Liar, quest werkt niet. IIG niet terwijl ik lvl 64 ben en m'n andere RAF char lvl 1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:02 schreef Jdijkers het volgende:
Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik speel op me mage,, doe quests etc.. dan als ik ze klar heb,, summon ik me priest (trial account). Lever de quests in. Maar me priest krijgt geen xp.. alleen me mage.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Natuurlijk krijgt de priest geen xp, die doet de quests immers niet. Het gaat er juist om dat je main de xp krijgt.
Nee dat kan niet. Je trial gaat niet verder dan 20, maar hij hoeft maar level 1 ofzo te zijn en naast je te staan om hogere quest xp te krijgen. Heb het zelf gedaan net, ben inmiddels level 22.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:59 schreef Jdijkers het volgende:
Dus in principe zou je met normal acc+trial acc maar tot +/- 20 kunnen levelen, omdat je trial acc niet verder kan. Wil je verder levelen dan moet je 2 accounts hebben?! Aangezien je main niet die 300% (150%) krijgt als hij level 40 is, en je trial 20 (max dus)..
Je kan ook bij offgamers een normale wow key kopen dan krijg je ook 30 dagen playtime betaal je iets van 9 euro voorquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik betaal hierna voor die trial wel een tijdje gametime, die actie van driedubbele xp duurt 90 dagen en ik heb altijd al een keer willen dualboxen.
Voor een tweede account heb je toch geen nieuwe WoW nodig? En TBC is niet verplicht. Met die trial kan je wow 2x openen, met 2 accounts kan dat niet dus? En je krijgt die bonus toch maar tot level 60. Dus als je op level 60 transfered kan je de TBC key van je originele account gebruiken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Okay, chill. Dat is idd wel zo, voor een 2e account moet je ook weer een WoW en een TBC key hebben. Battle chest is daar 18 euro zie ik, das wel te doen.
Kan je die mount ook niet krijgen via je wow-europe site?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:44 schreef sanakthe het volgende:
Ik vind 't allemaal prachtig maaruuuhh:
Ik heb een vriedn van me een invite gestuurd, die hij heeft aangenomen. Heeft een tijdje gespeeld tot level 20, waarna hij besloot het spel toch maar te kopen + 2 maanden erbij te halen. Hij heeft 't nu al 5 dagen geinstalleerd, maar ik zie nog steeds geen mount, geen grant a level optie en ik kan hem alleen maar summonen.
Wel elkaar toevoegd aan friend lists etc?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:44 schreef sanakthe het volgende:
Ik vind 't allemaal prachtig maaruuuhh:
Ik heb een vriedn van me een invite gestuurd, die hij heeft aangenomen. Heeft een tijdje gespeeld tot level 20, waarna hij besloot het spel toch maar te kopen + 2 maanden erbij te halen. Hij heeft 't nu al 5 dagen geinstalleerd, maar ik zie nog steeds geen mount, geen grant a level optie en ik kan hem alleen maar summonen.
Magequote:Op zondag 17 augustus 2008 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
lol stel collega's en ik gaan een nieuwe char beginnen op Silvermoon. We hebben al een undeada warlcok, undead priest, belf pally en een tauren druid. Weet iemand wat we nog missen? Ik zou zelf wel een warrior willen zijn maar zit ook te twijfelen met een mage of hunter
Zou toch voor iets van melee gaan of evt nog een hybridquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
lol stel collega's en ik gaan een nieuwe char beginnen op Silvermoon. We hebben al een undeada warlcok, undead priest, belf pally en een tauren druid. Weet iemand wat we nog missen? Ik zou zelf wel een warrior willen zijn maar zit ook te twijfelen met een mage of hunter
SPEEL GEEN HORDE OP SILVERMOON!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |