Nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef mrbox het volgende:
De grootste vraag is nu gewoon eigenlijk hoe merk je nu aan haar of ze gewoon "de aardige receptioniste dame" probeert te zijn of het wel leuk vind om beetje te kletsen...
Als je fijn aan het smalltalken bent ergens tussendoor vragen of ze zin heeft om een keer wat te gaan drinken geeft probleemloos antwoord op die vraag. Of ze is heel erg servicegerichtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef mrbox het volgende:
De grootste vraag is nu gewoon eigenlijk hoe merk je nu aan haar of ze gewoon "de aardige receptioniste dame" probeert te zijn of het wel leuk vind om beetje te kletsen...
Ze heeft een puntkaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik vind dit soort topics zo triest
raar uiterlijk..
er was er nog een.. wat vinden jullie va vrouwen met lang blond haar ofzo...
Denken is dan ook een overschatte bezigheid bij het versieren van vrouwen. Of mannen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:02 schreef Kreator het volgende:
Het is mij ieg opgevallen dat als je maar een beetje lef hebt en humor je veel meer voor elkaar krijgt dan je denkt.
En geloof me, als een vrouw jou echt leuk vind dan laat ze het wel merkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je fijn aan het smalltalken bent ergens tussendoor vragen of ze zin heeft om een keer wat te gaan drinken geeft probleemloos antwoord op die vraag. Of ze is heel erg servicegericht.
Geloof me, sommige mannen zien niets. Echt niets.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En geloof me, als een vrouw jou echt leuk vind dan laat ze het wel merken
Ach, sms-jes midden in de nacht of je nog even langskomt om dat gesprek over Nederland voort te zetten als je haar net die avond in de pub hebt ontmoet lijken me vrij duidelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geloof me, sommige mannen zien niets. Echt niets.
Andere mannen uiteraard. Tuurlijk.
Opzich de beste oplossing natuurlijk ....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:02 schreef Kreator het volgende:
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat ze zegt: "goh, nou sorry, maar nee.". Nou whooptiefuckingdoo, wat een ramp.. Dan weet je waar je aan toe bent en kun je weer een nieuw slachtoffer zoeken.
Het is mij ieg opgevallen dat als je maar een beetje lef hebt en humor je veel meer voor elkaar krijgt dan je denkt.
uuh ja ...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een subtiele hint, nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, sms-jes midden in de nacht of je nog even langskomt om dat gesprek over Nederland voort te zetten als je haar net die avond in de pub hebt ontmoet lijken me vrij duidelijk
Dat ligt er wel heel dik bovenop danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, sms-jes midden in de nacht of je nog even langskomt om dat gesprek over Nederland voort te zetten als je haar net die avond in de pub hebt ontmoet lijken me vrij duidelijk
Dat wordt neuken!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo dik was ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt er wel heel dik bovenop dan
Volgens mij hebben veel mensen dat wel hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ben wel iemand die mensen vaak t gevoel geeft ze echt leuk te vinden zonder dat dat de bedoeling is..
Dat geeft ooit problemen.
Op het werk? Kleine kans. Dan moet je er als man wel voor gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Ludootje het volgende:
En dat was die dame met een "vriend" ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo dik was ze nou ook weer niet![]()
Fijn is andersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen dat wel hoor.
Ik krijg dat ook altijd voor elkaar. Echt irritant. Maar ik ben gewoon te aardig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel mensen dat wel hoor.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg dat ook altijd voor elkaar. Echt irritant. Maar ik ben gewoon te aardig.
Ik ben op t werk idd wel een stuk terughoudenderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op het werk? Kleine kans. Dan moet je er als man wel voor gaan.
Ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik vind dit soort topics zo triest
raar uiterlijk..
er was er nog een.. wat vinden jullie va vrouwen met lang blond haar ofzo...
Ik ook dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg dat ook altijd voor elkaar. Echt irritant. Maar ik ben gewoon te aardig.
Ik ook, maar zoiets open je toch gewoon niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt
Helaas nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat was die dame met een "vriend" ?
Tja, ik vind het gewoon leuk, met mensen praten enzo. Maarja, bij sommige mannen schakelt er dan iets om waardoor ze denken dat ik ze leuk vind, ookal bedoel ik er verder niets mee. En om dat (degene die zo aardig was) gladhard af te gaan wijzen is ook weer zo lullig. Als ik je leuk vind maak ik het wel (te) duidelijk, en anders dan bedoel ik er niets mee... Ook niet als ik je een keer een knuffel geef, of een iets te vaak aan je zit ofzo, ik ben gewoon zo'n persoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook dus.
En niet altijd even duidelijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon leuk, met mensen praten enzo. Maarja, bij sommige mannen schakelt er dan iets om waardoor ze denken dat ik ze leuk vind, ookal bedoel ik er verder niets mee. En om dat (degene die zo aardig was) gladhard af te gaan wijzen is ook weer zo lullig. Als ik je leuk vind maak ik het wel (te) duidelijk, en anders dan bedoel ik er niets mee... Ook niet als ik je een keer een knuffel geef, of een iets te vaak aan je zit ofzo, ik ben gewoon zo'n persoon.
Ik zou die met die vriend lekker laten, mits ze zelf initiatief neemt uiteraard en lekker gezellig hebben met die andere.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Helaas niet
Daarom ben ik nu ook in Dubio. Smsje sturen naar meisje met vriend die ik leuk vind, kijken of we met z'n tweeen kunnen gaan stappen en m'n bedoeling duidelijk maken of een smsje sturen naar de dame uit kroeg, kijken of ze zin heeft in tweede avond lol.
Optie 1 is wat ik het liefste wil, optie 2 is gegarandeerd succes
En ze moet je meer dan leuk vinden. Of, afhankelijk van de vrouw, over haar promoties gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op het werk? Kleine kans. Dan moet je er als man wel voor gaan.
Er was laatst toch zo'n nieuwsitem over sex op het werkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ze moet je meer dan leuk vinden. Of, afhankelijk van de vrouw, over haar promoties gaan.
Ik neig inderdaad daar naartoe. Daarbovenop, het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou die met die vriend lekker laten, mits ze zelf initiatief neemt uiteraard en lekker gezellig hebben met die andere.
Ja, of je moet met een UTP kabel aan komen zetten. Of 1337 roepen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Litpho het volgende:
En ze moet je meer dan leuk vinden. Of, afhankelijk van de vrouw, over haar promoties gaan.
Heeft allemaal te maken hoe je het doet en hoelangquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon leuk, met mensen praten enzo. Maarja, bij sommige mannen schakelt er dan iets om waardoor ze denken dat ik ze leuk vind, ookal bedoel ik er verder niets mee. En om dat (degene die zo aardig was) gladhard af te gaan wijzen is ook weer zo lullig. Als ik je leuk vind maak ik het wel (te) duidelijk, en anders dan bedoel ik er niets mee... Ook niet als ik je een keer een knuffel geef, of een iets te vaak aan je zit ofzo, ik ben gewoon zo'n persoon.
Ach ja, sla mezelf ook af en toe voor me kop voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik neig inderdaad daar naartoe. Daarbovenop, het een sluit het ander niet uit
Maar toch blijf ik mezelf voor m'n kop slaan dat ik niets geprobeerd heb die nacht in dat park
Ze soppen meestal al als je de PC weer op weet te starten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, of je moet met een UTP kabel aan komen zetten. Of 1337 roepen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, of je moet met een UTP kabel aan komen zetten. Of 1337 roepen.
Ja, hoe je het doet wel. Maar knuffels kunnen volslagen onschuldig zijn bij fysieker ingestelde personen. Ook als dat lange knuffels zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heeft allemaal te maken hoe je het doet en hoelangVooral knuffels
En je raadt ze dus vervolgens aan om een Mac te kopen zodat je monogaam kan blijven?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze soppen meestal al als je de PC weer op weet te starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |