Zo zou je het kunnen noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:13 schreef conleche het volgende:
Ise, heb jij dan een open relatie?
Eerlijk schmeerlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal eerlijk, wel?
Vertelt ie het jou dan, als ie het met een ander heeft gedaan? Zo van 'nou dat was een fijne avond' en dat ie dan verslag doet? Sorry hoor, het gaat me geen moer aan, maar ik vind het zo intrigerend! En kon je daar vanaf het begin al tegen? Nooit jaloers?quote:Hij 'doet 't' inderdaad wel eens met een ander. Dat zit mij niet zo dwars eigenlijk (ik weet namelijk dat hij mij toch wel de leukste vindt). Ik 'mag' dat ook, maar tot nog toe is die behoefte / gelegenheid er niet echt geweest. Misschien komt dat nog.
Het ziet er zo 'gezond' uit he, zo'n flesje cranberry sap.quote:Ik vind het ook altijd shocking hoeveel kcal er in fruitdrankjes e.d. zit. En voorheen dronk ik wel een liter fruitsap per dag.Alleen al door dat niet te doen zou ik afvallen denk ik.
Vrouwen...quote:
Ik wil het weten, maar ik hoef zeker geen details en ik hoef het ook helemaal niet diezelfde dag nog te weten. Geen directe meldplicht ofzo.quote:Vertelt ie het jou dan, als ie het met een ander heeft gedaan? Zo van 'nou dat was een fijne avond' en dat ie dan verslag doet? Sorry hoor, het gaat me geen moer aan, maar ik vind het zo intrigerend! En kon je daar vanaf het begin al tegen? Nooit jaloers?
Oeh.quote:Het ziet er zo 'gezond' uit he, zo'n flesje cranberry sap.
Kan net zo goed een kapsalonnetje nemen!
Dat zou ik dus echt niet trekken. Vanuit zijn perspectief begrijp ik het wel, een win-win situatie. Hij kan z'n gang gaan en jij snoept toch niet buiten de deur. Maar als het voor jou werkt...quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Hij 'doet 't' inderdaad wel eens met een ander. Dat zit mij niet zo dwars eigenlijk (ik weet namelijk dat hij mij toch wel de leukste vindt). Ik 'mag' dat ook, maar tot nog toe is die behoefte / gelegenheid er niet echt geweest. Misschien komt dat nog.
Maar accepteer je het dan alleen zodat je hem niet kwijtraakt? Of geloof je er zelf ook niet in?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef Isegrim het volgende:
Nee, in het begin was ik schijtbenauwd om hem kwijt te raken, maar toen is het ook niet gebeurd. Al had dat wel gekund want hij zou de eis van totale exclusiviteit gewoon niet accepteren. Hij gelooft daar niet in.
Ik kan niet zo goed uitleggen wat mij precies dwarszit. Sterker nog; ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik ben de afgelopen paar weken echt niet te harden. Dit is gewoon nog even extra olie op het vuur, gewoon omdat het een prima aanleiding is. Dat had hij zelf ook wel kunnen verzinnen. Maar dat doet ie niet omdat het een man is, en dan voel ik me weer zo'n roepende in de woestijn (Ben ik dan de enige hier met hersens) en dat maakt mijn bui alleen nog maar erger.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, ik heb er niet zo'n moeite mee als mijn man afspreekt met een andere vrouw. Tenzij het drie keer in de week is en met en heel heel heel lekker wijfZou m'n dag er niet door laten verpesten, Kim, en al helemaal niet m'n vakantie
Maar die tweede win telt niet voor hem. Sterker nog, hij zou het wel léuk vinden als ik het ook eens deed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet trekken. Vanuit zijn perspectief begrijp ik het wel, een win-win situatie. Hij kan z'n gang gaan en jij snoept toch niet buiten de deur. Maar als het voor jou werkt...
Het maakt me gewoon niet zoveel uit. Een exclusieve relatie zou geen meerwaarde voor me hebben boven dit. Misschien dat het in het begin anders was, toen ik nog zo bang was dat hij weer zou vertrekken. In die tijd zou ik het wel erg gevonden hebben als hij met 'n ander de hort op zou zijn gegaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:25 schreef Merel het volgende:
Maar accepteer je het dan alleen zodat je hem niet kwijtraakt? Of geloof je er zelf ook niet in?
quote:
Dat was al wel duidelijk. En oh, de oorzaak is toch ook best duidelijk? Je baalt van je baan, je hebt geen zin om baan & kind te combineren, en je vent slaagt er amper in zelfstandig voor je dochter te zorgen. Dus komt er iets teveel op jou neer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed uitleggen wat mij precies dwarszit. Sterker nog; ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik ben de afgelopen paar weken echt niet te harden. Dit is gewoon nog even extra olie op het vuur, gewoon omdat het een prima aanleiding is. Dat had hij zelf ook wel kunnen verzinnen. Maar dat doet ie niet omdat het een man is, en dan voel ik me weer zo'n roepende in de woestijn (Ben ik dan de enige hier met hersens) en dat maakt mijn bui alleen nog maar erger.
Vivi dear, het zal wel komen omdat je een kind hebt, maar ik vind jouw aanduidingen voor genitaliën en seksuele activiteit echt héél.... merkwaardigquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:32 schreef Vivi het volgende:
OMG, nee, ik zou daar ééécht niet tegenkunnen, het idee dat ik een slurf in mijn mond moet nemen die recentelijk in een ander wak heeft gehangen...Bleugh! Afspreken voor een lunch oid vind ik nog kunnen (al hangt dat ook van de vrouw en de reden waarom af) maar voor een intiem dineetje? En dan zéker als ik haar niet ken...?! No way. (Of uiteraard; yes way, want iedereen heeft zijn vrije keuze, maar dan ben ik gewoon een stuk minder gezellig) .
Maar met een ander prikkeprakken vind ik al helemaal van een ander kaliber, als ie aan mij niet genoeg heeft prima, maar dan gaat ie maar elke dag elders hamburgers eten, een hapje van mijn biefstuk krijgt ie dan iig niet meer. Ik zou dat echt als vernederend ervaren.
Kim, ik ken het roepende in de woestijn-gevoel, en dat is klote.
Hè, hè, dat woord zocht ik, kon er even niet opkomen, toen ik Viev er nog een award bij wilde geven!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:36 schreef Merel het volgende:
Vivi, wat een heerlijke beeldspraak allemaal![]()
Ik praat al zo sinds mijn 3equote:Op maandag 18 augustus 2008 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vivi dear, het zal wel komen omdat je een kind hebt, maar ik vind jouw aanduidingen voor genitaliën en seksuele activiteit echt héél.... merkwaardig
Jazeker! maar wij hebben een aantal praktische bezwaren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:11 schreef conleche het volgende:
SHE, ik heb het gevoel dat jij eigenlijk ook kinderen wil, of heb ik het mis?
Misschien moet ik toch maar eens gaan informeren ook voor een andere pil. Ik heb het idee dat mijn buien daar ook wel eens vandaan kunnen komen. Verder voel ik me alweer een heel stuk opgelucht omdat het er even uit isquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was al wel duidelijk. En oh, de oorzaak is toch ook best duidelijk? Je baalt van je baan, je hebt geen zin om baan & kind te combineren, en je vent slaagt er amper in zelfstandig voor je dochter te zorgen. Dus komt er iets teveel op jou neer.
Des te meer reden om dit nu van je af te laten glijden: het sop is de kool niet waard (echt niet. hij heeft echt geen kwaaie bedoelingen met die afspraak). Laat je vakantie er nou niet door verpesten; je hebt m hard nodig
Ik zou daar even mee wachten todat je klaar bent met afvallen. Kan me voorstellen dat je dieet ook wat invloed heeft op hormoonhuishouding & humeur.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar eens gaan informeren ook voor een andere pil. Ik heb het idee dat mijn buien daar ook wel eens vandaan kunnen komen. Verder voel ik me alweer een heel stuk opgelucht omdat het er even uit is. Ik zou er bijna van gaan janken
.
Lievie toch!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar eens gaan informeren ook voor een andere pil. Ik heb het idee dat mijn buien daar ook wel eens vandaan kunnen komen. Verder voel ik me alweer een heel stuk opgelucht omdat het er even uit is. Ik zou er bijna van gaan janken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |