Ik heb altijd de magere yoghurt van Lidl. Ook erg lekker en maar 45 cent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
Isegrim, de biologische magere yoghurt van AH is erg lekker! Echt 10 keer lekkerder dan gewone magere yoghurt, lekker dik enzo.
Ik heb altijd Optimel vanilleyoghurt. Ook erg lekker en maar 1,62quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb altijd de magere yoghurt van Lidl. Ook erg lekker en maar 45 cent.
Nou gelukkig maar dan! Spaar je nog wat doekoes uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:17 schreef Isegrim het volgende:
Die Optimel heb ik gister geprobeerd en vind ik ronduit smerig. Zit tjokvol met één of ander verddikkingsmiddel volgens mij en heeft een melige structuur..
Beterschap!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
ziek thuis, duizelig, buikpijn en verdere algehele misere... kan me geen echte griep veroorloven nu, dus blijf voor de zekerheid maar onder de wol
Je kan heel veel highlights laten zetten, dat lijkt ook heel natuurlijk en zomersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
God ik zit hier heel nostalgisch over mijn haar te doen
Ik ben van origine peperzoutblond maar heb mijn haar dus al een poosje bruin.. Staat veel natuurlijker omdat ik hele donkere wenkbrauwen heb.. Maar nu heb ik laatst een foto gevonden van mezelf met lang zomerblond haar.. En nu wil ik weer lang zomerblond haar
Probleem mijn haar moet 15 cm groeien.. En ik heb geen zin om het van bruin naar blond te gaan verven
De 501 roeleert Kim!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het eindelijk gedaan. Een nieuwe spijkerbroek gekocht. Ik blijk nu maat 31 van Levi's te hebben (501) Hij lijkt echt best klein. Gek genoeg is mijn streefspijkerbroek ook van hetzelfde merk, maar dan 32 (ander model). Ik snap er in ieder geval niks meer van.
Het meisje in de winkel keek ook erg raar toen ik aan het klagen was dat er tegenwoordig zo goed als geen broeken meer voor oude vrouwen te vinden waren, waar niet je halve vollemaansgezicht tevoorschijn kwam als je bukte. Maar gelukkig hebben we de 501 nog
.
Ik ben d'r ook erg dol op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:56 schreef kwakveense het volgende:
oeh isegrim, klinkt lekker. kipkluifjes zijn een zwakte van mij.kan in mn eentje zo een kilo opeten...doe ik niet hoor
Ik 27-34quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
De 501 roeleert Kim!
Vroegah had ik altijd maat 28-32..die zat als gegoten.
Alleen jammer dat Levis zo snel slijten..
Ik was de 501 eigenlijk al vergetenquote:
haha, ja ík vind t niet erg hoor. ik hóór daarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net dat ik met mijn schele harses in het dieettopic op je gereageerd heb kwak. Ik dacht dat het hier was
.
Ik heb gisteren bij America Today een leuk spijkerrokje gekocht (zwart) en een All Stars tas...en 2 paar laarzen voor de winter in zwart en bruin. En oh ja, nog 2 zwembroeken/bermuda's voor Dean van Vingino en een leuk shirtje van Imps & Elfsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef k_i_m het volgende:
79,95.
En natuurlijk moest ik ook dat schattige babyovergooiertje erbij kopen wat ik nog net zag voor ik de winkel uit wilde lopen.
Jij ook, hopelijk voel je je elke dag een stukje sterker ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:42 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen slanke dames allemaal. Een fijne dag gewenst!
Ik ben helemaal gelukkig sinds ik ontdekt heb dat Lilah d'r voeten eindelijk gegroeid zijn. Ik had namelijk al een doos vol schoenen en die kan ik nu weer eens tevoorschijn trekken. Ik baal ervan dat die Lellende Kelly schoenen niet vanaf maat 16 beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh en gisteren heb ik mini Red Wing laarsjes voor hem gekocht voor de winter.
Hehehe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef Isegrim het volgende:
Tegen de tijd dat ik op mijn streefgewicht zit, ga ik ook echt op een mega shopping spree.Nu al zin in, nog een maand of vier.
Ik vind hem teveel lubberen. Je ziet dan stof aan voor heup en daar ben ik niet voor afgevallen natuurlijk. Ik ben wel met je eens dat de 501 behoorlijk gedateerd is! De taille zat voor mijn gevoel ergens onder m'n oksels!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toch vind ik je met die zwarte broek sexier
Dat komt door de kleurstelling. Lekker kontje conleche! Je zou inderdaad zo kunnen doorgaan voor een 15 jarigequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toch vind ik je met die zwarte broek sexier
O god, wat gaat dat tegenvallen met de meet!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat komt door de kleurstelling. Lekker kontje conleche! Je zou inderdaad zo kunnen doorgaan voor een 15 jarige
Van achteren lyceum van voren museum? Mijn god, wat heb ik toch een hekel aan die uitdrukkingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:38 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, wat gaat dat tegenvallen met de meet!!
Hahaha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind hem teveel lubberen. Je ziet dan stof aan voor heup en daar ben ik niet voor afgevallen natuurlijk. Ik ben wel met je eens dat de 501 behoorlijk gedateerd is! De taille zat voor mijn gevoel ergens onder m'n oksels!![]()
Hoe is dat met de 501 van nu KIM?
Laten we het zo zeggen: ik ben blij met kaarslichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van achteren lyceum van voren museum? Mijn god, wat heb ik toch een hekel aan die uitdrukking![]()
Die had ik nog nooit gehoord en ik vind um wel grappig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van achteren lyceum van voren museum? Mijn god, wat heb ik toch een hekel aan die uitdrukking![]()
Volgens mij verkopen ze het ook in heel veel van die kleine boetiekjes. Die hebben dan niet 1 merk, maar verschillende. (meestal ook mexx enzo) De Bijenkorf heeft ook een Esprit afdeling. Het punt is dat ze daar maar een kleine collectie inkopen, dus de kans dat ze precies hebben wat jij zoekt is klein. Ik zou toch voor de online-shop gaan en dan bestel je in het begin gewoon 2 maten. Kijk je wat het best is en stuur je de andere terug!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik nog nooit gehoord en ik vind um wel grappig!
Tot ze het tegen me zeggen natuurlijk![]()
Co! Toffe kleur in je kamer!
Waar koop je die Edc broeken nou? Ik wil er zo eentje als BJ! Behalve in de Esprit zaken (die je hier amper hebt volgens mij?) ook nog ergens anders? Ik ben niet zo'n enorme fashionista dat ik dat soort dingen feilloos weet. Shame on me.
Ik kan het niet meer, ik zou voor het gezin nog wel verder willen. En ja, dapper maar goed wat voel ik me kut.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, mspoez, ik wilde je nog even zeggen dat je dapper vind dat je duidelijk bent geweest. Maar eh... heeft je man niet een beetje gelijk als hij zegt dat je niet meer wilt? Dat is toch ook zo? Je wil het toch ook niet meer accepteren?
O ik heb het nog es gezegd...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef Greys het volgende:
Co had al gezegd dat je die online kunt bestellen
Ook maar eens een keer 1 bestellen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:49 schreef Merel het volgende:
Volgens mij kun je EDC alleen bij Esprit kopen, of in winkels die Esprit ook voeren. Ben inderdaad ook heeel blij met die broeken. Wél een hip model, maar geen bilspleet die erbovenuit steektIk heb een hoge kont, de meeste broeken komen er niet overheen
En de broeken die er wel overheen komen zijn meestal aan de voorkant óók hoog, en dat wil ik juist niet! Dus Esprit is fijn, dat zit goed
Alleen zijn broeken tegenwoordig zo duur
Hij komt bij mij tot íets over mijn heupbotten. En dat was echt een godswonder, want met de rest van de modellen kan je sterkijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind hem teveel lubberen. Je ziet dan stof aan voor heup en daar ben ik niet voor afgevallen natuurlijk. Ik ben wel met je eens dat de 501 behoorlijk gedateerd is! De taille zat voor mijn gevoel ergens onder m'n oksels!![]()
Hoe is dat met de 501 van nu KIM?
Mag ik een foto zien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij komt bij mij tot íets over mijn heupbotten. En dat was echt een godswonder, want met de rest van de modellen kan je sterkijken. Net alsof je boven de 30 niet meer in spijkerbroek mag lopen ofzo, tenzij je een ordinaire sloerie bent die het allemaal niks kan schelen
.
Met of zonder mij erin?quote:
Hoi Webkim! Welkom! Ik doe geen SHE maar volgens mij mag je toch gewoon alle vlees en groenten als avondeten? Of heb ik het nu mis?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:57 schreef Webkim het volgende:Ik kom ook maar eens binnenvallen hier.
Ik ben een typisch geval vergane glorie: van >12 uur sporten en 68-72 kilo naar zwanger door hormoonbehandelingen en over de 100.
Kind is bijna een half jaar, dus ik heb nog maar 3 maanden om dat cleche van 9 maanden op, 9 maanden af waar te maken.En wat nog erger is: ik ga in september weer lesgeven en dat kan echt niet met deze kont.
![]()
Dus ik ben op Shieet gegaan en ben al best een beetje trots dat ik nu 'nog maar' 86-zoveel weeg. Streef is voorlopig 75. Hebben jullie ook al een leuke voorraad She-recepten aangelegd? Sla met een tartaartje komt m'n neus uit.
Je bent wel consistent met de rijst!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dag tot op heden:
O + T + L: SHE-rijst
Om het weer te verpesten met: stukje rijstevlaai
Soms hebben ze lengtematen, soms kan je kiezen uit kort, normaal en lang, en die lange is dan lengtemaat 36 zelfs. Die is fijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:06 schreef Greys het volgende:
Net op de Esprit site zitten kijken bij edc en ik word er een beetje chaggo van (was ik al hoor) want er staan zoveel jeans, daar ga ik nooit online uitkomen welke ik moet hebben. BJ, welke had jij nou aan op de foto, hoe heet die, weet je dat nog? En de lengtematen gaan maar tot 34, maar 34 is een stuk langer bij edc dan bij andere broeken toch? Want van g-star lengte 34 was veul te kort.
Wilde ik ook al zeggen iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent wel consistent met de rijst!
Ben jij ook zo lang dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Soms hebben ze lengtematen, soms kan je kiezen uit kort, normaal en lang, en die lange is dan lengtemaat 36 zelfs. Die is fijn
Vanmiddag ga ik verder metquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent wel consistent met de rijst!
GMTA!quote:
1,76quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |