Gewoon voortaan met je knuffelbeer knuffelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Ik moet gewoon opletten dat ik geen verkeerde signalen uitzend.En dat vind ik nog best moeilijk.
Stel je niet zo op als het slachtoffer als je er niets aan kunt doen. Je weet precies wat je doet en wanneer je het doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Ik moet gewoon opletten dat ik geen verkeerde signalen uitzend.En dat vind ik nog best moeilijk.
De eerste made die ik ooit heb gezien was een zwaar christelijk meisje dat ging leren hiphoppen. Briljant.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:43 schreef Tegan het volgende:
Die Made-coach doet nog wel toffe dingen. Hem leren dansen en hem laten parachutespringen om hem meer te laten durven enzo.
MIjn kussen knuffelt toch niet zo lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon voortaan met je knuffelbeer knuffelen![]()
Denk niet dat die dan wat van je wil
Made is sowieso een van de weinige watchable shows van MTV.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste made die ik ooit heb gezien was een zwaar christelijk meisje dat ging leren hiphoppen. Briljant.
Dat doe ik toch nergens?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Stel je niet zo op als het slachtoffer als je er niets aan kunt doen. Je weet precies wat je doet en wanneer je het doet.
Soms wel, soms vind ik het wat te. Wel een andere grapiige was iemand dat wilde surfen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Made is sowieso een van de weinige watchable shows van MTV.
Ik zou ook wel iets life-changing willen doen. Aan Made meedoen is weer teveel van het goede, maar anders dan doe ik het toch niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms wel, soms vind ik het wat te. Wel een andere grapiige was iemand dat wilde surfen.
Surfen lijkt me zelf ook wel tof, maar helaas, kutlichaam wilt het denk ik niet echt meer
Maar het gevoel was dan wel wederzijds ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, het werd niets tussen haar en mij
Je hebt het zelf in de hand. Ik ben op een dag gewoon naar egypte gegaan om te leren duiken. Zonder introduik, of iets, 4 dagen cursus, de rest lekker duiken in twee weken. En daarna verder uitgebouwd. Heerlijk. Om maar niet te spreken van mijn life changing "singe af zijn" actie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou ook wel iets life-changing willen doen. Aan Made meedoen is weer teveel van het goede, maar anders dan doe ik het toch niet.
Met tieten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef Dickies het volgende:
Dit weekend m'n kamer een beetje pimpen.
Weet ik, weet ik. Komt er nog wel van. Ik wil nog steeds op pianoles ofzo, maar dat is zo duur...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand. Ik ben op een dag gewoon naar egypte gegaan om te leren duiken. Zonder introduik, of iets, 4 dagen cursus, de rest lekker duiken in twee weken. En daarna verder uitgebouwd. Heerlijk. Om maar niet te spreken van mijn life changing "singe af zijn" actie.
Uiteraard.quote:
Quequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
Om maar niet te spreken van mijn life changing "singe af zijn" actie.
Op dat moment was de vonk er, jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar het gevoel was dan wel wederzijds ?
Ik ben niet getrouwd geborenquote:
Tof, waarheen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:53 schreef Dickies het volgende:
Oh en vliegreis en appartement geboekt.
Rome. Nog 3 weken.quote:
Ave Ceasar.quote:
Grappig, daar was ik ook naar aan het kijken voor over vier weekjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:53 schreef Dickies het volgende:
Oh en vliegreis en appartement geboekt.
Nee maar dat heb je toch niet zo ineens spontaan gedaan ? hoe oud ben je dan eigenlijk ?quote:
Niet? He jammer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
MIjn kussen knuffelt toch niet zo lekker.
Fokmeet doen daar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Grappig, daar was ik ook naar aan het kijken voor over vier weekjes.
Het is spontaan gegaan, maar niet met voorbedachte rade. maar mezelf eens een enorme schop onder mijn hol gegeven. Wat vreemde mental images zou kunnen opleveren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar dat heb je toch niet zo ineens spontaan gedaan ? hoe oud ben je dan eigenlijk ?
Wat wil je een olifant of een knijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
Met al dat gelul over knuffels krijg ik er spontaan weer zin in een knuffel met gevoel
Vriending meeten? Tuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Fokmeet doen daar?
Ik open wel even een topic.
Knuffel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
Met al dat gelul over knuffels krijg ik er spontaan weer zin in een knuffel met gevoel
Ik ga jou heul niet knuffelen, dat doe ik straks wel met mijn vrouwquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
Schavuit.quote:
Boefjequote:
Doerak!quote:
Dochter van je vader!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:18 schreef Belsezar het volgende:
Goedenavond allemaal!
Zo gaan we schelden? In dat geval hoe gaat het hier tuig van de richel?
Mieters!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:18 schreef Belsezar het volgende:
In dat geval hoe gaat het hier tuig van de richel?
Dat kan heul nietquote:
Zoon van je moeder ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |