Natuurlijk. Wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
vragen ze dat of ze ermee mogen spelen?
Ik had laatst nog, dat ik bij een vriendin zat en er zat ook een surinaamse jongen bij, maar die was ik een beetje vergeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ik vroeger heel erg gehad. Weet mezelf gelukkig steeds meer onder controle te houden
Nu pas?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sjezus, het ligt er nu zo dik bovenop.
Pick one, en doe je ding JB. En kies er 1 met een UTPtang uit, vang je twee vliegen in een klap.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef dawg het volgende:
Ik ben tijdelijk weg van Fok! En als ik terug ben ga ik niet teruglezen, dus hou jullie vooral niet in!
Vandaar dus. Voordat ik weer beticht wordt dat ik een bastard ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Kreator het volgende:
Dawg is mie een portie een infantiele gek.
De truc is om er heel hard overheen te lullen en te doen alsof er niks aan de hand is. Het moment dat je gaat blozen of excuses gaat maken zit je klemquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had laatst nog, dat ik bij een vriendin zat en er zat ook een surinaamse jongen bij, maar die was ik een beetje vergeten.
Komt er een item voorbij over criminele antilianen en surinamers, dus ik zeg: Ja hoor, het is ook altijd wat met die negers. Meer als grap bedoeld, maar hij vatte het nogal racistisch op.![]()
Terwijl ik me eronderuit probeer te lullen, waar ik het altijd alleen maar erger mee maak altijd, komt er een item op het nieuws met de ondertitel: zwarte zaterdag.
Toen schoot ik helemaal in de lach en was het allemaal niet meer te redden.
Op een gegeven moment moet je daar óf goed in worden óf mee ophoudenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Kluts het volgende:
Terwijl ik me eronderuit probeer te lullen, waar ik het altijd alleen maar erger mee maak altijd
Jij een bastard?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dus. Voordat ik weer beticht wordt dat ik een bastard ben.
[/humor]
Die was al wel overduidelijk. Maar een paar keer extra quoten zodat dawg het zeker terugleest kan geen kwaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dus. Voordat ik weer beticht wordt dat ik een bastard ben.
[/humor]
Met wijdopengesperde ogen en een kreet je hand voor je mond slaan, is niet bepaald low profile nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De truc is om er heel hard overheen te lullen en te doen alsof er niks aan de hand is. Het moment dat je gaat blozen of excuses gaat maken zit je klem
...oh, dus jij krijgt ook natte broekjes naast je als je ipconfig in een dosbox typt? Ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
Normaal bespringen ze mij al als ik de UTP tang tevoorschijn tover.
Alsof je je laptop meegesleept hebt naar een Tom Jones concert.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
...oh, dus jij krijgt ook natte broekjes naast je als je ipconfig in een dosbox typt? Ik dacht dat het aan mij lag.
Zoals ik gister al zei: Ik denk soms ook gewoon niet ná he...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je daar óf goed in worden óf mee ophouden.
Je weet wat ik daar over zeiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei: Ik denk soms ook gewoon niet ná he...
Krea is sneller dan verwacht?quote:
Is toch niet jou probleem dat iemand er niet mee om kan gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei: Ik denk soms ook gewoon niet ná he...
Dan valt er weinig meer te redden, nee...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met wijdopengesperde ogen en een kreet je hand voor je mond slaan, is niet bepaald low profile nee.
Morgen zit die leuke receptioniste er weer. Het is alleen zoo kansloos om een praatje met haar daar aan die balie te makenquote:
Oh ja! Dat maakte het een stuk minder erg.quote:
Dat vinden receptionistes wel leukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morgen zit die leuke receptioniste er weer. Het is alleen zoo kansloos om een praatje met haar daar aan die balie te maken
Jij hebt tenminste een leuke receptioniste om naar vooruit te kijken...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morgen zit die leuke receptioniste er weer. Het is alleen zoo kansloos om een praatje met haar daar aan die balie te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |