Je mist een CC idd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
lol stel collega's en ik gaan een nieuwe char beginnen op Silvermoon. We hebben al een undeada warlcok, undead priest, belf pally en een tauren druid. Weet iemand wat we nog missen? Ik zou zelf wel een warrior willen zijn maar zit ook te twijfelen met een mage of hunter
Want?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
SPEEL GEEN HORDE OP SILVERMOON!!
Je bent gedoemt tot het solo'enquote:Op maandag 18 augustus 2008 04:36 schreef OFfSprngr het volgende:
Mining maxed.
Weer een guild decline.
Nummer 7 uit de 12 in de lijst proberen.![]()
Niet, dat was vroeger zo maar ze hebben dat ranking systeem er uit geknikkerd. Als je nu PvP ranks wil verdienen moet je Arena gaan doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:35 schreef VlaDje het volgende:
Whoppa gaat super lekker bij vladje, vandaag 263hk's gemaakt (Waar kan ik zien of ik een rank omhoog ga?)
GZquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:35 schreef VlaDje het volgende:Lvl 28 geworden
Gratzquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:50 schreef Hanstin het volgende:
Het duurde even maargoed ik heb er ook 1:
[ afbeelding ]
Dat is epic mount nummer 10
hehehe weet ik, iedereen wou dat ding zeker hebben?, me mailtje trouwens nog gehad met die guns?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef Draz het volgende:
Hehe Wyri,
Dit is Melanie:
[ afbeelding ]
Guildie van me, en ik was erbij toen de mount dropte
Ze showt 'm altijd lekker off in OG.
mount moet je naar jezelf sturen via die recruit a friend page , gebeurt dus niet automatisch en alleen de friends account kan levels grandenquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:44 schreef sanakthe het volgende:
Ik vind 't allemaal prachtig maaruuuhh:
Ik heb een vriedn van me een invite gestuurd, die hij heeft aangenomen. Heeft een tijdje gespeeld tot level 20, waarna hij besloot het spel toch maar te kopen + 2 maanden erbij te halen. Hij heeft 't nu al 5 dagen geinstalleerd, maar ik zie nog steeds geen mount, geen grant a level optie en ik kan hem alleen maar summonen.
Is niet lame , wij zitten in t6 , als wij mensen nemen die undergeared zijn betekend dat dat 2xman die niks meer in t5 te zoeken hebben die instances in moeten om gear te farmen voor undergeared mensen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:06 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit dat precies met die guild declines? Je gear moet imba zijn om te kunnen joinen, maar opzich is het ook wel makkelijk om eerst een guild te hebben, waar je vervolgens je gear mee gaat verzamelen. Ik vind het altijd een beetje lame, mensen die alles wat mij betreft net iets te serieus nemen.
Precies, de idle animaties zijn ook tof en je krijgt ook altijd wel aandacht met dat dingquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Zeker als je omhoog gaat dan lijkt het wel alsof hij een turbo aanzet
Ja iedereen wilde 'm hebben inderdaad, maar zij rolde het hoogstequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:25 schreef WyriHaximus het volgende:
hehehe weet ik, iedereen wou dat ding zeker hebben?, me mailtje trouwens nog gehad met die guns?
hehehe het guild lievelingetje?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:06 schreef Draz het volgende:
[..]
Ja iedereen wilde 'm hebben inderdaad, maar zij rolde het hoogste
Maar we gunnen het haar wel. misschien
Ik ben vanaf vrijdag weggeweest (naar Legoland hier in DK), en heb Mort nog niet gelogd, maar ik zal het vanavond even doen, dan heb je je items tenminste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Gold kopen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Zo, net m'n 2e serial gekregen via offgamers. Nu kan ik iig ook wat gold traden, zodat ik een flight kan pakken ipv de hele tijd te teleporten en te heartstonen en moeten berekenen hoe ik dan precies moet lopen.
Ja, soms wel, vooral omdat ze de harten van de doorsnee-mannelijke-gamer sneller laat kloppenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
hehehe het guild lievelingetje?
Is het wat om heen te gaan?Zolang je er maar niet over gaat stressen
. Ow en doe de groeten aan Scarymary, ze was vrijdags met ons mee naar Gruul ^^. [spoiler]* WyriHaximus] stond 3e op de DMG meters lijst ^^[/spoiler
Whahaha PM de pics maarquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:40 schreef Draz het volgende:Ja, soms wel, vooral omdat ze de harten van de doorsnee-mannelijke-gamer sneller laat kloppen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:40 schreef Draz het volgende:Weekend was wel relaxt, maar wat ongeluk met wespensteken (ik niet) en uitgevallen tanden maakte het wat minder. Krijg je met 2 kleine meiden hè![]()
Idd, haar man zit bij ons in de guildquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:40 schreef Draz het volgende:Zal de groetjes doen aan Maryheb je d'r gehoord op TeamSpeak o.i.d.? Ze heeft zo'n mooi overduidelijk Engels accent
Stond achter een mage een een shammy, ranged versus melee hun kunnen veel eerder weer in springenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:40 schreef Draz het volgende:En waarom niet 1e?
Reroll, hunters zijn niet echt handing in close combat (lees arena) imo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:35 schreef Jessah het volgende:
Zie dat ik hier nog niet eens een TVP heb geplaatst, dus bij deze: TVP!
Zit nu met een RL vriend wat te pvpen, BG's voor de pvp gear, om vervolgens in arena te ownen... Dat is althans het idee, maar het loopt nog niet helemaal soepel. Daarom post ik hier, in de hoop voor wat tips.
Zelf speel ik een BM hunter, zie hier mijn armory. Misschien een beetje rare build, maar ik wil er ook nog lekker mee kunnen pve-en. Als pet heb ik trouwens op het moment een Cat, maar ben een Scorpid aan het levelen voor zijn poision.
Miijn teamgenoot is een disc priest, armory hier.
Opzich lijkt het wel lekker te gaan, maar we blijven zitten rond de 1550. Nou zijn we nog wel aan het gearen en heeft hij nog geen microfoon, maar toch zou ik graag wat tips/trucs horen. Tactics, mods, gear die we nog moeten hebben (alhoewel we nog wel honor farmen voor de ontbrekende pvp items), enchants, noem maar op. Alle hulp is welkom.
damn level je zo snel? Ik ben net weer begonnen nadat mijn account was gehackt trouwens. Ik wacht nog op Bliz tot ze mijn chars restoren ( ze zijn getransfered naar een andere account). Opzich is de hack alleen maar in mn voordeel. Ik had eerst een 60 rogue en 53 lock en geen BC, nu worden dat 2 lvl 70s vol met epics en de BC erbijquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:09 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ding 52Vandaag nog ff naar 58 of 60, heb alleen geen geld voor TBC, dus moet daar even mee wachten. Ik ga wel honor farmen.
Nee, traden. Had gold nodig voor de flight voor m'n 2e char, dus wilde wat traden, maar dat kan niet met een trial. Zelfde met mail ontvangen. Maar nu kan t welquote:
Met recruit a friend kan alles zo snel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Huskybe het volgende:
[..]
damn level je zo snel? Ik ben net weer begonnen nadat mijn account was gehackt trouwens. Ik wacht nog op Bliz tot ze mijn chars restoren ( ze zijn getransfered naar een andere account). Opzich is de hack alleen maar in mn voordeel. Ik had eerst een 60 rogue en 53 lock en geen BC, nu worden dat 2 lvl 70s vol met epics en de BC erbij
Veel plezier!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:53 schreef Reneuh het volgende:
Het dingen van 60 naar 61 gaat ook sneller dan ik had verwacht. Moet nog 100.000 xp van de 450.000. Dus dat gaat best snel![]()
Maar nu eerst wat anders, vakantieIk vertrek vannacht rond 5u
![]()
Tot over 2 weken allemaal![]()
Ik doe zelf niet aan PvP, maar een hunter zonder Mortal Shots = failquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:35 schreef Jessah het volgende:
Zelf speel ik een BM hunter, zie hier mijn armory. Misschien een beetje rare build, maar ik wil er ook nog lekker mee kunnen pve-en.
Veel plezierquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:53 schreef Reneuh het volgende:
Het dingen van 60 naar 61 gaat ook sneller dan ik had verwacht. Moet nog 100.000 xp van de 450.000. Dus dat gaat best snel![]()
Maar nu eerst wat anders, vakantieIk vertrek vannacht rond 5u
![]()
Tot over 2 weken allemaal![]()
probeer eens marksmanship, beast master vind ik persoonlijk niet zo sterk in arena. als je de 1e 15 of 18 seconden overleefd heb je gewonnen. Je hebt alleen wel wat meer skills nodig voor mm.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:35 schreef Jessah het volgende:
Zie dat ik hier nog niet eens een TVP heb geplaatst, dus bij deze: TVP!
Zit nu met een RL vriend wat te pvpen.........
Heb jij wel een idee waar zo'n beta key voor dient dan eigenlijk??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:25 schreef Stranger het volgende:
Het ziet er allemaal erg cool uit, moet het alleen niet teveel gaan spelen nu, anders is het dalijk allemaal niet nieuw meer.
Ik heb een heel goed idee waar die beta key voor dient, vandaar dat ik in eerste instantie hem niet heb gebruikt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:12 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Heb jij wel een idee waar zo'n beta key voor dient dan eigenlijk??
BM is beter tegen Rogues. Als ik (als Rogue) ergens een hekel aan heb zijn dat BM huntards samen met een Resto Druid in 2v2. >.<quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:45 schreef CittaR het volgende:
[..]
probeer eens marksmanship, beast master vind ik persoonlijk niet zo sterk in arena. als je de 1e 15 of 18 seconden overleefd heb je gewonnen. Je hebt alleen wel wat meer skills nodig voor mm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |