Die niet meer te krijgen isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, de Black Qiraji Battle Tank, een legendary mount:
[ afbeelding ]
Raptor / tiger van zul gurub? de mount van kaelthas in tempest keep/quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet alleen daar ook in Garadar, dat ik die ben vergeten heb nog van lvl 64 naar 69 gefarmed om dat ding voor lvl 70 te hebben. Dit is hem trouwens voor Vladje enzo:
[ link | afbeelding ]
En dan hebben we ook nog de mount die dropt van de 1e boss in kara (de headless horsement mount lijkt hier heel erg up):
[ link | afbeelding ]
En de baron rivendare mount:
[ afbeelding ]
Ow de crystal mount van TGC
[ link | afbeelding ]
De brewfest ram:
[ link | afbeelding ]
Ben ik nu nog iets vergeten?
ZG Raptor:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Raptor / tiger van zul gurub? de mount van kaelthas in tempest keep/
Ah nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:16 schreef Ivopedia het volgende:
Nee die raptor met veren die je postte komt uit Sethekk Halls van de druid epic flightform quest ( drop van boss die je dan summoned )
Kael'Thas dropt een epic flying mount met 310% ( Ashes of Al'ar ) cba om een foto te zoeken.
Die is dan ook erg tof die pheonix (zal die te farmen zijn op lvl 80?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:16 schreef DjNivek het volgende:
Nee, dat is de Magister's mount.
Ashes of Al'ar, deze werd bedoeld
[ afbeelding ]
En Frostsaber mounts, alliance only
[ afbeelding ]
Die zijn niet erg lastig meer te krijgen, alleen maar veel farmen
Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat ze de Amani War Bear weg halen als WoTLK uitkomt omdat die dan te makkelijk te farmen is op lvl 80, weet zo niet of dat ook het geval is met Ashes of Al'ar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah nice
[..]
Die is dan ook erg tof die pheonix (zal die te farmen zijn op lvl 80?)
!
Ashes of Al'ar is imo de mooiste mount in game.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:16 schreef DjNivek het volgende:
Nee, dat is de Magister's mount.
Ashes of Al'ar, deze werd bedoeld
[ afbeelding ]
En Frostsaber mounts, alliance only
[ afbeelding ]
Die zijn niet erg lastig meer te krijgen, alleen maar veel farmen
In TBC zijn er ook bomb Questenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Ered het volgende:
Heb nu eens de 10day trial gedownload en ik vind het spel tot nu toe wel aardig. Ik vind de quests alleen zo saai, ik heb tot nu toe alleen nog maar van die verzamel en van die 'breng dit naar een vriend toe' quests gehad. Blijft dit altijd zo?
Dat stelt niks voor. In Hellfire als je net Outland binnenkort heb je 2 of 3 en op isle heb je 2, maar de rest is bijna (99 van de 100) allemaal:quote:
Rescue missionsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor. In Hellfire als je net Outland binnenkort heb je 2 of 3 en op isle heb je 2, maar de rest is bijna (99 van de 100) allemaal:
- Kill x van deze monsters
- Kill deze monsters en verzamel x van deze items van ze
- Verzamel x van deze items
- Ga naar x en praat met persoon y
Yep, maar dat zijn er ook heeel weinig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:22 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Rescue missions
Maar wat voor een quests zou jij dan in het spel gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |