Hoi Webkim! Welkom! Ik doe geen SHE maar volgens mij mag je toch gewoon alle vlees en groenten als avondeten? Of heb ik het nu mis?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:57 schreef Webkim het volgende:Ik kom ook maar eens binnenvallen hier.
Ik ben een typisch geval vergane glorie: van >12 uur sporten en 68-72 kilo naar zwanger door hormoonbehandelingen en over de 100.
Kind is bijna een half jaar, dus ik heb nog maar 3 maanden om dat cleche van 9 maanden op, 9 maanden af waar te maken.En wat nog erger is: ik ga in september weer lesgeven en dat kan echt niet met deze kont.
![]()
Dus ik ben op Shieet gegaan en ben al best een beetje trots dat ik nu 'nog maar' 86-zoveel weeg. Streef is voorlopig 75. Hebben jullie ook al een leuke voorraad She-recepten aangelegd? Sla met een tartaartje komt m'n neus uit.
Je bent wel consistent met de rijst!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dag tot op heden:
O + T + L: SHE-rijst
Om het weer te verpesten met: stukje rijstevlaai
Soms hebben ze lengtematen, soms kan je kiezen uit kort, normaal en lang, en die lange is dan lengtemaat 36 zelfs. Die is fijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:06 schreef Greys het volgende:
Net op de Esprit site zitten kijken bij edc en ik word er een beetje chaggo van (was ik al hoor) want er staan zoveel jeans, daar ga ik nooit online uitkomen welke ik moet hebben. BJ, welke had jij nou aan op de foto, hoe heet die, weet je dat nog? En de lengtematen gaan maar tot 34, maar 34 is een stuk langer bij edc dan bij andere broeken toch? Want van g-star lengte 34 was veul te kort.
Wilde ik ook al zeggen iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent wel consistent met de rijst!
Ben jij ook zo lang dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Soms hebben ze lengtematen, soms kan je kiezen uit kort, normaal en lang, en die lange is dan lengtemaat 36 zelfs. Die is fijn
Vanmiddag ga ik verder metquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent wel consistent met de rijst!
GMTA!quote:
1,76quote:
Dat weet ik, maar ik vind het zo saai zonder rijst/pasta/piepers. Er moeten toch wel lekkere manieren zijn om het wat op te smukken? Die chili-paprika kipkluifjes klonkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
Je mag idd alle soorten vlees en groenten s'avonds
Ach wat maakt dat nu uit man, dat doet zij vast ook wekelijksquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Ha Webkim!.
Co; hij zit nog wel te strak bij het middel, dus het ziet er niet zo mooi uit. En de werkster kan elk moment binnenkomen, dus ik wacht in ieder geval nog even tot zij weer weg is. "Wat ben je aan het doen k_i_m?" Oh, ik maak even een foto van mijn reet in spijkerbroek voor op internet!.
Jawel hoor, dat mag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind het zo saai zonder rijst/pasta/piepers. Er moeten toch wel lekkere manieren zijn om het wat op te smukken? Die chili-paprika kipkluifjes klonken. Maar da's dan vast weer niet mager, of wel? Los van de saaiheid is het prima vol te houden trouwens.
Hoi Viev.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |