quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:48 schreef Rossoneri het volgende:
Bijna ding tot lvl 64Gaat best snel moet ik zeggen. Alhoewel ik hierna niet meer rested ben
![]()
Ben een lvl 63 Blood Elf Warlock op Xavius.
Blood Elf Warlock
Je krijgt een cookie als je het wordt repairen ergens vindt. Maken is wat anders dan repair...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Dat je helm repairen 300G kost. Ja, vind ik raar ja.
Nou als je het woord Repairen bedoelt:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef Jdijkers het volgende:
[..]
Je krijgt een cookie als je het wordt repairen ergens vindt. Maken is wat anders dan repair...
Ik begreep trouwens ook dat je hem voor 300g moest laten repairenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef Jdijkers het volgende:
[..]
Je krijgt een cookie als je het wordt repairen ergens vindt. Maken is wat anders dan repair...
Ja ok heb je gelijk in. Je zette me op het verkeerde been door het woordje weer. Ik neem aan dat je 12 stams erin zet omdat je niet genoeg geld hebt voor +15? of een blauwe unique + 18?. Die pvp glyph van sso op je hoofd kan je ook makkelijk een betere voor krijgen (glyph of the defender).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef Jdijkers het volgende:
[..]
Heb ik met m'n broertje gedaan, hij gaat waarschijnlijk niet echt spelen maar ik krijg wel die bonussenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:16 schreef Jdijkers het volgende:
Ik zit te denken om een tweede accountje te maken en snel (3x! xp!) een alt te levelen voor WotLK zonder veel tijd te verliezen aan me warr. 1 maand subscription + 20euro PaidCharacterTransfer valt mee dus zou het willen proberen. Even over nadenken of ik het het geld waard vindt.
1 maand levelen tot 70? (met die 3x xp) + 20 euro = 33. Of 2 maanden fulltime levelen zonder 3x = 13+13 = 26 euro. :p
Guilds zat toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het echt kut dat ik nu weer guildless ben. Speel alleen nog maar op mn rogue.
quote:Het verschil is ook iets van 70-100g tussen +12 en +15
High-end niet als je malediction bent.quote:
ja had ik gister ook last van... ik speel op de Hellfire server. Bij ons lag de server er ruim 3 uur uit, van 8 tot 11 ('s avonds).quote:
21/40 is voor skilloze losers.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
QQ less, respec more!
Yup:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef VlaDje het volgende:
Hoe krijg je 3x XP dan? Door referral?
Ik heb namelijk een kennis die ook wel wil beginnen
De FAQ: http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=30562quote:Recruit-A-Friend phase two starts from 6th August 2008
What in-game benefits do we get while the accounts we play are linked?
1. Characters on both accounts can summon each other once per hour.
2. While adventuring with your linked friend/family member, you will each gain triple experience.
Iedere spec is datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
21/40 is voor skilloze losers.
Dat dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Iedere spec is dat
Samen met een andere lock van m'n guild waren we een van de eerste geweest die daarmee liepen te experimenteren. Toen was iedereen nog affliction, of een affliction/destruction combinatie, en werden die specs als iets voor skillloze noobs (beetje dubbelzinnig eigenlijk) gezien.
Maar whinen dat je zou moeten respeccen is wel sneu, zeker als je daarna whined dat je geen guild kan vinden
21/40 is op meerdere manieren te spelen, en om het te optimaliseren is het geen 1-button spam.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Juist omdat het een spel is wat je leuk vind moet je niet gereduceerd worden tot 1 button spammen, ik zie niet in waardoor het spel dan nog leuk kan blijven als er totaal geen moeite meer voor hoeft gedaan te worden.
Daarnaast is malediction/ruin echt geen slechte spec, uiteindelijk net zo veel dps dat je terug krijgt voor de extra raid dmg en dmg reduction debuff op mobs.
ik ben een tijd 21/40 geweest, alhoewel het alleen kara en pvp/arena was heb ik me er prima mee vermaakt en cker geen 1-button spamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:55 schreef DjNivek het volgende:
[..]
21/40 is op meerdere manieren te spelen, en om het te optimaliseren is het geen 1-button spam.
Pimpen met stats en elixirs/buffs op je hebben? Pfff, cheatsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef Fir3fly het volgende:
Alles tot en met mother gecleared in minder dan 3 uurtjes, best smooth. Zondag eerste tries op Kalecgos, waarschijnlijk wel een kill.
En ik vind dat er in dit topic wel wat gepimpt mag worden met stats. Ik begin wel:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:13 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Pimpen met stats en elixirs/buffs op je hebben? Pfff, cheats![]()
Ik doe wel unbuffed, kan waar nodig ook nog wat spelen met items.
[ afbeelding ]
Mm, is goed, wacht ff, dan edit deze post zo wel. Ik zeg er meteen bij dat ik hoger kan halen dan de volgende screenshot, het was geen optimale situatie qua buffs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nice. Pimpen gaat gewoon om de hoogste stats, dus gebuffed
.
Het was mijn normale tank gear, met stamina gear was ik hoger gekomen. Met avoidance zit ik rond de 37k met die buffs. Maar nu kom ik sowieso een stuk hoger weer, maar heb al in geen tijden meer een AV gedaan om het te testenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:33 schreef Fir3fly het volgende:
Awesome. Dat is in volledige stamina gear neem ik aan? Hoeveel haal je in avoidance?
Niet correct.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hand of Adal kon je kopen (1k gold ofzo), de andere kreeg je door exalted te raken met de Shattered Sun
Dan nog:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:17 schreef GI het volgende:
Ah, je bent voor het eerst geganked![]()
Dat is niet typisch alliance hoor, dat is typisch tienerjochie
Wat zegt die naam je dan ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zulkian.. die naam zegt mij iets
wat is een ZA Bear?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:33 schreef Evertjan het volgende:
bij ons op de server is een guild begonnen met het verkopen van ZA bears. 5000 gold
Een gigantische beer mount.quote:
De wolf is mooier >.<. De looks van horde characters zijn een beetje kut, belf valt wel mee, maar de mounts zijn 10x zo vet (op sommige na *kuch kodo*)quote:
Ieder ras heeft zijn eigen mount. Je moet exalted worden met bijvoorbeeld orgrimmar voor de wolf, Under City voor een dood paard, en met de trolls voor een raptor. Het is vooral voor je level 30 mount een beetje onzinnig om zo exalted te worden, omdat je veel cloth's moet inleveren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:48 schreef VlaDje het volgende:
Waar kan ik andere mounts krijgen als de Kodo mount dan?
AH ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |