volgens mij deed hij gewoon bijdehand, en ontbrak het hem aan respect voor mijn verdriet over mijn verloren arena points, waardoor ik nog een week moet wachten op me s3 chest.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:33 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Er is niet eens een baas die frostmane heet
Onderhoud? Voor zover ik weet was het niet "gepland". Ze hebben gewoon weer stagaires daar rond lopen die op de server zitten te msn'en en Pr0n te downloaden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:43 schreef Cudles het volgende:
[..]
Gaarne wil ik Blizzard feliciteren met een uitzonderlijk GG wat betreft server onderhoud plegen op dinsdagavond.
Juistem, zit ik ziek thuis, heb ik nog steeds niets te doenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nog maar 3 bars tot lvl 70, schiet op met die maintenance gvd
Wat voor filmpje ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef VlaDje het volgende:
Woah supervet, ik kreeg net een filmpje te zien toen ik mn WoW opstartte?
Gebeurt dat vaker?
Ja weut ik veel, tis net of hij opnieuw geinstalleerd moet worden lijkt het welquote:
Is het begin filmpjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja weut ik veel, tis net of hij opnieuw geinstalleerd moet worden lijkt het wel![]()
Dat filmpje had ik nog niet eerder gezien, begint het een dwarf hunter die over een landschap uitkijkt samen met een beer...
Zou het beginfilmpje wel zijn,
Moet nu like 500x patchen
Nope, nergens op geklikt, klikte hem aan en het filmpje begon te spelen, daarna moest ik license agreements accepteren.quote:
Gnomes?! Waar yummy! * WyriHaximus stookt het vuur alvast opquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blijf uit de buurt van Wyri, die is op een streng Gnome-diëet
Mijn server was ook down hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:43 schreef Cudles het volgende:
[..]
volgens mij deed hij gewoon bijdehand, en ontbrak het hem aan respect voor mijn verdriet over mijn verloren arena points, waardoor ik nog een week moet wachten op me s3 chest.
Gaarne wil ik Blizzard feliciteren met een uitzonderlijk GG wat betreft server onderhoud plegen op dinsdagavond.
Nog altijd beter dan een:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:12 schreef GI het volgende:eerst google image hit op gnome wow:
[ afbeelding ]
Smakelijk Wyri...
Als je kan wow-en ben je niet ziek ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Juistem, zit ik ziek thuis, heb ik nog steeds niets te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |