quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mja, ik hou niet zo van spanningTenzij het de 'vonk' is die overspringt, dat is wel een supergaaf gevoel
Ik heb het 1x gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mja, ik hou niet zo van spanningTenzij het de 'vonk' is die overspringt, dat is wel een supergaaf gevoel
Vonken zijn gaaf ja. Vonken always gets my attention.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, _A_ had het ook al gelezen. Straks maar 230 er op doen
Uhm, ik weet niet wat jullie uitspoken met het lichtnet...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon niet zo goed in.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van grenzen stellen. Of je stelt ze niet en je belandt vaak in dezelfde situatie en dan mag je gewoon met de gevolgen omgaan. Of je bent je op tijd bewust, stuurt de situatie en gaat weer verder.
Dat is dus die nare, ongemakkelijke spanning die je hebt als je iemand tegenkomt die je erg leuk vind, maar waar je te bang bent om iets te laten blijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar dat bedoelde ik ook. Als het niet wederzijds is is die spanning er niet echt...
He, je krijgt er vrouwelijke attention door, lees ik netquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Uhm, ik weet niet wat jullie uitspoken met het lichtnet...
Ik ben er mee getrouwdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Same here, nu nog als ik diegene wel eens spreek en is nu 5jaar later.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ik las vandaag een artikel over de penis in de Quest. Best interessant. Strekking van het verhaal was dat het enige wat nog miste aan de man was, dat hij niet kon trillen.
Ook medischequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, je krijgt er vrouwelijke attention door, lees ik net
Die heb ik al, over 5 dagenquote:
Hoe een ander zich voelt is niet jouw verantwoordelijkheid. Die ander is er ook nog gewoon bij en zal zijn eigen grenzen moeten stellen. Als die ander dat niet doet, is dat iets wat die ander moet/kan leren. Daarentegen mag jij wel even je aangesproken voelen voor het leed dat je evt. aanricht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon niet zo goed in.
Dat zal wel komen, maar zo lang ben ik nou ook weer niet vrijgezel, heb lang een relatie gehad en dan is dat echt geen probleem, maar als ik vrijgezel ben... is dat lastiger.
Het ergste is nog dat ik t niet alleen mezelf moeilijk maak op die manier, maar ook die mannen, die ik wel graag mag dan.
Ik twee keer. Bij de ene heb ik echt bijna niets meer qua gevoel. Als ik hem zie is het alleen maar raar. Bij de andere (scharrel) is het er nog wel hevig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Same here, nu nog als ik diegene wel eens spreek en is nu 5jaar later.
Ach ja, toen niks mee gedaan zelf. Ik zie het wel allemaalquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twee keer. Bij de ene heb ik echt bijna niets meer qua gevoel. Als ik hem zie is het alleen maar raar. Bij de andere (scharrel) is het er nog wel hevig.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe een ander zich voelt is niet jouw verantwoordelijkheid. Die ander is er ook nog gewoon bij en zal zijn eigen grenzen moeten stellen. Als die ander dat niet doet, is dat iets wat die ander moet/kan leren. Daarentegen mag jij wel even je aangesproken voelen voor het leed dat je evt. aanricht.
Het is wel te makkelijk om het zo te zien. Je hebt ook je eigen verantwoordelijkheid. Je maakt het jezelf moeilijk. Het is jouw keuze.
Dat wederzijdse gevoel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef Ludootje het volgende:
Heb dat wederzijdse gevoel nog maar 1x gehad, op niets uitgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |