quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
Als we gaan meeten wil ik niet gelikt worden hoorGatsie!
Hahahahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
No worries, ik neem jouw lik wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb altijd de magere yoghurt van Lidl. Ook erg lekker en maar 45 cent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
Isegrim, de biologische magere yoghurt van AH is erg lekker! Echt 10 keer lekkerder dan gewone magere yoghurt, lekker dik enzo.
Ik heb altijd Optimel vanilleyoghurt. Ook erg lekker en maar 1,62quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb altijd de magere yoghurt van Lidl. Ook erg lekker en maar 45 cent.
Nou gelukkig maar dan! Spaar je nog wat doekoes uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:17 schreef Isegrim het volgende:
Die Optimel heb ik gister geprobeerd en vind ik ronduit smerig. Zit tjokvol met één of ander verddikkingsmiddel volgens mij en heeft een melige structuur..
Beterschap!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
ziek thuis, duizelig, buikpijn en verdere algehele misere... kan me geen echte griep veroorloven nu, dus blijf voor de zekerheid maar onder de wol
Je kan heel veel highlights laten zetten, dat lijkt ook heel natuurlijk en zomersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
God ik zit hier heel nostalgisch over mijn haar te doen
Ik ben van origine peperzoutblond maar heb mijn haar dus al een poosje bruin.. Staat veel natuurlijker omdat ik hele donkere wenkbrauwen heb.. Maar nu heb ik laatst een foto gevonden van mezelf met lang zomerblond haar.. En nu wil ik weer lang zomerblond haar
Probleem mijn haar moet 15 cm groeien.. En ik heb geen zin om het van bruin naar blond te gaan verven
De 501 roeleert Kim!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het eindelijk gedaan. Een nieuwe spijkerbroek gekocht. Ik blijk nu maat 31 van Levi's te hebben (501) Hij lijkt echt best klein. Gek genoeg is mijn streefspijkerbroek ook van hetzelfde merk, maar dan 32 (ander model). Ik snap er in ieder geval niks meer van.
Het meisje in de winkel keek ook erg raar toen ik aan het klagen was dat er tegenwoordig zo goed als geen broeken meer voor oude vrouwen te vinden waren, waar niet je halve vollemaansgezicht tevoorschijn kwam als je bukte. Maar gelukkig hebben we de 501 nog
.
Ik ben d'r ook erg dol op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:56 schreef kwakveense het volgende:
oeh isegrim, klinkt lekker. kipkluifjes zijn een zwakte van mij.kan in mn eentje zo een kilo opeten...doe ik niet hoor
Ik 27-34quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
De 501 roeleert Kim!
Vroegah had ik altijd maat 28-32..die zat als gegoten.
Alleen jammer dat Levis zo snel slijten..
Ik was de 501 eigenlijk al vergetenquote:
haha, ja ík vind t niet erg hoor. ik hóór daarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net dat ik met mijn schele harses in het dieettopic op je gereageerd heb kwak. Ik dacht dat het hier was
.
Ik heb gisteren bij America Today een leuk spijkerrokje gekocht (zwart) en een All Stars tas...en 2 paar laarzen voor de winter in zwart en bruin. En oh ja, nog 2 zwembroeken/bermuda's voor Dean van Vingino en een leuk shirtje van Imps & Elfsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef k_i_m het volgende:
79,95.
En natuurlijk moest ik ook dat schattige babyovergooiertje erbij kopen wat ik nog net zag voor ik de winkel uit wilde lopen.
Jij ook, hopelijk voel je je elke dag een stukje sterker ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:42 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen slanke dames allemaal. Een fijne dag gewenst!
Ik ben helemaal gelukkig sinds ik ontdekt heb dat Lilah d'r voeten eindelijk gegroeid zijn. Ik had namelijk al een doos vol schoenen en die kan ik nu weer eens tevoorschijn trekken. Ik baal ervan dat die Lellende Kelly schoenen niet vanaf maat 16 beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh en gisteren heb ik mini Red Wing laarsjes voor hem gekocht voor de winter.
Hehehe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef Isegrim het volgende:
Tegen de tijd dat ik op mijn streefgewicht zit, ga ik ook echt op een mega shopping spree.Nu al zin in, nog een maand of vier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |