Ik wil wel zo'n binair horlogequote:
Lavalamp?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:05 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet zoveel mee.
Hoe heet zo'n ding van glas waar zand in zit en gekleurde olie (?) en bubbeltjes en dat dan een alndschap maakt als je het omdraait ? Als iemand een idee heeft waar ik het over heb?
Anna?quote:
Als vrouw zijnde moet dit probleem toch niet zo onoverkomelijk zijn dan dat het voor een man is...quote:
Bij een man ook niet, enkel het prijskaartje is groter.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet dit probleem toch niet zo onoverkomelijk zijn dan dat het voor een man is...
Valt t op?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef Kluts het volgende:
Joh, JB, dat hadden we nog helemaal niet aan je gemerkt vandaag.
Of Erica?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Dickies het volgende:
Anna?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bij een man ook niet, enkel het prijskaartje is groter.
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet dit probleem toch niet zo onoverkomelijk zijn dan dat het voor een man is...
Son of a bitch!quote:
Ik smste ooit een keer naar een scharrel:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Alleen zit ik niet op 'wie dan ook' te wachten.
Jaaa die is vetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit op zo'n site een Twisterdekbed (je kent het wel, van dat spel) gezien, dat vond ik wel echt geinig. Jammer alleen dat het 70 euro kostte en dat vind ik voor iets wat geinig is wel erg duur.
Dat poppetje met een messenset in zijn rug, zelfde verhaal. Ook bij Gadgethouse geloof ik.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik smste ooit een keer naar een scharrel:
Het is hier best leeg in bed..
Hij smste terug:
Dan pak je een extra kussen.
Wat voelde ik me gedisst zeg.
nee, het is een rechthoekig ding met twee plaatjes glas die heel dicht bij elkaar zitten, daar tussenin zit dan zand, gekleurde olie (of water, weet ik t) en bubbeltjes. Je kan dat ding omdraaien (net als een zandloper) en dan loopt dat zand tussen de bubbeltjes door, waardoor er een soort woestijnlandschap gevormd wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Btw, bedoel je zo'n sneeuwbol?
Ik weet heel goed wat ik wil.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil he
Methinks dat er vast wel iets degelijks zit tussen de grofweg 3 miljoen mannen in Nederland die aan de leeftijdseisen voldoen. Je moet hem natuurlijk wel ontmoeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Alleen zit ik niet op 'wie dan ook' te wachten.
Ja! Mijn oma had zoiets vroeger! Geen idee hoe het heet, maar weet wel wat je bedoeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, het is een rechthoekig ding met twee plaatjes glas die heel dicht bij elkaar zitten, daar tussenin zit dan zand, gekleurde olie (of water, waat ik t) en bubbeltjes. Je kan dat ding omdraaien (net als een zandloper) en dan loopt dat zand tussen de bubbeltjes door, waardoor er een soort woestijnlandschap gevormd wordt.
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Methinks dat er vast wel iets degelijks zit tussen de grofweg 3 miljoen mannen in Nederland die aan de leeftijdseisen voldoen. Je moet hem natuurlijk wel ontmoeten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij smste terug:
Vriending.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie moet Erica dan wel niet wezen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Mijn oma had zoiets vroeger! Geen idee hoe het heet, maar weet wel wat je bedoeld.
Ja die.quote:
Ook zo,n actie gedaan op de camping: 1 meid ging met een vriend van me zijn tent in, vroeg de andere vriendin of ze bij mij in de tent mocht...hint, hint. Dus in de tent ,ik van: ok, slaap jij maar op het matrasje dan slaap ik op het luchtbed.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij smste terug:
En wat niet rekt dat scheurt wel!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:16 schreef Kluts het volgende:
Lekker wijf is een rekbaar begrip.
Ik merk hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik wil.
M'n eventuele volgende vriendin wordt gewoon een plork. Veel makkelijker.quote:
Ben beetje gefrustreerd op t moment, kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
En dan nog eisen gaan stellen ook
Sorry, ben een beetje melig vandaagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
Ik wist gewoon dat er zo'n reactie zou komen ludootje.
Want? Je kickt wel op het over het hoofd trekken van zakken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Dickies het volgende:
[..]
M'n eventuele volgende vriendin wordt gewoon een plork. Veel makkelijker.
Heb je nu eigenlijk al internet thuis ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ben beetje gefrustreerd op t moment, kan ik ook niks aan doen.
Meestal valt t wel mee.
T,is dat je het zegt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje melig vandaag
Nee, maar dan hoef ik niet iedere dag weer die gasten om d'r heen weg te jagen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want? Je kickt wel op het over het hoofd trekken van zakken?
Is t zo ergquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef ik niet iedere dag weer die gasten om d'r heen weg te jagen.
Ahh, gaat wel weer over.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Meestal valt t wel mee.
Is makkelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef JanesBrownie het volgende:
Nog steeds niet, ik moet die zooi nog aansluiten, maar ben er nog niet achter hoe en durf t nioet zo goed
quote:
Vrouwen. Gewoon aan beginnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef JanesBrownie het volgende:
Nog steeds niet, ik moet die zooi nog aansluiten, maar ben er nog niet achter hoe en durf t nioet zo goed
*aai*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Meestal valt t wel mee.
help!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, het is een rechthoekig ding met twee plaatjes glas die heel dicht bij elkaar zitten, daar tussenin zit dan zand, gekleurde olie (of water, weet ik t) en bubbeltjes. Je kan dat ding omdraaien (net als een zandloper) en dan loopt dat zand tussen de bubbeltjes door, waardoor er een soort woestijnlandschap gevormd wordt.
Zolang je maar geen gasten van haar af moet jagen valt het allemaal wel meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Een waarschuwing en tip die iedere single man hier ter harte zou moeten nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen. Gewoon aan beginnen.
Wel de gebruiksaanwijzing goed lezen
Ja, die kan ik dus niet meer vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen. Gewoon aan beginnen.
Wel de gebruiksaanwijzing goed lezen, anders ben je zoals ik laatst 2 uur bezig met het aanleggen van een draadloos netwerkje.
Een lekker wijf is gewoon leuk toch? Beetje egostrelend voor jou, en ach, die kerels, die hebben haar niet, jij wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ach, ben eindelijk klaar met werken hier, ik ben net uitbetaald. Nu kan ik anderhalve week vakantie vieren.quote:
Gewoon doen, je kan altijd nog iemand bellen die er wel verstand van heeftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
help!!!
En tis niet gemakkelijk
Ik ben bang iets verkeerd te doen en dat t dan niet meer lukt ofzo
Zolang je maar niets kapot maakt (lees afbreekt) moet het wel gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
help!!!
En tis niet gemakkelijk
Ik ben bang iets verkeerd te doen en dat t dan niet meer lukt ofzo
Kijk ff op de website dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die kan ik dus niet meer vinden
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, want de mensen die ik ken die er verstand van hebben, willen me niet meer zienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon doen, je kan altijd nog iemand bellen die er wel verstand van heeft
Ja dat wel. Zien hoe ze die kansloze stakkers afwijst heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een lekker wijf is gewoon leuk toch? Beetje egostrelend voor jou, en ach, die kerels, die hebben haar niet, jij wel.
Muwha!
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:24 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja dat wel. Zien hoe ze die kansloze stakkers afwijst heeft ook wel wat.
http://www.uncommongoods.comquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja die!
Redder in nood, hoe heb je die gevonden?
Sinds wanneer komen vrouwen met een leesbare handleiding danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een waarschuwing en tip die iedere single man hier ter harte zou moeten nemen.
Dat probeer ik een zeker iemand al dagen uit te leggen, maar ze gelooft me maar nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak.
Ik doelde ook meer op een monteurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want de mensen die ik ken die er verstand van hebben, willen me niet meer zien
Oh, je gaat ook nog eisen stellen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen vrouwen met een leesbare handleiding dan
Dell en easy in 1 zin?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Kreator het volgende:
Oh. Je moet gewoon het kleine plastic vierkantje aan de ene kant aansluiten op de telefoonlijn. Daarna aan de andere kant een kabeltje van dat ding naar je modem/router en dan een kabel van je router naar je pc. Easy as dell.
Sand glass art in google. Maar ik weet nog steeds niet hoe ze heten. Wordt vervolgd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef JanesBrownie het volgende:
Redder in nood, hoe heb je die gevonden?
Klinkt heel simpel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Kreator het volgende:
Oh. Je moet gewoon het kleine plastic vierkantje aan de ene kant aansluiten op de telefoonlijn. Daarna aan de andere kant een kabeltje van dat ding naar je modem/router en dan een kabel van je router naar je pc. Easy as dell.
Zie, daar gaat het mis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat probeer ik een zeker iemand al dagen uit te leggen, maar ze gelooft me maar niet.
Het ging om het idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
Dell en easy in 1 zin?
Zij was dan ook het lijdend voorwerp, dat hielp vast nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie, daar gaat het mis.
Vrouwen vinden dat vaak zielig enzo.
Ik had jou ook wel vermoed op een gezonde dosis zelfspot, ja.quote:Wat humor betreft heb ik gelukkig wel de broodnodige hoeveelheid testosteron.
Sommige mensen zijn koppigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat probeer ik een zeker iemand al dagen uit te leggen, maar ze gelooft me maar niet.
Mijn ervaring is juist dat vrouwen altijd het ergste zijn qua leedvermaak. Echt ongeloofelijk wat voor een bitches er rondlopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie, daar gaat het mis.
Vrouwen vinden dat vaak zielig enzo.
Wat humor betreft heb ik gelukkig wel de broodnodige hoeveelheid testosteron.
UTP tang. Dat is lastiger. Nodig anders even een nerd uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef JanesBrownie het volgende:
Klinkt heel simpel.
Nu nog eraan beginnen en dat vierkante dingetje vastmaken aan mijn gestripte telefoonlijn en dan nog regelen dat ik genoeg snoertjes en kabeltjes enzo heb.
Enzo.
Ja, maar aangezien ik die eigenschap zo goed herken stoort dat me nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn koppig
Ach, je moet toch een goeie grap kunnen herkennen, of die nou ten koste van jou is of niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zij was dan ook het lijdend voorwerp, dat hielp vast niet.
[..]
Ik had jou ook wel vermoed op een gezonde dosis zelfspot, ja.
Tang hebben we hier ook liggen, kan je overigens ook huren bij computer winkels.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
UTP tang. Dat is lastiger. Nodig anders even een nerd uit.
http://www.sandpicture.com/source/sand/sandpic1.html -> die maakt ze met de hand. is wel duur.
Is dat dan wel je hoofdaansluiting ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.sandpicture.com/source/sand/sandpic1.html -> die maakt ze met de hand. is wel duur.
Ligt eraan wat ze heeft kabel/adsl. adsl gaat via 4pin connector geloof ik waar ook je telefoon door gaat, en kabel gewoon via coax.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat dan wel je hoofdaansluiting ?
Daar ben je nauwelijks alleen in. Sterker nog, mensen bij wie dat niet het geval is zijn zelden echt goed gezelschap. Hij die zonder fout is, is helemaal fout.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, je moet toch een goeie grap kunnen herkennen, of die nou ten koste van jou is of niet.
En ja, zelfspot is zeker aanwezig. Genoeg om grappen over te maken.
Mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je voldoet wel aan zijn eisen. Vrouw, lekker ding en in bed te krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mooi
Zin om langs te komen?
Ik ben gewoon ook zo'n ontzettende kluns, plaats de verkeerde opmerkingen op de verkeerde momenten en ben ontzettend onhandig. Uitgelachen maakt niet meer uit als je er zelf het hardste om kan lachen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar ben je nauwelijks alleen in. Sterker nog, mensen bij wie dat niet het geval is zijn zelden echt goed gezelschap. Hij die zonder fout is, is helemaal fout.
Alleen als je belooft dat je me niet aanrandt als ik kabels aan het knippen ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef JanesBrownie het volgende:
Zin om langs te komen?
op t moment moet dat zeker lukken jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je voldoet wel aan zijn eisen. Vrouw, lekker ding en in bed te krijgen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ook zo'n ontzettende kluns, plaats de verkeerde opmerkingen op de verkeerde momenten en ben ontzettend onhandig. Uitgelachen maakt niet meer uit als je er zelf het hardste om kan lachen.
vragen ze dat of ze ermee mogen spelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen dan? Normaal bespringen ze mij al als ik de UTP tang tevoorschijn tover.
Sjezus, het ligt er nu zo dik bovenop.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
op t moment moet dat zeker lukken ja
Viel best mee hoor. Niet al teveel kont.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sjezus, het ligt er nu zo dik bovenop.
Natuurlijk. Wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
vragen ze dat of ze ermee mogen spelen?
Ik had laatst nog, dat ik bij een vriendin zat en er zat ook een surinaamse jongen bij, maar die was ik een beetje vergeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ik vroeger heel erg gehad. Weet mezelf gelukkig steeds meer onder controle te houden
Nu pas?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sjezus, het ligt er nu zo dik bovenop.
Pick one, en doe je ding JB. En kies er 1 met een UTPtang uit, vang je twee vliegen in een klap.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef dawg het volgende:
Ik ben tijdelijk weg van Fok! En als ik terug ben ga ik niet teruglezen, dus hou jullie vooral niet in!
Vandaar dus. Voordat ik weer beticht wordt dat ik een bastard ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Kreator het volgende:
Dawg is mie een portie een infantiele gek.
De truc is om er heel hard overheen te lullen en te doen alsof er niks aan de hand is. Het moment dat je gaat blozen of excuses gaat maken zit je klemquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had laatst nog, dat ik bij een vriendin zat en er zat ook een surinaamse jongen bij, maar die was ik een beetje vergeten.
Komt er een item voorbij over criminele antilianen en surinamers, dus ik zeg: Ja hoor, het is ook altijd wat met die negers. Meer als grap bedoeld, maar hij vatte het nogal racistisch op.![]()
Terwijl ik me eronderuit probeer te lullen, waar ik het altijd alleen maar erger mee maak altijd, komt er een item op het nieuws met de ondertitel: zwarte zaterdag.
Toen schoot ik helemaal in de lach en was het allemaal niet meer te redden.
Op een gegeven moment moet je daar óf goed in worden óf mee ophoudenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Kluts het volgende:
Terwijl ik me eronderuit probeer te lullen, waar ik het altijd alleen maar erger mee maak altijd
Jij een bastard?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dus. Voordat ik weer beticht wordt dat ik een bastard ben.
[/humor]
Die was al wel overduidelijk. Maar een paar keer extra quoten zodat dawg het zeker terugleest kan geen kwaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dus. Voordat ik weer beticht wordt dat ik een bastard ben.
[/humor]
Met wijdopengesperde ogen en een kreet je hand voor je mond slaan, is niet bepaald low profile nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De truc is om er heel hard overheen te lullen en te doen alsof er niks aan de hand is. Het moment dat je gaat blozen of excuses gaat maken zit je klem
...oh, dus jij krijgt ook natte broekjes naast je als je ipconfig in een dosbox typt? Ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
Normaal bespringen ze mij al als ik de UTP tang tevoorschijn tover.
Alsof je je laptop meegesleept hebt naar een Tom Jones concert.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
...oh, dus jij krijgt ook natte broekjes naast je als je ipconfig in een dosbox typt? Ik dacht dat het aan mij lag.
Zoals ik gister al zei: Ik denk soms ook gewoon niet ná he...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je daar óf goed in worden óf mee ophouden.
Je weet wat ik daar over zeiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei: Ik denk soms ook gewoon niet ná he...
Krea is sneller dan verwacht?quote:
Is toch niet jou probleem dat iemand er niet mee om kan gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei: Ik denk soms ook gewoon niet ná he...
Dan valt er weinig meer te redden, nee...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met wijdopengesperde ogen en een kreet je hand voor je mond slaan, is niet bepaald low profile nee.
Morgen zit die leuke receptioniste er weer. Het is alleen zoo kansloos om een praatje met haar daar aan die balie te makenquote:
Oh ja! Dat maakte het een stuk minder erg.quote:
Dat vinden receptionistes wel leukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morgen zit die leuke receptioniste er weer. Het is alleen zoo kansloos om een praatje met haar daar aan die balie te maken
Jij hebt tenminste een leuke receptioniste om naar vooruit te kijken...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morgen zit die leuke receptioniste er weer. Het is alleen zoo kansloos om een praatje met haar daar aan die balie te maken
Ik roep altijd "H@x0Rzzz!!!!!!!!111" als ik ergens binnenkom. Ze zouden Robby(ie) Williams er nog voor in de steek laten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Litpho het volgende:
Alsof je je laptop meegesleept hebt naar een Tom Jones concert.
Ach, gewoon doen. Kijken hoever je komt. En ga je af, dan kunnen je collega's genieten van een goede portie leedvermaakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Go for it, girlquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mannen zijn sneller dan verwacht? Ik weet niet wat mijn dokter je verteld heeft...quote:
Om de een of andere reden geloof ik daar geen zak vanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik roep altijd "H@x0Rzzz!!!!!!!!111" als ik ergens binnenkom. Ze zouden Robby(ie) Williams er nog voor in de steek laten.
Echt schijt irritant is dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ludootje het volgende:
Zo zit ik dus ook met dat ene meisje hier in Schotland. Ze heeft een vriendje, maar loopt de ganse dag te flirten. Begint onderhand een flinke crush te worden wat dus de reden is dat ik niks durf te doen. Als ik haar niet zo leuk vond had ik allang een move gemaakt
Ow ik moet zelfs een pasje vragen enzo dus dat de small talk is er wel...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo?
Je komt morgen op werk, loopt langs de balie:
Hoi!/Hoe is het?/Lekker vrije dagen gehad? Nog wat gedaan?
Om vervolgens over een week weer in NL te zitten en te denken: Had ik maar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ludootje het volgende:
Zo zit ik dus ook met dat ene meisje hier in Schotland. Ze heeft een vriendje, maar loopt de ganse dag te flirten. Begint onderhand een flinke crush te worden wat dus de reden is dat ik niks durf te doen. Als ik haar niet zo leuk vond had ik allang een move gemaakt
Dus kans genoeg om te vragen of ze een kop koffie lust?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ik moet zelfs een pasje vragen enzo dus dat de small talk is er wel...
"Hey Receptioniste! Hows life? "quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat, maar als ze echt een crush is en je doet iets met r, ben je wel binnenkort weer weg en mis je haar enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om vervolgens over een week weer in NL te zitten en te denken: Had ik maar?
Als ze weer flirt gewoon aan haar vragen of zij niet een vriendje had en hoe dan ook heb je dan een opening voor een gesprek.
Heb jij een afspraak met haar vriendje? Of is het een schotse boomstamwerper?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ludootje het volgende:
Oh, de opening tot gesprek is er wel... Ik ga regelmatig met haar en haar vriendinnen stappen (quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om vervolgens over een week weer in NL te zitten en te denken: Had ik maar?
Als ze weer flirt gewoon aan haar vragen of zij niet een vriendje had en hoe dan ook heb je dan een opening voor een gesprek.
Dat zou bij mij wel werken ben ik bangquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Hey Receptioniste! Hows life? "
En als het doodbloedt loop je weer weg. Stuur je een uur later een mailtje met iets onzinnigs.
"ik vind het altijd prettig om van jou een pasje te krijgen"
Met small talk kom je een heel eind. Als zij dan een keer verteld over haar zieke kat en jij vraagt daar een paar dagen later naar, scoor je punten. Want dan heb je geluisterd!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar ... maar ...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus kans genoeg om te vragen of ze een kop koffie lust?
Je staat versteld hoe makkelijk je je daarmee als uitzonderingsgeval plaatst inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef Kluts het volgende:
Want dan heb je geluisterd!
Nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef mrbox het volgende:
De grootste vraag is nu gewoon eigenlijk hoe merk je nu aan haar of ze gewoon "de aardige receptioniste dame" probeert te zijn of het wel leuk vind om beetje te kletsen...
Als je fijn aan het smalltalken bent ergens tussendoor vragen of ze zin heeft om een keer wat te gaan drinken geeft probleemloos antwoord op die vraag. Of ze is heel erg servicegerichtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef mrbox het volgende:
De grootste vraag is nu gewoon eigenlijk hoe merk je nu aan haar of ze gewoon "de aardige receptioniste dame" probeert te zijn of het wel leuk vind om beetje te kletsen...
Ze heeft een puntkaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik vind dit soort topics zo triest
raar uiterlijk..
er was er nog een.. wat vinden jullie va vrouwen met lang blond haar ofzo...
Denken is dan ook een overschatte bezigheid bij het versieren van vrouwen. Of mannen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:02 schreef Kreator het volgende:
Het is mij ieg opgevallen dat als je maar een beetje lef hebt en humor je veel meer voor elkaar krijgt dan je denkt.
En geloof me, als een vrouw jou echt leuk vind dan laat ze het wel merkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je fijn aan het smalltalken bent ergens tussendoor vragen of ze zin heeft om een keer wat te gaan drinken geeft probleemloos antwoord op die vraag. Of ze is heel erg servicegericht.
Geloof me, sommige mannen zien niets. Echt niets.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En geloof me, als een vrouw jou echt leuk vind dan laat ze het wel merken
Ach, sms-jes midden in de nacht of je nog even langskomt om dat gesprek over Nederland voort te zetten als je haar net die avond in de pub hebt ontmoet lijken me vrij duidelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geloof me, sommige mannen zien niets. Echt niets.
Andere mannen uiteraard. Tuurlijk.
Opzich de beste oplossing natuurlijk ....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:02 schreef Kreator het volgende:
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat ze zegt: "goh, nou sorry, maar nee.". Nou whooptiefuckingdoo, wat een ramp.. Dan weet je waar je aan toe bent en kun je weer een nieuw slachtoffer zoeken.
Het is mij ieg opgevallen dat als je maar een beetje lef hebt en humor je veel meer voor elkaar krijgt dan je denkt.
uuh ja ...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een subtiele hint, nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, sms-jes midden in de nacht of je nog even langskomt om dat gesprek over Nederland voort te zetten als je haar net die avond in de pub hebt ontmoet lijken me vrij duidelijk
Dat ligt er wel heel dik bovenop danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, sms-jes midden in de nacht of je nog even langskomt om dat gesprek over Nederland voort te zetten als je haar net die avond in de pub hebt ontmoet lijken me vrij duidelijk
Dat wordt neuken!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo dik was ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt er wel heel dik bovenop dan
Volgens mij hebben veel mensen dat wel hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ben wel iemand die mensen vaak t gevoel geeft ze echt leuk te vinden zonder dat dat de bedoeling is..
Dat geeft ooit problemen.
Op het werk? Kleine kans. Dan moet je er als man wel voor gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Ludootje het volgende:
En dat was die dame met een "vriend" ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo dik was ze nou ook weer niet![]()
Fijn is andersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen dat wel hoor.
Ik krijg dat ook altijd voor elkaar. Echt irritant. Maar ik ben gewoon te aardig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen dat wel hoor.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg dat ook altijd voor elkaar. Echt irritant. Maar ik ben gewoon te aardig.
Ik ben op t werk idd wel een stuk terughoudenderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op het werk? Kleine kans. Dan moet je er als man wel voor gaan.
Ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik vind dit soort topics zo triest
raar uiterlijk..
er was er nog een.. wat vinden jullie va vrouwen met lang blond haar ofzo...
Ik ook dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg dat ook altijd voor elkaar. Echt irritant. Maar ik ben gewoon te aardig.
Ik ook, maar zoiets open je toch gewoon niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt
Helaas nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat was die dame met een "vriend" ?
Tja, ik vind het gewoon leuk, met mensen praten enzo. Maarja, bij sommige mannen schakelt er dan iets om waardoor ze denken dat ik ze leuk vind, ookal bedoel ik er verder niets mee. En om dat (degene die zo aardig was) gladhard af te gaan wijzen is ook weer zo lullig. Als ik je leuk vind maak ik het wel (te) duidelijk, en anders dan bedoel ik er niets mee... Ook niet als ik je een keer een knuffel geef, of een iets te vaak aan je zit ofzo, ik ben gewoon zo'n persoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook dus.
En niet altijd even duidelijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon leuk, met mensen praten enzo. Maarja, bij sommige mannen schakelt er dan iets om waardoor ze denken dat ik ze leuk vind, ookal bedoel ik er verder niets mee. En om dat (degene die zo aardig was) gladhard af te gaan wijzen is ook weer zo lullig. Als ik je leuk vind maak ik het wel (te) duidelijk, en anders dan bedoel ik er niets mee... Ook niet als ik je een keer een knuffel geef, of een iets te vaak aan je zit ofzo, ik ben gewoon zo'n persoon.
Ik zou die met die vriend lekker laten, mits ze zelf initiatief neemt uiteraard en lekker gezellig hebben met die andere.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Helaas niet
Daarom ben ik nu ook in Dubio. Smsje sturen naar meisje met vriend die ik leuk vind, kijken of we met z'n tweeen kunnen gaan stappen en m'n bedoeling duidelijk maken of een smsje sturen naar de dame uit kroeg, kijken of ze zin heeft in tweede avond lol.
Optie 1 is wat ik het liefste wil, optie 2 is gegarandeerd succes
En ze moet je meer dan leuk vinden. Of, afhankelijk van de vrouw, over haar promoties gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op het werk? Kleine kans. Dan moet je er als man wel voor gaan.
Er was laatst toch zo'n nieuwsitem over sex op het werkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ze moet je meer dan leuk vinden. Of, afhankelijk van de vrouw, over haar promoties gaan.
Ik neig inderdaad daar naartoe. Daarbovenop, het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou die met die vriend lekker laten, mits ze zelf initiatief neemt uiteraard en lekker gezellig hebben met die andere.
Ja, of je moet met een UTP kabel aan komen zetten. Of 1337 roepen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Litpho het volgende:
En ze moet je meer dan leuk vinden. Of, afhankelijk van de vrouw, over haar promoties gaan.
Heeft allemaal te maken hoe je het doet en hoelangquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon leuk, met mensen praten enzo. Maarja, bij sommige mannen schakelt er dan iets om waardoor ze denken dat ik ze leuk vind, ookal bedoel ik er verder niets mee. En om dat (degene die zo aardig was) gladhard af te gaan wijzen is ook weer zo lullig. Als ik je leuk vind maak ik het wel (te) duidelijk, en anders dan bedoel ik er niets mee... Ook niet als ik je een keer een knuffel geef, of een iets te vaak aan je zit ofzo, ik ben gewoon zo'n persoon.
Ach ja, sla mezelf ook af en toe voor me kop voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik neig inderdaad daar naartoe. Daarbovenop, het een sluit het ander niet uit
Maar toch blijf ik mezelf voor m'n kop slaan dat ik niets geprobeerd heb die nacht in dat park
Ze soppen meestal al als je de PC weer op weet te starten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, of je moet met een UTP kabel aan komen zetten. Of 1337 roepen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, of je moet met een UTP kabel aan komen zetten. Of 1337 roepen.
Ja, hoe je het doet wel. Maar knuffels kunnen volslagen onschuldig zijn bij fysieker ingestelde personen. Ook als dat lange knuffels zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heeft allemaal te maken hoe je het doet en hoelangVooral knuffels
En je raadt ze dus vervolgens aan om een Mac te kopen zodat je monogaam kan blijven?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze soppen meestal al als je de PC weer op weet te starten.
Bij mensen die je net kent kunnen lange knuffels toch echt niet, behalve als er gevoel is. Anders zend je toch echt de verkeerde singalen uit. (of zie ik dat nu zo verkeerd)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, hoe je het doet wel. Maar knuffels kunnen volslagen onschuldig zijn bij fysieker ingestelde personen. Ook als dat lange knuffels zijn.
Precies, en je kan er toch niets aan veranderenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja, sla mezelf ook af en toe voor me kop voor dat soort dingen.
Het is niet alsof ik iedereen random knuffel hoor. Maar af en toe in zo'n moment kan een knuffel toch wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bij mensen die je net kent kunnen lange knuffels toch echt niet, behalve als er gevoel is. Anders zend je toch echt de verkeerde singalen uit. (of zie ik dat nu zo verkeerd)
En het bespaard mij weer wat helpdesk gebeuren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je raadt ze dus vervolgens aan om een Mac te kopen zodat je monogaam kan blijven?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen man nodig, want ik heb Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie.
In één keer goed. Alhoewel ik me bij het ontvangen van verkeerde signalen van alles voor kan stellenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:24 schreef mrbox het volgende:
(of zie ik dat nu zo verkeerd)
Nou, dan weet ik wat ik moet stelen voor ik aan je hartje beginquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Tegan het volgende:
Okay.. toevallig open ik op deze pagina en lees dat laatste zinnetje. Maar voordat je dat doet wil je eerst wel weten of iemand single is. Anders is het een onnodig blauwtje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen denken altijd dat alle mannen altijd zo zelfverzekerd zijn, tegendeel blijkt vaak waar.
Maar met eeuwig om elkaar heen draaien bereik je niks, en als je een blauwtje loopt, so what? Vergaat de wereld dan?
Ik was vroeger al niet van de heimelijke verliefdheden waar ik nooit wat mee deed. Als ik iemand leuk vond, stapte ik er gewoon op af; Hey, lijkt me leuk om eens wat te drinken, wanneer kun je?
Dan weet je iig waar je aan toe bent.
Bij vrienden zeker, andere ook wel mits niet te langquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik iedereen random knuffel hoor. Maar af en toe in zo'n moment kan een knuffel toch wel.
Het is al avondquote:
Past dat ook in je doos?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Tegan het volgende:
Dat is een kwestie van grenzen stellen. Of je stelt ze niet en je belandt vaak in dezelfde situatie en dan mag je gewoon met de gevolgen omgaan. Of je bent je op tijd bewust, stuurt de situatie en gaat weer verder.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ben wel iemand die mensen vaak t gevoel geeft ze echt leuk te vinden zonder dat dat de bedoeling is..
Dat geeft ooit problemen.
Ik ook niet zo (ongegeneerd) dan ik zou doen bij vrienden. Maar dat maakt het leuk, die spanning.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef Ludootje het volgende:
Bij mij werkt het echt heel stom
Ik ben best wel van fysiek contact (voor een kerel dan), maar bij meisjes die ik echt leuk vind dus helemaal niet. Lijkt wel of ik bang ben om iets te laten merken.
Izzie!!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay.. toevallig open ik op deze pagina en lees dat laatste zinnetje. Maar voordat je dat doet wil je eerst wel weten of iemand single is. Anders is het een onnodig blauwtje.
Btw, wat een k*taflevering! Wat een sukkel dat hij nu al terugtrekt. En waarom? Omdat hij zichzelf niet goed genoeg vindt? Geez... Ik snap het aan de ene kant wel, maar snapt ie dan niet dat zij gewoon van hem houdt en dat ze dit allemaal op de koop toeneemt?
Bedoel.. ik zou het wel weten: Mr Nice Guy and have a dull life of kiezen wat je verlangt. Dus dan moet je kiezen tussen wat goed voor je is en waar je naar verlangt. Is het allemaal zo zwart-wit? Bedoel, niemand wil een ander toch pijn doen?
Wat een aflevering weer zeg. DAmn damn damn.. en dan die 8,7 milj dollar? Overigens die Baily, ik vind haar geweldig. Wat een personage. Zo iemand die zo leeft naar haar waarden en normen: heerlijk!
Ik ben maar naar VH1 gegaan, countdown feelgood clipsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk trouwens Made, zo'n nerd die Prom Queen wil worden. Schattig.
Mja, ik hou niet zo van spanningquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet zo (ongegeneerd) dan ik zou doen bij vrienden. Maar dat maakt het leuk, die spanning.
Mja, _A_ had het ook al gelezen. Straks maar 230 er op doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ik las vandaag een artikel over de penis in de Quest. Best interessant. Strekking van het verhaal was dat het enige wat nog miste aan de man was, dat hij niet kon trillen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mja, ik hou niet zo van spanningTenzij het de 'vonk' is die overspringt, dat is wel een supergaaf gevoel
Ik heb het 1x gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mja, ik hou niet zo van spanningTenzij het de 'vonk' is die overspringt, dat is wel een supergaaf gevoel
Vonken zijn gaaf ja. Vonken always gets my attention.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, _A_ had het ook al gelezen. Straks maar 230 er op doen
Uhm, ik weet niet wat jullie uitspoken met het lichtnet...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon niet zo goed in.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van grenzen stellen. Of je stelt ze niet en je belandt vaak in dezelfde situatie en dan mag je gewoon met de gevolgen omgaan. Of je bent je op tijd bewust, stuurt de situatie en gaat weer verder.
Dat is dus die nare, ongemakkelijke spanning die je hebt als je iemand tegenkomt die je erg leuk vind, maar waar je te bang bent om iets te laten blijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar dat bedoelde ik ook. Als het niet wederzijds is is die spanning er niet echt...
He, je krijgt er vrouwelijke attention door, lees ik netquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Uhm, ik weet niet wat jullie uitspoken met het lichtnet...
Ik ben er mee getrouwdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Same here, nu nog als ik diegene wel eens spreek en is nu 5jaar later.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ik las vandaag een artikel over de penis in de Quest. Best interessant. Strekking van het verhaal was dat het enige wat nog miste aan de man was, dat hij niet kon trillen.
Ook medischequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, je krijgt er vrouwelijke attention door, lees ik net
Die heb ik al, over 5 dagenquote:
Hoe een ander zich voelt is niet jouw verantwoordelijkheid. Die ander is er ook nog gewoon bij en zal zijn eigen grenzen moeten stellen. Als die ander dat niet doet, is dat iets wat die ander moet/kan leren. Daarentegen mag jij wel even je aangesproken voelen voor het leed dat je evt. aanricht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon niet zo goed in.
Dat zal wel komen, maar zo lang ben ik nou ook weer niet vrijgezel, heb lang een relatie gehad en dan is dat echt geen probleem, maar als ik vrijgezel ben... is dat lastiger.
Het ergste is nog dat ik t niet alleen mezelf moeilijk maak op die manier, maar ook die mannen, die ik wel graag mag dan.
Ik twee keer. Bij de ene heb ik echt bijna niets meer qua gevoel. Als ik hem zie is het alleen maar raar. Bij de andere (scharrel) is het er nog wel hevig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Same here, nu nog als ik diegene wel eens spreek en is nu 5jaar later.
Ach ja, toen niks mee gedaan zelf. Ik zie het wel allemaalquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twee keer. Bij de ene heb ik echt bijna niets meer qua gevoel. Als ik hem zie is het alleen maar raar. Bij de andere (scharrel) is het er nog wel hevig.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe een ander zich voelt is niet jouw verantwoordelijkheid. Die ander is er ook nog gewoon bij en zal zijn eigen grenzen moeten stellen. Als die ander dat niet doet, is dat iets wat die ander moet/kan leren. Daarentegen mag jij wel even je aangesproken voelen voor het leed dat je evt. aanricht.
Het is wel te makkelijk om het zo te zien. Je hebt ook je eigen verantwoordelijkheid. Je maakt het jezelf moeilijk. Het is jouw keuze.
Dat wederzijdse gevoel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef Ludootje het volgende:
Heb dat wederzijdse gevoel nog maar 1x gehad, op niets uitgelopen
Gewoon voortaan met je knuffelbeer knuffelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Ik moet gewoon opletten dat ik geen verkeerde signalen uitzend.En dat vind ik nog best moeilijk.
Stel je niet zo op als het slachtoffer als je er niets aan kunt doen. Je weet precies wat je doet en wanneer je het doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Ik moet gewoon opletten dat ik geen verkeerde signalen uitzend.En dat vind ik nog best moeilijk.
De eerste made die ik ooit heb gezien was een zwaar christelijk meisje dat ging leren hiphoppen. Briljant.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:43 schreef Tegan het volgende:
Die Made-coach doet nog wel toffe dingen. Hem leren dansen en hem laten parachutespringen om hem meer te laten durven enzo.
MIjn kussen knuffelt toch niet zo lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon voortaan met je knuffelbeer knuffelen![]()
Denk niet dat die dan wat van je wil
Made is sowieso een van de weinige watchable shows van MTV.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste made die ik ooit heb gezien was een zwaar christelijk meisje dat ging leren hiphoppen. Briljant.
Dat doe ik toch nergens?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Stel je niet zo op als het slachtoffer als je er niets aan kunt doen. Je weet precies wat je doet en wanneer je het doet.
Soms wel, soms vind ik het wat te. Wel een andere grapiige was iemand dat wilde surfen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Made is sowieso een van de weinige watchable shows van MTV.
Ik zou ook wel iets life-changing willen doen. Aan Made meedoen is weer teveel van het goede, maar anders dan doe ik het toch niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms wel, soms vind ik het wat te. Wel een andere grapiige was iemand dat wilde surfen.
Surfen lijkt me zelf ook wel tof, maar helaas, kutlichaam wilt het denk ik niet echt meer
Maar het gevoel was dan wel wederzijds ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, het werd niets tussen haar en mij
Je hebt het zelf in de hand. Ik ben op een dag gewoon naar egypte gegaan om te leren duiken. Zonder introduik, of iets, 4 dagen cursus, de rest lekker duiken in twee weken. En daarna verder uitgebouwd. Heerlijk. Om maar niet te spreken van mijn life changing "singe af zijn" actie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou ook wel iets life-changing willen doen. Aan Made meedoen is weer teveel van het goede, maar anders dan doe ik het toch niet.
Met tieten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef Dickies het volgende:
Dit weekend m'n kamer een beetje pimpen.
Weet ik, weet ik. Komt er nog wel van. Ik wil nog steeds op pianoles ofzo, maar dat is zo duur...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand. Ik ben op een dag gewoon naar egypte gegaan om te leren duiken. Zonder introduik, of iets, 4 dagen cursus, de rest lekker duiken in twee weken. En daarna verder uitgebouwd. Heerlijk. Om maar niet te spreken van mijn life changing "singe af zijn" actie.
Uiteraard.quote:
Quequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
Om maar niet te spreken van mijn life changing "singe af zijn" actie.
Op dat moment was de vonk er, jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar het gevoel was dan wel wederzijds ?
Ik ben niet getrouwd geborenquote:
Tof, waarheen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:53 schreef Dickies het volgende:
Oh en vliegreis en appartement geboekt.
Rome. Nog 3 weken.quote:
Ave Ceasar.quote:
Grappig, daar was ik ook naar aan het kijken voor over vier weekjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:53 schreef Dickies het volgende:
Oh en vliegreis en appartement geboekt.
Nee maar dat heb je toch niet zo ineens spontaan gedaan ? hoe oud ben je dan eigenlijk ?quote:
Niet? He jammer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
MIjn kussen knuffelt toch niet zo lekker.
Fokmeet doen daar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Grappig, daar was ik ook naar aan het kijken voor over vier weekjes.
Het is spontaan gegaan, maar niet met voorbedachte rade. maar mezelf eens een enorme schop onder mijn hol gegeven. Wat vreemde mental images zou kunnen opleveren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar dat heb je toch niet zo ineens spontaan gedaan ? hoe oud ben je dan eigenlijk ?
Wat wil je een olifant of een knijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
Met al dat gelul over knuffels krijg ik er spontaan weer zin in een knuffel met gevoel
Vriending meeten? Tuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Fokmeet doen daar?
Ik open wel even een topic.
Knuffel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
Met al dat gelul over knuffels krijg ik er spontaan weer zin in een knuffel met gevoel
Ik ga jou heul niet knuffelen, dat doe ik straks wel met mijn vrouwquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
Schavuit.quote:
Boefjequote:
Doerak!quote:
Dochter van je vader!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:18 schreef Belsezar het volgende:
Goedenavond allemaal!
Zo gaan we schelden? In dat geval hoe gaat het hier tuig van de richel?
Mieters!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:18 schreef Belsezar het volgende:
In dat geval hoe gaat het hier tuig van de richel?
Dat kan heul nietquote:
Zoon van je moeder ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |