aah ok........je hebt je er dus niet voor ingeschreven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed idee waar die beta key voor dient, vandaar dat ik in eerste instantie hem niet heb gebruikt.
Ik heb die key gekregen en het was me niet duidelijk of ik hem ooit nog voor een andere game zou kunnen gebruiken, dus had zoiets van: waarom zou ik een key die ik heb gekregen (op de WWI, dus niet uit een loting ofzo), niet gebruiken om even snel te kunnen zien hoe WotLK gaat zijn?
Zou heel goed kunnen, weet alleen die van de Trolls. Maar als je naar je mount vendor loopt zie je daar 2 quests om ze in te ruilen die 2 zijn hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef SharQueDo het volgende:
Net als de "Reins of the Nightsaber" en "Reins of the Frostsaber" voor N-Elf, bedoel je?![]()
![]()
Die dingen zijn fokking oud en zeldzaam, zeg!
teal kodoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef tonks het volgende:
Je hebt er ook kodo's van en dat bruine paard voor humans
dat is veel grinden voor een kutitemquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef vogelkooi het volgende:
wie deze kan linken met een eigen character, geen fotosoep krijgt van mij een cookie.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21326
Chocolade cookie wel te verstaan.
Haha dat gaat mij ook niet meer lukken. Die gasten mogen mij niet meerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef vogelkooi het volgende:
wie deze kan linken met een eigen character, geen fotosoep krijgt van mij een cookie.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21326
Chocolade cookie wel te verstaan.
Wou dat ik hetzelfde kon zeggen, een of andere Sjap-man grapjas vond het nodig om like 30 van die spookjes te pullen, daarbij liepen nog 2 van die zombie's (31 elite)... Iedereen op de loop en ik stond er nog tussenin te raggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:09 schreef GI het volgende:
Gisteren zonder moeite de eerste drie SM's nog eens doorgelopen. Vanavond nog een keer de cathedral. En daarna door naar : http://www.wowwiki.com/Uldaman
Gezellig gister vloog arena er ook al uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:46 schreef Fir3fly het volgende:
Tja, eerste serieuze avond op Kalecgos, op 15% vliegt de server eruit.
Wij zitten op lvl 37 en 38 met ons groepje van vijf. De eerste drie instances zijn appeltje eitjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wou dat ik hetzelfde kon zeggen, een of andere Sjap-man grapjas vond het nodig om like 30 van die spookjes te pullen, daarbij liepen nog 2 van die zombie's (31 elite)... Iedereen op de loop en ik stond er nog tussenin te raggen.
Op de weg naar buiten komen hun dat Haunting ding tegen (32 elite) en nog 2 van die zombies en wat van die spoken, daar bezwijken zij. ik had nog een paar(stuk of 5) spoken over en 1 van die 2 elite's.
Ik vraag me af wat er gebeurd was als iedereen gewoon had blijven staan inraggen op die lui
Wij waren rond lvl 30, ik was het hoogst met mn lvl 32.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:40 schreef GI het volgende:
[..]
Wij zitten op lvl 37 en 38 met ons groepje van vijf. De eerste drie instances zijn appeltje eitje
Al zat ik op een gegeven moment nietop te letten. Een paar keer zelf. De huntard is twee keer doodgegaan omdat ik niet zat te healen en even snel iets in msn typte.
volgens mij deed hij gewoon bijdehand, en ontbrak het hem aan respect voor mijn verdriet over mijn verloren arena points, waardoor ik nog een week moet wachten op me s3 chest.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:33 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Er is niet eens een baas die frostmane heet
Onderhoud? Voor zover ik weet was het niet "gepland". Ze hebben gewoon weer stagaires daar rond lopen die op de server zitten te msn'en en Pr0n te downloaden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:43 schreef Cudles het volgende:
[..]
Gaarne wil ik Blizzard feliciteren met een uitzonderlijk GG wat betreft server onderhoud plegen op dinsdagavond.
Juistem, zit ik ziek thuis, heb ik nog steeds niets te doenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nog maar 3 bars tot lvl 70, schiet op met die maintenance gvd
Wat voor filmpje ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef VlaDje het volgende:
Woah supervet, ik kreeg net een filmpje te zien toen ik mn WoW opstartte?
Gebeurt dat vaker?
Ja weut ik veel, tis net of hij opnieuw geinstalleerd moet worden lijkt het welquote:
Is het begin filmpjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja weut ik veel, tis net of hij opnieuw geinstalleerd moet worden lijkt het wel![]()
Dat filmpje had ik nog niet eerder gezien, begint het een dwarf hunter die over een landschap uitkijkt samen met een beer...
Zou het beginfilmpje wel zijn,
Moet nu like 500x patchen
Nope, nergens op geklikt, klikte hem aan en het filmpje begon te spelen, daarna moest ik license agreements accepteren.quote:
Gnomes?! Waar yummy! * WyriHaximus stookt het vuur alvast opquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blijf uit de buurt van Wyri, die is op een streng Gnome-diëet
Mijn server was ook down hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:43 schreef Cudles het volgende:
[..]
volgens mij deed hij gewoon bijdehand, en ontbrak het hem aan respect voor mijn verdriet over mijn verloren arena points, waardoor ik nog een week moet wachten op me s3 chest.
Gaarne wil ik Blizzard feliciteren met een uitzonderlijk GG wat betreft server onderhoud plegen op dinsdagavond.
Nog altijd beter dan een:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:12 schreef GI het volgende:eerst google image hit op gnome wow:
[ afbeelding ]
Smakelijk Wyri...
Als je kan wow-en ben je niet ziek ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Juistem, zit ik ziek thuis, heb ik nog steeds niets te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |