Very SATC!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga niet zo stevig naar de kroeg. Kom er een keer of 2 per week, maar dan drink ik dus maar 1 rode wodka redbull (héél soms twee, als ik in het weekend ga maar nu dus niet) en verder cola light. Ik zie het ook niet eens echt als stappen ofzo, maar een mooi centraal punt waar ik met twee vriendinnen af spreek voor wie het allemaal makkelijk aan te rijden is. Het is kneuterig, klein en gezellig. We gaan voor het gezelschap en niet voor de drank
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:34 schreef Sugar het volgende:
En over hoe tartaar en ei combineren met fornuisvrij.
Met suiker drinken bedoel ik ook gewoon jus d'orange of regular cola hoor, maar een stuk chocola of thee met suiker voldoet ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon, misselijk.. wie weet suikertekort, maar heb geen suikerdrankjes.. thee met suiker dan maar als ik thuis ben?
laatste twee iig niet
Ik zou gewoon een mojito nemenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
Met suiker drinken bedoel ik ook gewoon jus d'orange of regular cola hoor, maar een stuk chocola of thee met suiker voldoet ook.
Oh, ik noem mezelf fornuisvrij als ik niet *kook*.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel s wat meer over die rijst, SHE
Christ, daar heb ik eigenlijk ook wel zin inquote:
Oh breek me de bek niet open over die pillenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef Greys het volgende:
Net even de pil opgehaald bij de apotheek. Kreeg ik verdorie wéér een ander merk in mijn maag gesplitst!
Eerst had ik Microgynon30, toen kreeg ik Rivegidon ofzoiets mee, een groen doosje in elk geval en nu heb ik lichtblauwe doosjes met een klavertje en de naam Stediril30. "Ja dat moet van de zorgverzekeraars, deze is nu het goedkoopst". Het lijkt me toch beter als je zoiets voor langere tijd dezelfde neemt?
Allemaal zelfde hromoon, levonorgestrel, dus nee maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef Greys het volgende:
Net even de pil opgehaald bij de apotheek. Kreeg ik verdorie wéér een ander merk in mijn maag gesplitst!
Eerst had ik Microgynon30, toen kreeg ik Rivegidon ofzoiets mee, een groen doosje in elk geval en nu heb ik lichtblauwe doosjes met een klavertje en de naam Stediril30. "Ja dat moet van de zorgverzekeraars, deze is nu het goedkoopst". Het lijkt me toch beter als je zoiets voor langere tijd dezelfde neemt?
Nie waar! *stampvoet*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef mspoez het volgende:
Allemaal zelfde hromoon, levonorgestrel, dus nee maakt niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |