Ik weet wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Standaard kantooronzin is altijd leuk. Kijk anders ff bij de expo ofzo, daar hebben ze ook vaak van die spelletjes die je kan doen op kantoor als je je verveelt. of zo'n ding met een aantal van die balletjes eraan die blijven tikken. (zo'n natuurkunde-ding) dat staat in films ook altijd op een bureau.
Ik vind Andie McDowell anders nog best een mooie vrouw hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:51 schreef Kluts het volgende:
Waarom zijn mannen in antirimpelreclames lekker, terwijl vrouwen in diezelfde reclames altijd gewoon oma-like zijn?
Haha, die hebben we niet denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:57 schreef Kluts het volgende:
Een oude attaché-koffer van je pa dan?
Ga weg man, dat zou m'n moeder kunnen wezenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind Andie McDowell anders nog best een mooie vrouw hoor!
Held.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:59 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit voor mn pa zo'n feyenoordtenuetje gekocht dat je in de auto kan hangen, maar dan ingelijst in een lijst van 1.50 bij 1.50m. Voor op kantoor, zijn collega was voor Ajax.
Maar dat komt niet door die antirimpelcreme waar ze reclame voor maakt denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind Andie McDowell anders nog best een mooie vrouw hoor!
Mag ik die even lenen? Ik ken nog iemand die ik wel pijn wil doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog een voodoopoppetje.
Ik voel me zo'n crimineel in de Saturn, met die 3878324 beveiligingsmensen die daar rondlopen. Het is geen lekker even rondkijken winkel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:00 schreef Dickies het volgende:
Saturn is ook gewoon onderdeel van de mediamarkt.
Mwah, er zijn zat vrouwen van 40+ die ik erg mooi vind.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga weg man, dat zou m'n moeder kunnen wezen![]()
Ik vond het grappiger dan een feyenoordvlag van 2 bij 2 ja.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik voel me zo'n crimineel in de Saturn, met die 3878324 beveiligingsmensen die daar rondlopen. Het is geen lekker even rondkijken winkel.
Geen idee, zit er hier ook eentje maar ben er nog nooit geweest. Stond wel in de planning nog. Maar sowieso zie je tegenwoordig zelfs bij een kleine drogist al beveiliging lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik voel me zo'n crimineel in de Saturn, met die 3878324 beveiligingsmensen die daar rondlopen. Het is geen lekker even rondkijken winkel.
Tarzan?quote:
www.megagadgets.nlquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Standaard kantooronzin is altijd leuk. Kijk anders ff bij de expo ofzo, daar hebben ze ook vaak van die spelletjes die je kan doen op kantoor als je je verveelt. of zo'n ding met een aantal van die balletjes eraan die blijven tikken. (zo'n natuurkunde-ding) dat staat in films ook altijd op een bureau.
Handig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
www.megagadgets.nl
Voor al uw ongein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |