Marz had het daarover. ( zo van bed in bad rollen )quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:22 schreef conleche het volgende:
Wie heeft het over 's ochtends?? Douchen doe ik alleen overdag na het hardlopen. Meestal ga ik op de andere dagen in bad. Maar altijd 's avonds. ' s Ochtends neem ik genoegen met een koud washandje in het gezicht om wakker te worden
's morgens en 's middags samen een half pak zilvervliesrijst.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef -marz- het volgende:
Hoeveel rijst heb je gegeten dan?
Wat goed kwak, geen vreetdagen meer. Je mag wel een rondje voor mij rennen, want ik heb geen zin.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:23 schreef kwakveense het volgende:
ik zat zo vol van mn extra gesnackte kip van vanmiddag dat ik vanavond geen aardappel heb genomen en alleen wat garnalen heb gewokt met knoflook, en een bak sla erbij. nu valt de calorie inname van vandaag du toch nog mee, ondanks snackgedrag en een nasischijf :S wat ben ik ook een muts! ben wel trots dat ik al een hele poos niet meer zo'n emo-vreetdag had gehad.
enneh ik weet niet meer wie t zei, Co of CF of of of... maar hardlopen wordt nu na drie keer al verslavend... van mn schema mag ik zondag pas weer, maar ik wil eigenlijk al eerder...
Tijd om wel uren te gaan declareren lijkt me...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
En potverdorie, open ik mijn mailbox, zie ik daar een mail van een klant die EIST dat ik aanstaande maandag iets klaar heb. Ik loop de poten uit mijn lijf voor deze klant, maak belachelijk veel uren voor ze die ik niet declareer, maar normaal vragen kan hij niets. Ik heb echt geen zin meer in mijn werk. Gatver de gatver de gatver.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Ik had toch vanmorgen mijn hele dagvoorraad rijst gegeten? Ik had ook direct geen honger meer. Om 3 uur pas weer iets gegeten: 20 gemengde noten. En als avondeten heb ik zilvervliesrijst met hüttenkäse, kiemen, sla en wortel gegeten met een piepklein stukje worst. En bizar genoeg zit ik volgens de calorienteller over de 1600 kcal. Dat kan toch niet? Of wel?
Is calvados zo erg dat het meteen je hele dieetdag verpest? Alcoho is wat dat betreft ook echt mijn grote zwakte, de hele dag netjes eten en dan 's avonds een fles slobberwijn naar binnen gietenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef Tinkepink het volgende:
Maar let maar niet op mij. Ik voel me echt een beetje kut over die mail. Daarom mezelf maar een calvados gegund en vandaag als verloren dieetdag ingecalculeerd.
Kan niet, we werken met vaste prijzen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Tijd om wel uren te gaan declareren lijkt me...
Ik zat vanmiddag alweer op vacaturesites te kijken toen ik hoorde dat twee collega's naar m'n baas zijn gestapt om te zeggen "Merel is één van onze slimste en beste mensen en als je haar niet snel uitdagender werk geeft zijn we bang dat ze weggaat en dat willen we niet"En dat hebben ze gewoon gedaan zonder iets tegen mij te zeggen, gewoon helemaal uit zichzelf! Geen idee of het enig effect heeft, maar ik vond het zó lief van ze
Eén calvados niet. Maar ik ga er nog een paar drinken heb ik net besloten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Is calvados zo erg dat het meteen je hele dieetdag verpest? Alcoho is wat dat betreft ook echt mijn grote zwakte, de hele dag netjes eten en dan 's avonds een fles slobberwijn naar binnen gieten
Ja! En dan zijn het ook nog mensen waar ik tegenop kijk omdat ik juist altijd vind dat zíj hun werk goed doen. Echt een super compliment. Nou hopen dat m'n baas er ook iets mee doetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
Maar wat ongelooflijk cool van je collega's! Wat zal jij je fijn voelen nu.
Proost!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eén calvados niet. Maar ik ga er nog een paar drinken heb ik net besloten.
Nee ik eet nooit tauge en ook geen alfalfa, ik zie geen reden om geld uit te geven aan dat soort semi-voedsel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
Die kiemen zijn juist lekker en gezond. En zo raar zijn ze niet. Je eet ook taugé neem ik aan? Nou, ik eet een soort taugé van o.a. linzen. Niets geks aan.
Pfff hou op schei uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Is calvados zo erg dat het meteen je hele dieetdag verpest? Alcoho is wat dat betreft ook echt mijn grote zwakte, de hele dag netjes eten en dan 's avonds een fles slobberwijn naar binnen gieten
Kiemen zijn toch verschrikkelijk supervoedsel, onwijs gezond?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
Die kiemen zijn juist lekker en gezond. En zo raar zijn ze niet. Je eet ook taugé neem ik aan? Nou, ik eet een soort taugé van o.a. linzen. Niets geks aan.
Daarom wordt de meet ook héél gezellig denk ikquote:
Ik ga mensen kusjes geven en likkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef -marz- het volgende:
Oh noes, wij vrouwen gaan altijd zo gieren en krijsen als we wat op hebben.
Een zaterdag een tijdje terugquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik word altijd enorm hitsig van te veel drank.
Ow, ik doe nooit hitsig naar vreemde mensen, al zou mijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een zaterdag een tijdje terug
PF + heel veel rosé
1. PF gaat de vrouwelijke vrienden van Mr PF kusjes geven. Mr PF:
2. PF gaat de homo vrienden van Mr PF kusjes geven. Mr PF:![]()
3. PF gaat om de nek van wildvreemde jongens hangen. Mr PF:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Achteraf een beetje heel erg naar
Vrouwen. Ik dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga mensen kusjes geven en likken
Goeiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kweek zelf kiemen![]()
Ik heb een kiembakje, gekocht bij Dille & Kamille. De zaden zijn supergoedkoop!
Na 3,4 dagen zijn ze klaar, ik heb al taugé gemaakt en alfalfa. Heerlijk en heel erg gezond.
Hm-hm, ja ik vind het niet ieuw hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik voel je
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |