel wat anders en dat hoeft voor mij ook niet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2008 @ 10:55:07 #288
163650 Greys
pi_60918025
Vik, jij vindt het storend dat zij steeds bevestiging nodig heeft? Ik lees in jouw verhaal juist dat zij JOU niet genoeg bevestiging geeft en dat je zelf moet vragen of jullie nu ergens op wachten of dat het over is...
Als ik jou was ging ik mijn energie er niet meer in steken ( ) maar je doet - gelukkig - toch lekker wat je zelf wilt Ik vind ook dat je je laat gebruiken voor haar pleziertjes en alleen maar goed bent als haar pet er naar staat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:58:13 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60918092
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag, zegt ie dan tegen zo'n meid dat hij een vaste relatie heeft? Ik zou in dat geval zo'n vent dus al niet meer moeten, ook niet voor een nachtje .
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:58:34 #290
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60918101
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk niks zeggen over de situatie, maar ja, ik heb al te veel gezegd, geloof ik, so here I go.
Om een lang verhaal kort te maken: ik ken haar sinds half maart en tussendoor zijn we er twee keer mee gekapt: de eerste keer omdat zij het leeftijdsverschil te groot vond (maar ik bleef toch in haar hoofd zitten, dus na een week mailde ze weer) en de tweede keer maakte ze er een eind aan omdat ze mij niet meer leuk vond en ook daar kwam ze op terug. Ze heeft zich een vrij wispelturige dame getoond en ik dein steeds mee op haar golven, want ik heb nu eenmaal een enorm zwak voor haar, maar ik vind het emotioneel heel zwaar. Helaas kan ik dat niet zeggen tegen haar, want dan vindt zij het te ingewikkeld worden en dan wil ze ermee stoppen en dat wil ik niet etc etc, dus ik ben geneigd alles van haar te pikken. Jullie denken natuurlijk: "Dumpen!" en dat zegt iedereen om me heen ook.

Overigens gaat het hier om een getrouwde dame (haar man weet ervan, dus hold your horses ) en de insteek van de 'relatie' (die nog geen relatie is), is juist om de boel zo ongecompliceerd mogelijk te houden. Het is noch haar, noch mijn bedoeling ons hele zieleleven aan elkaar bloot te leggen. Wel de lusten, niet de lasten, zeg maar . Met haar echtgenoot heb ik geen probleem, want ik wil haar niet voor mezelf (we passen nml. helemaal niet bij elkaar en toch is ze leuk en aantrekkelijk). Ze is echter promiscue. Ik ben dus niet de enige vrouw waar ze mee omgaat en ondanks het feit dat ze weet dat ik het niet leuk vind als ze over andere vrouwen praat, blijft ze het toch doen, ws om mij jaloers te maken.

Een paar weken geleden werd ze opgenomen in het ziekenhuis. Ze is geopereerd, maar ik heb geen idee waaraan, want dat wil ze niet zeggen (ws omdat ze mij dan meer bij haar leven betrekt dan ze wenst). Ze is nu een weekje weer thuis, nog steeds herstellende (al is ze wel weer aan het werk) en ik krijg zo weinig respons op m'n flirts. Normaal gesproken zou dat een reden zijn om te zeggen: "Hm, trek je conclusies, ze wil niet meer." Maar na vannacht wakker te hebben gelegen, heb ik haar vanochtend gemaild met de vraag of we zitten te wachten tot ze fit genoeg is of dat ze stiekem niet meer verder wil en ze mailt net terug dat we zitten te wachten tot ze weer fit genoeg is. En ze is er het type niet voor om me aan het lijntje te houden, dus nu ben ik wel weer blij, maar toch ook weer niet, want de bal ligt wel héél erg bij haar nu... Laat ik me niet misbruiken? .

Wat ik ook erg storend vind is dat zij, ondanks al mijn flirts, steeds bevestiging nodig heeft. Ze denkt voortdurend dat ik háár niet meer wil, terwijl ik haar de hele tijd probeer te overtuigen van het tegenovergestelde .

Toch nog een lang verhaal geworden, maar goed . Wie het wil lezen leest het maar en wie dat niet wil... soit .
Voel jij jezelf wel serieus genomen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:59:16 #291
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60918120
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het gegeven dat hij met een ander wijf zou prakken.
Niet in dit leven!
pi_60918133
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag, zegt ie dan tegen zo'n meid dat hij een vaste relatie heeft? Ik zou in dat geval zo'n vent dus al niet meer moeten, ook niet voor een nachtje .
Ja, natuurlijk zegt hij dat.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:01:01 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60918177
Weetje, als ik jullie relatieperikelen zo lees, begin ik langzamerhand te twijfelen aan de mijne:
Na 7 jaar huwelijk zijn we nog steeds heel gelukkig met elkaar, hebben zelden ruzie, maar accepteren elkaars mening. We laten elkaar vrij en hebben een goed seksleven. We hebben 2 kinderen, 2 pp-depressies, een verhuizing, een eeuwigdurende verbouwing, een aantal nabije sterfgevallen en zware ziektes van man en kinderen (incl. ziekenhuis opname) overwonnen. Mijn man doet zonder mopperen de helft van het huishouden en deelt de zorg voor de kinderen op een eerlijke manier. We maken iedere week bewust tijd voor elkaar en zeggen nog dagelijks dat we van elkaar houden.

Dat kan toch niet? Wanneer stort dit kaartenhuis in?
pi_60918189
Vraagje!

Te zwaar ben ik niet, maar ik voel me gewoon niet prettig met mn huidige gewicht. Ik ben 1,85 en weeg 80 kilo terwijl ik liever 70 kilo weeg. Ik sport altijd veel maar ik eet ook gewoon teveel. Sinds vorige week ben ik begonnen met lijnen en ben afgelopen week bijna 2 kilo afgevallen. Hoeveel kun je per week nou het beste verliezen zonder ongezond te gaan leven? Of is dat per persoon verschillend?
pi_60918190
hebben we hem ook weer met een zeer nuttige en bijdragende reactie

voor Viking
Ja doei.
pi_60918211
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
Weetje, als ik jullie relatieperikelen zo lees, begin ik langzamerhand te twijfelen aan de mijne:
Na 7 jaar huwelijk zijn we nog steeds heel gelukkig met elkaar, hebben zelden ruzie, maar accepteren elkaars mening. We laten elkaar vrij en hebben een goed seksleven. We hebben 2 kinderen, 2 pp-depressies, een verhuizing, een eeuwigdurende verbouwing, een aantal nabije sterfgevallen en zware ziektes van man en kinderen (incl. ziekenhuis opname) overwonnen. Mijn man doet zonder mopperen de helft van het huishouden en deelt de zorg voor de kinderen op een eerlijke manier. We maken iedere week bewust tijd voor elkaar en zeggen nog dagelijks dat we van elkaar houden.

Dat kan toch niet? Wanneer stort dit kaartenhuis in?

Mijn ouders zijn al meer dan dertig jaar diepgelukkig met elkaar. Het kan heus!
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:02:45 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60918235
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou daar even mee wachten todat je klaar bent met afvallen. Kan me voorstellen dat je dieet ook wat invloed heeft op hormoonhuishouding & humeur.
Dit dus. Je krijgt heel weinig KH's binnen, dus net als met een low carb dieet veranderd je hormoonhuishouding en kan je nogal moody worden.

@ Kim
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:03:02 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60918244
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk zegt hij dat.
Oke, ik bedoelde eigenlijk meer dat ik me afvraag wat voor types dat dan interessant vinden....maar dat weet jij ook wrs niet .
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:04:27 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60918282
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
hebben we hem ook weer met een zeer nuttige en bijdragende reactie
Op wie reageer je mobo?
pi_60918292
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, ik bedoelde eigenlijk meer dat ik me afvraag wat voor types dat dan interessant vinden....maar dat weet jij ook wrs niet .
Nee, dat weet ik niet want ik ken die dames niet. Ik weet wel precies op wat voor types hij valt, dus ze zullen wel een beetje op mij lijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')