abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:44:24 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60917725
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Misschien moet ik toch maar eens gaan informeren ook voor een andere pil. Ik heb het idee dat mijn buien daar ook wel eens vandaan kunnen komen. Verder voel ik me alweer een heel stuk opgelucht omdat het er even uit is . Ik zou er bijna van gaan janken .
Of gewoon stoppen met de pil. Ik werd een heel ander mens nadat ik zo'n 10 jaar geleden ben gestopt met de pil. Een stuk relaxter iig. In mijn lijf geen pilhormonen meer.

En dankzij de pil schijn je nog de verkeerde partner te kiezen ook Dus, kwakveense, stoppen met de pil en op mannenjacht jij
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60917789
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vivi dear, het zal wel komen omdat je een kind hebt, maar ik vind jouw aanduidingen voor genitaliën en seksuele activiteit echt héél.... merkwaardig
Ik wou het niet zeggen.
  Vis een optie? maandag 18 augustus 2008 @ 10:47:05 #278
70532 loveli
N
pi_60917795
SHE, als er zo'n kind geboren wordt, waar kan het dan beter terecht komen dan bij mensen die het (in ieder geval een beetje) begrijpen? Als ouders er totaal niet op bedacht zijn en er laat achterkomen, kunnen ze zo'n kind veel minder goed begeleiden dan mensen zoals jullie!

Enne... heb je erbij stilgestaan dat er ook een goede kans is dat je deze erfelijke dingen niet doorgegeeft en een prachtig "normaal" kind op de wereld zet?
crap in = crap out
pi_60917826
Mijn libido is sterk verminderd sinds ik ben gestopt met de pil. dus ik overweeg om maar weer te beginnen...
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:48:38 #280
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60917831
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of gewoon stoppen met de pil. Ik werd een heel ander mens nadat ik zo'n 10 jaar geleden ben gestopt met de pil. Een stuk relaxter iig. In mijn lijf geen pilhormonen meer.

En dankzij de pil schijn je nog de verkeerde partner te kiezen ook Dus, kwakveense, stoppen met de pil en op mannenjacht jij
Ik zou echt doodgaan als ik nu nog een keer zwanger zou worden. Dus ophouden en met condooms kloten is niet echt een optie. En nu al dingen doorknippen ook niet, ondanks dat ik vrij stellig ben dat ik het hierbij hou.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:49:12 #281
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60917846
En hier ook geen partnerruil. Of hij moet een deathwish hebben.
Ik vind het een mooi goed als je elkaar zo vrij kunt laten, maar ik heb de master pussy en als hij ooit een betere gaat vinden dan de mijne, dan mag die sloerie ook de rest van de deal hebben. Zijn was, zijn kuteigenschappen en zijn incapabiliteit om iets in huis te doen.
Zou lekker wezen, wel de piemel maar niet de lul. Ik dacht het niet!
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:49:18 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60917850
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:16 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, ik dacht eigenlijk dat jullie (weer/nog) bij elkaar waren... Heb ik iets gemist?
Ik wilde eigenlijk niks zeggen over de situatie, maar ja, ik heb al te veel gezegd, geloof ik, so here I go.
Om een lang verhaal kort te maken: ik ken haar sinds half maart en tussendoor zijn we er twee keer mee gekapt: de eerste keer omdat zij het leeftijdsverschil te groot vond (maar ik bleef toch in haar hoofd zitten, dus na een week mailde ze weer) en de tweede keer maakte ze er een eind aan omdat ze mij niet meer leuk vond en ook daar kwam ze op terug. Ze heeft zich een vrij wispelturige dame getoond en ik dein steeds mee op haar golven, want ik heb nu eenmaal een enorm zwak voor haar, maar ik vind het emotioneel heel zwaar. Helaas kan ik dat niet zeggen tegen haar, want dan vindt zij het te ingewikkeld worden en dan wil ze ermee stoppen en dat wil ik niet etc etc, dus ik ben geneigd alles van haar te pikken. Jullie denken natuurlijk: "Dumpen!" en dat zegt iedereen om me heen ook.

Overigens gaat het hier om een getrouwde dame (haar man weet ervan, dus hold your horses ) en de insteek van de 'relatie' (die nog geen relatie is), is juist om de boel zo ongecompliceerd mogelijk te houden. Het is noch haar, noch mijn bedoeling ons hele zieleleven aan elkaar bloot te leggen. Wel de lusten, niet de lasten, zeg maar . Met haar echtgenoot heb ik geen probleem, want ik wil haar niet voor mezelf (we passen nml. helemaal niet bij elkaar en toch is ze leuk en aantrekkelijk). Ze is echter promiscue. Ik ben dus niet de enige vrouw waar ze mee omgaat en ondanks het feit dat ze weet dat ik het niet leuk vind als ze over andere vrouwen praat, blijft ze het toch doen, ws om mij jaloers te maken.

Een paar weken geleden werd ze opgenomen in het ziekenhuis. Ze is geopereerd, maar ik heb geen idee waaraan, want dat wil ze niet zeggen (ws omdat ze mij dan meer bij haar leven betrekt dan ze wenst). Ze is nu een weekje weer thuis, nog steeds herstellende (al is ze wel weer aan het werk) en ik krijg zo weinig respons op m'n flirts. Normaal gesproken zou dat een reden zijn om te zeggen: "Hm, trek je conclusies, ze wil niet meer." Maar na vannacht wakker te hebben gelegen, heb ik haar vanochtend gemaild met de vraag of we zitten te wachten tot ze fit genoeg is of dat ze stiekem niet meer verder wil en ze mailt net terug dat we zitten te wachten tot ze weer fit genoeg is. En ze is er het type niet voor om me aan het lijntje te houden, dus nu ben ik wel weer blij, maar toch ook weer niet, want de bal ligt wel héél erg bij haar nu... Laat ik me niet misbruiken? .

Wat ik ook erg storend vind is dat zij, ondanks al mijn flirts, steeds bevestiging nodig heeft. Ze denkt voortdurend dat ik háár niet meer wil, terwijl ik haar de hele tijd probeer te overtuigen van het tegenovergestelde .

Toch nog een lang verhaal geworden, maar goed . Wie het wil lezen leest het maar en wie dat niet wil... soit .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:51:48 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60917916
Het lijkt wel een vent Vik!
En ja, je laat je misbruiken .

Oh, dat van die master pussy vind ik ook wel een goeie *noteert.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:53:45 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60917982
Run Viking, run!
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:53:46 #285
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60917983
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:47 schreef loveli het volgende:
SHE, als er zo'n kind geboren wordt, waar kan het dan beter terecht komen dan bij mensen die het (in ieder geval een beetje) begrijpen? Als ouders er totaal niet op bedacht zijn en er laat achterkomen, kunnen ze zo'n kind veel minder goed begeleiden dan mensen zoals jullie!

Enne... heb je erbij stilgestaan dat er ook een goede kans is dat je deze erfelijke dingen niet doorgegeeft en een prachtig "normaal" kind op de wereld zet?
Klinkt aannemelijk, maar ik vind het alsnog doodeng.
Ik hoop stiekem dat over een jaar of wat mijn hormonen de angst overwinnen en ik zo tot een beslissing kom. Vooralsnog sta ik nog even pruilend langs de zijlijn en praten we er veel over samen.
pi_60917987
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60917991
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:
En hier ook geen partnerruil. Of hij moet een deathwish hebben.
Ik vind het een mooi goed als je elkaar zo vrij kunt laten, maar ik heb de master pussy en als hij ooit een betere gaat vinden dan de mijne, dan mag die sloerie ook de rest van de deal hebben. Zijn was, zijn kuteigenschappen en zijn incapabiliteit om iets in huis te doen.
Dat is weer heel wat anders en dat hoeft voor mij ook niet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 augustus 2008 @ 10:55:07 #288
163650 Greys
pi_60918025
Vik, jij vindt het storend dat zij steeds bevestiging nodig heeft? Ik lees in jouw verhaal juist dat zij JOU niet genoeg bevestiging geeft en dat je zelf moet vragen of jullie nu ergens op wachten of dat het over is...
Als ik jou was ging ik mijn energie er niet meer in steken ( ) maar je doet - gelukkig - toch lekker wat je zelf wilt Ik vind ook dat je je laat gebruiken voor haar pleziertjes en alleen maar goed bent als haar pet er naar staat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:58:13 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60918092
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag, zegt ie dan tegen zo'n meid dat hij een vaste relatie heeft? Ik zou in dat geval zo'n vent dus al niet meer moeten, ook niet voor een nachtje .
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:58:34 #290
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60918101
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk niks zeggen over de situatie, maar ja, ik heb al te veel gezegd, geloof ik, so here I go.
Om een lang verhaal kort te maken: ik ken haar sinds half maart en tussendoor zijn we er twee keer mee gekapt: de eerste keer omdat zij het leeftijdsverschil te groot vond (maar ik bleef toch in haar hoofd zitten, dus na een week mailde ze weer) en de tweede keer maakte ze er een eind aan omdat ze mij niet meer leuk vond en ook daar kwam ze op terug. Ze heeft zich een vrij wispelturige dame getoond en ik dein steeds mee op haar golven, want ik heb nu eenmaal een enorm zwak voor haar, maar ik vind het emotioneel heel zwaar. Helaas kan ik dat niet zeggen tegen haar, want dan vindt zij het te ingewikkeld worden en dan wil ze ermee stoppen en dat wil ik niet etc etc, dus ik ben geneigd alles van haar te pikken. Jullie denken natuurlijk: "Dumpen!" en dat zegt iedereen om me heen ook.

Overigens gaat het hier om een getrouwde dame (haar man weet ervan, dus hold your horses ) en de insteek van de 'relatie' (die nog geen relatie is), is juist om de boel zo ongecompliceerd mogelijk te houden. Het is noch haar, noch mijn bedoeling ons hele zieleleven aan elkaar bloot te leggen. Wel de lusten, niet de lasten, zeg maar . Met haar echtgenoot heb ik geen probleem, want ik wil haar niet voor mezelf (we passen nml. helemaal niet bij elkaar en toch is ze leuk en aantrekkelijk). Ze is echter promiscue. Ik ben dus niet de enige vrouw waar ze mee omgaat en ondanks het feit dat ze weet dat ik het niet leuk vind als ze over andere vrouwen praat, blijft ze het toch doen, ws om mij jaloers te maken.

Een paar weken geleden werd ze opgenomen in het ziekenhuis. Ze is geopereerd, maar ik heb geen idee waaraan, want dat wil ze niet zeggen (ws omdat ze mij dan meer bij haar leven betrekt dan ze wenst). Ze is nu een weekje weer thuis, nog steeds herstellende (al is ze wel weer aan het werk) en ik krijg zo weinig respons op m'n flirts. Normaal gesproken zou dat een reden zijn om te zeggen: "Hm, trek je conclusies, ze wil niet meer." Maar na vannacht wakker te hebben gelegen, heb ik haar vanochtend gemaild met de vraag of we zitten te wachten tot ze fit genoeg is of dat ze stiekem niet meer verder wil en ze mailt net terug dat we zitten te wachten tot ze weer fit genoeg is. En ze is er het type niet voor om me aan het lijntje te houden, dus nu ben ik wel weer blij, maar toch ook weer niet, want de bal ligt wel héél erg bij haar nu... Laat ik me niet misbruiken? .

Wat ik ook erg storend vind is dat zij, ondanks al mijn flirts, steeds bevestiging nodig heeft. Ze denkt voortdurend dat ik háár niet meer wil, terwijl ik haar de hele tijd probeer te overtuigen van het tegenovergestelde .

Toch nog een lang verhaal geworden, maar goed . Wie het wil lezen leest het maar en wie dat niet wil... soit .
Voel jij jezelf wel serieus genomen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:59:16 #291
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60918120
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het gegeven dat hij met een ander wijf zou prakken.
Niet in dit leven!
pi_60918133
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag, zegt ie dan tegen zo'n meid dat hij een vaste relatie heeft? Ik zou in dat geval zo'n vent dus al niet meer moeten, ook niet voor een nachtje .
Ja, natuurlijk zegt hij dat.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:01:01 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60918177
Weetje, als ik jullie relatieperikelen zo lees, begin ik langzamerhand te twijfelen aan de mijne:
Na 7 jaar huwelijk zijn we nog steeds heel gelukkig met elkaar, hebben zelden ruzie, maar accepteren elkaars mening. We laten elkaar vrij en hebben een goed seksleven. We hebben 2 kinderen, 2 pp-depressies, een verhuizing, een eeuwigdurende verbouwing, een aantal nabije sterfgevallen en zware ziektes van man en kinderen (incl. ziekenhuis opname) overwonnen. Mijn man doet zonder mopperen de helft van het huishouden en deelt de zorg voor de kinderen op een eerlijke manier. We maken iedere week bewust tijd voor elkaar en zeggen nog dagelijks dat we van elkaar houden.

Dat kan toch niet? Wanneer stort dit kaartenhuis in?
pi_60918189
Vraagje!

Te zwaar ben ik niet, maar ik voel me gewoon niet prettig met mn huidige gewicht. Ik ben 1,85 en weeg 80 kilo terwijl ik liever 70 kilo weeg. Ik sport altijd veel maar ik eet ook gewoon teveel. Sinds vorige week ben ik begonnen met lijnen en ben afgelopen week bijna 2 kilo afgevallen. Hoeveel kun je per week nou het beste verliezen zonder ongezond te gaan leven? Of is dat per persoon verschillend?
pi_60918190
hebben we hem ook weer met een zeer nuttige en bijdragende reactie

voor Viking
Ja doei.
pi_60918211
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
Weetje, als ik jullie relatieperikelen zo lees, begin ik langzamerhand te twijfelen aan de mijne:
Na 7 jaar huwelijk zijn we nog steeds heel gelukkig met elkaar, hebben zelden ruzie, maar accepteren elkaars mening. We laten elkaar vrij en hebben een goed seksleven. We hebben 2 kinderen, 2 pp-depressies, een verhuizing, een eeuwigdurende verbouwing, een aantal nabije sterfgevallen en zware ziektes van man en kinderen (incl. ziekenhuis opname) overwonnen. Mijn man doet zonder mopperen de helft van het huishouden en deelt de zorg voor de kinderen op een eerlijke manier. We maken iedere week bewust tijd voor elkaar en zeggen nog dagelijks dat we van elkaar houden.

Dat kan toch niet? Wanneer stort dit kaartenhuis in?

Mijn ouders zijn al meer dan dertig jaar diepgelukkig met elkaar. Het kan heus!
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:02:45 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60918235
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou daar even mee wachten todat je klaar bent met afvallen. Kan me voorstellen dat je dieet ook wat invloed heeft op hormoonhuishouding & humeur.
Dit dus. Je krijgt heel weinig KH's binnen, dus net als met een low carb dieet veranderd je hormoonhuishouding en kan je nogal moody worden.

@ Kim
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:03:02 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60918244
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk zegt hij dat.
Oke, ik bedoelde eigenlijk meer dat ik me afvraag wat voor types dat dan interessant vinden....maar dat weet jij ook wrs niet .
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:04:27 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60918282
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
hebben we hem ook weer met een zeer nuttige en bijdragende reactie
Op wie reageer je mobo?
pi_60918292
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, ik bedoelde eigenlijk meer dat ik me afvraag wat voor types dat dan interessant vinden....maar dat weet jij ook wrs niet .
Nee, dat weet ik niet want ik ken die dames niet. Ik weet wel precies op wat voor types hij valt, dus ze zullen wel een beetje op mij lijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')