Waar ga je en welke studiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag is weegmoment als ik weer bij mn ouders ben, (heb hier geen weegschaal) maar ik ben een beetje stout geweest deze week dus ik ben benieuwd
En dan volgende week de introductieweek, ik hoop dat ik tot de categorie behoor die afvalt van een weekje drank en ongezond eten
Bij mij hetzelfde al is de lengte dan 32. Maar mijn heupen zijn flink uitgedijd waardoor ik dus aan die 31 zit terwijl ik bij mijn taille een gapend gat heb wat zelfs een riem niet meer fatsoenlijk krijgtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook maat 27-34
Nu maat 31/32-34
das de nieuwe maatvoering, vanaf september starten ze namelijk met lengte 36 ipv 35 heb ik begrepen, maaaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:06 schreef Greys het volgende:
Net op de Esprit site zitten kijken bij edc en ik word er een beetje chaggo van (was ik al hoor) want er staan zoveel jeans, daar ga ik nooit online uitkomen welke ik moet hebben. BJ, welke had jij nou aan op de foto, hoe heet die, weet je dat nog? En de lengtematen gaan maar tot 34, maar 34 is een stuk langer bij edc dan bij andere broeken toch? Want van g-star lengte 34 was veul te kort.
De broektaille is omlaag gegaan en dus breder geworden. De moderne broeken pas ik goed, terwijl spijkerbroeken vroeger altijd veel te wijd zaten rond mijn taille. Geen gezicht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:35 schreef -marz- het volgende:
Maat 27 ik wist niet eens dat dat bestond? Toen ik jonger was kocht ik nooit broeken met taillematen geloof ik, dus het was gewoon 36 en dan had ik altijd hoog water![]()
Hier ook 31 taille en de lengte verschilt nogal per merk.
Wat gek is trouwens: tegenwoordig moeten je heupen in de 'taille' van de broek, ipv echt je taille. Maar de maten zijn hetzelfde gebleven? Iemand die dit wel snapt?
Ik heb een kort bovenlijf, of, om het iets positiever te brengen: ik heb lange benenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De broektaille is omlaag gegaan en dus breder geworden. De moderne broeken pas ik goed, terwijl spijkerbroeken vroeger altijd veel te wijd zaten rond mijn taille. Geen gezicht.
Maar je kuiten ook!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Lekker squaten Co, worden ze mooi kapooooowwww van.
Oh, dus maat 31 is niet echt heel dik ofzo. Dat is dan wel weer een geruststellingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook maat 27-34
Nu maat 31/32-34
Als ik dat teveel doe krijg ik last van m'n knieen. Wij hebben zo'n ding staan op de sportschool waar je van die snelle zijwaartse stepbewegingen opmaakt: zou dat helpen? En er staat ook een trilplaat, zou dat iets doen??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Lekker squaten Co, worden ze mooi kapooooowwww van.
Waarom vindt iedereen mij een skinny bitch en als ik af wil vallen is het van neeeeee niet doen! Je bent nu geen stokje meer!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dus maat 31 is niet echt heel dik ofzo. Dat is dan wel weer een geruststelling.
Vooral niet als je 1m80 bent!!! (ik heb ook heel lang 31 gehad en bij mij was het wel te dik, maar ik ben dan ook echt veul kleiner.)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dus maat 31 is niet echt heel dik ofzo. Dat is dan wel weer een geruststelling.
Kuiten zijn bij mij idd niet afgevallen, maar ik vind gespierde kuiten niet erg. Moet natuurlijk niet té worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar je kuiten ook!
Of dat komt door het kikkeren
Da's een Technogym Wave den ik. Soort van schaatsbewegingen maak je erop. Het is een cardiotoestel, maar afh. van wat je ermee doet kan je ook wel het accent op je billen leggen (maar je staat dan wel voor gekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik dat teveel doe krijg ik last van m'n knieen. Wij hebben zo'n ding staan op de sportschool waar je van die snelle zijwaartse stepbewegingen opmaakt: zou dat helpen? En er staat ook een trilplaat, zou dat iets doen??
En wat is kapooooooowwww?
Je bedoelt dat ik dan voor gek sta in de sportschool?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef Webkim het volgende:
[..]
Da's een Technogym Wave den ik. Soort van schaatsbewegingen maak je erop. Het is een cardiotoestel, maar afh. van wat je ermee doet kan je ook wel het accent op je billen leggen (maar je staat dan wel voor gek).
Ja weet ik veel. Mijn laatste broek was maat 27, dat scheelt wel effe een boel maten he? En daarbij kan ik wel in de spiegel kijken, maar ik heb absoluut geen idee meer of ik nou dik of dun ben. Toen ik 80 was vond ik mezelf ook nog slank lijken, maar sinds de 75 vind ik mezelf weer vadsig. Misschien omdat de 80 wel erg ver van mijn "normale" postuur afwijkt en de 75 alweer een heel stuk in de goede richting komt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Vooral niet als je 1m80 bent!!! (ik heb ook heel lang 31 gehad en bij mij was het wel te dik, maar ik ben dan ook echt veul kleiner.)
Werkster al weg?
Misschien dat je zelfbeeld nog niet overeenkomt met de werkelijkheid?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Mijn laatste broek was maat 27, dat scheelt wel effe een boel maten he? En daarbij kan ik wel in de spiegel kijken, maar ik heb absoluut geen idee meer of ik nou dik of dun ben. Toen ik 80 was vond ik mezelf ook nog slank lijken, maar sinds de 75 vind ik mezelf weer vadsig. Misschien omdat de 80 wel erg ver van mijn "normale" postuur afwijkt en de 75 alweer een heel stuk in de goede richting komt?
Ik weet niet of ik dat nou zo'n strak plan vind.. Aan de ene kant wel, leuk voor later enzo.. Andere kant ik haat mezelf als ik mezelf terug zie.. En wat als ze ook 's avonds meegaan en ik kei aangeschoten ben enzoquote:hey Yashi,
Hoe zou je het vinden als we tijdens de intro een cameraploeg op bezoek krijgen? Mijn baas vond het wel leuk om een mentorgroepje te volgen tijdens de intro. Ik heb wel een beetje cameravrees, mar goed misschien moet ik daar maar eens overheen komen.
Toen ik maat 27 had bij 1.75 woog ik echt <55 kilo! En ik had nog niet eens heupenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:44 schreef conleche het volgende:
Maat 27 bij 1m80 is echt dun toch!!??
Nijmegenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar ga je en welke studie?
op de foto is craft-fit... en die lengtematen, dat verhaal staat al in mijn post hierboven inmiddelsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:06 schreef Greys het volgende:
Net op de Esprit site zitten kijken bij edc en ik word er een beetje chaggo van (was ik al hoor) want er staan zoveel jeans, daar ga ik nooit online uitkomen welke ik moet hebben. BJ, welke had jij nou aan op de foto, hoe heet die, weet je dat nog? En de lengtematen gaan maar tot 34, maar 34 is een stuk langer bij edc dan bij andere broeken toch? Want van g-star lengte 34 was veul te kort.
alsjeblieft en veeeel succes ermeequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Greys het volgende:
BJ, onwijs bedankt voor alle info! Ben er erg blij mee!
Ik ga vanavond eens uitgebreid in die website zitten spitten
Ik wil ook geen lichtblauwe vlekken op m'n kont nee. En die streepjes op de voorkant vind ik ook zum kotzen. Je moet tegenwoordig goed zoeken om mooie wassingen te vinden, maar ze zijn er wel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij ben ik raar: ik hou helemáál niet van jeans met wassingen en tierelantijntjes. Het liefst gewoon recht, donkerblauw, géén stretch, ik herhaal: géén stretch en geen borduurwerkjes ed.
Die broeken zijn trouwens niet te krijgen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook intro lopen hoor PFondans dat ik al een half jaar studeer
ook in Nijmegen, dus ga Yashi ook nog wel stalken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |