Vriending.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie moet Erica dan wel niet wezen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Mijn oma had zoiets vroeger! Geen idee hoe het heet, maar weet wel wat je bedoeld.
Ja die.quote:
Ook zo,n actie gedaan op de camping: 1 meid ging met een vriend van me zijn tent in, vroeg de andere vriendin of ze bij mij in de tent mocht...hint, hint. Dus in de tent ,ik van: ok, slaap jij maar op het matrasje dan slaap ik op het luchtbed.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik smste ooit een keer naar een scharrel:
Het is hier best leeg in bed..
Hij smste terug:
Dan pak je een extra kussen.
Wat voelde ik me gedisst zeg.
En wat niet rekt dat scheurt wel!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:16 schreef Kluts het volgende:
Lekker wijf is een rekbaar begrip.
Ik merk hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik wil.
M'n eventuele volgende vriendin wordt gewoon een plork. Veel makkelijker.quote:
Ben beetje gefrustreerd op t moment, kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
En dan nog eisen gaan stellen ook
Sorry, ben een beetje melig vandaagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Kluts het volgende:
Ik wist gewoon dat er zo'n reactie zou komen ludootje.
Want? Je kickt wel op het over het hoofd trekken van zakken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Dickies het volgende:
[..]
M'n eventuele volgende vriendin wordt gewoon een plork. Veel makkelijker.
Heb je nu eigenlijk al internet thuis ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ben beetje gefrustreerd op t moment, kan ik ook niks aan doen.
Meestal valt t wel mee.
T,is dat je het zegt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje melig vandaag
Nee, maar dan hoef ik niet iedere dag weer die gasten om d'r heen weg te jagen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want? Je kickt wel op het over het hoofd trekken van zakken?
Is t zo ergquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef ik niet iedere dag weer die gasten om d'r heen weg te jagen.
Ahh, gaat wel weer over.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Meestal valt t wel mee.
Is makkelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef JanesBrownie het volgende:
Nog steeds niet, ik moet die zooi nog aansluiten, maar ben er nog niet achter hoe en durf t nioet zo goed
quote:
Vrouwen. Gewoon aan beginnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef JanesBrownie het volgende:
Nog steeds niet, ik moet die zooi nog aansluiten, maar ben er nog niet achter hoe en durf t nioet zo goed
*aai*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Meestal valt t wel mee.
help!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, het is een rechthoekig ding met twee plaatjes glas die heel dicht bij elkaar zitten, daar tussenin zit dan zand, gekleurde olie (of water, weet ik t) en bubbeltjes. Je kan dat ding omdraaien (net als een zandloper) en dan loopt dat zand tussen de bubbeltjes door, waardoor er een soort woestijnlandschap gevormd wordt.
Zolang je maar geen gasten van haar af moet jagen valt het allemaal wel meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef ik niet iedere dag weer die gasten om d'r heen weg te jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |