Ik wil wel zo'n binair horlogequote:
Lavalamp?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:05 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet zoveel mee.
Hoe heet zo'n ding van glas waar zand in zit en gekleurde olie (?) en bubbeltjes en dat dan een alndschap maakt als je het omdraait ? Als iemand een idee heeft waar ik het over heb?
Anna?quote:
Als vrouw zijnde moet dit probleem toch niet zo onoverkomelijk zijn dan dat het voor een man is...quote:
Bij een man ook niet, enkel het prijskaartje is groter.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet dit probleem toch niet zo onoverkomelijk zijn dan dat het voor een man is...
Valt t op?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef Kluts het volgende:
Joh, JB, dat hadden we nog helemaal niet aan je gemerkt vandaag.
Of Erica?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Dickies het volgende:
Anna?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bij een man ook niet, enkel het prijskaartje is groter.
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet dit probleem toch niet zo onoverkomelijk zijn dan dat het voor een man is...
Son of a bitch!quote:
Ik smste ooit een keer naar een scharrel:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Alleen zit ik niet op 'wie dan ook' te wachten.
Jaaa die is vetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit op zo'n site een Twisterdekbed (je kent het wel, van dat spel) gezien, dat vond ik wel echt geinig. Jammer alleen dat het 70 euro kostte en dat vind ik voor iets wat geinig is wel erg duur.
Dat poppetje met een messenset in zijn rug, zelfde verhaal. Ook bij Gadgethouse geloof ik.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik smste ooit een keer naar een scharrel:
Het is hier best leeg in bed..
Hij smste terug:
Dan pak je een extra kussen.
Wat voelde ik me gedisst zeg.
nee, het is een rechthoekig ding met twee plaatjes glas die heel dicht bij elkaar zitten, daar tussenin zit dan zand, gekleurde olie (of water, weet ik t) en bubbeltjes. Je kan dat ding omdraaien (net als een zandloper) en dan loopt dat zand tussen de bubbeltjes door, waardoor er een soort woestijnlandschap gevormd wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Btw, bedoel je zo'n sneeuwbol?
Ik weet heel goed wat ik wil.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil he
Methinks dat er vast wel iets degelijks zit tussen de grofweg 3 miljoen mannen in Nederland die aan de leeftijdseisen voldoen. Je moet hem natuurlijk wel ontmoeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Alleen zit ik niet op 'wie dan ook' te wachten.
Ja! Mijn oma had zoiets vroeger! Geen idee hoe het heet, maar weet wel wat je bedoeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, het is een rechthoekig ding met twee plaatjes glas die heel dicht bij elkaar zitten, daar tussenin zit dan zand, gekleurde olie (of water, waat ik t) en bubbeltjes. Je kan dat ding omdraaien (net als een zandloper) en dan loopt dat zand tussen de bubbeltjes door, waardoor er een soort woestijnlandschap gevormd wordt.
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Methinks dat er vast wel iets degelijks zit tussen de grofweg 3 miljoen mannen in Nederland die aan de leeftijdseisen voldoen. Je moet hem natuurlijk wel ontmoeten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik smste ooit een keer naar een scharrel:
Het is hier best leeg in bed..
Hij smste terug:
Dan pak je een extra kussen.
Wat voelde ik me gedisst zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |