Ik zie een boel koolhydraten en weinig eiwitten! Ik zou een stuk vlees met veel groenten nemen!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:49 schreef Greys het volgende:
Grappig, zit het eetdagboek in te vullen voor vandaag en zelfs als ik een turkse pizza eet vanavond blijf ik nog onder de 1000 cal.
- Snelle Jelle kruidkoek
- pakje Sultana
- 2 eierkoeken
- Turkse pizza
Misschien moet ik er nog wat meloen aan toevoegen
Eén=quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:55 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, dan moet ik er ook nog een rode wodka redbull bij optellen
Ja één. Want ik moet nog rijden. En verder neem ik cola lightquote:
Er zit hier geen Appie. En ik moet nu een berg strijken en ik heb het eten voor vanavond al in huisquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:59 schreef conleche het volgende:
Neem dan een maaltijdsalade van de Appie, of zo'n stoommaaltijd. Even snel als een Turkse pizza.
Very SATC!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga niet zo stevig naar de kroeg. Kom er een keer of 2 per week, maar dan drink ik dus maar 1 rode wodka redbull (héél soms twee, als ik in het weekend ga maar nu dus niet) en verder cola light. Ik zie het ook niet eens echt als stappen ofzo, maar een mooi centraal punt waar ik met twee vriendinnen af spreek voor wie het allemaal makkelijk aan te rijden is. Het is kneuterig, klein en gezellig. We gaan voor het gezelschap en niet voor de drank
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:34 schreef Sugar het volgende:
En over hoe tartaar en ei combineren met fornuisvrij.
Met suiker drinken bedoel ik ook gewoon jus d'orange of regular cola hoor, maar een stuk chocola of thee met suiker voldoet ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon, misselijk.. wie weet suikertekort, maar heb geen suikerdrankjes.. thee met suiker dan maar als ik thuis ben?
laatste twee iig niet
Ik zou gewoon een mojito nemenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
Met suiker drinken bedoel ik ook gewoon jus d'orange of regular cola hoor, maar een stuk chocola of thee met suiker voldoet ook.
Oh, ik noem mezelf fornuisvrij als ik niet *kook*.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel s wat meer over die rijst, SHE
Christ, daar heb ik eigenlijk ook wel zin inquote:
Oh breek me de bek niet open over die pillenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef Greys het volgende:
Net even de pil opgehaald bij de apotheek. Kreeg ik verdorie wéér een ander merk in mijn maag gesplitst!
Eerst had ik Microgynon30, toen kreeg ik Rivegidon ofzoiets mee, een groen doosje in elk geval en nu heb ik lichtblauwe doosjes met een klavertje en de naam Stediril30. "Ja dat moet van de zorgverzekeraars, deze is nu het goedkoopst". Het lijkt me toch beter als je zoiets voor langere tijd dezelfde neemt?
Allemaal zelfde hromoon, levonorgestrel, dus nee maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef Greys het volgende:
Net even de pil opgehaald bij de apotheek. Kreeg ik verdorie wéér een ander merk in mijn maag gesplitst!
Eerst had ik Microgynon30, toen kreeg ik Rivegidon ofzoiets mee, een groen doosje in elk geval en nu heb ik lichtblauwe doosjes met een klavertje en de naam Stediril30. "Ja dat moet van de zorgverzekeraars, deze is nu het goedkoopst". Het lijkt me toch beter als je zoiets voor langere tijd dezelfde neemt?
Nie waar! *stampvoet*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef mspoez het volgende:
Allemaal zelfde hromoon, levonorgestrel, dus nee maakt niet uit.
Euh, dat moet niet. Ik heb echt erop gestaan dat ze mij de merkpil gaven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik Charlotte van SaTC? Nu vergis je je toch hoor. Ik ben wel iets (of misschien wel een beetje boel) veel stouter dan dat. Maar daar wijd ik niet over uit alhier![]()
De hormonen die erin zitten zijn precies gelijk. Stediril30 is al dik 40 jaar op de markt en was behalve de eerste ook de duurste. Microgynon kwam later, was iets goedkoper en met dik een miljoen gebruiksters de populairste. Toen het patent van M30 verliep is Rigevidon op de markt gebracht, een pil met dezelfde ingredienten maar zonder de ontwikkelingskosten, dus goedkoper.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef Greys het volgende:
Nou ik eis ook gewoon microgynon ipv die vervangers en ik heb nog nooit een rekening gezien en ik heb niet de meest uitgebreide zorgverzekering.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
Oh! En krijg je die dan ook vergoed? Nee he?
Nou ja, zo heel duur zal het wel niet zijn als je het zelf moet betalen.
Ik ben aanvullend verzekerd dus anticonceptie zit daar in. Maar als ik een ander merk wil dan de voorgeschrevene zal ik het wel zelf moeten betalen. So be it.
Als het goed is zou je de 'merk'-pil ook gewoon vergoed moeten krijgen, niet alleen de merkloze. Er is op Fok ook ergens een topic over alle rotsmoesjes die apothekers gebruiken om je te overtuigen dat je die merkloze moet nemen en 'de verzekering vergoed die andere pil niet' gebruiken ze ook heel vaak. Is toch idioot? Dat liegen ze gewoon! Ik kan me er zo boos over maken, maarja, ik trapte dus eerst ook in het verhaal van de apotheker en heb wekenlang met uitslag rondgelopen dus ik heb een beetje een kort lontje wat pillen betreftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
Oh! En krijg je die dan ook vergoed? Nee he?
Nou ja, zo heel duur zal het wel niet zijn als je het zelf moet betalen.
Ik ben aanvullend verzekerd dus anticonceptie zit daar in. Maar als ik een ander merk wil dan de voorgeschrevene zal ik het wel zelf moeten betalen. So be it.
Ik word ook niet boos hoor! Gewoon een beetje hyperquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:09 schreef mspoez het volgende:
niet boos worden Merel!
Volgens mij zit er niet een limiet aan die rijst.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:09 schreef mspoez het volgende:
Ik heb een mirena, ideaal, kan je niet vergeten, is maar 1% van de hormonen van de pil en grootste pluspunt, je wordt niet meer ongesteld. Ik geloof best dat je r last van kan hebben hoor, van andere hulpstoffen, niet boos worden Merel!
Maar ennieweejs ; hoeveel rijst mag je nou per dag?
ik las hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef Greys het volgende:
PerceyUitgegleden in de douche, dood
![]()
't Kan ook zomaar voorbij zijn he? En ik maar agressief lopen doen hier omdat ik aan het strijken ben![]()
Bizar he?! En eng!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef Greys het volgende:
PerceyUitgegleden in de douche, dood
![]()
't Kan ook zomaar voorbij zijn he? En ik maar agressief lopen doen hier omdat ik aan het strijken ben![]()
Het is gewoon irritant. Ze hebben het niet op voorraad zeggen ze en dan moeten ze het bestellen. Ja leuk maar mijn voorraad is nu op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:12 schreef Greys het volgende:
Dames, dankjulliewel, ik zal het eens navragen!
Heb er een tijd terug al een uitgebreid artikel over gelezen dat de apotheken de boel een beetje liepen te belazeren en het afschuiven op de zorgverzekeraars. Nu weet ik helemaal niet meer wat te geloven
EDIT: dat artikel zal dan wel in het topic staan dat Merel hierboven noemt
Uhuh. Ik heb een aparte douche en bad en ben laatst toch snoeihard op m'n bek gegaan. In de douche.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bizar he?! En eng!
Dat is ook precies de reden dat ik presé een aparte douche wilde in mijn badkamer en niet in bad wil douchen. Ik zie mezelf ook al onderuit gaan.
Om dit soort dingen vind ik alleen wonen sowieso een beetje eng. Als ik val onder de douche of van de trap of watdanook, dan duurt het wel even voor iemand me vindt. Ik hoop eerlijk gezegd voor Percy dat ie op slag dood was en dat ie niet eerst lang in z'n eentje heeft moeten lijdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:17 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar he?! En eng!
Dat is ook precies de reden dat ik presé een aparte douche wilde in mijn badkamer en niet in bad wil douchen. Ik zie mezelf ook al onderuit gaan.
Dankzij je overgewicht heb je meer vet en dat maakt oestrogeen aan. Joepie, voor jou, want zonder pil zijn er 2 dingen die je hormoonhuishouding regelen: je eierstokken en je lichaamsvet. En zoals je merkt, oestrogenen zorgen voor aanmaken van baarmoederslijmvlies. Dat betekent niet dat je aanvullende maatregelen moet treffen, want in principe zou het progesteron de eisprong moeten remmen. In principe he... want het is ook bekend dat bij dikkere vrouwen de pil minder veilig is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:17 schreef kwakveense het volgende:
hmmm ik ben sowieso een beetje pil-ontevreden... ik wil mn menstruatie kunnen regelen, maar ik word gewoon keihard ongesteld dwars door mn pilstrip heen. "wat nou doorslikken"denkt mijn lichaam.
en met een beetje pech ben ik dan een hele maand "een beetje" ongesteld. net genoeg om voorzorgsmaatregelen te moeten nemen. ELKE DAG. ugh.
iemand zei dat ik dan misschien een zwaardere pil moest, maar ik weet niet goed hoe ik daar op ga reageren. bijd e diane 35 had ik t doorslik probleem soms ook, en daar werd ik knetter depressief van...
heb trouwens niet t idee dat dat erger is geworden met die nieuwe pil (die van mij heeft geen naam, alleen de stofnaam staat erop levonorgestrel en huppeldepup...)
oh en ontopic... ehh... tvp?
Wat dacht je van een badmat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:22 schreef Greys het volgende:
Ik douche ook in bad en ik ben altijd benauwd dat ik uitglij
Mini!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat dacht je van een badmat?
Ja, zo'n ding... Dan kun je wel lekker onbezorgd douchen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:33 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mini!![]()
Ik gleed juist uit dankzij mijn badmat! Of bedoel je zo'n antislip vies ding.
Misschien een domme vraag, maar hoe was je je kont dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
Ik zit altijd te douchen. Zoveel relaxter! Zo'n antislipmat: brr, dat is volgens mij een bron van bacteriele ellende!
Als (semi?) Francaise heeft Conleche natuurlijk een bidet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe was je je kont dan?
Wiebelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb in ons huisje in Frankrijk idd een bidet. Daar blijf ik soms veuls te lang opzitten, dat warme water is best prettig!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als (semi?) Francaise heeft Conleche natuurlijk een bidet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*probeert het zich voor te stellen*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Wiebelen.![]()
![]()
O en ik doe altijd de stop erin, zodat ik op het eind in een badje zit!!
-edit- stop in het bad, dat is te zeggen, niet in mijn kont!!
wie?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:52 schreef conleche het volgende:
Percy Irausquin overleden
Zo jong!!
Ik ook vaak als ik 's ochtends vroeg op moet. Zo vanuit bed het bad in rollen. Hoezo lui. Alleen het water laten staan vind ik vies ivm shampoo en scheren enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
Ik zit altijd te douchen. Zoveel relaxter! Zo'n antislipmat: brr, dat is volgens mij een bron van bacteriele ellende!
Das niet vies, want op het allereind gaat de stop er weer uit en spoel ik mezelf en het bad af!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:02 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik ook vaak als ik 's ochtends vroeg op moet. Zo vanuit bed het bad in rollen. Hoezo lui. Alleen het water laten staan vind ik vies ivm shampoo en scheren enzo
Mini ik had ook 4 dagen last van m'n buik deze week. Minder vet en minder suiker wil misschien wel helpen?
Tja, dat ga ik dan maar rigoureus proberen vanaf nu. Geen scherp gekruide dingen meer, geen koolzuur, dan moet het toch een keer overgaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:02 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik ook vaak als ik 's ochtends vroeg op moet. Zo vanuit bed het bad in rollen. Hoezo lui. Alleen het water laten staan vind ik vies ivm shampoo en scheren enzo
Mini ik had ook 4 dagen last van m'n buik deze week. Minder vet en minder suiker wil misschien wel helpen?
Normandië... niet echt een tropisch oord.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:13 schreef conleche het volgende:
Waar was je op vakantie? Kan het niet een of andere plaatselijke bacterie zijn?
Marz had het daarover. ( zo van bed in bad rollen )quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:22 schreef conleche het volgende:
Wie heeft het over 's ochtends?? Douchen doe ik alleen overdag na het hardlopen. Meestal ga ik op de andere dagen in bad. Maar altijd 's avonds. ' s Ochtends neem ik genoegen met een koud washandje in het gezicht om wakker te worden
's morgens en 's middags samen een half pak zilvervliesrijst.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef -marz- het volgende:
Hoeveel rijst heb je gegeten dan?
Wat goed kwak, geen vreetdagen meer. Je mag wel een rondje voor mij rennen, want ik heb geen zin.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef kwakveense het volgende:
ik zat zo vol van mn extra gesnackte kip van vanmiddag dat ik vanavond geen aardappel heb genomen en alleen wat garnalen heb gewokt met knoflook, en een bak sla erbij. nu valt de calorie inname van vandaag du toch nog mee, ondanks snackgedrag en een nasischijf :S wat ben ik ook een muts! ben wel trots dat ik al een hele poos niet meer zo'n emo-vreetdag had gehad.
enneh ik weet niet meer wie t zei, Co of CF of of of... maar hardlopen wordt nu na drie keer al verslavend... van mn schema mag ik zondag pas weer, maar ik wil eigenlijk al eerder...
Tijd om wel uren te gaan declareren lijkt me...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
En potverdorie, open ik mijn mailbox, zie ik daar een mail van een klant die EIST dat ik aanstaande maandag iets klaar heb. Ik loop de poten uit mijn lijf voor deze klant, maak belachelijk veel uren voor ze die ik niet declareer, maar normaal vragen kan hij niets. Ik heb echt geen zin meer in mijn werk. Gatver de gatver de gatver.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Ik had toch vanmorgen mijn hele dagvoorraad rijst gegeten? Ik had ook direct geen honger meer. Om 3 uur pas weer iets gegeten: 20 gemengde noten. En als avondeten heb ik zilvervliesrijst met hüttenkäse, kiemen, sla en wortel gegeten met een piepklein stukje worst. En bizar genoeg zit ik volgens de calorienteller over de 1600 kcal. Dat kan toch niet? Of wel?
Is calvados zo erg dat het meteen je hele dieetdag verpest? Alcoho is wat dat betreft ook echt mijn grote zwakte, de hele dag netjes eten en dan 's avonds een fles slobberwijn naar binnen gietenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef Tinkepink het volgende:
Maar let maar niet op mij. Ik voel me echt een beetje kut over die mail. Daarom mezelf maar een calvados gegund en vandaag als verloren dieetdag ingecalculeerd.
Kan niet, we werken met vaste prijzen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Tijd om wel uren te gaan declareren lijkt me...
Ik zat vanmiddag alweer op vacaturesites te kijken toen ik hoorde dat twee collega's naar m'n baas zijn gestapt om te zeggen "Merel is één van onze slimste en beste mensen en als je haar niet snel uitdagender werk geeft zijn we bang dat ze weggaat en dat willen we niet"En dat hebben ze gewoon gedaan zonder iets tegen mij te zeggen, gewoon helemaal uit zichzelf! Geen idee of het enig effect heeft, maar ik vond het zó lief van ze
Eén calvados niet. Maar ik ga er nog een paar drinken heb ik net besloten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Is calvados zo erg dat het meteen je hele dieetdag verpest? Alcoho is wat dat betreft ook echt mijn grote zwakte, de hele dag netjes eten en dan 's avonds een fles slobberwijn naar binnen gieten
Ja! En dan zijn het ook nog mensen waar ik tegenop kijk omdat ik juist altijd vind dat zíj hun werk goed doen. Echt een super compliment. Nou hopen dat m'n baas er ook iets mee doetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
Maar wat ongelooflijk cool van je collega's! Wat zal jij je fijn voelen nu.
Proost!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eén calvados niet. Maar ik ga er nog een paar drinken heb ik net besloten.
Nee ik eet nooit tauge en ook geen alfalfa, ik zie geen reden om geld uit te geven aan dat soort semi-voedsel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
Die kiemen zijn juist lekker en gezond. En zo raar zijn ze niet. Je eet ook taugé neem ik aan? Nou, ik eet een soort taugé van o.a. linzen. Niets geks aan.
Pfff hou op schei uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Is calvados zo erg dat het meteen je hele dieetdag verpest? Alcoho is wat dat betreft ook echt mijn grote zwakte, de hele dag netjes eten en dan 's avonds een fles slobberwijn naar binnen gieten
Kiemen zijn toch verschrikkelijk supervoedsel, onwijs gezond?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
Die kiemen zijn juist lekker en gezond. En zo raar zijn ze niet. Je eet ook taugé neem ik aan? Nou, ik eet een soort taugé van o.a. linzen. Niets geks aan.
Daarom wordt de meet ook héél gezellig denk ikquote:
Ik ga mensen kusjes geven en likkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef -marz- het volgende:
Oh noes, wij vrouwen gaan altijd zo gieren en krijsen als we wat op hebben.
Een zaterdag een tijdje terugquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik word altijd enorm hitsig van te veel drank.
Ow, ik doe nooit hitsig naar vreemde mensen, al zou mijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een zaterdag een tijdje terug
PF + heel veel rosé
1. PF gaat de vrouwelijke vrienden van Mr PF kusjes geven. Mr PF:
2. PF gaat de homo vrienden van Mr PF kusjes geven. Mr PF:![]()
3. PF gaat om de nek van wildvreemde jongens hangen. Mr PF:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Achteraf een beetje heel erg naar
Vrouwen. Ik dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga mensen kusjes geven en likken
Goeiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kweek zelf kiemen![]()
Ik heb een kiembakje, gekocht bij Dille & Kamille. De zaden zijn supergoedkoop!
Na 3,4 dagen zijn ze klaar, ik heb al taugé gemaakt en alfalfa. Heerlijk en heel erg gezond.
Hm-hm, ja ik vind het niet ieuw hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik voel je
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
Als we gaan meeten wil ik niet gelikt worden hoorGatsie!
Hahahahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
No worries, ik neem jouw lik wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb altijd de magere yoghurt van Lidl. Ook erg lekker en maar 45 cent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
Isegrim, de biologische magere yoghurt van AH is erg lekker! Echt 10 keer lekkerder dan gewone magere yoghurt, lekker dik enzo.
Ik heb altijd Optimel vanilleyoghurt. Ook erg lekker en maar 1,62quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb altijd de magere yoghurt van Lidl. Ook erg lekker en maar 45 cent.
Nou gelukkig maar dan! Spaar je nog wat doekoes uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:17 schreef Isegrim het volgende:
Die Optimel heb ik gister geprobeerd en vind ik ronduit smerig. Zit tjokvol met één of ander verddikkingsmiddel volgens mij en heeft een melige structuur..
Beterschap!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
ziek thuis, duizelig, buikpijn en verdere algehele misere... kan me geen echte griep veroorloven nu, dus blijf voor de zekerheid maar onder de wol
Je kan heel veel highlights laten zetten, dat lijkt ook heel natuurlijk en zomersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
God ik zit hier heel nostalgisch over mijn haar te doen
Ik ben van origine peperzoutblond maar heb mijn haar dus al een poosje bruin.. Staat veel natuurlijker omdat ik hele donkere wenkbrauwen heb.. Maar nu heb ik laatst een foto gevonden van mezelf met lang zomerblond haar.. En nu wil ik weer lang zomerblond haar
Probleem mijn haar moet 15 cm groeien.. En ik heb geen zin om het van bruin naar blond te gaan verven
De 501 roeleert Kim!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het eindelijk gedaan. Een nieuwe spijkerbroek gekocht. Ik blijk nu maat 31 van Levi's te hebben (501) Hij lijkt echt best klein. Gek genoeg is mijn streefspijkerbroek ook van hetzelfde merk, maar dan 32 (ander model). Ik snap er in ieder geval niks meer van.
Het meisje in de winkel keek ook erg raar toen ik aan het klagen was dat er tegenwoordig zo goed als geen broeken meer voor oude vrouwen te vinden waren, waar niet je halve vollemaansgezicht tevoorschijn kwam als je bukte. Maar gelukkig hebben we de 501 nog
.
Ik ben d'r ook erg dol op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:56 schreef kwakveense het volgende:
oeh isegrim, klinkt lekker. kipkluifjes zijn een zwakte van mij.kan in mn eentje zo een kilo opeten...doe ik niet hoor
Ik 27-34quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
De 501 roeleert Kim!
Vroegah had ik altijd maat 28-32..die zat als gegoten.
Alleen jammer dat Levis zo snel slijten..
Ik was de 501 eigenlijk al vergetenquote:
haha, ja ík vind t niet erg hoor. ik hóór daarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net dat ik met mijn schele harses in het dieettopic op je gereageerd heb kwak. Ik dacht dat het hier was
.
Ik heb gisteren bij America Today een leuk spijkerrokje gekocht (zwart) en een All Stars tas...en 2 paar laarzen voor de winter in zwart en bruin. En oh ja, nog 2 zwembroeken/bermuda's voor Dean van Vingino en een leuk shirtje van Imps & Elfsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef k_i_m het volgende:
79,95.
En natuurlijk moest ik ook dat schattige babyovergooiertje erbij kopen wat ik nog net zag voor ik de winkel uit wilde lopen.
Jij ook, hopelijk voel je je elke dag een stukje sterker ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:42 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen slanke dames allemaal. Een fijne dag gewenst!
Ik ben helemaal gelukkig sinds ik ontdekt heb dat Lilah d'r voeten eindelijk gegroeid zijn. Ik had namelijk al een doos vol schoenen en die kan ik nu weer eens tevoorschijn trekken. Ik baal ervan dat die Lellende Kelly schoenen niet vanaf maat 16 beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh en gisteren heb ik mini Red Wing laarsjes voor hem gekocht voor de winter.
Hehehe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef Isegrim het volgende:
Tegen de tijd dat ik op mijn streefgewicht zit, ga ik ook echt op een mega shopping spree.Nu al zin in, nog een maand of vier.
Ik vind hem teveel lubberen. Je ziet dan stof aan voor heup en daar ben ik niet voor afgevallen natuurlijk. Ik ben wel met je eens dat de 501 behoorlijk gedateerd is! De taille zat voor mijn gevoel ergens onder m'n oksels!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toch vind ik je met die zwarte broek sexier
Dat komt door de kleurstelling. Lekker kontje conleche! Je zou inderdaad zo kunnen doorgaan voor een 15 jarigequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toch vind ik je met die zwarte broek sexier
O god, wat gaat dat tegenvallen met de meet!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat komt door de kleurstelling. Lekker kontje conleche! Je zou inderdaad zo kunnen doorgaan voor een 15 jarige
Van achteren lyceum van voren museum? Mijn god, wat heb ik toch een hekel aan die uitdrukkingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:38 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, wat gaat dat tegenvallen met de meet!!
Hahaha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind hem teveel lubberen. Je ziet dan stof aan voor heup en daar ben ik niet voor afgevallen natuurlijk. Ik ben wel met je eens dat de 501 behoorlijk gedateerd is! De taille zat voor mijn gevoel ergens onder m'n oksels!![]()
Hoe is dat met de 501 van nu KIM?
Laten we het zo zeggen: ik ben blij met kaarslichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van achteren lyceum van voren museum? Mijn god, wat heb ik toch een hekel aan die uitdrukking![]()
Die had ik nog nooit gehoord en ik vind um wel grappig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van achteren lyceum van voren museum? Mijn god, wat heb ik toch een hekel aan die uitdrukking![]()
Volgens mij verkopen ze het ook in heel veel van die kleine boetiekjes. Die hebben dan niet 1 merk, maar verschillende. (meestal ook mexx enzo) De Bijenkorf heeft ook een Esprit afdeling. Het punt is dat ze daar maar een kleine collectie inkopen, dus de kans dat ze precies hebben wat jij zoekt is klein. Ik zou toch voor de online-shop gaan en dan bestel je in het begin gewoon 2 maten. Kijk je wat het best is en stuur je de andere terug!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik nog nooit gehoord en ik vind um wel grappig!
Tot ze het tegen me zeggen natuurlijk![]()
Co! Toffe kleur in je kamer!
Waar koop je die Edc broeken nou? Ik wil er zo eentje als BJ! Behalve in de Esprit zaken (die je hier amper hebt volgens mij?) ook nog ergens anders? Ik ben niet zo'n enorme fashionista dat ik dat soort dingen feilloos weet. Shame on me.
Ik kan het niet meer, ik zou voor het gezin nog wel verder willen. En ja, dapper maar goed wat voel ik me kut.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, mspoez, ik wilde je nog even zeggen dat je dapper vind dat je duidelijk bent geweest. Maar eh... heeft je man niet een beetje gelijk als hij zegt dat je niet meer wilt? Dat is toch ook zo? Je wil het toch ook niet meer accepteren?
O ik heb het nog es gezegd...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef Greys het volgende:
Co had al gezegd dat je die online kunt bestellen
Ook maar eens een keer 1 bestellen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:49 schreef Merel het volgende:
Volgens mij kun je EDC alleen bij Esprit kopen, of in winkels die Esprit ook voeren. Ben inderdaad ook heeel blij met die broeken. Wél een hip model, maar geen bilspleet die erbovenuit steektIk heb een hoge kont, de meeste broeken komen er niet overheen
En de broeken die er wel overheen komen zijn meestal aan de voorkant óók hoog, en dat wil ik juist niet! Dus Esprit is fijn, dat zit goed
Alleen zijn broeken tegenwoordig zo duur
Hij komt bij mij tot íets over mijn heupbotten. En dat was echt een godswonder, want met de rest van de modellen kan je sterkijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind hem teveel lubberen. Je ziet dan stof aan voor heup en daar ben ik niet voor afgevallen natuurlijk. Ik ben wel met je eens dat de 501 behoorlijk gedateerd is! De taille zat voor mijn gevoel ergens onder m'n oksels!![]()
Hoe is dat met de 501 van nu KIM?
Mag ik een foto zien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij komt bij mij tot íets over mijn heupbotten. En dat was echt een godswonder, want met de rest van de modellen kan je sterkijken. Net alsof je boven de 30 niet meer in spijkerbroek mag lopen ofzo, tenzij je een ordinaire sloerie bent die het allemaal niks kan schelen
.
Met of zonder mij erin?quote:
Hoi Webkim! Welkom! Ik doe geen SHE maar volgens mij mag je toch gewoon alle vlees en groenten als avondeten? Of heb ik het nu mis?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:57 schreef Webkim het volgende:Ik kom ook maar eens binnenvallen hier.
Ik ben een typisch geval vergane glorie: van >12 uur sporten en 68-72 kilo naar zwanger door hormoonbehandelingen en over de 100.
Kind is bijna een half jaar, dus ik heb nog maar 3 maanden om dat cleche van 9 maanden op, 9 maanden af waar te maken.En wat nog erger is: ik ga in september weer lesgeven en dat kan echt niet met deze kont.
![]()
Dus ik ben op Shieet gegaan en ben al best een beetje trots dat ik nu 'nog maar' 86-zoveel weeg. Streef is voorlopig 75. Hebben jullie ook al een leuke voorraad She-recepten aangelegd? Sla met een tartaartje komt m'n neus uit.
Je bent wel consistent met de rijst!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dag tot op heden:
O + T + L: SHE-rijst
Om het weer te verpesten met: stukje rijstevlaai
Soms hebben ze lengtematen, soms kan je kiezen uit kort, normaal en lang, en die lange is dan lengtemaat 36 zelfs. Die is fijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:06 schreef Greys het volgende:
Net op de Esprit site zitten kijken bij edc en ik word er een beetje chaggo van (was ik al hoor) want er staan zoveel jeans, daar ga ik nooit online uitkomen welke ik moet hebben. BJ, welke had jij nou aan op de foto, hoe heet die, weet je dat nog? En de lengtematen gaan maar tot 34, maar 34 is een stuk langer bij edc dan bij andere broeken toch? Want van g-star lengte 34 was veul te kort.
Wilde ik ook al zeggen iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent wel consistent met de rijst!
Ben jij ook zo lang dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Soms hebben ze lengtematen, soms kan je kiezen uit kort, normaal en lang, en die lange is dan lengtemaat 36 zelfs. Die is fijn
Vanmiddag ga ik verder metquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent wel consistent met de rijst!
GMTA!quote:
1,76quote:
Dat weet ik, maar ik vind het zo saai zonder rijst/pasta/piepers. Er moeten toch wel lekkere manieren zijn om het wat op te smukken? Die chili-paprika kipkluifjes klonkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
Je mag idd alle soorten vlees en groenten s'avonds
Ach wat maakt dat nu uit man, dat doet zij vast ook wekelijksquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Ha Webkim!.
Co; hij zit nog wel te strak bij het middel, dus het ziet er niet zo mooi uit. En de werkster kan elk moment binnenkomen, dus ik wacht in ieder geval nog even tot zij weer weg is. "Wat ben je aan het doen k_i_m?" Oh, ik maak even een foto van mijn reet in spijkerbroek voor op internet!.
Jawel hoor, dat mag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind het zo saai zonder rijst/pasta/piepers. Er moeten toch wel lekkere manieren zijn om het wat op te smukken? Die chili-paprika kipkluifjes klonken. Maar da's dan vast weer niet mager, of wel? Los van de saaiheid is het prima vol te houden trouwens.
Hoi Viev.![]()
Waar ga je en welke studiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag is weegmoment als ik weer bij mn ouders ben, (heb hier geen weegschaal) maar ik ben een beetje stout geweest deze week dus ik ben benieuwd
En dan volgende week de introductieweek, ik hoop dat ik tot de categorie behoor die afvalt van een weekje drank en ongezond eten
Bij mij hetzelfde al is de lengte dan 32. Maar mijn heupen zijn flink uitgedijd waardoor ik dus aan die 31 zit terwijl ik bij mijn taille een gapend gat heb wat zelfs een riem niet meer fatsoenlijk krijgtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook maat 27-34
Nu maat 31/32-34
das de nieuwe maatvoering, vanaf september starten ze namelijk met lengte 36 ipv 35 heb ik begrepen, maaaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:06 schreef Greys het volgende:
Net op de Esprit site zitten kijken bij edc en ik word er een beetje chaggo van (was ik al hoor) want er staan zoveel jeans, daar ga ik nooit online uitkomen welke ik moet hebben. BJ, welke had jij nou aan op de foto, hoe heet die, weet je dat nog? En de lengtematen gaan maar tot 34, maar 34 is een stuk langer bij edc dan bij andere broeken toch? Want van g-star lengte 34 was veul te kort.
De broektaille is omlaag gegaan en dus breder geworden. De moderne broeken pas ik goed, terwijl spijkerbroeken vroeger altijd veel te wijd zaten rond mijn taille. Geen gezicht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:35 schreef -marz- het volgende:
Maat 27 ik wist niet eens dat dat bestond? Toen ik jonger was kocht ik nooit broeken met taillematen geloof ik, dus het was gewoon 36 en dan had ik altijd hoog water![]()
Hier ook 31 taille en de lengte verschilt nogal per merk.
Wat gek is trouwens: tegenwoordig moeten je heupen in de 'taille' van de broek, ipv echt je taille. Maar de maten zijn hetzelfde gebleven? Iemand die dit wel snapt?
Ik heb een kort bovenlijf, of, om het iets positiever te brengen: ik heb lange benenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De broektaille is omlaag gegaan en dus breder geworden. De moderne broeken pas ik goed, terwijl spijkerbroeken vroeger altijd veel te wijd zaten rond mijn taille. Geen gezicht.
Maar je kuiten ook!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Lekker squaten Co, worden ze mooi kapooooowwww van.
Oh, dus maat 31 is niet echt heel dik ofzo. Dat is dan wel weer een geruststellingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook maat 27-34
Nu maat 31/32-34
Als ik dat teveel doe krijg ik last van m'n knieen. Wij hebben zo'n ding staan op de sportschool waar je van die snelle zijwaartse stepbewegingen opmaakt: zou dat helpen? En er staat ook een trilplaat, zou dat iets doen??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Lekker squaten Co, worden ze mooi kapooooowwww van.
Waarom vindt iedereen mij een skinny bitch en als ik af wil vallen is het van neeeeee niet doen! Je bent nu geen stokje meer!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dus maat 31 is niet echt heel dik ofzo. Dat is dan wel weer een geruststelling.
Vooral niet als je 1m80 bent!!! (ik heb ook heel lang 31 gehad en bij mij was het wel te dik, maar ik ben dan ook echt veul kleiner.)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dus maat 31 is niet echt heel dik ofzo. Dat is dan wel weer een geruststelling.
Kuiten zijn bij mij idd niet afgevallen, maar ik vind gespierde kuiten niet erg. Moet natuurlijk niet té worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar je kuiten ook!
Of dat komt door het kikkeren
Da's een Technogym Wave den ik. Soort van schaatsbewegingen maak je erop. Het is een cardiotoestel, maar afh. van wat je ermee doet kan je ook wel het accent op je billen leggen (maar je staat dan wel voor gekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik dat teveel doe krijg ik last van m'n knieen. Wij hebben zo'n ding staan op de sportschool waar je van die snelle zijwaartse stepbewegingen opmaakt: zou dat helpen? En er staat ook een trilplaat, zou dat iets doen??
En wat is kapooooooowwww?
Je bedoelt dat ik dan voor gek sta in de sportschool?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef Webkim het volgende:
[..]
Da's een Technogym Wave den ik. Soort van schaatsbewegingen maak je erop. Het is een cardiotoestel, maar afh. van wat je ermee doet kan je ook wel het accent op je billen leggen (maar je staat dan wel voor gek).
Ja weet ik veel. Mijn laatste broek was maat 27, dat scheelt wel effe een boel maten he? En daarbij kan ik wel in de spiegel kijken, maar ik heb absoluut geen idee meer of ik nou dik of dun ben. Toen ik 80 was vond ik mezelf ook nog slank lijken, maar sinds de 75 vind ik mezelf weer vadsig. Misschien omdat de 80 wel erg ver van mijn "normale" postuur afwijkt en de 75 alweer een heel stuk in de goede richting komt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Vooral niet als je 1m80 bent!!! (ik heb ook heel lang 31 gehad en bij mij was het wel te dik, maar ik ben dan ook echt veul kleiner.)
Werkster al weg?
Misschien dat je zelfbeeld nog niet overeenkomt met de werkelijkheid?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Mijn laatste broek was maat 27, dat scheelt wel effe een boel maten he? En daarbij kan ik wel in de spiegel kijken, maar ik heb absoluut geen idee meer of ik nou dik of dun ben. Toen ik 80 was vond ik mezelf ook nog slank lijken, maar sinds de 75 vind ik mezelf weer vadsig. Misschien omdat de 80 wel erg ver van mijn "normale" postuur afwijkt en de 75 alweer een heel stuk in de goede richting komt?
Ik weet niet of ik dat nou zo'n strak plan vind.. Aan de ene kant wel, leuk voor later enzo.. Andere kant ik haat mezelf als ik mezelf terug zie.. En wat als ze ook 's avonds meegaan en ik kei aangeschoten ben enzoquote:hey Yashi,
Hoe zou je het vinden als we tijdens de intro een cameraploeg op bezoek krijgen? Mijn baas vond het wel leuk om een mentorgroepje te volgen tijdens de intro. Ik heb wel een beetje cameravrees, mar goed misschien moet ik daar maar eens overheen komen.
Toen ik maat 27 had bij 1.75 woog ik echt <55 kilo! En ik had nog niet eens heupenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:44 schreef conleche het volgende:
Maat 27 bij 1m80 is echt dun toch!!??
Nijmegenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar ga je en welke studie?
op de foto is craft-fit... en die lengtematen, dat verhaal staat al in mijn post hierboven inmiddelsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:06 schreef Greys het volgende:
alsjeblieft en veeeel succes ermeequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Greys het volgende:
BJ, onwijs bedankt voor alle info! Ben er erg blij mee!
Ik ga vanavond eens uitgebreid in die website zitten spitten
Ik wil ook geen lichtblauwe vlekken op m'n kont nee. En die streepjes op de voorkant vind ik ook zum kotzen. Je moet tegenwoordig goed zoeken om mooie wassingen te vinden, maar ze zijn er wel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij ben ik raar: ik hou helemáál niet van jeans met wassingen en tierelantijntjes. Het liefst gewoon recht, donkerblauw, géén stretch, ik herhaal: géén stretch en geen borduurwerkjes ed.
Die broeken zijn trouwens niet te krijgen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook intro lopen hoor PFondans dat ik al een half jaar studeer
ook in Nijmegen, dus ga Yashi ook nog wel stalken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |