Een waarschuwing en tip die iedere single man hier ter harte zou moeten nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen. Gewoon aan beginnen.
Wel de gebruiksaanwijzing goed lezen
Ja, die kan ik dus niet meer vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen. Gewoon aan beginnen.
Wel de gebruiksaanwijzing goed lezen, anders ben je zoals ik laatst 2 uur bezig met het aanleggen van een draadloos netwerkje.
Een lekker wijf is gewoon leuk toch? Beetje egostrelend voor jou, en ach, die kerels, die hebben haar niet, jij wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef ik niet iedere dag weer die gasten om d'r heen weg te jagen.
Ach, ben eindelijk klaar met werken hier, ik ben net uitbetaald. Nu kan ik anderhalve week vakantie vieren.quote:
Gewoon doen, je kan altijd nog iemand bellen die er wel verstand van heeftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
help!!!
En tis niet gemakkelijk
Ik ben bang iets verkeerd te doen en dat t dan niet meer lukt ofzo
Zolang je maar niets kapot maakt (lees afbreekt) moet het wel gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
help!!!
En tis niet gemakkelijk
Ik ben bang iets verkeerd te doen en dat t dan niet meer lukt ofzo
Kijk ff op de website dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die kan ik dus niet meer vinden
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef ik niet iedere dag weer die gasten om d'r heen weg te jagen.
Nee, want de mensen die ik ken die er verstand van hebben, willen me niet meer zienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon doen, je kan altijd nog iemand bellen die er wel verstand van heeft
Ja dat wel. Zien hoe ze die kansloze stakkers afwijst heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een lekker wijf is gewoon leuk toch? Beetje egostrelend voor jou, en ach, die kerels, die hebben haar niet, jij wel.
Muwha!
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:24 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja dat wel. Zien hoe ze die kansloze stakkers afwijst heeft ook wel wat.
http://www.uncommongoods.comquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja die!
Redder in nood, hoe heb je die gevonden?
Sinds wanneer komen vrouwen met een leesbare handleiding danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een waarschuwing en tip die iedere single man hier ter harte zou moeten nemen.
Dat probeer ik een zeker iemand al dagen uit te leggen, maar ze gelooft me maar nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak.
Ik doelde ook meer op een monteurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want de mensen die ik ken die er verstand van hebben, willen me niet meer zien
Oh, je gaat ook nog eisen stellen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen vrouwen met een leesbare handleiding dan
Dell en easy in 1 zin?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Kreator het volgende:
Oh. Je moet gewoon het kleine plastic vierkantje aan de ene kant aansluiten op de telefoonlijn. Daarna aan de andere kant een kabeltje van dat ding naar je modem/router en dan een kabel van je router naar je pc. Easy as dell.
Sand glass art in google. Maar ik weet nog steeds niet hoe ze heten. Wordt vervolgd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef JanesBrownie het volgende:
Redder in nood, hoe heb je die gevonden?
Klinkt heel simpel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Kreator het volgende:
Oh. Je moet gewoon het kleine plastic vierkantje aan de ene kant aansluiten op de telefoonlijn. Daarna aan de andere kant een kabeltje van dat ding naar je modem/router en dan een kabel van je router naar je pc. Easy as dell.
Zie, daar gaat het mis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat probeer ik een zeker iemand al dagen uit te leggen, maar ze gelooft me maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |