abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60850005

Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:

Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

• An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland

The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

• Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

IGN Footage...

Meer

• Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Official sites

• World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

News and general sites

Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

Item databases

Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

Media sites

Warcraft Movies
    WoW Radio

Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

Overig

• Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

More Fansites

Zones

Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70

Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

• Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.

A live-action Warcraft motion picture is under development.

In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.

Klik hier voor de userlijst.

Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliance, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)

Deze OP is hier te vinden.

Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes
  • pi_60850027
    Laatste post":

quote:
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:48 schreef VlaDje het volgende:
    Waar kan ik andere mounts krijgen als de Kodo mount dan?
    AH ofzo?
    Ieder ras heeft zijn eigen mount. Je moet exalted worden met bijvoorbeeld orgrimmar voor de wolf, Under City voor een dood paard, en met de trolls voor een raptor. Het is vooral voor je level 30 mount een beetje onzinnig om zo exalted te worden, omdat je veel cloth's moet inleveren.

Je hebt PvP mounts, @ level 60, die je kan kopen met battleground marks. Daar hoef je niet exalted voor te zijn. Ook sommige bosses in raids droppen mounts, zoals de Armani war bear in Zul'Aman.
    pi_60850054
    En kan een modje even een filter instellen >.<
    pi_60850126
    Wat kan ik dan het beste doen nu ik lvl 60 ben? Ik heb nog mijn lvl 40 mount, maar wat is dan slim? Direct een mount kopen/sparen voor iets beters/wachten op een drop?
    I spoke proper England since I was a children.
    pi_60850283
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:55 schreef Reneuh het volgende:
    Wat kan ik dan het beste doen nu ik lvl 60 ben? Ik heb nog mijn lvl 40 mount, maar wat is dan slim? Direct een mount kopen/sparen voor iets beters/wachten op een drop?
    je hebt toch de 125+ Riding skills nodig voor je Flying Mount dus ik zou gewoon hem halen op level 60 loop je ook wat harder door outland heen
    Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
    Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
    pi_60850334
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:49 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

Ieder ras heeft zijn eigen mount. Je moet exalted worden met bijvoorbeeld orgrimmar voor de wolf, Under City voor een dood paard, en met de trolls voor een raptor. Het is vooral voor je level 30 mount een beetje onzinnig om zo exalted te worden, omdat je veel cloth's moet inleveren.

Je hebt PvP mounts, @ level 60, die je kan kopen met battleground marks. Daar hoef je niet exalted voor te zijn. Ook sommige bosses in raids droppen mounts, zoals de Armani war bear in Zul'Aman.
    Zo'n chique mount xD?

Waar krijg ik het Gucci paard?
    pi_60850346
    Huil @ de TT
    pi_60850379
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:00 schreef Jdijkers het volgende:

[..]

Zo'n chique mount xD?

Waar krijg ik het Gucci paard?
    Ik vond het ook al erg chique klinken
    pi_60850414
    refer a friend. zebra mount
    pi_60850453
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef VlaDje het volgende:
    Huil @ de TT
    Ik had totaal geen hersenspinsels, maar ik heb bij deze wel een betere:

Mod vervang TT maar door

WoW Topic #164Zoependoedewi-jwa Tapp'ndadoedie
    pi_60850611
    Heb je niets meer game inhoudelijks?
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:14:06 #12
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60850697
    Wat boeit de TT nou ?
    pi_60850739
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:14 schreef GI het volgende:
    Wat boeit de TT nou ?
    Geen idee >.< het belangrijkste staat er al in
    pi_60850871
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:14 schreef GI het volgende:
    Wat boeit de TT nou ?
    Worst
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:35:31 #15
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_60851251
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:20 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Worst
    nee, tvp
    .
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:37:41 #16
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_60851306
    Verkoop voor Amani bears is echt lomp, die beer hoe lelijk die ook is behoort een klein beetje status te geven dat je ZA timed kunt doen inplaats van waarschijnlijk goud te kopen en goede guild te betalen.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_60851347
    TerugVindPwnage
    pi_60851406
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:37 schreef OFfSprngr het volgende:
    Verkoop voor Amani bears is echt lomp, die beer hoe lelijk die ook is behoort een klein beetje status te geven dat je ZA timed kunt doen inplaats van waarschijnlijk goud te kopen en goede guild te betalen.
    Ik ben tevreden als mijn mount 100% kan, elke PvP mount vind ik wel tof. Ik koop gewoon black war raptor en die frostwolf howler.
    pi_60851676

Ik heb hem nog steeds niet. FF wat meer HC MgT gaan doen, dus.
    pi_60851700
    Net voor de grap weer even met m'n 29 twink gespeeld, doe ik af en toe een BG mee .

En m'n armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Aaleahya

Tevens verkapte TVP.
      Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:54:37 #21
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60851738
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:41 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

Ik ben tevreden als mijn mount 100% kan, elke PvP mount vind ik wel tof. Ik koop gewoon black war raptor en die frostwolf howler.
    Ik het het PvP paardje gekocht, ik vind het gehinnik wel leuk
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_60851907
    Ja eindelijk is het dan zover, het lang verwachte mailtje met daarin je betakey voor de eu server..
    Nu alleen nog wachten tot t eindelijk werkt

*maar meer een tvp'tje hier*
    Gewoon n stuiterballetje
    http://youtu.be/JI-o25K6B-E
    pi_60852017
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
    Net voor de grap weer even met m'n 29 twink gespeeld, doe ik af en toe een BG mee .

[ afbeelding ]

En m'n armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Aaleahya

Tevens verkapte TVP.
    En voor die BG's krijg je honor punten? Die punten kun je dan gebruiken om gear te kopen?
    pi_60852040

Level 55 inmiddels.
    pi_60852220
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:06 schreef Reneuh het volgende:

[..]

En voor die BG's krijg je honor punten? Die punten kun je dan gebruiken om gear te kopen?
    Arathi Basin

Vnaaf naar lvl 28 lvlen en dan ga ik ook ff een rondje doen daar.
    Blijft mn favo BG
    pi_60852221

en een oude, maar ook leuk
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_60852265
    Ik had laatst op een toen ik nog lvl 18 was:

12 killing blows, 7 deaths en 35hk's

Maar wist niet dat dat screenshot-waardig was
    pi_60852294
    ik zag laatst ook een lvl 19 warrior twink met 2k hp unbuffed
    Mods met een x zijn tof.
    pi_60852364
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    ik zag laatst ook een lvl 19 warrior twink met 2k hp unbuffed
    Sneu eigenlijk, ik zou dat gold veel liever voor m'n main sparen en mn main zwaar te overdrijven
    pi_60852381
    Ik sta meestal wel in de top 3 killing blows.
    pi_60852407
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:20 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Sneu eigenlijk, ik zou dat gold veel liever voor m'n main sparen en mn main zwaar te overdrijven
    Die mensen hebben of echt teveel gold, of die kunnen het niet winnen op level 70.
    pi_60852458
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

Die mensen hebben of echt teveel gold, of die kunnen het niet winnen op level 70.
    Denk een combinatie van die 2,

die feet of the lynx ook, 250 facking gold voor een paar schoenen die mij zelf nog niet eens draagwaardig leken
    pi_60852499
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef VlaDje het volgende:

[..]

die feet of the lynx ook, 250 facking gold voor een paar schoenen die mij zelf nog niet eens draagwaardig leken
    Maar dan heb je wel voeten van een lynx Ik was er zelf over aan het denken om een buyout van datzelfde bedrag te doen via AH op dit: http://thottbot.com/i14555 . Maar ik denk dat ik toch maar gewoon voorlopig quest reward en drops blijf gebruiken.
    pi_60852685
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:06 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Ja, honor en marks. Als je wint krijg je 3 marks, verliest 1. En honor krijg je ook als je wint, een tegenstander dood en om de zoveel punten krijg je ook automatisch honor, geloof bij elke 200 of 300 in Arathi Basin krijg je 21 ofzoiets.

Daar kan je idd weer gear van kopen, maar als je niet twinkt kan je het beste al je marks en honor bewaren voor als je 70 bent.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:50:07 #35
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_60853218
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:49 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

Daarnaast heb je ook nog de brewfest mount, enginering mount (nu alleen nog flying straks ook riding) en nog rare drop mounts. Deze is nog altijd de gaafste imo:
    phluphy for president!
      Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:56:01 #36
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60853404
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:20 schreef Gierigesloeber het volgende:
    Ik sta meestal wel in de top 3 killing blows.
    Zegt niet alles, als er steeds een healer in de buurt is, kan dat natuurlijk makkelijk. Healers daarentegen zullen niet vaak in de top 3 killing blows zitten. Ik zit ook vaak in de top 10, maar ik speel hunter, dus dan is het, vooral in AV, niet zo moeilijk.

En als je verdedigt zul je ook niet in de top 3 terechtkomen, maar verdedigen hebben de meesten geen zin in.

[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 15-08-2008 14:05:07 ]
    niet zo tof doen
    pi_60853454
    Vraagje eh, heeft iemand hier een site met lappen tekst over hoe welke class te bespelen en op welke manier?
    Dus DPS/Tank Warrior
    Holy/Shadow priest
    enzo?
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:01:10 #38
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60853558
    wowwiki
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:05:40 #39
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60853682
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 08:54 schreef VlaDje het volgende:
    Hoe komen jullie aan die bijtitels eigk?

Zoals die hand of A'dal & of the shattered sun.

Ik meen me te herinneren dat je zoiets ook zelf kon verzinnen? zodat iemand die je /who-de dat ook te zien kreeg?
    Nee, je kunt geen titel zelf verzinnen . De makkelijkste manier om een titel te krijgen is exalted worden met alle BG factions, dus gewoon een beetje /afk'en in BG's en je bent Justicar. Hand of A'dal kun je alleen krijgen als je Lady Vashj en Kael'thas doodt, strategie en organisatiewijs de moelijkste bosses uit het spel voor Sunwell.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:09:25 #40
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60853786
    Ow, das wel een leuk 'doel' exalted met alle bg factions

AV heb ik al.
    Arathi Basin moet ik dus nog farmen. Welke reputaties nog meer ?
    pi_60853870
    IMO is justicar/conqueror wel de makkelijkste maar ook 1 van de meest vervelende/time consuming. Het duurt eeuwen voordat je exalted bent bij AB/WSG. Av afk'en gaat ook vervelen enzo. Daarom degene die je in minste tijd kan halen (zeker als dps aangezien gearen daarvoor veel makkelijker is dan voor tank/healer) is Champion of the Naaru. Ik probeer em nog snel te halen maar ik ben nog niet geheel gegeared om heel kara te kunnen doen laat staan gruul/maggy. Maar voor DPS is het makkelijker.
    pi_60853893
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef GI het volgende:
    Ow, das wel een leuk 'doel' exalted met alle bg factions

AV heb ik al.
    Arathi Basin moet ik dus nog farmen. Welke reputaties nog meer ?
    Heb je warsong gulch ook al?
    anders kan je dit gebruiken hij staat op dit moment op mijn char maar je kan ook je eigen char bekijken.
    pi_60854042
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Ik speel het spel al een tijd niet meer, maar 250 gold is toch niks.

Keek laatst bij mijn broer over de schouder mee en hij had volgens mij 80.000 gold.
    pi_60854093
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:16 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik speel het spel al een tijd niet meer, maar 250 gold is toch niks.

Keek laatst bij mijn broer over de schouder mee en hij had volgens mij 80.000 gold.
    Heeft hij spleetogen en woont hij samen met 20andere chinezen in een eensgezinswoning?
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:18:48 #45
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60854099
    Dat gaat wel even duren

Farlad - 70 - Draenei - Mage - Male Back to Pie Charts
    99.8% into Neutral (2995/3000) with Silverwing Sentinels (5 till next level)
    Farlad - 70 - Draenei - Mage - Male Back to Pie Charts
    44.2% into Friendly (2650/6000) with The League of Arathor (3350 till next level)
    pi_60854163
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Daarnaast heb je ook nog de brewfest mount, enginering mount (nu alleen nog flying straks ook riding) en nog rare drop mounts. Deze is nog altijd de gaafste imo:
    [ link | afbeelding ]
    En je hebt de talbuk mounts die je in Halaa kan kopen.
    pi_60854171
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Heeft hij spleetogen en woont hij samen met 20andere chinezen in een eensgezinswoning?
    Nee, is dat dan zoveel?
    pi_60854269
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nee, is dat dan zoveel?
    Vind ik wel ja..
      Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:26:20 #49
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60854348
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:12 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Heb je warsong gulch ook al?
    anders kan je dit gebruiken hij staat op dit moment op mijn char maar je kan ook je eigen char bekijken.
    Dat is een goede site!
    niet zo tof doen
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:43:58 #50
    84926 WyriHaximus
    pi_60854857
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

En je hebt de talbuk mounts die je in Halaa kan kopen.
    Niet alleen daar ook in Garadar, dat ik die ben vergeten heb nog van lvl 64 naar 69 gefarmed om dat ding voor lvl 70 te hebben. Dit is hem trouwens voor Vladje enzo:

En dan hebben we ook nog de mount die dropt van de 1e boss in kara (de headless horsement mount lijkt hier heel erg up):

En de baron rivendare mount:

Ow de crystal mount van TGC

De brewfest ram:

Ben ik nu nog iets vergeten?
    phluphy for president!
    pi_60855115
    Die ram en crystal mount zijn super vet

Ik vind die Giant kodo's ook super vet
    pi_60855242
    De Zul'Gurub tijger en raptor..... maarja dat zijn allemaal mounts met zo'n lage droprate.
    Ik heb op mijn Human Mage de Swift Frostsaber, kostte me wel even om exalted met Darnassus te worden maar dan heb je ook wat!

Een vriend van mij multiboxed en heeft op zijn priest de white hawkstrider uit MGT en op zijn 4 shamans de amani war bear, ziet er ziekelijk vet uit.
    pi_60855260
    Ja, de Black Qiraji Battle Tank, een legendary mount:

pi_60855539
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
    Ja, de Black Qiraji Battle Tank, een legendary mount:

[ afbeelding ]
    Die niet meer te krijgen is
    pi_60855568
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Niet alleen daar ook in Garadar, dat ik die ben vergeten heb nog van lvl 64 naar 69 gefarmed om dat ding voor lvl 70 te hebben. Dit is hem trouwens voor Vladje enzo:
    [ link | afbeelding ]
    En dan hebben we ook nog de mount die dropt van de 1e boss in kara (de headless horsement mount lijkt hier heel erg up):
    [ link | afbeelding ]
    En de baron rivendare mount:
    [ afbeelding ]
    Ow de crystal mount van TGC
    [ link | afbeelding ]
    De brewfest ram:
    [ link | afbeelding ]

Ben ik nu nog iets vergeten?
    Raptor / tiger van zul gurub? de mount van kaelthas in tempest keep/
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:07:03 #56
    84926 WyriHaximus
    pi_60855641
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:03 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Die niet meer te krijgen is
    Idd, neemt niet weg dat dat het uberstatus symbool it .
    phluphy for president!
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:10:59 #57
    84926 WyriHaximus
    pi_60855776
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Raptor / tiger van zul gurub? de mount van kaelthas in tempest keep/
    ZG Raptor:

ZG Tiger:

Was die TK niet die kip die ik poste op de vorige pagina?
    phluphy for president!
    pi_60855957
    Nee die raptor met veren die je postte komt uit Sethekk Halls van de druid epic flightform quest ( drop van boss die je dan summoned )

Kael'Thas dropt een epic flying mount met 310% ( Ashes of Al'ar ) cba om een foto te zoeken.
    pi_60855966
    Nee, dat is de Magister's mount.

Ashes of Al'ar, deze werd bedoeld

En Frostsaber mounts, alliance only

Die zijn niet erg lastig meer te krijgen, alleen maar veel farmen
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:19:29 #60
    84926 WyriHaximus
    pi_60856049
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:16 schreef Ivopedia het volgende:
    Nee die raptor met veren die je postte komt uit Sethekk Halls van de druid epic flightform quest ( drop van boss die je dan summoned )

Kael'Thas dropt een epic flying mount met 310% ( Ashes of Al'ar ) cba om een foto te zoeken.
    Ah nice
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:16 schreef DjNivek het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die is dan ook erg tof die pheonix (zal die te farmen zijn op lvl 80? ) !
    phluphy for president!
    pi_60856180
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:19 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ah nice
    [..]

Die is dan ook erg tof die pheonix (zal die te farmen zijn op lvl 80? ) !
    Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat ze de Amani War Bear weg halen als WoTLK uitkomt omdat die dan te makkelijk te farmen is op lvl 80, weet zo niet of dat ook het geval is met Ashes of Al'ar.
    Waarschijnlijk niet omdat het een erg lage droprate is, valt te vergelijken met Deathcharger's Reins van Baron (Stratholme) die zit ook al vanaf dag 1 in het spel. Amani War Bear is dan ook een 100% drop rate in een timed run dus tja.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:54:11 #62
    117776 OFfSprngr
    pi_60857235
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:16 schreef DjNivek het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ashes of Al'ar is imo de mooiste mount in game.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    .
    .
    pi_60857378
    Heb nu eens de 10day trial gedownload en ik vind het spel tot nu toe wel aardig. Ik vind de quests alleen zo saai, ik heb tot nu toe alleen nog maar van die verzamel en van die 'breng dit naar een vriend toe' quests gehad. Blijft dit altijd zo?
    pi_60857470
    Ja.
    pi_60857524
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Ered het volgende:
    Heb nu eens de 10day trial gedownload en ik vind het spel tot nu toe wel aardig. Ik vind de quests alleen zo saai, ik heb tot nu toe alleen nog maar van die verzamel en van die 'breng dit naar een vriend toe' quests gehad. Blijft dit altijd zo?
    In TBC zijn er ook bomb Questen
    pi_60857579
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 16:03 schreef Hanstin het volgende:

[..]

In TBC zijn er ook bomb Questen
    Dat stelt niks voor. In Hellfire als je net Outland binnenkort heb je 2 of 3 en op isle heb je 2, maar de rest is bijna (99 van de 100) allemaal:
    - Kill x van deze monsters
    - Kill deze monsters en verzamel x van deze items van ze
    - Verzamel x van deze items
    - Ga naar x en praat met persoon y
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:06:08 #67
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60857600
    Goede reclame, jongens .
    pi_60857613
    Durf jij het tegengestelde te beweren dan?
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:09:22 #69
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60857681
    Ach het echte spel begint pas op level 70, het questen is inderdaad flink repetitief. Maar je hebt ook nog dungeons...
    pi_60858107
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat stelt niks voor. In Hellfire als je net Outland binnenkort heb je 2 of 3 en op isle heb je 2, maar de rest is bijna (99 van de 100) allemaal:
    Rescue missions
    Maar wat voor een quests zou jij dan in het spel gooien?
    pi_60858113
    En als je in een gezellige guild (clan) zit dan is het helemaal fijn. Ben vaak genoeg online gekomen om alleen te kletsen met de mensen in mn guild, beetje in cities niks doen en met emotes kutten.
    pi_60858120
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 16:22 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Rescue missions
    Maar wat voor een quests zou jij dan in het spel gooien?
    Yep, maar dat zijn er ook heeel weinig.

Ik? Ik heb hier geen problemen mee, hoor.
    pi_60858164
    Had in het WoW topic wel andere reacties verwacht eigenlijk .
    pi_60858295
    ach lvlen is ook gewoon klote. Als ik een alt omhoog lvl wil ik het liefst zo snel mogelijk doen. Dus altijd zorgen dat je rested bent, nooit uren zoeken naar een party voor een dungeon, questen bij etc etc
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:12:06 #75
    117776 OFfSprngr
    pi_60859380
    Gah, ik zit vast op 299 LP en 293 mining op lvl 64.
    .
    .
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:17:55 #76
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_60859553
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 16:22 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Rescue missions

ik haat escorts, logisch dat al die kutnpc's gevangen worden door mobs als ze zo traag lopen
    .
    pi_60859576
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Ered het volgende:
    Hi Ered,

Helaas, het kill zoveel van die en doe dat blijft inderdaad, daar kan ik ook niets leukers van zeggen.
    Helaas is het zo dat je op een trial account niet het hele spel kan zien en eigenlijk dus ook geen echte mening kan vormen hierover i.m.o

Wel is het zo dat je sinds de laatste patch al op level 30 een mount kan halen nou ja kopen Dit versnelt de reistijd met ongv 60%
    vanaf level 16 kun je je eerste dungeon in met alle bij behorende questen. In een dungeon speel je meestal met 5 andere spelers, en vallen betere items dan je over het algemeen zult hebben.

Ook hangt het natuurlijk van het ras en soort character wat je hebt aangemaakt. een priest zal bijvoorbeeld iets moeilijker levelen dan een hunter of een warlock.
    Daarnaast zit er vaak ook nog verschil tussen Alliance en Horde, het begin punt ligt anders de questen zijn compleet anders en ga zo maar door.

Kortom als je een echt goed beeld wilt krijgen van het spel koop beide deeltjes, activeer het, je hebt dan een maand speeltijd om te kijken of je het echt iets vind of niet. Vind je het niets dan kun je je subscription altijd nog stop zetten

Succes!
    Gewoon n stuiterballetje
    pi_60860614
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Hi Ered,

Helaas, het kill zoveel van die en doe dat blijft inderdaad, daar kan ik ook niets leukers van zeggen.
    Helaas is het zo dat je op een trial account niet het hele spel kan zien en eigenlijk dus ook geen echte mening kan vormen hierover i.m.o

Wel is het zo dat je sinds de laatste patch al op level 30 een mount kan halen nou ja kopen Dit versnelt de reistijd met ongv 60%
    vanaf level 16 kun je je eerste dungeon in met alle bij behorende questen. In een dungeon speel je meestal met 5 andere spelers, en vallen betere items dan je over het algemeen zult hebben.

Ook hangt het natuurlijk van het ras en soort character wat je hebt aangemaakt. een priest zal bijvoorbeeld iets moeilijker levelen dan een hunter of een warlock.
    Daarnaast zit er vaak ook nog verschil tussen Alliance en Horde, het begin punt ligt anders de questen zijn compleet anders en ga zo maar door.

Kortom als je een echt goed beeld wilt krijgen van het spel koop beide deeltjes, activeer het, je hebt dan een maand speeltijd om te kijken of je het echt iets vind of niet. Vind je het niets dan kun je je subscription altijd nog stop zetten

Succes!
    Bedankt voor de info!

Ik denk dat het niet zo'n ramp zal zijn als ik het gewoon koop om uit te proberen, zoveel is ¤15 niet
    pi_60860864
    quote:

Succes!
    Das wel wat overdreven
    Sterker nog, als je het vergelijkt met de eerdere gebieden zonder mount kosten de nieuwere gebieden met mount alsnog meer tijd Felwood bv tegenover Westfall mja het blijft wel een tof spel daar niet van
    pi_60860964
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
    Ach het echte spel begint pas op level 70, het questen is inderdaad flink repetitief. Maar je hebt ook nog dungeons...
    Dat hoor je wel meer zeggen, bij 70 vond ik het spel maar saai worden. Achja, meningen verschillen.
    pi_60861018
    Zo, die Crystal mount is echt baas.

ja, tvp dus
      Moderator / Redactie FP vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:41:03 #82
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_60861180
    tvp, ik wist niet dat 't vorige topic al vol zat
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
    pi_60861508
    Zit onzer FOK! guild nog wel op Steamwheedle Cartel? Denk ga een nieuwe char maken op die server, maar kan geen tvp'ers vinden...mochten we er nog vertegenwoordigd zijn, voeg dan Growm toe
    pi_60861625
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Volgens mij vat dit wel het hele spel samen ja. Af en toe nog eens een baas vermoorden. Vetste quest die ik ook gedaan heb was volgensmij voor mij swift flight form. Moest ik op een gegeven moment een parel ophalen naast azshara. Waarna een goblin mij overviel en ik hem in de rivier achter na moest racen met allemaal hindernissen.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:10:55 #85
    117776 OFfSprngr
    pi_60861784
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 17:12 schreef OFfSprngr het volgende:
    Gah, ik zit vast op 299 LP en 293 mining op lvl 64.
    304 LP, 300 mining en 300 engi.

Eindelijk op TBC level met profs.
    .
    .
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:11:45 #86
    117776 OFfSprngr
    pi_60861798
    quote:

[..]

Hi Ered,

Succes!
    Vanaf lvl 8 kun je al RFC in.
    .
    .
    pi_60861955
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_60862885
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 19:11 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Vanaf lvl 8 kun je al RFC in.
    Ja deadmines ook, maar ik doel dus op het punt dat je ook daadwerkelijk alle questen hebt :p
    en dat is voor bijvoorbeeld een dm level 16
    andere instances geen flauw idee, ik level altijd in het humanstartgebied om dat dat allemaal op de "automatische piloot" gaat
    Gewoon n stuiterballetje
      Moderator / Redactie FP vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:19:11 #89
    Rawr
    pi_60864320
    Mja, Elwynn Forest kun je blind doen

Ding 56 op orc hunter
    Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
    pi_60865271
    tvp
    Welkom op FOK!
    pi_60865937
    Ding level 60 op m'n Druid. Was lvl 43 eergister. Gotta love RAF!
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_60866688
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 22:25 schreef Blistering het volgende:
    Ding level 60 op m'n Druid. Was lvl 43 eergister. Gotta love RAF!
    Gezondheid. Wat?
    pi_60867130
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 22:54 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Gezondheid. Wat?
    Recruit a friend nodig jezelf uit en plaats die trail bij je Qdorpje zodat je 3x het exp krijgt van een normale Q
    pi_60867780
    vanavond 68 gedingt met me shaman. Heb nu alle questen af in Nagrand. Ik denk dat ik BEM maar oversla (kutgebied), en maar gelijk Netherstorm induik. Sowieso snap ik dat BEM niet veels te saai
    pi_60868572
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 23:13 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Recruit a friend nodig jezelf uit en plaats die trail bij je Qdorpje zodat je 3x het exp krijgt van een normale Q
    Werkt toch alleen als je gelijke level bent?
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:28:37 #96
    117776 OFfSprngr
    pi_60869623
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 23:41 schreef Evertjan het volgende:
    vanavond 68 gedingt met me shaman. Heb nu alle questen af in Nagrand. Ik denk dat ik BEM maar oversla (kutgebied), en maar gelijk Netherstorm induik. Sowieso snap ik dat BEM niet veels te saai
    Kirin'var gaan. Zodra je 68 dingt kun je daar bijna helemaal tot 70 halen.
    .
    .
    pi_60874160
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 00:21 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Werkt toch alleen als je gelijke level bent?
    Vraag maar aan blistering
    pi_60874228
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 23:13 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Krijg je dan ook de xp van alle monsters, of moet je gewoon je trial op follow zetten en er de hele tijd achteraan lopen?
    pi_60875673
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 12:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Krijg je dan ook de xp van alle monsters, of moet je gewoon je trial op follow zetten en er de hele tijd achteraan lopen?
    3x xp van mobs werkt alleen bij 2 gelijke level chars afaik. Ik doe het als volgt; pik alle quests op in een zone. Doe ze, HS terug naar questplaats. Teleport m'n lvl 1 trial poppetje naar questsplaats. Profit! 3x xp. Zo ben ik in 2 dagen van 43 naar 60 gegaan, en nu in zo'n 5 uur van 24 naar 32.
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_60875938
    Ja ik merkte het idd. Ik ben met m'n belf paladin naar crossroads gegaan, omdat mn trial niet in ghostlands kan. Heb alle quests gepakt, level 1 troll shammy gemaakt, er naartoe gesummoned en net ff 1 quest gedaan om te proberen en het werkt . Straks gewoon naar het volgende dorp toe, shammy weer summonen en zo gaat t wel aardig hard.
    pi_60878393
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 12:19 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Vraag maar aan blistering
    Liar, quest werkt niet. IIG niet terwijl ik lvl 64 ben en m'n andere RAF char lvl 1.

Ben dus maar 2 shamans gaan dualclienten. 150% xp per char per kill is niet slecht, helemaal als ze met 2 lightning bolts dood gaan.
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:16:31 #102
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60878455
    Werkt ook alleen onder level 60.
    pi_60878484
    Boeit ook niet echt, heb altijd al willen dualboxen.
    pi_60879114
    In het kader van alts pimpen (nou ja, toen ik de quest kreeg, etc, was het m'n alt niet, maar dat was pre-TBC), sinds gisteren eindelijk:

En als het nog niet bekend voor komt;
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:53:57 #105
    117776 OFfSprngr
    pi_60881171
    Wat had je er trouwens aan in pre-TBC om naar Karazhan te porten?
    .
    .
    pi_60883159
    Helemaal niks, het is gemaakt voor de aanloop van TBC. Maar het erge is nog dat het niet veel onder doet aan m'n oude MH/OH (TBC spul), en als je de aura meerekent, gewoon beter is.
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:15:52 #107
    117776 OFfSprngr
    pi_60883374
    Op T4 wellicht, daarna..
    .
    .
    pi_60883795

Mag ik jullie voorstellen aan de gezusters Stella en Loretta Lecarde?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_60884646
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
    Op T4 wellicht, daarna..
    Tis niet dat ik raid op m'n warlock, dus het maakt niet veel uit
    pi_60885682
    Kan iemand me nou eens goed uitleggen hoe je hier een voordeel uit haalt?!
    Je levelt twee alts. ze krijgen 3x XP maar omdat je in een party zit deel je het,, je krijgt dus 1,5x XP per alt.
    Wat ik hier lees is dat sommige mensen alles doen op 1 character, dan de andere summonen en de quest inleveren. Maar als ik een quest inlever krijgt de partymember toch geen quest xp? Ook is je ene alt dan toch sneller hoger (door het killen van de mobs voor de quest) dan de alt die (als dat zo werkt) alleen de quest completion xp krijgt.

Wie o Wie kan het duidelijk uitleggen.
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:15:51 #111
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60885815
    Je doet een quest, gaat terug naar de questgever, summont je andere character en je levert hem in. Hoppa, 3x zoveel xp.
    pi_60885887
    Ooh voor je eigen mannetje,, dus je kan niet makkelijk 2 alts tegelijk levelen?
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:21:39 #113
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60885926
    Juist wel. De 3x XP geldt namelijk niet voor monsters, maar voor het inleveren van quests.
    pi_60886892
    Ja het kan wel, alleen een trial account gaat maar tot level 20. Die van mij is level 4, staat gewoon in de stad waar ik op dat moment aan het questen ben te wachten tot ik met mn paladin terug kom voor de turn in. Als ik verhuis naar een andere stad, summon ik de 2e char erheen, zet de heartstone daar en wacht weer in de inn tot ik terug kom om quests in te leveren.
    pi_60887104
    Iedereen loopt dingen te roepen die niet echt kloppen over dat RAF. Hier een rijtje met mijn ervaringen:

Als jullie samen in een party zijn en in de buurt van elkaar zijn krijgen jullie elk 300% monster EN quest XP (ja, beiden), alleen omdat het gedeeld is krijg je elk 150% van wat je normaal krijgt in je eentje. Niet slecht, dus.

Die twee moeten rond gelijke level zijn daarvoor heb gelezen (multiboxen ftw). Je low level RAF friend summonen naar outland om met je main daar een Q in te leveren werkt niet.
    pi_60887879
    Dus in principe zou je met normal acc+trial acc maar tot +/- 20 kunnen levelen, omdat je trial acc niet verder kan. Wil je verder levelen dan moet je 2 accounts hebben?! Aangezien je main niet die 300% (150%) krijgt als hij level 40 is, en je trial 20 (max dus)..
      Moderator / Redactie FP zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:13:47 #117
    Rawr
    pi_60888131
    Ding 58 op mn orc hunter 3e char dat naar de Outlands gaat
    pi_60888153
    tvp
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:29:20 #119
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_60888416
    Ik ben weer opnieuw begonnen, dus teeveepee .
    pi_60888531
    Ik ook!1!
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:36:38 #121
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_60888561
    Zupah tof.
    pi_60888580
    Hunter
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:39:03 #123
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_60888604
    Wat bedoel je?
    pi_60888613
    Dat ik een hunter ben gaan spelen?
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:41:36 #125
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_60888657
    Oh okay . Genoeg sc.
    pi_60889066
    Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik speel op me mage,, doe quests etc.. dan als ik ze klar heb,, summon ik me priest (trial account). Lever de quests in. Maar me priest krijgt geen xp.. alleen me mage.
    pi_60889095
    moet je maar niet afhankelijk zijn van die quests en als een echte kerel questen!
    Mods met een x zijn tof.
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:07:37 #128
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60889162
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 23:02 schreef Jdijkers het volgende:
    Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik speel op me mage,, doe quests etc.. dan als ik ze klar heb,, summon ik me priest (trial account). Lever de quests in. Maar me priest krijgt geen xp.. alleen me mage.
    . Natuurlijk krijgt de priest geen xp, die doet de quests immers niet. Het gaat er juist om dat je main de xp krijgt.
    pi_60891897
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 23:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

. Natuurlijk krijgt de priest geen xp, die doet de quests immers niet. Het gaat er juist om dat je main de xp krijgt.
    pi_60892549
    Whoppa gaat super lekker bij vladje, vandaag 263hk's gemaakt (Waar kan ik zien of ik een rank omhoog ga?)

Lvl 28 geworden

En lang leve de dual wield maces. Pffff wat een DPS, rag met gemak door de gemiddelde cave heen met lvl 27 monsters Danke voor die tip.

Heb nu 3 setups tot mn beschikking qua wapens.... Next thing is een stamina-gear bij elkaar zien te sprokkelen voor weinig, mn huidige gear is vooral op Strenght gebouwd met en klein beetje stamina
    pi_60892804
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 21:59 schreef Jdijkers het volgende:
    Dus in principe zou je met normal acc+trial acc maar tot +/- 20 kunnen levelen, omdat je trial acc niet verder kan. Wil je verder levelen dan moet je 2 accounts hebben?! Aangezien je main niet die 300% (150%) krijgt als hij level 40 is, en je trial 20 (max dus)..
    Nee dat kan niet. Je trial gaat niet verder dan 20, maar hij hoeft maar level 1 ofzo te zijn en naast je te staan om hogere quest xp te krijgen. Heb het zelf gedaan net, ben inmiddels level 22.
    En in outland werkt het uiteraard niet, omdat je met een trial account outland niet in kan en de 3x xp bonus werkt tot level 60.

Als je 300% xp van een monster wil krijgen moet je idd wel gelijk in level zijn, maar daar gaat het mij niet om, hoef geen 2 verschillende characters op verschillende accounts te hebben, alleen gewoon de alt die ik nu maak snel in een hoger level en dat werkt nu.
    pi_60896862
    Ok, dus je kan gewoon zo'n gratis 10 dagen trial account hebben waarmee het werkt? Dan ga ik dat deze week nog maar eens abusen
    pi_60896996
    Ik heb het dom gedaan, aangevraagd terwijl ik nu een week weg ga..
    daar gaat dus 1/5 Refer-afriend dingen. Moet ik hierna dan nog 1 aanvragen:p ben lekker slim bezig xD
    pi_60897018
    Ik betaal hierna voor die trial wel een tijdje gametime, die actie van driedubbele xp duurt 90 dagen en ik heb altijd al een keer willen dualboxen .
    pi_60897083
    dus dan level je toch 2 chars op 2 accounts . Heb ik ook aan zitten denken. dan betaal je 33 euro voor 1 char (zou je em willen transferen)
    pi_60897091
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
    Ik betaal hierna voor die trial wel een tijdje gametime, die actie van driedubbele xp duurt 90 dagen en ik heb altijd al een keer willen dualboxen .
    Je kan ook bij offgamers een normale wow key kopen dan krijg je ook 30 dagen playtime betaal je iets van 9 euro voor
    pi_60897224
    Okay, chill. Dat is idd wel zo, voor een 2e account moet je ook weer een WoW en een TBC key hebben. Battle chest is daar 18 euro zie ik, das wel te doen.
      zondag 17 augustus 2008 @ 12:19:11 #138
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_60897246
    Krijgen meer mensen een error als ze willen betalen? .
    pi_60897371
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
    Okay, chill. Dat is idd wel zo, voor een 2e account moet je ook weer een WoW en een TBC key hebben. Battle chest is daar 18 euro zie ik, das wel te doen.
    Voor een tweede account heb je toch geen nieuwe WoW nodig? En TBC is niet verplicht. Met die trial kan je wow 2x openen, met 2 accounts kan dat niet dus? En je krijgt die bonus toch maar tot level 60. Dus als je op level 60 transfered kan je de TBC key van je originele account gebruiken.
    pi_60897493
    Nee je hebt geen nieuwe wow nodig, maar wel 2 nieuwe serials geloof ik. En ik weet niet of je de tbc key van je originele account kan gebruiken, of bedoel je gewoon met je originele account verder spelen en voor de andere geen TBS nemen.

De limiet vervalt idd na level 60, dus opzich heb je TBC niet zo nodig als je hem alleen gebruikt om je levellen te boosten. Alleen ik denk dat ik ook 2 shamans ga dualboxen ofzo, dan kom ik op een gegeven moment wel in outland terecht.
    pi_60897644
    Ja en het werkt echt geweldig. Heb op mijn account een undead mage gemaakt en mijn vriendin dan een blood elf priest. Meteen naar Deatknell gesummoned (?) en dan kon ik haar levels geven. Alleen bij level 4 en 6 kon ik geen levels geven.. hoe werkt dat dan? Zijn nu beide 7
    pi_60897743
    Ik heb nog geen een level kunnen geven, die grant a level optie is steeds grijs bij mij. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet samen quest. Het is iig wel zo dat alleen de hoogste van de twee de laagste levels kan geven, maar verder heb ik geen idee hoe het werkt eigenlijk .
    pi_60899965
    Ik vind 't allemaal prachtig maaruuuhh:

Ik heb een vriedn van me een invite gestuurd, die hij heeft aangenomen. Heeft een tijdje gespeeld tot level 20, waarna hij besloot het spel toch maar te kopen + 2 maanden erbij te halen. Hij heeft 't nu al 5 dagen geinstalleerd, maar ik zie nog steeds geen mount, geen grant a level optie en ik kan hem alleen maar summonen.
    pi_60900327
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 14:44 schreef sanakthe het volgende:

Ik heb een vriedn van me een invite gestuurd, die hij heeft aangenomen. Heeft een tijdje gespeeld tot level 20, waarna hij besloot het spel toch maar te kopen + 2 maanden erbij te halen. Hij heeft 't nu al 5 dagen geinstalleerd, maar ik zie nog steeds geen mount, geen grant a level optie en ik kan hem alleen maar summonen.
    Kan je die mount ook niet krijgen via je wow-europe site?
    pi_60901224
    quote:

Wel elkaar toevoegd aan friend lists etc?
    pi_60902655
    lol stel collega's en ik gaan een nieuwe char beginnen op Silvermoon. We hebben al een undeada warlcok, undead priest, belf pally en een tauren druid. Weet iemand wat we nog missen? Ik zou zelf wel een warrior willen zijn maar zit ook te twijfelen met een mage of hunter
    pi_60903120
    Rogue. Ik vind het echt de beste class.
      zondag 17 augustus 2008 @ 17:29:44 #148
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_60903167
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
    lol stel collega's en ik gaan een nieuwe char beginnen op Silvermoon. We hebben al een undeada warlcok, undead priest, belf pally en een tauren druid. Weet iemand wat we nog missen? Ik zou zelf wel een warrior willen zijn maar zit ook te twijfelen met een mage of hunter
    Mage .
    pi_60903546
    quote:
    Zou toch voor iets van melee gaan of evt nog een hybrid
      zondag 17 augustus 2008 @ 20:44:55 #150
    117776 OFfSprngr
    pi_60907171
    quote:
    SPEEL GEEN HORDE OP SILVERMOON!!
    .
    .
    pi_60907284
    Het duurde even maargoed ik heb er ook 1:

Dat is epic mount nummer 10
    pi_60911846
    quote:
    Je mist een CC idd.
    pi_60914586
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 20:44 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

SPEEL GEEN HORDE OP SILVERMOON!!
    Want? Heb Tauren warrior gekozen btw en de pally is een rogue geworden
      maandag 18 augustus 2008 @ 04:36:05 #154
    117776 OFfSprngr
    pi_60915172
    Mining maxed.
    Weer een guild decline.
    Nummer 7 uit de 12 in de lijst proberen.
    .
    .
    pi_60916045
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 04:36 schreef OFfSprngr het volgende:
    Mining maxed.
    Weer een guild decline.
    Nummer 7 uit de 12 in de lijst proberen.
    Je bent gedoemt tot het solo'en
    pi_60916288
    Hoe zit dat precies met die guild declines? Je gear moet imba zijn om te kunnen joinen, maar opzich is het ook wel makkelijk om eerst een guild te hebben, waar je vervolgens je gear mee gaat verzamelen. Ik vind het altijd een beetje lame, mensen die alles wat mij betreft net iets te serieus nemen.
    pi_60916425
    Als je voor een Black Temple guild applied en je hebt alleen maar tier 4 (Weet niet of dat in dit geval zo is) kan ik het me nog voorstellen. Of ze hebben al teveel van jouw class. Dat soort dingen hebben weinig met het spel te serieus nemen te maken
    pi_60916485
    Ja als ze recruiten voor een bepaalde instance is het wel logisch idd.
      maandag 18 augustus 2008 @ 09:27:22 #159
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60916566
    Wij hebbe gisteren op SM Catherdral een klein inschattings foutje gemaakt. We dachten Scarlet Commander Mograine gewoon als MOB te kunnen behandelen. Wat het effect had dat een kort gevecht met een stuk of 30 mannetjes eromheen veroorzaakte. De wipe was hard

Vanavond weer eens proberen, nu eerst heel de cathedral clearen.
      maandag 18 augustus 2008 @ 10:23:28 #160
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_60917323
    Hehe Wyri,

Dit is Melanie:

Guildie van me, en ik was erbij toen de mount dropte
    Ze showt 'm altijd lekker off in OG.
    Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
    pi_60917806
    Vanmiddag mount halen
      maandag 18 augustus 2008 @ 11:25:08 #162
    84926 WyriHaximus
    pi_60918823
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 02:35 schreef VlaDje het volgende:
    Whoppa gaat super lekker bij vladje, vandaag 263hk's gemaakt (Waar kan ik zien of ik een rank omhoog ga?)
    Niet, dat was vroeger zo maar ze hebben dat ranking systeem er uit geknikkerd. Als je nu PvP ranks wil verdienen moet je Arena gaan doen .
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 02:35 schreef VlaDje het volgende:Lvl 28 geworden
    GZ
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 20:50 schreef Hanstin het volgende:
    Het duurde even maargoed ik heb er ook 1:
    [ afbeelding ]
    Dat is epic mount nummer 10
    Gratz ! Leuk speeltje he .
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef Draz het volgende:
    Hehe Wyri,

Dit is Melanie:
    [ afbeelding ]

Guildie van me, en ik was erbij toen de mount dropte
    Ze showt 'm altijd lekker off in OG.
    hehehe weet ik, iedereen wou dat ding zeker hebben?, me mailtje trouwens nog gehad met die guns?
    phluphy for president!
    pi_60919436
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 11:25 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Gratz ! Leuk speeltje he .

Zeker als je omhoog gaat dan lijkt het wel alsof hij een turbo aanzet
    pi_60919914
    quote:

mount moet je naar jezelf sturen via die recruit a friend page , gebeurt dus niet automatisch en alleen de friends account kan levels granden
    Soccer , spice and everything nice
    stop overpopulation!
    pi_60920261
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 09:06 schreef Sapstengel het volgende:
    Hoe zit dat precies met die guild declines? Je gear moet imba zijn om te kunnen joinen, maar opzich is het ook wel makkelijk om eerst een guild te hebben, waar je vervolgens je gear mee gaat verzamelen. Ik vind het altijd een beetje lame, mensen die alles wat mij betreft net iets te serieus nemen.
    Is niet lame , wij zitten in t6 , als wij mensen nemen die undergeared zijn betekend dat dat 2xman die niks meer in t5 te zoeken hebben die instances in moeten om gear te farmen voor undergeared mensen.
    Dit komt in conflict met onze progress in t6.
    Daarbij is het niet alleen gear maar ook classbalance in de guild , wat zou je bv moeten met 6 rogues in de guild als maar 2 raidplaatsen voor zijn.
    End game guilds zijn niet de plaats om jezelf te gearen als verse t4 (oid) toon (tenzij die guild natuurlijk je wel neemt , dan zijn ze juist de beste plaats voor gear ofc , maar reken er niet op dat dat gebeurt , enige die bij ons een kans maken zijn gererollde old members of als we echt desperate zijn voor een bep. class wat niet vaak voorkomt , prot pala was bv de laatste toen we beide prot pala's kwijtraakte (nu weer terug en healers )

[ Bericht 9% gewijzigd door Beckham op 18-08-2008 12:26:22 ]
    stop overpopulation!
      maandag 18 augustus 2008 @ 12:19:25 #166
    84926 WyriHaximus
    pi_60920384
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Zeker als je omhoog gaat dan lijkt het wel alsof hij een turbo aanzet
    Precies, de idle animaties zijn ook tof en je krijgt ook altijd wel aandacht met dat ding .
    phluphy for president!
    pi_60920906
    Ben nieuw hier en heb nog niet de behoefte om de vorige 163 door te lezen

Maar is er iemand van EarthenRing hier? Net als ik dus
    Onkruid vergaat niet
      maandag 18 augustus 2008 @ 13:06:47 #168
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_60921575
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 11:25 schreef WyriHaximus het volgende:

hehehe weet ik, iedereen wou dat ding zeker hebben?, me mailtje trouwens nog gehad met die guns?
    Ja iedereen wilde 'm hebben inderdaad, maar zij rolde het hoogste

Maar we gunnen het haar wel. misschien

Ik ben vanaf vrijdag weggeweest (naar Legoland hier in DK), en heb Mort nog niet gelogd, maar ik zal het vanavond even doen, dan heb je je items tenminste
      maandag 18 augustus 2008 @ 13:20:02 #169
    84926 WyriHaximus
    pi_60921915
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 13:06 schreef Draz het volgende:

[..]

Ja iedereen wilde 'm hebben inderdaad, maar zij rolde het hoogste

Maar we gunnen het haar wel. misschien

Ik ben vanaf vrijdag weggeweest (naar Legoland hier in DK), en heb Mort nog niet gelogd, maar ik zal het vanavond even doen, dan heb je je items tenminste
    hehehe het guild lievelingetje?

Is het wat om heen te gaan? Zolang je er maar niet over gaat stressen . Ow en doe de groeten aan Scarymary, ze was vrijdags met ons mee naar Gruul ^^.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    phluphy for president!
    pi_60922649
    Zo, net m'n 2e serial gekregen via offgamers. Nu kan ik iig ook wat gold traden, zodat ik een flight kan pakken ipv de hele tijd te teleporten en te heartstonen en moeten berekenen hoe ik dan precies moet lopen .
    pi_60923035
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
    Zo, net m'n 2e serial gekregen via offgamers. Nu kan ik iig ook wat gold traden, zodat ik een flight kan pakken ipv de hele tijd te teleporten en te heartstonen en moeten berekenen hoe ik dan precies moet lopen .
    Gold kopen?
      maandag 18 augustus 2008 @ 14:55:04 #172
    117776 OFfSprngr
    pi_60924660
    Ik heb al loot uit MH en BT met verder alles badge en T5.

Zelf al MH gecleared en 4/9 BT, dus ik mik rond dat nivo.
    .
    .
      maandag 18 augustus 2008 @ 15:32:32 #173
    49017 Reneuh
    Met je hoof
    pi_60925719
    Damn.. had ik net een belangrijke loot te pakken, krijg ik een disconnect iemand anders ook problemen met connecten?
      maandag 18 augustus 2008 @ 15:40:22 #174
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_60925959
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 13:20 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

hehehe het guild lievelingetje?

Is het wat om heen te gaan? Zolang je er maar niet over gaat stressen . Ow en doe de groeten aan Scarymary, ze was vrijdags met ons mee naar Gruul ^^. [spoiler]* WyriHaximus] stond 3e op de DMG meters lijst ^^[/spoiler
    Ja, soms wel, vooral omdat ze de harten van de doorsnee-mannelijke-gamer sneller laat kloppen

Weekend was wel relaxt, maar wat ongeluk met wespensteken (ik niet) en uitgevallen tanden maakte het wat minder. Krijg je met 2 kleine meiden hè

Zal de groetjes doen aan Mary heb je d'r gehoord op TeamSpeak o.i.d.? Ze heeft zo'n mooi overduidelijk Engels accent

En waarom niet 1e?
      maandag 18 augustus 2008 @ 17:01:01 #175
    84926 WyriHaximus
    pi_60928110
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 15:40 schreef Draz het volgende:Ja, soms wel, vooral omdat ze de harten van de doorsnee-mannelijke-gamer sneller laat kloppen
    Whahaha PM de pics maar .
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 15:40 schreef Draz het volgende:Weekend was wel relaxt, maar wat ongeluk met wespensteken (ik niet) en uitgevallen tanden maakte het wat minder. Krijg je met 2 kleine meiden hè
    dat is helemaal tof, kunnen ze het onder hun kussen leggen en kost het jouw weer geld .
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 15:40 schreef Draz het volgende:Zal de groetjes doen aan Mary heb je d'r gehoord op TeamSpeak o.i.d.? Ze heeft zo'n mooi overduidelijk Engels accent
    Idd, haar man zit bij ons in de guild . We hadden Agry ook mee (koreaanse dacht ik) die heeft ook een accent maar bleef lastig ze uit elkaar te houden .
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 15:40 schreef Draz het volgende:En waarom niet 1e?
    Stond achter een mage een een shammy, ranged versus melee hun kunnen veel eerder weer in springen .
    phluphy for president!
    pi_60929569
    Ding 52 Vandaag nog ff naar 58 of 60, heb alleen geen geld voor TBC, dus moet daar even mee wachten. Ik ga wel honor farmen.
    pi_60930086
    Zie dat ik hier nog niet eens een TVP heb geplaatst, dus bij deze: TVP!

Zit nu met een RL vriend wat te pvpen, BG's voor de pvp gear, om vervolgens in arena te ownen... Dat is althans het idee, maar het loopt nog niet helemaal soepel. Daarom post ik hier, in de hoop voor wat tips.

Zelf speel ik een BM hunter, zie hier mijn armory. Misschien een beetje rare build, maar ik wil er ook nog lekker mee kunnen pve-en. Als pet heb ik trouwens op het moment een Cat, maar ben een Scorpid aan het levelen voor zijn poision.
    Miijn teamgenoot is een disc priest, armory hier.

Opzich lijkt het wel lekker te gaan, maar we blijven zitten rond de 1550. Nou zijn we nog wel aan het gearen en heeft hij nog geen microfoon, maar toch zou ik graag wat tips/trucs horen. Tactics, mods, gear die we nog moeten hebben (alhoewel we nog wel honor farmen voor de ontbrekende pvp items), enchants, noem maar op. Alle hulp is welkom.
    pi_60930512
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:35 schreef Jessah het volgende:

Zit nu met een RL vriend wat te pvpen, BG's voor de pvp gear, om vervolgens in arena te ownen... Dat is althans het idee, maar het loopt nog niet helemaal soepel. Daarom post ik hier, in de hoop voor wat tips.

Zelf speel ik een BM hunter, zie hier mijn armory. Misschien een beetje rare build, maar ik wil er ook nog lekker mee kunnen pve-en. Als pet heb ik trouwens op het moment een Cat, maar ben een Scorpid aan het levelen voor zijn poision.
    Miijn teamgenoot is een disc priest, armory hier.

Opzich lijkt het wel lekker te gaan, maar we blijven zitten rond de 1550. Nou zijn we nog wel aan het gearen en heeft hij nog geen microfoon, maar toch zou ik graag wat tips/trucs horen. Tactics, mods, gear die we nog moeten hebben (alhoewel we nog wel honor farmen voor de ontbrekende pvp items), enchants, noem maar op. Alle hulp is welkom.
    Reroll, hunters zijn niet echt handing in close combat (lees arena) imo.
    pi_60930956
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:09 schreef Gierigesloeber het volgende:
    Ding 52 Vandaag nog ff naar 58 of 60, heb alleen geen geld voor TBC, dus moet daar even mee wachten. Ik ga wel honor farmen.
    damn level je zo snel? Ik ben net weer begonnen nadat mijn account was gehackt trouwens. Ik wacht nog op Bliz tot ze mijn chars restoren ( ze zijn getransfered naar een andere account). Opzich is de hack alleen maar in mn voordeel. Ik had eerst een 60 rogue en 53 lock en geen BC, nu worden dat 2 lvl 70s vol met epics en de BC erbij
      Moderator / Redactie FP maandag 18 augustus 2008 @ 20:44:23 #180
    Rawr
    pi_60933889
    Ding 60 op mn Orc Hunter
    pi_60934084
    Jeuzh, vandaag mn mining skills en blacksmithing skills omhoog geholpen, wat verkopen die Copper en Tin bars zeg.
    Eindelijk mn mount gehaald enzo...
    Vrij leuke gear (vind ik zelf)

Gaat super lekker
    pi_60934180
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Gold kopen?
    Nee, traden. Had gold nodig voor de flight voor m'n 2e char, dus wilde wat traden, maar dat kan niet met een trial. Zelfde met mail ontvangen. Maar nu kan t wel .
    Net de burning crusade trial aangevraagd en ben nu 2 belf mages aan het levellen, gaat lekker snel zo .
      maandag 18 augustus 2008 @ 20:53:36 #183
    49017 Reneuh
    Met je hoof
    pi_60934189
    Het dingen van 60 naar 61 gaat ook sneller dan ik had verwacht. Moet nog 100.000 xp van de 450.000. Dus dat gaat best snel

Maar nu eerst wat anders, vakantie Ik vertrek vannacht rond 5u

Tot over 2 weken allemaal
    pi_60934329
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Huskybe het volgende:

[..]

damn level je zo snel? Ik ben net weer begonnen nadat mijn account was gehackt trouwens. Ik wacht nog op Bliz tot ze mijn chars restoren ( ze zijn getransfered naar een andere account). Opzich is de hack alleen maar in mn voordeel. Ik had eerst een 60 rogue en 53 lock en geen BC, nu worden dat 2 lvl 70s vol met epics en de BC erbij
    Met recruit a friend kan alles zo snel.
    pi_60936573
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 20:53 schreef Reneuh het volgende:
    Het dingen van 60 naar 61 gaat ook sneller dan ik had verwacht. Moet nog 100.000 xp van de 450.000. Dus dat gaat best snel

Veel plezier!
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:39:35 #186
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60940494
    quote:
    Zelf speel ik een BM hunter, zie hier mijn armory. Misschien een beetje rare build, maar ik wil er ook nog lekker mee kunnen pve-en.
    Ik doe zelf niet aan PvP, maar een hunter zonder Mortal Shots = fail . En je gems, agility gems zijn altijd beter dan rauwe AP gems .
    pi_60940616
    Vandaag m'n alt warlock verder gepimpt met T5. Gingen met een zooi alts, een paar mains en een paar randoms naar SSC. 2 keer hoogste roll gehad op T5 items Gaat wel lekker zo, morgen misschien nog ff een alt-TK, dan kan ik hopelijk ook nog m'n Hyjal preq inleveren
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:54:44 #188
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60940708
    Bah, mijn alt blijft voorlopig steken op badgeloot. Maar ik mag haar misschien een paar keer meenemen naar BT om wat loot te krijgen zodat ik nog een keer kan switchen als we een extra shaman nodig hebben in Sunwell .
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 06:08:14 #189
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_60942800
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 20:53 schreef Reneuh het volgende:

Veel plezier .
    Ik ga ook zo, haha. Ben vanaf 5u al op. .

Tot over een weekje!
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 07:10:47 #190
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60942902
    Nou, voor degene die het volgen:
    SM Cathedral gecleared.
    http://thottbot.com/?i=Inquisitor%27s%20Shawl
    Hangt op mijn schouders terwijl ik http://thottbot.com/?i=3653 klaar heb voor als ik level 39 ben.

Morgane's might dropte ook maar die is mooi verkocht 2 handed mace
    pi_60943206
    Ik ga binnenkort ook SM in met een paar lui van m'n guild, hopen dat ik ook wat leuke drops krijg.

Tevens heb ik gisteren op lvl 31 nog even tegen beter weten in een potje Arathi Basin gedaan, en het viel me zwaar mee hoe ik mee kwam met de 30ers,

6kb, 3deaths en 24hk's ofzo
    pi_60943341
    Gisteren eindelijk mijn beta-key voor WotLK ontvangen, en na een hoop gedownload en gepatch, vannacht eindelijk voor het eerst northrend, het achievement system, en mijn nieuwe talents gezien.. Het ziet er allemaal erg cool uit, moet het alleen niet teveel gaan spelen nu, anders is het dalijk allemaal niet nieuw meer.

Vooral het achievement system gaat mijn /played tijd erg omhoog halen.

Ook erg leuk zijn de nutteloze statistieken die erbij komen.
    pi_60946354
    Ik wil ook een beta key!
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:13:31 #194
    84926 WyriHaximus
    pi_60946893
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 10:52 schreef SharQueDo het volgende:
    Ik wil ook een beta key!
    phluphy for president!
    pi_60947873
    quote:

Zit nu met een RL vriend wat te pvpen.........
    probeer eens marksmanship, beast master vind ik persoonlijk niet zo sterk in arena. als je de 1e 15 of 18 seconden overleefd heb je gewonnen. Je hebt alleen wel wat meer skills nodig voor mm.
    pi_60948621
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 08:25 schreef Stranger het volgende:
    Het ziet er allemaal erg cool uit, moet het alleen niet teveel gaan spelen nu, anders is het dalijk allemaal niet nieuw meer.
    Heb jij wel een idee waar zo'n beta key voor dient dan eigenlijk??
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_60949217
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 12:12 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Heb jij wel een idee waar zo'n beta key voor dient dan eigenlijk??
    Ik heb een heel goed idee waar die beta key voor dient, vandaar dat ik in eerste instantie hem niet heb gebruikt.
    Ik heb die key gekregen en het was me niet duidelijk of ik hem ooit nog voor een andere game zou kunnen gebruiken, dus had zoiets van: waarom zou ik een key die ik heb gekregen (op de WWI, dus niet uit een loting ofzo), niet gebruiken om even snel te kunnen zien hoe WotLK gaat zijn?
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:49:18 #198
    84926 WyriHaximus
    pi_60949551
    Wtf voor het eerst in 3 jaar dat ik deze zie (Over exclusief gesproken.)

(Voor de gene die niet weten welke mount dit is. Dit waren de eerste epic raptors die redelijk rap zijn vervangen door de huidige raptors omdat ze teveel op de normal mounts leken.)
    phluphy for president!
    pi_60952620
    Net als de "Reins of the Nightsaber" en "Reins of the Frostsaber" voor N-Elf, bedoel je? Die dingen zijn fokking oud en zeldzaam, zeg!
    pi_60952644
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 11:45 schreef CittaR het volgende:

[..]

probeer eens marksmanship, beast master vind ik persoonlijk niet zo sterk in arena. als je de 1e 15 of 18 seconden overleefd heb je gewonnen. Je hebt alleen wel wat meer skills nodig voor mm.
    BM is beter tegen Rogues. Als ik (als Rogue) ergens een hekel aan heb zijn dat BM huntards samen met een Resto Druid in 2v2. >.<
    pi_60954670
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 12:35 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik heb een heel goed idee waar die beta key voor dient, vandaar dat ik in eerste instantie hem niet heb gebruikt.
    Ik heb die key gekregen en het was me niet duidelijk of ik hem ooit nog voor een andere game zou kunnen gebruiken, dus had zoiets van: waarom zou ik een key die ik heb gekregen (op de WWI, dus niet uit een loting ofzo), niet gebruiken om even snel te kunnen zien hoe WotLK gaat zijn?
    aah ok........je hebt je er dus niet voor ingeschreven. Dat scheelt iig
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
    pi_60955061
    Dual boxing is eigenlijk best leuk. Alleen mijn computer is niet zo goed (zou eigenlijk graag 3 chars tegelijk willen doen dus een soort van tank en 2 shamans)
      Moderator / Redactie FP dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:43:05 #203
    Rawr
    pi_60955112
    Fokking toffe Raptor, gief!

En nog eens iets: toen ik een week of 2 geleden op een alliance char rondhobbelde zag ik een lvl 32 dwarf op een elekk rondsjouwen. Ik vroeg hem hoe hij zo snel aan exalted met de draenei was gekomen, en kreeg als antwoord: "what do you mean? I'm only honored with those squidfaces! "

Hoe de fok kan hij op honored al een andere mount hebben, en mag ik als 60 orc hunter, revered met de trolls, nog geen raptor berijden!?

dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:49:30 #204
    84926 WyriHaximus
    pi_60955316
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef SharQueDo het volgende:
    Net als de "Reins of the Nightsaber" en "Reins of the Frostsaber" voor N-Elf, bedoel je? Die dingen zijn fokking oud en zeldzaam, zeg!
    Zou heel goed kunnen, weet alleen die van de Trolls. Maar als je naar je mount vendor loopt zie je daar 2 quests om ze in te ruilen die 2 zijn het .
    phluphy for president!
    pi_60955816
    Je hebt er ook kodo's van en dat bruine paard voor humans
    pi_60958784
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef tonks het volgende:
    Je hebt er ook kodo's van en dat bruine paard voor humans
    teal kodo
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:51:38 #207
    176420 Dibble
    Neqschot...?
    pi_60961715
    Kwam net zo'n wanker op me af was beetje klooien in dolanaar. Nou ga dus een grot in om de hoofd van een boss te krijgen. Die gast maar fucken dat ie n Keen Machete nodig heeft. TOEVALLIG had k dat ook in me invcen. Die gast helemaal trippen van dat hij hem PERSE moet hebben enz ik wtf Na veel geonderhandel verkopcht voor 55 silver. ( Vroeg er eerst 5 gold voor, jeweetmaar nooit met zulke gekken ) Enfin later heeft hij me dus geholpen die boss te killen. In ruil terug wou die achteraf z'n 55 silver weer terug. Dus tot een compromis gekomen dat ik de helft geef en daarmee ging ie akkoord
    Ben ik terug in town, is die gast nog steeds aan t freaken ik wtf jaja als ik nog 1 vind hoor je van me, gast helemaal blij weghuppelen.

anywayz, dat was me verhaaltje
    *Hosselcopter*
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:54:02 #208
    176420 Dibble
    Neqschot...?
    pi_60961785
    heb nu btw een night elf druid, voel me eindelijk comfortabel ermee. Maar k heb gehoord dat ie kan shapeshiften ensz! vanaf welk level en wat is beter? Carebear of een tijger? Vindt die laatste imo stoerder
    *Hosselcopter*
      Moderator / Redactie FP dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:39:29 #209
    Rawr
    pi_60963036
    10 - beer
    20 - kat
    30 - kat travelform (niet om te knokken dus )

Kat is iig het beste om solo te rellen, beer duurt veel te lang voordat mobs dood zijn
    pi_60963163
    Bear Form (soort Warrior ben je dan) vanaf level 10, krijg je quest voor.
    Cat Form (soort Rogue ben je dan) vanaf level 20, leer je van de trainer.
      Moderator / Redactie FP dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:07:07 #211
    Rawr
    pi_60963804
    Maarja, echt veel kan ik er niet over zeggen, aangezien ik maar 1 druid heb (lvl 42) en die is resto specced
    pi_60965087
    wie deze kan linken met een eigen character, geen fotosoep krijgt van mij een cookie.
    http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21326

Chocolade cookie wel te verstaan.
    Fear is the grease of society.
    pi_60965392
    Frostmane down
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:12:55 #214
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_60967795
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef vogelkooi het volgende:
    wie deze kan linken met een eigen character, geen fotosoep krijgt van mij een cookie.

dat is veel grinden voor een kutitem
    .
    pi_60968034
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef vogelkooi het volgende:

Haha dat gaat mij ook niet meer lukken. Die gasten mogen mij niet meer
    pi_60969407
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Cudles het volgende:
    Frostmane down
    Gzz! Loot?
      Moderator / Redactie FP woensdag 20 augustus 2008 @ 00:48:30 #217
    Rawr
    pi_60969908
    Hmm, dat boze koppie vertelt mij dat ie de server bedoelt
      woensdag 20 augustus 2008 @ 01:46:41 #218
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60970624
    Tja, eerste serieuze avond op Kalecgos, op 15% vliegt de server eruit .
      woensdag 20 augustus 2008 @ 07:09:28 #219
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60972334
    Gisteren zonder moeite de eerste drie SM's nog eens doorgelopen. Vanavond nog een keer de cathedral. En daarna door naar : http://www.wowwiki.com/Uldaman
    pi_60972792
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 07:09 schreef GI het volgende:
    Gisteren zonder moeite de eerste drie SM's nog eens doorgelopen. Vanavond nog een keer de cathedral. En daarna door naar : http://www.wowwiki.com/Uldaman
    Wou dat ik hetzelfde kon zeggen, een of andere Sjap-man grapjas vond het nodig om like 30 van die spookjes te pullen, daarbij liepen nog 2 van die zombie's (31 elite)... Iedereen op de loop en ik stond er nog tussenin te raggen.
    Op de weg naar buiten komen hun dat Haunting ding tegen (32 elite) en nog 2 van die zombies en wat van die spoken, daar bezwijken zij. ik had nog een paar(stuk of 5) spoken over en 1 van die 2 elite's.

Ik vraag me af wat er gebeurd was als iedereen gewoon had blijven staan inraggen op die lui
      woensdag 20 augustus 2008 @ 08:31:01 #221
    84926 WyriHaximus
    pi_60972935
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 01:46 schreef Fir3fly het volgende:
    Tja, eerste serieuze avond op Kalecgos, op 15% vliegt de server eruit .
    Gezellig gister vloog arena er ook al uit .
    phluphy for president!
    pi_60972998
    Murmur, kutboss, 2 whipes, leuke loot, ik was de enige caster behalve de priest http://thottbot.com/i27905 http://thottbot.com/i28232
    Mods met een x zijn tof.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 08:40:27 #223
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60973030
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 08:13 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Wou dat ik hetzelfde kon zeggen, een of andere Sjap-man grapjas vond het nodig om like 30 van die spookjes te pullen, daarbij liepen nog 2 van die zombie's (31 elite)... Iedereen op de loop en ik stond er nog tussenin te raggen.
    Op de weg naar buiten komen hun dat Haunting ding tegen (32 elite) en nog 2 van die zombies en wat van die spoken, daar bezwijken zij. ik had nog een paar(stuk of 5) spoken over en 1 van die 2 elite's.

Ik vraag me af wat er gebeurd was als iedereen gewoon had blijven staan inraggen op die lui
    Wij zitten op lvl 37 en 38 met ons groepje van vijf. De eerste drie instances zijn appeltje eitje
    Al zat ik op een gegeven moment nietop te letten. Een paar keer zelf. De huntard is twee keer doodgegaan omdat ik niet zat te healen en even snel iets in msn typte.
    pi_60973070
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 08:40 schreef GI het volgende:

[..]

Wij zitten op lvl 37 en 38 met ons groepje van vijf. De eerste drie instances zijn appeltje eitje
    Al zat ik op een gegeven moment nietop te letten. Een paar keer zelf. De huntard is twee keer doodgegaan omdat ik niet zat te healen en even snel iets in msn typte.
    Wij waren rond lvl 30, ik was het hoogst met mn lvl 32.
    Ging super lekker, maar op een gegeven gingen ze dus allemaal op de loop, en rennen was voor mij geen optie meer
    pi_60973847
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 00:21 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Gzz! Loot?
    Er is niet eens een baas die frostmane heet
    pi_60974020
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 09:33 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Er is niet eens een baas die frostmane heet
    volgens mij deed hij gewoon bijdehand, en ontbrak het hem aan respect voor mijn verdriet over mijn verloren arena points, waardoor ik nog een week moet wachten op me s3 chest.

Gaarne wil ik Blizzard feliciteren met een uitzonderlijk GG wat betreft server onderhoud plegen op dinsdagavond.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 09:48:49 #227
    64238 CocaColaLight
    Ja ook jij hebt Sample.jpg
    pi_60974146
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 09:43 schreef Cudles het volgende:

[..]
    Gaarne wil ik Blizzard feliciteren met een uitzonderlijk GG wat betreft server onderhoud plegen op dinsdagavond.
    Onderhoud? Voor zover ik weet was het niet "gepland". Ze hebben gewoon weer stagaires daar rond lopen die op de server zitten te msn'en en Pr0n te downloaden.
    Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
    pi_60974156

deze mount nog niet voorbij zien komen
    pi_60974487
    dat is toch gewoon een schilpad die mount en geen snapjaw?
    pi_60974685
    nog maar 3 bars tot lvl 70, schiet op met die maintenance gvd
    Mods met een x zijn tof.
    pi_60974778
    Speelt iemand hier op shattered halls??
    :o
    pi_60974792
    Blijf uit de buurt van Wyri, die is op een streng Gnome-diëet
    Mods met een x zijn tof.
    pi_60974956
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    nog maar 3 bars tot lvl 70, schiet op met die maintenance gvd
    Juistem, zit ik ziek thuis, heb ik nog steeds niets te doen
    pi_60974986
    Alliance

Ik val alle Alliance aan die ik tegenkom, zie het als een statement
    pi_60975023
    Gister nog level 60 gehaald met mijn Undead Rogue. Heerlijk die Epic Mount.

Ik wou eerst voor die Orc War Wolf (PVP) gaan, maar vond het toch iets te lastig om al die Battlegrounds te gaan doen. Die bewaar ik wel tot ik 70 ben.
    pi_60975121
    Woah supervet, ik kreeg net een filmpje te zien toen ik mn WoW opstartte?
    Gebeurt dat vaker?
      woensdag 20 augustus 2008 @ 10:35:42 #237
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60975196
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef VlaDje het volgende:
    Woah supervet, ik kreeg net een filmpje te zien toen ik mn WoW opstartte?
    Gebeurt dat vaker?
    Wat voor filmpje ?
    pi_60975237
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 10:35 schreef GI het volgende:

[..]

Wat voor filmpje ?
    Ja weut ik veel, tis net of hij opnieuw geinstalleerd moet worden lijkt het wel

Dat filmpje had ik nog niet eerder gezien, begint het een dwarf hunter die over een landschap uitkijkt samen met een beer...

Zou het beginfilmpje wel zijn ,

Moet nu like 500x patchen
    pi_60975274
    En ik krijg een TBC logo staan, terwijl ik heul geen TBC heb.

Nja, care, als hij het straks tegen 11en maar weer doet
    pi_60975297
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 10:37 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Ja weut ik veel, tis net of hij opnieuw geinstalleerd moet worden lijkt het wel

Dat filmpje had ik nog niet eerder gezien, begint het een dwarf hunter die over een landschap uitkijkt samen met een beer...

Zou het beginfilmpje wel zijn ,

Moet nu like 500x patchen
    Is het begin filmpje
    Alleen kan niet echt bevatten waarom ik die 14 dagen na installatie krijg
    pi_60975399
    misschien op cinematics geklikt?
    pi_60975769
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 10:44 schreef Salatrel het volgende:
    misschien op cinematics geklikt?
    Nope, nergens op geklikt, klikte hem aan en het filmpje begon te spelen, daarna moest ik license agreements accepteren.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 11:08:10 #243
    84926 WyriHaximus
    pi_60975967
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Blijf uit de buurt van Wyri, die is op een streng Gnome-diëet
    Gnomes?! Waar yummy! * WyriHaximus stookt het vuur alvast op !
    phluphy for president!
      woensdag 20 augustus 2008 @ 11:12:15 #244
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60976069
    eerst google image hit op gnome wow:

Smakelijk Wyri...
    pi_60976667
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 09:43 schreef Cudles het volgende:

[..]

volgens mij deed hij gewoon bijdehand, en ontbrak het hem aan respect voor mijn verdriet over mijn verloren arena points, waardoor ik nog een week moet wachten op me s3 chest.

Mijn server was ook down hoor . Net tijdens de TK alt run
    pi_60976954
    Sorry jongens, als battlegroup servers gister down waren dan kwam dat door ons! Wij hadden namelijk WSG (!) gewonnen (!!!!!!!!!!!!) met 3-0 (!!!!). Volgens mij kon de server dat niet hebben en besloot hij maar fysiek te exploderen of iets dergelijks. Horde hoort natuurlijk altijd standaard te winnen met WSG/AB/EotS (op Cyclone iig), dus volgens mij was de server daar niet op gecalculeerd dat Alliance ook maar eens ooit zou winnen. Resultaat: Hunter zit nog vast in WSG en onmogelijk lange queues.

Wat was dat laatst trouwens? 2 week geleden of vorige week, ik klik een battlemaster aan:

Alterac Valley 1631
    Alterac Valley 1632
    Alterac Valley 1633
    Alterac Valley 1634
    Alterac Valley 1635
    etc

Ik bedoel, wtf? Doe eens goeie servers kopen doen.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 11:54:09 #247
    84926 WyriHaximus
    pi_60977189
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 11:12 schreef GI het volgende:
    [ afbeelding ]

Smakelijk Wyri...
    Nog altijd beter dan een:

(Ow en dat soort gnomes eet je anders .)
    phluphy for president!
    pi_60977446
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 10:26 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Juistem, zit ik ziek thuis, heb ik nog steeds niets te doen
    Als je kan wow-en ben je niet ziek ook
      woensdag 20 augustus 2008 @ 12:11:34 #249
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_60977654
    Die hoge nummers waren toch her resultaat van het herindelen van de battlegrounds ?
    pi_60978328
    Whahah die banner op pagina 5 boven aan is wel heel slecht vertaald
    pi_60982401
    Welke talent tree kan ik het beste gebruiken voor lvllen met warrior? Heb nog een pally van 55 maar daar heb ik geen zin in dus roll maar effe een warrior.
    pi_60982693
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 15:11 schreef mini-lellan het volgende:
    Welke talent tree kan ik het beste gebruiken voor lvllen met warrior? Heb nog een pally van 55 maar daar heb ik geen zin in dus roll maar effe een warrior.
    Met arms doe je het meeste damage, wat protection is ook wel handig natuurlijk.
    Talents? Kijk gewoon wat je tof vind
      woensdag 20 augustus 2008 @ 15:24:08 #253
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60982712
    Vind je dual-wield leuker ga dan voor fury, als je 2Hand leuker vindt, dan ga je voor arms .
    pi_60983071
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 11:45 schreef SharQueDo het volgende:

Wat was dat laatst trouwens? 2 week geleden of vorige week, ik klik een battlemaster aan:

Alterac Valley 1631
    Alterac Valley 1632
    Alterac Valley 1633
    Alterac Valley 1634
    Alterac Valley 1635
    etc

Ik bedoel, wtf? Doe eens goeie servers kopen doen.
    de teller resette niet.

als je AV 1,2,3,4,5 hebt lopen en 1 is op een gegeven moment klaar dan maakt ie weer een nieuwe 1 aan.

in plaats daarvan deed ie av 6 aanmaken.

wij zaten in cyclone toen ik een keer keek op WSG 4800 ofzo :p
    pi_60984162
    nog steeds geen beta key
      woensdag 20 augustus 2008 @ 16:32:15 #256
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_60984916
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 11:12 schreef GI het volgende:
    [ afbeelding ]

Smakelijk Wyri...
    dit soort gnomes eten jou
    .
    pi_60985259
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef vogelkooi het volgende:
    nog steeds geen beta key
    Iets met meer wegen en Rome. :3

* beta aan het downloaden is
      woensdag 20 augustus 2008 @ 18:49:21 #258
    84926 WyriHaximus
    pi_60988189
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 16:41 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Whehehe, been there done that love it for the moment . Anyway doe eens PMen .
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 16:32 schreef Stommie het volgende:

[..]

dit soort gnomes eten jou
    * WyriHaximus huivert van angst

Weet iemand trouwens hoe snel het community team reageert als je hun webform invult?
    phluphy for president!
    pi_60988745
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 18:49 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Whehehe, been there done that love it for the moment . Anyway doe eens PMen .
    [..]

* WyriHaximus huivert van angst

Weet iemand trouwens hoe snel het community team reageert als je hun webform invult?
    Check je inbox.
    pi_60998184

donderdag 21 augustus 2008 @ 01:19:35 #261
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_60998486
    Meer wegen naar Rome he? I'm intrigued..
    pi_60998610
    Na redelijk lang pech met drops, heb ik eindelijk m'n vliegertje
    http://www.wowhead.com/?item=34185
    pi_60999031
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 16:41 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Zou je mij ook ff kunnen pm'en hoe en wat?
    Wil ook wel graag DK uitproberen, en ook geen geluk met beta
    Doe eens niet.
    pi_61000333
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 02:08 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Zou je mij ook ff kunnen pm'en hoe en wat?
    Wil ook wel graag DK uitproberen, en ook geen geluk met beta
    Weescht toch sterck, opdat U Uw verlangens beteugele en dat U zich staande houdt tot den officiëelen verschijningsdatum!

Ik zou serieus overwegen niet mee te doen aan de beta als iemand mij een key/mogelijkheid geeft. Laat me liever verrassen als het helemaal af is.

Ik hou er sowieso niet van een game vol met bugs te spelen. Da's hetzelfde als halfrauw eten. Je weet hoe het moet zijn, maar toch is het voor geen kut te vreten.
      donderdag 21 augustus 2008 @ 07:04:52 #265
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_61000356
    Ik zou zeker weten niet meedoen met de beta. Ik wacht op een bugvrije en daadwerkelijk helemaal goed lopende WotL.
    pi_61000487
    Ik ontvang ook graag pm's van SharQueDo
    pi_61002084
    same here *toch maar even pmetje sturen, ook al post ik hier niet zoveel ^_^*

vind overigens die badass hog wel erg vet, en die frostwyrm
    pi_61002681
    Duurt lang met die betakeys.. IK WIL ER EEN NAO~ Q_Q
    Lol... keihard Female Blood Elf Death Knight.. ISH MOOI EH?!
    Steam: Metonae
    Origin: Metonae
    Xbox One: Metonae
    BattleTag: Metonae#2152
    pi_61002712
    Gnome female DK's = Win of human female
    pi_61002794
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 10:20 schreef Metonae het volgende:
    Duurt lang met die betakeys.. IK WIL ER EEN NAO~ Q_Q
    Lol... keihard Female Blood Elf Death Knight.. ISH MOOI EH?!
    doe mij maar een tauren
    pi_61002856
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 06:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Weescht toch sterck, opdat U Uw verlangens beteugele en dat U zich staande houdt tot den officiëelen verschijningsdatum!

Ik zou serieus overwegen niet mee te doen aan de beta als iemand mij een key/mogelijkheid geeft. Laat me liever verrassen als het helemaal af is.

Ik hou er sowieso niet van een game vol met bugs te spelen. Da's hetzelfde als halfrauw eten. Je weet hoe het moet zijn, maar toch is het voor geen kut te vreten.
    Het gaat er mij meer om dat ik een beetje wil zien of het leuk is of niet.
    Als ik DK niet leuk vind om te spelen, dan ga ik wss WOTLK niet kopen.
    Doe eens niet.
    pi_61003548
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 10:26 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Je weet dat je alle andere classes ook naar 80 kan levelen? Lol. Je kan gewoon verdergaan met je huidige char -_-
    Steam: Metonae
    Origin: Metonae
    Xbox One: Metonae
    BattleTag: Metonae#2152
      donderdag 21 augustus 2008 @ 10:56:41 #273
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_61003620
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 10:26 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Anders stop je met spelen in zijn algemeenheid ? Je wil niet Northrend verkennen of een beetje leuk doorspelen in de PVP opties ?

Als je wow speelt en een 70 hebt dan kan je eigenlijk niet zonder wotlk...
    pi_61003832
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Metonae het volgende:

[..]

Je weet dat je alle andere classes ook naar 80 kan levelen? Lol. Je kan gewoon verdergaan met je huidige char -_-
    Ja natuurlijk weet ik dat. Ik volg de veranderingen in de beta ook, maar er lijkt me nu niet echt iets leuks tussen zitten voor de classes die ik speel. Ik speel sinds release, en heb 5 classes tot 70 gespeeld, maar het is gewoon saai.
    Paar maandjes geleden was ik al gestopt, maar een week of 2 geleden kreeg ik zo'n resurrection scroll in mn inbox. Toch weer ff gespeeld dan, en na die 10 dagen weer een maandje aangeschaft, maar ik merk nu alweer dat ik het haast niet speel.

Ik zoek gewoon een wat andere speelervaring, misschien dat Death Knight dat is, misschien ook niet. Wil ik opzich graag weten voordat ik het ga kopen
    Doe eens niet.
      donderdag 21 augustus 2008 @ 11:09:02 #275
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_61003884
    Ach, als je al genoeg tijd hebt besteed om 5 level 70's te hebben dan kan je net zo goed even de upgrade kopen, alles op 80 zetten en dan stoppen. Qua geld scheelt dat niks als je het in verhouding van spelen sinds release berekend
      Redactie Games donderdag 21 augustus 2008 @ 11:58:23 #276
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_61005037
    Over een uur de Cinematic triler van Wotlk op GC
    LeChuck: I-- --am your brother!
    Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
    LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
    Guybrush: Noooooooo!!!!
      donderdag 21 augustus 2008 @ 12:07:14 #277
    84926 WyriHaximus
    pi_61005286
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 11:58 schreef Fathom het volgende:
    Over een uur de Cinematic triler van Wotlk op GC
    Tof tof, word die dan ook gelijk op een website gezet of kunnen we mee kijken met een live stream?
    phluphy for president!
      Redactie Games donderdag 21 augustus 2008 @ 12:12:11 #278
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_61005403
    Geen idee eigenlijk Blizzard kennende zal het wel op hun site komen
      donderdag 21 augustus 2008 @ 12:46:30 #279
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_61006243
    http://www.gametrailers.com/player/38418.html?type=

Goh, waar lijkt dat ontzettend op?
      Redactie Games donderdag 21 augustus 2008 @ 12:56:43 #280
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_61006569
    Oogt wel minder kiddy.
    pi_61008422
    Jezus, de interface hebben ze echt keihard 1 op 1 overgenomen.
    pi_61009198
    pi_61009455
    Geen probleem.
      Redactie Games donderdag 21 augustus 2008 @ 14:08:27 #284
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_61009498
    Wat een vreselijk vette intro
      donderdag 21 augustus 2008 @ 15:35:12 #285
    84926 WyriHaximus
    pi_61011986
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Fathom het volgende:
    Wat een vreselijk vette intro
    Idd, had een beetje op een stukje invasie gehoopt maar en een beetje meer scenery dan dit maar zo is i ook erg tof! (En ik wil dat ding als mount .)
    phluphy for president!
      donderdag 21 augustus 2008 @ 15:38:38 #286
    117776 OFfSprngr
    pi_61012093
    .
    .
      donderdag 21 augustus 2008 @ 15:59:09 #287
    84926 WyriHaximus
    pi_61012642
    quote:
    Uhu, had wel iets over nieuwe draken mounts langs zien komen dacht ik. We zullen zien .
    phluphy for president!
      donderdag 21 augustus 2008 @ 21:33:46 #288
    216908 shythe
    spamt er op los
    pi_61021039
    volgens mij is die draak malygos.... van de blue dragonflight, hij zal wel killable zijn, wordt vast vet
    pi_61021409
    Malygos is geen frostwyrm
    pi_61022157
    Maar Malygos word wel killable, hij word de eindbaas van The Nexus.
    pi_61024501
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef shythe het volgende:
    volgens mij is die draak malygos.... van de blue dragonflight, hij zal wel killable zijn, wordt vast vet
    malygos is toch de leider van de blue dragonflight, die helemaal van de kaart raakte nadat deathwing de boel verneukte?
    .
    pi_61024651
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef SharQueDo het volgende:
    Jezus, de interface hebben ze echt keihard 1 op 1 overgenomen.
    Want elke mmo heeft een andere interface ofniet?
    pi_61026246
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Stommie het volgende:

[..]

malygos is toch de leider van de blue dragonflight, die helemaal van de kaart raakte nadat deathwing de boel verneukte?
    Yep, in een notendop
    http://www.wowwiki.com/Malygos

Ingame:

maar dat is schijnbaar wel een placeholder.

En ja, hij is killable Ivopedia, maar nog steeds geen frostwyrm
    pi_61028148
    ´´YOU ARE NOT PREPARED´´

Zijn we dat eindelijk, komt er zo´n clown aan met : ''I Shall be king''
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:31:45 #295
    176420 Dibble
    Neqschot...?
    pi_61028257
    Het filmpje bewijst maar weer eens dat Blizzard toch wel de beste CGI's maakt op de planeet. Hier kunnen zelfs top film makers niet aan tippen.
    *Hosselcopter*
    pi_61028529
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 01:24 schreef vogelkooi het volgende:
    ´´YOU ARE NOT PREPARED´´

Zijn we dat eindelijk, komt er zo´n clown aan met : ''I Shall be king''
    Laast hadden we weer een "yo momma"-discussie in /2. Iemand 'won' met:

"Yo momma's so fat, even Illidan's not prepared!"

pi_61029941
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 01:31 schreef Dibble het volgende:
    Het filmpje bewijst maar weer eens dat Blizzard toch wel de beste CGI's maakt op de planeet. Hier kunnen zelfs top film makers niet aan tippen.
    Hoe bedoel je dit? Dat een top flimmaker geen goeie CGI's maakt? Nee, natuurlijk niet, een filmmaker houdt een camera vast, geen muis en een tablet. Daar huurt 'ie juist een stel GCI-makers voor in :p

Als je het hebt over de manier waarop het filmpje in beeld is gebracht, dat is echt niet beter dan een filmmaker. Zo bijzonder was het allemaal niet. Was gewoon een gaaf filmpje.
    pi_61032157
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 01:55 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Laast hadden we weer een "yo momma"-discussie in /2. Iemand 'won' met:

"Yo momma's so fat, even Illidan's not prepared!"

Vette introfilmpje, dat wel

IK WIL ME BLOOD ELF MALE DEATHKNIGHT!
    Mods met een x zijn tof.
    pi_61032689
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 01:31 schreef Dibble het volgende:
    nah , dat is nog steeds square enix op video game gebied imo.
    stop overpopulation!
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:56:51 #300
    84926 WyriHaximus
    pi_61036591
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef shythe het volgende:
    Niet echt:

Meer info:http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=13440.0
    phluphy for president!
      Moderator / Redactie FP vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:30:13 #301
    Rawr
    pi_61039258
    TVP
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')