Ik wil wel zo'n binair horlogequote:
Lavalamp?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:05 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet zoveel mee.
Hoe heet zo'n ding van glas waar zand in zit en gekleurde olie (?) en bubbeltjes en dat dan een alndschap maakt als je het omdraait ? Als iemand een idee heeft waar ik het over heb?
Anna?quote:
Als vrouw zijnde moet dit probleem toch niet zo onoverkomelijk zijn dan dat het voor een man is...quote:
Bij een man ook niet, enkel het prijskaartje is groter.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet dit probleem toch niet zo onoverkomelijk zijn dan dat het voor een man is...
Valt t op?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef Kluts het volgende:
Joh, JB, dat hadden we nog helemaal niet aan je gemerkt vandaag.
Of Erica?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Dickies het volgende:
Anna?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bij een man ook niet, enkel het prijskaartje is groter.
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet dit probleem toch niet zo onoverkomelijk zijn dan dat het voor een man is...
Son of a bitch!quote:
Ik smste ooit een keer naar een scharrel:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Alleen zit ik niet op 'wie dan ook' te wachten.
Jaaa die is vetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit op zo'n site een Twisterdekbed (je kent het wel, van dat spel) gezien, dat vond ik wel echt geinig. Jammer alleen dat het 70 euro kostte en dat vind ik voor iets wat geinig is wel erg duur.
Dat poppetje met een messenset in zijn rug, zelfde verhaal. Ook bij Gadgethouse geloof ik.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik smste ooit een keer naar een scharrel:
Het is hier best leeg in bed..
Hij smste terug:
Dan pak je een extra kussen.
Wat voelde ik me gedisst zeg.
nee, het is een rechthoekig ding met twee plaatjes glas die heel dicht bij elkaar zitten, daar tussenin zit dan zand, gekleurde olie (of water, weet ik t) en bubbeltjes. Je kan dat ding omdraaien (net als een zandloper) en dan loopt dat zand tussen de bubbeltjes door, waardoor er een soort woestijnlandschap gevormd wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Btw, bedoel je zo'n sneeuwbol?
Ik weet heel goed wat ik wil.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil he
Methinks dat er vast wel iets degelijks zit tussen de grofweg 3 miljoen mannen in Nederland die aan de leeftijdseisen voldoen. Je moet hem natuurlijk wel ontmoeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Alleen zit ik niet op 'wie dan ook' te wachten.
Ja! Mijn oma had zoiets vroeger! Geen idee hoe het heet, maar weet wel wat je bedoeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, het is een rechthoekig ding met twee plaatjes glas die heel dicht bij elkaar zitten, daar tussenin zit dan zand, gekleurde olie (of water, waat ik t) en bubbeltjes. Je kan dat ding omdraaien (net als een zandloper) en dan loopt dat zand tussen de bubbeltjes door, waardoor er een soort woestijnlandschap gevormd wordt.
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Methinks dat er vast wel iets degelijks zit tussen de grofweg 3 miljoen mannen in Nederland die aan de leeftijdseisen voldoen. Je moet hem natuurlijk wel ontmoeten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij smste terug:
Vriending.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie moet Erica dan wel niet wezen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Mijn oma had zoiets vroeger! Geen idee hoe het heet, maar weet wel wat je bedoeld.
Ja die.quote:
Ook zo,n actie gedaan op de camping: 1 meid ging met een vriend van me zijn tent in, vroeg de andere vriendin of ze bij mij in de tent mocht...hint, hint. Dus in de tent ,ik van: ok, slaap jij maar op het matrasje dan slaap ik op het luchtbed.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij smste terug:
En wat niet rekt dat scheurt wel!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:16 schreef Kluts het volgende:
Lekker wijf is een rekbaar begrip.
Ik merk hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik wil.
M'n eventuele volgende vriendin wordt gewoon een plork. Veel makkelijker.quote:
Ben beetje gefrustreerd op t moment, kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
En dan nog eisen gaan stellen ook
Sorry, ben een beetje melig vandaagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
Ik wist gewoon dat er zo'n reactie zou komen ludootje.
Want? Je kickt wel op het over het hoofd trekken van zakken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Dickies het volgende:
[..]
M'n eventuele volgende vriendin wordt gewoon een plork. Veel makkelijker.
Heb je nu eigenlijk al internet thuis ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ben beetje gefrustreerd op t moment, kan ik ook niks aan doen.
Meestal valt t wel mee.
T,is dat je het zegt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje melig vandaag
Nee, maar dan hoef ik niet iedere dag weer die gasten om d'r heen weg te jagen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want? Je kickt wel op het over het hoofd trekken van zakken?
Is t zo ergquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef ik niet iedere dag weer die gasten om d'r heen weg te jagen.
Ahh, gaat wel weer over.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Meestal valt t wel mee.
Is makkelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef JanesBrownie het volgende:
Nog steeds niet, ik moet die zooi nog aansluiten, maar ben er nog niet achter hoe en durf t nioet zo goed
quote:
Vrouwen. Gewoon aan beginnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef JanesBrownie het volgende:
Nog steeds niet, ik moet die zooi nog aansluiten, maar ben er nog niet achter hoe en durf t nioet zo goed
*aai*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Meestal valt t wel mee.
help!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, het is een rechthoekig ding met twee plaatjes glas die heel dicht bij elkaar zitten, daar tussenin zit dan zand, gekleurde olie (of water, weet ik t) en bubbeltjes. Je kan dat ding omdraaien (net als een zandloper) en dan loopt dat zand tussen de bubbeltjes door, waardoor er een soort woestijnlandschap gevormd wordt.
Zolang je maar geen gasten van haar af moet jagen valt het allemaal wel meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Een waarschuwing en tip die iedere single man hier ter harte zou moeten nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen. Gewoon aan beginnen.
Wel de gebruiksaanwijzing goed lezen
Ja, die kan ik dus niet meer vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen. Gewoon aan beginnen.
Wel de gebruiksaanwijzing goed lezen, anders ben je zoals ik laatst 2 uur bezig met het aanleggen van een draadloos netwerkje.
Een lekker wijf is gewoon leuk toch? Beetje egostrelend voor jou, en ach, die kerels, die hebben haar niet, jij wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ach, ben eindelijk klaar met werken hier, ik ben net uitbetaald. Nu kan ik anderhalve week vakantie vieren.quote:
Gewoon doen, je kan altijd nog iemand bellen die er wel verstand van heeftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
help!!!
En tis niet gemakkelijk
Ik ben bang iets verkeerd te doen en dat t dan niet meer lukt ofzo
Zolang je maar niets kapot maakt (lees afbreekt) moet het wel gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
help!!!
En tis niet gemakkelijk
Ik ben bang iets verkeerd te doen en dat t dan niet meer lukt ofzo
Kijk ff op de website dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die kan ik dus niet meer vinden
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, want de mensen die ik ken die er verstand van hebben, willen me niet meer zienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon doen, je kan altijd nog iemand bellen die er wel verstand van heeft
Ja dat wel. Zien hoe ze die kansloze stakkers afwijst heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een lekker wijf is gewoon leuk toch? Beetje egostrelend voor jou, en ach, die kerels, die hebben haar niet, jij wel.
Muwha!
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:24 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ja dat wel. Zien hoe ze die kansloze stakkers afwijst heeft ook wel wat.
http://www.uncommongoods.comquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja die!
Redder in nood, hoe heb je die gevonden?
Sinds wanneer komen vrouwen met een leesbare handleiding danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een waarschuwing en tip die iedere single man hier ter harte zou moeten nemen.
Dat probeer ik een zeker iemand al dagen uit te leggen, maar ze gelooft me maar nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak.
Ik doelde ook meer op een monteurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want de mensen die ik ken die er verstand van hebben, willen me niet meer zien
Oh, je gaat ook nog eisen stellen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen vrouwen met een leesbare handleiding dan
Dell en easy in 1 zin?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Kreator het volgende:
Oh. Je moet gewoon het kleine plastic vierkantje aan de ene kant aansluiten op de telefoonlijn. Daarna aan de andere kant een kabeltje van dat ding naar je modem/router en dan een kabel van je router naar je pc. Easy as dell.
Sand glass art in google. Maar ik weet nog steeds niet hoe ze heten. Wordt vervolgd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef JanesBrownie het volgende:
Redder in nood, hoe heb je die gevonden?
Klinkt heel simpel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Kreator het volgende:
Oh. Je moet gewoon het kleine plastic vierkantje aan de ene kant aansluiten op de telefoonlijn. Daarna aan de andere kant een kabeltje van dat ding naar je modem/router en dan een kabel van je router naar je pc. Easy as dell.
Zie, daar gaat het mis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat probeer ik een zeker iemand al dagen uit te leggen, maar ze gelooft me maar niet.
Het ging om het idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
Dell en easy in 1 zin?
Zij was dan ook het lijdend voorwerp, dat hielp vast nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie, daar gaat het mis.
Vrouwen vinden dat vaak zielig enzo.
Ik had jou ook wel vermoed op een gezonde dosis zelfspot, ja.quote:Wat humor betreft heb ik gelukkig wel de broodnodige hoeveelheid testosteron.
Sommige mensen zijn koppigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat probeer ik een zeker iemand al dagen uit te leggen, maar ze gelooft me maar niet.
Mijn ervaring is juist dat vrouwen altijd het ergste zijn qua leedvermaak. Echt ongeloofelijk wat voor een bitches er rondlopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie, daar gaat het mis.
Vrouwen vinden dat vaak zielig enzo.
Wat humor betreft heb ik gelukkig wel de broodnodige hoeveelheid testosteron.
UTP tang. Dat is lastiger. Nodig anders even een nerd uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef JanesBrownie het volgende:
Klinkt heel simpel.
Nu nog eraan beginnen en dat vierkante dingetje vastmaken aan mijn gestripte telefoonlijn en dan nog regelen dat ik genoeg snoertjes en kabeltjes enzo heb.
Enzo.
Ja, maar aangezien ik die eigenschap zo goed herken stoort dat me nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn koppig
Ach, je moet toch een goeie grap kunnen herkennen, of die nou ten koste van jou is of niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zij was dan ook het lijdend voorwerp, dat hielp vast niet.
[..]
Ik had jou ook wel vermoed op een gezonde dosis zelfspot, ja.
Tang hebben we hier ook liggen, kan je overigens ook huren bij computer winkels.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
UTP tang. Dat is lastiger. Nodig anders even een nerd uit.
http://www.sandpicture.com/source/sand/sandpic1.html -> die maakt ze met de hand. is wel duur.
Is dat dan wel je hoofdaansluiting ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.sandpicture.com/source/sand/sandpic1.html -> die maakt ze met de hand. is wel duur.
Ligt eraan wat ze heeft kabel/adsl. adsl gaat via 4pin connector geloof ik waar ook je telefoon door gaat, en kabel gewoon via coax.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat dan wel je hoofdaansluiting ?
Daar ben je nauwelijks alleen in. Sterker nog, mensen bij wie dat niet het geval is zijn zelden echt goed gezelschap. Hij die zonder fout is, is helemaal fout.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, je moet toch een goeie grap kunnen herkennen, of die nou ten koste van jou is of niet.
En ja, zelfspot is zeker aanwezig. Genoeg om grappen over te maken.
Mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je voldoet wel aan zijn eisen. Vrouw, lekker ding en in bed te krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mooi
Zin om langs te komen?
Ik ben gewoon ook zo'n ontzettende kluns, plaats de verkeerde opmerkingen op de verkeerde momenten en ben ontzettend onhandig. Uitgelachen maakt niet meer uit als je er zelf het hardste om kan lachen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar ben je nauwelijks alleen in. Sterker nog, mensen bij wie dat niet het geval is zijn zelden echt goed gezelschap. Hij die zonder fout is, is helemaal fout.
Alleen als je belooft dat je me niet aanrandt als ik kabels aan het knippen ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef JanesBrownie het volgende:
Zin om langs te komen?
op t moment moet dat zeker lukken jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je voldoet wel aan zijn eisen. Vrouw, lekker ding en in bed te krijgen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ook zo'n ontzettende kluns, plaats de verkeerde opmerkingen op de verkeerde momenten en ben ontzettend onhandig. Uitgelachen maakt niet meer uit als je er zelf het hardste om kan lachen.
vragen ze dat of ze ermee mogen spelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen dan? Normaal bespringen ze mij al als ik de UTP tang tevoorschijn tover.
Sjezus, het ligt er nu zo dik bovenop.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
op t moment moet dat zeker lukken ja
Viel best mee hoor. Niet al teveel kont.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sjezus, het ligt er nu zo dik bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |