Tof tof, word die dan ook gelijk op een website gezet of kunnen we mee kijken met een live stream?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:58 schreef Fathom het volgende:
Over een uur de Cinematic triler van Wotlk op GC
Idd, had een beetje op een stukje invasie gehoopt maar en een beetje meer scenery dan dit maar zo is i ook erg tof! (En ik wil dat ding als mountquote:
Uhu, had wel iets over nieuwe draken mounts langs zien komen dacht ik. We zullen zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:38 schreef OFfSprngr het volgende:
http://www.wowwiki.com/Frost_wyrm
malygos is toch de leider van de blue dragonflight, die helemaal van de kaart raakte nadat deathwing de boel verneukte?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef shythe het volgende:
volgens mij is die draak malygos.... van de blue dragonflight, hij zal wel killable zijn, wordt vast vet
Want elke mmo heeft een andere interface ofniet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef SharQueDo het volgende:
Jezus, de interface hebben ze echt keihard 1 op 1 overgenomen.
Yep, in een notendopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Stommie het volgende:
[..]
malygos is toch de leider van de blue dragonflight, die helemaal van de kaart raakte nadat deathwing de boel verneukte?
Laast hadden we weer een "yo momma"-discussie in /2. Iemand 'won' met:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:24 schreef vogelkooi het volgende:
´´YOU ARE NOT PREPARED´´
Zijn we dat eindelijk, komt er zo´n clown aan met : ''I Shall be king''
Hoe bedoel je dit? Dat een top flimmaker geen goeie CGI's maakt? Nee, natuurlijk niet, een filmmaker houdt een camera vast, geen muis en een tablet. Daar huurt 'ie juist een stel GCI-makers voor in :pquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:31 schreef Dibble het volgende:
Het filmpje bewijst maar weer eens dat Blizzard toch wel de beste CGI's maakt op de planeet. Hier kunnen zelfs top film makers niet aan tippen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Laast hadden we weer een "yo momma"-discussie in /2. Iemand 'won' met:
"Yo momma's so fat, even Illidan's not prepared!"
nah , dat is nog steeds square enix op video game gebied imo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:31 schreef Dibble het volgende:
Het filmpje bewijst maar weer eens dat Blizzard toch wel de beste CGI's maakt op de planeet. Hier kunnen zelfs top film makers niet aan tippen.
Niet echt:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef shythe het volgende:
volgens mij is die draak malygos.... van de blue dragonflight, hij zal wel killable zijn, wordt vast vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |