Ik roep altijd "H@x0Rzzz!!!!!!!!111" als ik ergens binnenkom. Ze zouden Robby(ie) Williams er nog voor in de steek laten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Litpho het volgende:
Alsof je je laptop meegesleept hebt naar een Tom Jones concert.
Ach, gewoon doen. Kijken hoever je komt. En ga je af, dan kunnen je collega's genieten van een goede portie leedvermaakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morgen zit die leuke receptioniste er weer. Het is alleen zoo kansloos om een praatje met haar daar aan die balie te maken
Hoezo?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morgen zit die leuke receptioniste er weer. Het is alleen zoo kansloos om een praatje met haar daar aan die balie te maken
Go for it, girlquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mannen zijn sneller dan verwacht? Ik weet niet wat mijn dokter je verteld heeft...quote:
Om de een of andere reden geloof ik daar geen zak vanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik roep altijd "H@x0Rzzz!!!!!!!!111" als ik ergens binnenkom. Ze zouden Robby(ie) Williams er nog voor in de steek laten.
Echt schijt irritant is dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ludootje het volgende:
Zo zit ik dus ook met dat ene meisje hier in Schotland. Ze heeft een vriendje, maar loopt de ganse dag te flirten. Begint onderhand een flinke crush te worden wat dus de reden is dat ik niks durf te doen. Als ik haar niet zo leuk vond had ik allang een move gemaakt
Ow ik moet zelfs een pasje vragen enzo dus dat de small talk is er wel...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo?
Je komt morgen op werk, loopt langs de balie:
Hoi!/Hoe is het?/Lekker vrije dagen gehad? Nog wat gedaan?
Om vervolgens over een week weer in NL te zitten en te denken: Had ik maar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ludootje het volgende:
Zo zit ik dus ook met dat ene meisje hier in Schotland. Ze heeft een vriendje, maar loopt de ganse dag te flirten. Begint onderhand een flinke crush te worden wat dus de reden is dat ik niks durf te doen. Als ik haar niet zo leuk vond had ik allang een move gemaakt
Dus kans genoeg om te vragen of ze een kop koffie lust?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ik moet zelfs een pasje vragen enzo dus dat de small talk is er wel...
"Hey Receptioniste! Hows life? "quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat, maar als ze echt een crush is en je doet iets met r, ben je wel binnenkort weer weg en mis je haar enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om vervolgens over een week weer in NL te zitten en te denken: Had ik maar?
Als ze weer flirt gewoon aan haar vragen of zij niet een vriendje had en hoe dan ook heb je dan een opening voor een gesprek.
Heb jij een afspraak met haar vriendje? Of is het een schotse boomstamwerper?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ludootje het volgende:
Oh, de opening tot gesprek is er wel... Ik ga regelmatig met haar en haar vriendinnen stappen (quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om vervolgens over een week weer in NL te zitten en te denken: Had ik maar?
Als ze weer flirt gewoon aan haar vragen of zij niet een vriendje had en hoe dan ook heb je dan een opening voor een gesprek.
Dat zou bij mij wel werken ben ik bangquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Hey Receptioniste! Hows life? "
En als het doodbloedt loop je weer weg. Stuur je een uur later een mailtje met iets onzinnigs.
"ik vind het altijd prettig om van jou een pasje te krijgen"
Met small talk kom je een heel eind. Als zij dan een keer verteld over haar zieke kat en jij vraagt daar een paar dagen later naar, scoor je punten. Want dan heb je geluisterd!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar ... maar ...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus kans genoeg om te vragen of ze een kop koffie lust?
Je staat versteld hoe makkelijk je je daarmee als uitzonderingsgeval plaatst inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef Kluts het volgende:
Want dan heb je geluisterd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |