Hi Ered,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Ered het volgende:
Heb nu eens de 10day trial gedownload en ik vind het spel tot nu toe wel aardig. Ik vind de quests alleen zo saai, ik heb tot nu toe alleen nog maar van die verzamel en van die 'breng dit naar een vriend toe' quests gehad. Blijft dit altijd zo?
Bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hi Ered,
Helaas, het kill zoveel van die en doe dat blijft inderdaad, daar kan ik ook niets leukers van zeggen.
Helaas is het zo dat je op een trial account niet het hele spel kan zien en eigenlijk dus ook geen echte mening kan vormen hierover i.m.o
Wel is het zo dat je sinds de laatste patch al op level 30 een mount kan halen nou ja kopenDit versnelt de reistijd met ongv 60%
vanaf level 16 kun je je eerste dungeon in met alle bij behorende questen. In een dungeon speel je meestal met 5 andere spelers, en vallen betere items dan je over het algemeen zult hebben.
Ook hangt het natuurlijk van het ras en soort character wat je hebt aangemaakt. een priest zal bijvoorbeeld iets moeilijker levelen dan een hunter of een warlock.
Daarnaast zit er vaak ook nog verschil tussen Alliance en Horde, het begin punt ligt anders de questen zijn compleet anders en ga zo maar door.
Kortom als je een echt goed beeld wilt krijgen van het spel koop beide deeltjes, activeer het, je hebt dan een maand speeltijd om te kijken of je het echt iets vind of niet. Vind je het niets dan kun je je subscription altijd nog stop zetten
Succes!
Das wel wat overdrevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef maffemuts het volgende:
Wel is het zo dat je sinds de laatste patch al op level 30 een mount kan halen nou ja kopenDit versnelt de reistijd met ongv 60%
Succes!
Dat hoor je wel meer zeggen, bij 70 vond ik het spel maar saai worden. Achja, meningen verschillen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ach het echte spel begint pas op level 70, het questen is inderdaad flink repetitief. Maar je hebt ook nog dungeons...
Volgens mij vat dit wel het hele spel samen ja. Af en toe nog eens een baas vermoorden. Vetste quest die ik ook gedaan heb was volgensmij voor mij swift flight form. Moest ik op een gegeven moment een parel ophalen naast azshara. Waarna een goblin mij overviel en ik hem in de rivier achter na moest racen met allemaal hindernissen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor. In Hellfire als je net Outland binnenkort heb je 2 of 3 en op isle heb je 2, maar de rest is bijna (99 van de 100) allemaal:
- Kill x van deze monsters
- Kill deze monsters en verzamel x van deze items van ze
- Verzamel x van deze items
- Ga naar x en praat met persoon y
304 LP, 300 mining en 300 engi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:12 schreef OFfSprngr het volgende:
Gah, ik zit vast op 299 LP en 293 mining op lvl 64.
Vanaf lvl 8 kun je al RFC in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hi Ered,
Helaas, het kill zoveel van die en doe dat blijft inderdaad, daar kan ik ook niets leukers van zeggen.
Helaas is het zo dat je op een trial account niet het hele spel kan zien en eigenlijk dus ook geen echte mening kan vormen hierover i.m.o
vanaf level 16 kun je je eerste dungeon in met alle bij behorende questen. In een dungeon speel je meestal met 5 andere spelers, en vallen betere items dan je over het algemeen zult hebben.
Ook hangt het natuurlijk van het ras en soort character wat je hebt aangemaakt. een priest zal bijvoorbeeld iets moeilijker levelen dan een hunter of een warlock.
Daarnaast zit er vaak ook nog verschil tussen Alliance en Horde, het begin punt ligt anders de questen zijn compleet anders en ga zo maar door.
Kortom als je een echt goed beeld wilt krijgen van het spel koop beide deeltjes, activeer het, je hebt dan een maand speeltijd om te kijken of je het echt iets vind of niet. Vind je het niets dan kun je je subscription altijd nog stop zetten
Succes!
Ja deadmines ook, maar ik doel dus op het punt dat je ook daadwerkelijk alle questen hebt :pquote:
Gezondheid. Wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:25 schreef Blistering het volgende:
Ding level 60 op m'n Druid. Was lvl 43 eergister. Gotta love RAF!
Recruit a friend nodig jezelf uit en plaats die trail bij je Qdorpje zodat je 3x het exp krijgt van een normale Qquote:
Werkt toch alleen als je gelijke level bent?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:13 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Recruit a friend nodig jezelf uit en plaats die trail bij je Qdorpje zodat je 3x het exp krijgt van een normale Q
Kirin'var gaan. Zodra je 68 dingt kun je daar bijna helemaal tot 70 halen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:41 schreef Evertjan het volgende:
vanavond 68 gedingt met me shaman. Heb nu alle questen af in Nagrand. Ik denk dat ik BEM maar oversla (kutgebied), en maar gelijk Netherstorm induik. Sowieso snap ik dat BEM niet veels te saai
Vraag maar aan blisteringquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Werkt toch alleen als je gelijke level bent?
Krijg je dan ook de xp van alle monsters, of moet je gewoon je trial op follow zetten en er de hele tijd achteraan lopen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:13 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Recruit a friend nodig jezelf uit en plaats die trail bij je Qdorpje zodat je 3x het exp krijgt van een normale Q
3x xp van mobs werkt alleen bij 2 gelijke level chars afaik. Ik doe het als volgt; pik alle quests op in een zone. Doe ze, HS terug naar questplaats. Teleport m'n lvl 1 trial poppetje naar questsplaats. Profit! 3x xp. Zo ben ik in 2 dagen van 43 naar 60 gegaan, en nu in zo'n 5 uur van 24 naar 32.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Krijg je dan ook de xp van alle monsters, of moet je gewoon je trial op follow zetten en er de hele tijd achteraan lopen?
Liar, quest werkt niet. IIG niet terwijl ik lvl 64 ben en m'n andere RAF char lvl 1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:02 schreef Jdijkers het volgende:
Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik speel op me mage,, doe quests etc.. dan als ik ze klar heb,, summon ik me priest (trial account). Lever de quests in. Maar me priest krijgt geen xp.. alleen me mage.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Natuurlijk krijgt de priest geen xp, die doet de quests immers niet. Het gaat er juist om dat je main de xp krijgt.
Nee dat kan niet. Je trial gaat niet verder dan 20, maar hij hoeft maar level 1 ofzo te zijn en naast je te staan om hogere quest xp te krijgen. Heb het zelf gedaan net, ben inmiddels level 22.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:59 schreef Jdijkers het volgende:
Dus in principe zou je met normal acc+trial acc maar tot +/- 20 kunnen levelen, omdat je trial acc niet verder kan. Wil je verder levelen dan moet je 2 accounts hebben?! Aangezien je main niet die 300% (150%) krijgt als hij level 40 is, en je trial 20 (max dus)..
Je kan ook bij offgamers een normale wow key kopen dan krijg je ook 30 dagen playtime betaal je iets van 9 euro voorquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik betaal hierna voor die trial wel een tijdje gametime, die actie van driedubbele xp duurt 90 dagen en ik heb altijd al een keer willen dualboxen.
Voor een tweede account heb je toch geen nieuwe WoW nodig? En TBC is niet verplicht. Met die trial kan je wow 2x openen, met 2 accounts kan dat niet dus? En je krijgt die bonus toch maar tot level 60. Dus als je op level 60 transfered kan je de TBC key van je originele account gebruiken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Okay, chill. Dat is idd wel zo, voor een 2e account moet je ook weer een WoW en een TBC key hebben. Battle chest is daar 18 euro zie ik, das wel te doen.
Kan je die mount ook niet krijgen via je wow-europe site?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:44 schreef sanakthe het volgende:
Ik vind 't allemaal prachtig maaruuuhh:
Ik heb een vriedn van me een invite gestuurd, die hij heeft aangenomen. Heeft een tijdje gespeeld tot level 20, waarna hij besloot het spel toch maar te kopen + 2 maanden erbij te halen. Hij heeft 't nu al 5 dagen geinstalleerd, maar ik zie nog steeds geen mount, geen grant a level optie en ik kan hem alleen maar summonen.
Wel elkaar toevoegd aan friend lists etc?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:44 schreef sanakthe het volgende:
Ik vind 't allemaal prachtig maaruuuhh:
Ik heb een vriedn van me een invite gestuurd, die hij heeft aangenomen. Heeft een tijdje gespeeld tot level 20, waarna hij besloot het spel toch maar te kopen + 2 maanden erbij te halen. Hij heeft 't nu al 5 dagen geinstalleerd, maar ik zie nog steeds geen mount, geen grant a level optie en ik kan hem alleen maar summonen.
Magequote:Op zondag 17 augustus 2008 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
lol stel collega's en ik gaan een nieuwe char beginnen op Silvermoon. We hebben al een undeada warlcok, undead priest, belf pally en een tauren druid. Weet iemand wat we nog missen? Ik zou zelf wel een warrior willen zijn maar zit ook te twijfelen met een mage of hunter
Zou toch voor iets van melee gaan of evt nog een hybridquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
lol stel collega's en ik gaan een nieuwe char beginnen op Silvermoon. We hebben al een undeada warlcok, undead priest, belf pally en een tauren druid. Weet iemand wat we nog missen? Ik zou zelf wel een warrior willen zijn maar zit ook te twijfelen met een mage of hunter
SPEEL GEEN HORDE OP SILVERMOON!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
Je mist een CC idd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:02 schreef mini-lellan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |