quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:52 schreef M0NTANA het volgende:
Waar dient de voorbereiding voor als je aan het einde je spits verkoopt?
Niet dat ik ervan uitga dat KJH vertrekt, er wordt zoveel verzonnen door de Spaanse pers.
Reken er maar op dat die eerder weg is...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:55 schreef Blight het volgende:
Billenknijpen tot 31 Augustus dus.
Niet nu mijns inziens. Half juli had hij van mij voor 25 miljoen verkocht mogen worden, maar nu is het gewoon te laat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef F1Bas het volgende:
Hunterlaar zal ooit worden verkocht, wanneer is wel het ideale moment dan?
in ieder geval NIET vlak voor de start van het seizoen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef F1Bas het volgende:
In ieder geval aan het eind van een seizoen voor de zomer en niet een paar weken voor de competitie start,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef F1Bas het volgende:
Volgend seizoen, als Cvitanich een beetje gewend is aan Ajax.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef F1Bas het volgende:
Vorig seizoen betaalden ze 27 miljoen euro (?) voor Wesley Sneijder, misschien nu wel 35 miljoen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als Real Madrid Huntelaar wilt hebben, dan komen ze gewoon over de brug met welke vraagprijs dan ook. Daar kan geen vBasten of wie dan ook iets aan veranderen. Mijn enige hoop is dat Hunter beseft dat dit zijn enige kans OOIT is om samen met vBasten en Bergkamp te trainen!
Als de voorbereiding nog moet beginnen en Darío Cvitanich is gewend aan het Ajax-systeem.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef F1Bas het volgende:
Als je het spelletje speelt wat een ManU & Real doen. Spelers aantrekken en dan pas verkopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef F1Bas het volgende:
Bullshit, PSV is al 4 jaar kampioen en heeft al een aantal jaar lang geen doelpunten machine.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die eerder weg is...
Huntelaar heb je nodig als je als Ajax weer de top wilt bereiken... Als je die verkoopt dan kom je nog slechter te voorschijn dan vorig seizoen met Sneijder die vertrok.
Tuurlijk Suarez is beter geworden maar 30+ doelpunten machines zijn essentieel voor een club die het aller hoogste wilt en moet halen. Landskampioen en sjempjens liek
In ieder geval zoveel mogelijk geld trekken uit die gore madrilenen, en hopen cq bidden voor een wereldspits die Hunter doet vervagen zoals Suarez dat deed bij Babel...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vorig seizoen betaalden ze 27 miljoen euro (?) voor Wesley Sneijder, misschien nu wel 35 miljoen?
[..]
Als de voorbereiding nog moet beginnen en Darío Cvitanich is gewend aan het Ajax-systeem.
nee, die hebben een oerdegelijke ploeg staan, zeker defensief, en ze spelen als het moet super behoudend. Twee redenen waarom Ajax wel zo'n spits nodig heeft,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bullshit, PSV is al 4 jaar kampioen en heeft al een aantal jaar lang geen doelpunten machine.
Maar met onze verdediging ben je meer afhankelijk van de doelpunten die je zelf maakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bullshit, PSV is al 4 jaar kampioen en heeft al een aantal jaar lang geen doelpunten machine.
Niet drie weken voor de start van de competitie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef F1Bas het volgende:
Het is dan ook niet om aan te zien, dat moeten we als Ajax niet na willen strevenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daarom is zijn opmerking nog wel onzin.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee, die hebben een oerdegelijke ploeg staan, zeker defensief, en ze spelen als het moet super behoudend. Twee redenen waarom Ajax wel zo'n spits nodig heeft,
Luister ik heb het over de top. De tijden zoals Ajax met Kluivert....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daarom is zijn opmerking nog wel onzin.
Inderdaad, en om Darío nou gelijk in het diepe te gooien, áls kjh weg zou gaan, zou denk ik niet echt zo heel goed zijn. Laat hem eerst wennen, routine krijgen etc. Een speler met toekomstquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de voorbereiding nog moet beginnen en Darío Cvitanich is gewend aan het Ajax-systeem.
De jongens die jij hier aangeeft zijn vleugelaars, types Suarez geen type Huntelaar op wellicht Adebayor na.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:15 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Luister ik heb het over de top. De tijden zoals Ajax met Kluivert....
Zoals ManU met Ronaldo
Zoals Inter met Zlatan
Zoals Arsenal met Adebayor/van Persie.
Spitsen waardoor je infeite al "zeker" bent van de halve finale CL... En dat is Huntelaar.
Althans met hem erbij schat ik de kansen voor Ajax veel beter in dan als ze hem nu verpatsen en je maar moet zien hoe een aankoop zich ontwikkeld.
Landskampioen worden is 1 ding daarna begint het echte werk.
Als je dus een Huntelaar nu verkoopt heb je veel minder zekerheid op de landstitel=CL.
En allemaal zgn. doelpunten machines... Daar gaat het om.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De jongens die jij hier aangeeft zijn vleugelaars, types Suarez geen type Huntelaar op wellicht Adebayor na.
Suarez staat los van Huntelaar, juist het tegenovergestelde is waarheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En allemaal zgn. doelpunten machines... Daar gaat het om.![]()
Ik wil Suarez nog wel eens zien een seizoen zonder KJH.
Spelers die het verschil maken in een wedstrijd. De kip met de gouden eieren (om er een mooie bij te halen).
Maar goed als jij denkt dat het onzin is, prima!
Weet ik niet die twee spelen hardstikke goed samen afgelopen seizoen. Passing alles liep mooi van wat ik ervan gezien heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Suarez staat los van Huntelaar, juist het tegenovergestelde is waarheid.
Daarover gesproken.. We hebben het deze zomer nog helemaal niet over het dichtgooien van de gracht of het kleuren van de stoeltjes gehad,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:33 schreef Pritt het volgende:
Trouwens VEEL belangrijker nieuws.
De ArenA is vandaag jarig, al 12 jaar oud!![]()
![]()
(12 jaar te lang ook)
Inderdaad, zeg. We hebben dus blijkbaar genoeg te bespreken gehad, echt komkommertijd ging aan Ajax voorbij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Daarover gesproken.. We hebben het deze zomer nog helemaal niet over het dichtgooien van de gracht of het kleuren van de stoeltjes gehad,.
Nee, hooguit zijn het twee redenen waarom PSV er niet zo een nodig heeft. Maar dat is natuurlijk nooit een reden waarom Ajax er wel zo een nodig zou hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:03 schreef TAV74 het volgende:
nee, die hebben een oerdegelijke ploeg staan, zeker defensief, en ze spelen als het moet super behoudend. Twee redenen waarom Ajax wel zo'n spits nodig heeft,
Allereerst heeft Ajax zó enorm veel meer kwaliteit ten opzichte van Az, Ajax heeft in elke linie een betere speler staan. Huntelaar is een eind traject, een man die je de bal als laatste geeft en hij scoort. Ajax heeft veel individuele klasse en ik twijfel er niet over dat doelpunten maken geen probleem blijkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:30 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Weet ik niet die twee spelen hardstikke goed samen afgelopen seizoen. Passing alles liep mooi van wat ik ervan gezien heb.
Laat ik het zo stellen tis niet te hopen dat je hetzelfde gaat krijgen als wat wij bij AZ hadden/hebben.
Je beste spits verpatsen, een mooiboy die op een jeugd EK leuk speelt ervoor terug halen en dan blijkt dat die schakel de belangrijkste was van je team en het voor geen ene reet loopt. Dario moet ook wennen dit en dat...
Koevermans en Dembele waren super samen, K'mans gaat weg en niets draait meer.
Nou heb je al zekerheid met Suarez natuurlijk maar dat hadden we seizoenen lang ook met Dembele...
Die was ook nergens afgelopen seizoen.. Tis meer een denkwijze waar ik naar toe ga.
Samenvattend, of Ajax moet een topper binnenhalen en dus een zekerheidje inbouwen of gaan pokeren en zien hoe het gaat lopen.
Huntelaar = Ajax momenteel...
Ben je nu al die saaie topics vergeten waar we maar hoopten op meer versterkingen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg. We hebben dus blijkbaar genoeg te bespreken gehad, echt komkommertijd ging aan Ajax voorbij.
Kan ie ook voetballen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:43 schreef BonJovi het volgende:
KUnnen we Dwayne Wade niet halen die gast kan hoog springen en is snel
Ik denk dat hij met een zo breed mogelijke selectie wilde beginnen om van daaruit door te kunnen selecteren. En in Colin zag hij blijkbaar genoeg potentie om hem een kans te geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens was ik nog benieuwd naar hoe jullie denken over die aparte beslissing van vBasten om het contract van Colin te verlengen, zelf denk ik dat het was om die jongen vertrouwen te geven en om zodoende in de voorbereiding de beste Colin te zien om hem objectief en eerlijk te kunnen beoordelen. Aan de andere kant is dat natuurlijk ook weer complete onzin want je smijt geld over de bank als je hem toch niet wilt behouden, zoals nu.
Wat zou de achterliggende gedachte hierbij zijn?
Zo kennen we Van Basten toch? Eerst moet ie uitgebreid zelf met iemand kunnen werken en alles zelf moeten zien, en dan neemt ie een beslissing, en daar komt hij dan later weer op terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met een zo breed mogelijke selectie wilde beginnen om van daaruit door te kunnen selecteren. En in Colin zag hij blijkbaar genoeg potentie om hem een kans te geven.
Liever dat dan een Ari of Landzaat bij de selectie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo kennen we Van Basten toch? Eerst moet ie uitgebreid zelf met iemand kunnen werken en alles zelf moeten zien, en dan neemt ie een beslissing, en daar komt hij dan later weer op terug.
Het schijnt dat er een boel goeds over hem te zeggen is, maar het is nou niet bepaald iemand die snel kan bepalen wat hij aan een speler heeft.
Hm oke, gefeliciteerd danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:33 schreef Pritt het volgende:
Trouwens VEEL belangrijker nieuws.
De ArenA is vandaag jarig, al 12 jaar oud!![]()
![]()
(12 jaar te lang ook)
quote:A.s dinsdag is het vooroverleg met Willem II omtrent de prijs en de definitieve vervoersregeling naar Tilburg.
Zoals het er nu voor staat heeft de gemeente Tilburg besloten dat het een buscombi zal worden. Ajax en de SVA hebben hier reeds bezwaar tegen gemaakt. Dinsdagmiddag aanstaande zal het definitieve voorverkoopschema en de prijs van het ticket bekend worden gemaakt.
Ze zouden best nog wel even in Peking kunnen blijven. Urby en Vermeer verwacht ik wel snel terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
Vermaelen en Vertonghen niet opgeroepen voor België-Duitsland 20 augustus. Vooral ook omdat ze nog op de Spelen zijn natuurlijk. Maar stel ze zijn dan uitgeschakeld dan kunnen ze tenminste wat rust pakken.
Volgens mij had hij gewoon een probleem met meningsvorming. Als hij dat niet opgelost heeft dan maakt het echt niet uit hoeveel tijd hij daarvoor krijgt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:08 schreef TAV74 het volgende:
Wel een verschil dat hij nu direct weken lang met een groep kan werken, dan zal hij zijn mening ook sneller echt gevormd hebben.
Dat getwijfel van hem kost wel eventjes een half miljoen, voor één speler in een paar maanden tijd. Als je van Colin nog niet kon zien dat hij niet goed genoeg was, kun je dan wel van spelers her en der bepalen dat ze wel goed genoeg zijn?quote:Dat hij zelf vanuit het aanwezig materiaal zoveel mogelijk zijn eigen selectie wil samenstellen vind ik wel logisch.
In het geval Colin begrijp ik het ook niet, neemt niet weg dat ik wel snap dat hij op deze manier is gaan werken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij had hij gewoon een probleem met meningsvorming. Als hij dat niet opgelost heeft dan maakt het echt niet uit hoeveel tijd hij daarvoor krijgt.
[..]
Dat getwijfel van hem kost wel eventjes een half miljoen, voor één speler in een paar maanden tijd. Als je van Colin nog niet kon zien dat hij niet goed genoeg was, kun je dan wel van spelers her en der bepalen dat ze wel goed genoeg zijn?
en als Huntelaar wel wilt? Arbitragezaak aanspannen, salarisbod van Real laten zien, en hij mag gewoon weg omdat hij z'n positie kan verbeterenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:24 schreef Devz het volgende:
Als Ajax niet wil dan gebeurt dat niet hoor.
Daar lijkt me Huntelaar niet de persoon voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
en als Huntelaar wel wilt? Arbitragezaak aanspannen, salarisbod van Real laten zien, en hij mag gewoon weg omdat hij z'n positie kan verbeteren
Onzin, je vangt volgend jaar ook nog flink geld voor Huntelaar en als je weer 9 miljoen misloopt doordat we ons niet kwalificeren voor de CL is die transfersom opeens al een heel stuk lager. Twente laat Douglas en Wielaert toch ook niet gaan? We hebben net als Twente het geld niet nodig, dus alleen verkopen bij een absoluut monsterbod van 40 miljoen ofzo, wat toch geen club gaat bieden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als Real geld laat zien gaat ELKE club overstag.
Nee hoor, het is een utopi om te denken dat een club een bedrag van 25 miljoen gaat weigeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Onzin, je vangt volgend jaar ook nog flink geld voor Huntelaar en als je weer 9 miljoen misloopt doordat we ons niet kwalificeren voor de CL is die transfersom opeens al een heel stuk lager. Twente laat Douglas en Wielaert toch ook niet gaan? We hebben net als Twente het geld niet nodig, dus alleen verkopen bij een absoluut monsterbod van 40 miljoen ofzo, wat toch geen club gaat bieden.
Ligt er maar net aan wat de club belangrijker vindt, een gevulde bankrekening of een gevulde prijzenkast.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een utopi om te denken dat een club een bedrag van 25 miljoen gaat weigeren.
mwoah, hij kiest heel mooi het pad omhoog en weet ondertussen denk ik dondersgoed hoe het werkt. Als hij naar Real kan, zou ik het niet vreemd vinden als hij hoe dan ook daar naartoe wil, en niet nog een jaar gaat wachten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Daar lijkt me Huntelaar niet de persoon voor.
Vind ik ook, niet moeilijk over doen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:38 schreef twi het volgende:
Niet zozeer dat ik denk dat het vertrek van Huntelaar een ramp is, ik denk alleen dat Cvitanich (zoals ik hem in alle interviews heb gehoord) ontzettend veel kan en wil leren van Huntelaar. Dus als hij een jaar zou blijven, wordt Cvitaninch er veel sterker van.
Geef Huntelaar een contract tot 2011 en 4 miljoen per jaar, met een clausule van 20 milijoen euro. Dan kan hij vrolijk volgend seizoen naar Real.
Ik help het hopen, maar geld is nog altijd dé drijfveer achter voetbal.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:39 schreef Devz het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat de club belangrijker vindt, een gevulde bankrekening of een gevulde prijzenkast.
De enige manier hoe je veel geld kunt verdienen is door veel te winnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik help het hopen, maar geld is nog altijd dé drijfveer achter voetbal.
Als club zijnde ja, als individu zijnde nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
De enige manier hoe je veel geld kunt verdienen is door veel te winnen.
Zeg dat maar tegen v Geel!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:48 schreef twi het volgende:
En aangezien we het over de club hebbenSneijder is vorig jaar voor 28 miljoen verkocht, maar we lopen 15 miljoen mis door het niet kwalificeren voor de CL. Sterker nog, we schuiven onze concurrent 15 miljoen toe waardoor het verschil aan inkomsten 30 miljoen is tussen Ajax en PSV.
Kortom, de verkoop van Sneijder heeft 2 miljoen gekost, als je dom redeneert.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:48 schreef twi het volgende:
En aangezien we het over de club hebbenSneijder is vorig jaar voor 28 miljoen verkocht, maar we lopen 15 miljoen mis door het niet kwalificeren voor de CL. Sterker nog, we schuiven onze concurrent 15 miljoen toe waardoor het verschil aan inkomsten 30 miljoen is tussen Ajax en PSV.
Kortom, de verkoop van Sneijder heeft 2 miljoen gekost, als je dom redeneert.
Lekker belangrijk ook, maar toch.. leuk voor Cvitanich!quote:Weg naar Kroatisch team ligt open voor Cvitanich
Niets staat Dario Cvitanich nog in de weg om voor het nationale voetbalelftal van Kroatië uit te komen. De Ajax-spits uit Argentinië heeft zijn nieuwe paspoort inmiddels binnen.
Cvitanich is sinds 4 augustus officieel staatsburger van Kroatië. Zijn paspoort kon hij een paar dagen later ophalen in Den Haag. ,,De opa van mijn vader kwam uit Kroatië”, zegt hij over zijn Slavische roots. ,,Daarom maakte ik aanspraak op een Kroatisch paspoort.” De 24-jarige voetballer blijft overigens ook Argentijn. ,,Ja, dat is het land waar ik geboren ben en waar ik, tot ik naar Amsterdam kwam, altijd heb gewoond. Ik heb nu twee nationaliteiten.”
Maar zijn voetbalnationaliteit wordt de Kroatische. Dat kan omdat hij nooit een A-interland heeft gespeeld voor Argentinië. De Kroatische bondscoach Slaven Bilic heeft hem afgelopen weekeinde aan het werk gezien. ,,Bilic was aanwezig bij het Amsterdam Tournament”, vertelt de aanvaller. ,,Hij heeft vrijdag de wedstrijd tegen Arsenal gezien en een dag later hebben we elkaar gesproken. Er is zeker toekomst voor mij in het elftal, maar we hebben afgesproken dat we het rustig aan gaan doen. Kroatië speelt in september twee belangrijke WK-kwalificatiewedstrijden tegen Kazachstan en Engeland, waar heel veel druk op staat. Daar ben ik niet nog niet bij, maar daarna word ik wellicht wel bij de selectie gehaald. Het belangrijkste is nu dat ik het goed ga doen bij Ajax, dan komt de rest vanzelf."
Mwoh, ik heb het op een ander forum nog wel over gehad laatst.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Daarover gesproken.. We hebben het deze zomer nog helemaal niet over het dichtgooien van de gracht of het kleuren van de stoeltjes gehad,.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als Real geld laat zien gaat ELKE club overstag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja je hebt altijd weer azijnpissers die slim willen doen door te zeggen dat je niet zeker CL had gehaald met Sneijder, dat Twente die 15 miljoen verspeelt, dat Ajax de CL niet gegarandeerd had gehaald in de voorronde of dat je maximaal 15 miljoen naar PSV afschuift in plaats van 30 miljoen. Maar het resultaat dat Ajax geen kampioen is geworden, is dat PSV 30 miljoen ontvangt en Ajax niet.quote:
En dat schoot met Huntelaar ook voor geen meter op, dus snel toeslaan nu hij nog te slijten is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:41 schreef twi het volgende:
De enige manier hoe je veel geld kunt verdienen is door veel te winnen.
Inderdaad, leuk voor hemquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef marp0 het volgende:
even terzijde:
[..]
Lekker belangrijk ook, maar toch.. leuk voor Cvitanich!
Mijn verwachting is dat Cvitanich er niet direct zal staan. Komt van een totaal ander voetbalcultuur en moet zich eerst aanpassen. Dat vergt tijd, veel tijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat het trio Suarez, Suljemani en Cvitanich samen misschien net zoveel goals maken als Suarez Huntelaar en Suljemani.
Dus een evt. vertrek van Huntelaar hoeft niet perse onoverkomelijk te zijn hoor.
Mocht ik die kerel hier in de buurt, ik woon dichtbij Koog aan de Zaan, ooit tegenkomen...quote:Ajax-fan Lucas Böke daagt zijn eigen geliefde club voor de rechter wegens „wanprestatie en niet geleverde diensten”. In een woedende, aangetekende brief van vier kantjes aan de Ajax-directie spuugt hij zijn gal over het dramatisch slechte Ajax-elftal, dat afgelopen zaterdag was opgesteld tijdens het Amsterdam Tournament. Böke, eigenaar van een adviesbureau in Koog aan de Zaan, neemt juridische stappen om trainer Van Basten te dwingen zijn beste spelers op te stellen „Ik betaal geen 110 euro om naar het C-elftal te kijken.”
(...)
In zijn brief beticht Böke Ajax van wanprestatie en ernstige misleiding. „Juridisch gezien staat buiten kijf dat uw bedrijf een wanprestatie heeft geleverd. Als ik had geweten dat de tweede toernooidag zou worden gebruikt als oefenstage voor de ’Ajax-beloftes’, zou ik nimmer kaarten hebben gekocht. De arrogantie waarmee u het publiek tegemoet treedt kennende, zult u deze brief waarschijnlijk met een grote grijns terzijde leggen. Waarschijnlijk leest u deze brief niet eens helemaal uit. Ik zal –in uw ogen– wel een ’verdwaalde geest’ zijn. Maar bij het uitblijven van een reactie, zet ik de juridische procedure door. Dat kost mij meer dan het oplevert, maar het gaat mij om het principe.”
De Ajax-woordvoerder bezweert de aangetekende brief serieus te beantwoorden. Bij de club kwamen nog enkele tientallen boze emailtjes binnen over het Ajax-optreden. „We hebben begrip voor zijn kritiek. Maar de Ajax-directie steunt Van Basten in zijn beslissing. Maar we gaan deze meneer, en die andere emailklagers, geen geld teruggeven. We overleggen met alle deelnemers om weer een rustdag in het toernooi te realiseren, zodat we alle speeldagen de sterkste selectie kunnen opstellen.”
Ben het ermee eens, verwacht wel dat het wat doelpunten gaat kosten, maar je speelt dan wel met 3 spitsen die allemaal hun goaltje kunnen meepikken. Al is het dan wel echt een gok of Cvitanich het meteen kan overnemen, zou misschien wel goed zijn als Huntelaar eerst een halfjaar/jaartje erblijft, heb je iig zekerheid mee. Heb je met Cvitanich ook meteen een goede speler achter de handquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat het trio Suarez, Suljemani en Cvitanich samen misschien net zoveel goals maken als Suarez Huntelaar en Suljemani.
Dus een evt. vertrek van Huntelaar hoeft niet perse onoverkomelijk te zijn hoor.
Aha.. dus als hij belt gebeurd er iets.. pittige conclusie!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef Pritt het volgende:
Ik liep rond een uurtje of 6 over de van Baele en kom de 2-million man tegen, ook wel bekend als Luque. Hij was druk aan het telefoneren dus misschien gaat er wel iets gebeuren.
Bovendien had hij een grote glimlach op zijn gezicht.
Wat zou jij doen als je 2 ton in de maand in je knip geschoven krijgt ? En dat voor een beetje meehobbelen bij Jong Ajax.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef Pritt het volgende:
Ik liep rond een uurtje of 6 over de van Baele en kom de 2-million man tegen, ook wel bekend als Luque. Hij was druk aan het telefoneren dus misschien gaat er wel iets gebeuren.
denk dat hij de Rabofoon aan het bellen was...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef Pritt het volgende:
Ik was zo enthousiast over het feit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Van Baerlestraat, niet Van Baele. Het is toch ook niet Embandtplein?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou, ik wil je wel aanraken hoor pritt
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond hem tegen Arsenal best een gretige indruk maken. Met name die perfecte sliding op de bal tegen Sagna is me nog goed bijgebleven.
Toen Sulejmani erin kwam begon het ook bij vlagen te draaien. Die jongens voelen elkaar goed aan, dat zag je gewoon.
Die wedstrijd was natuurlijk geen goede graadmeter voor het kunnen van Ajax.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:
[..]
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwam
Het waren er toch 65 minuten though.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:
[..]
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwam
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Wordsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat er geen verdediger meer bij komt. Dit is de selectie waarmee we het het aankomend seizoen weer mogen proberen.
Jammer voor Perez inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
Dit is wel iets wat zeker voor beter spel zorgt. De vrije man vinden is goed maar je spel spelen met een man in je rug is misschien nog moeilijker. Je zag soms al wat aanvallen waar de klasse vanaf spat. Jongens als Aissati,Suarez, Sulejmani zijn meester in het aanspelen en het spel verleggen. Zelfs Sunderland en Arsenal hadden hier moeite mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef Wooldoor het volgende:
Ook wel leuk om te horen dat hij zei dat spelers eraan moeten wennen Aissati gewoon aan te spelen ondanks dat hij een man in zijn rug heeft. Sneijder heeft dat ook vaak gezegd dat zoiets bij Real veel eerder gebeurd en zijn laatste jaar bij Ajax dat ook steeds wat meer gebeurde.
Oja dat is zeker. Van Basten wil met een groep van 24 man werken. Zijn er nu 26 of 28 ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
Ik meen mij te herinneren dat er 1 of 2 dagen van te voren al aangegeven was dat Van Basten veel spelers rust zou geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mocht ik die kerel hier in de buurt, ik woon dichtbij Koog aan de Zaan, ooit tegenkomen...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Beter als het gerucht geen waarheid blijkt te zijn en Huntelaar gewoon bij ons blijft!
quote:Wielaert: "Beetje moe van vragen over Ajax"
Rob Wielaert zal sowieso niet vóór de winterstop naar Ajax vertrekken. De verdediger van FC Twente openbaarde dit tegenover Sportweek. De achterhoedespeler staat in de nadrukkelijke belangstelling van de Amsterdammers.
Wielaert was duidelijk over een eventuele overgang. "Nou tot de winterstop in ieder geval niet. Ik heb ook tegen mijn zaakwaarnemer gezegd: 'tot de clubs eruit zijn, wil ik er niets meer over horen.' Pas als die eruit zijn, kan ik met Ajax praten."
"Zolang dat niet het geval is, concentreer ik me volledig op FC Twente", ging de verdediger verder. "Of dat lastig is? Dat niet, maar ik word langzamerhand wel een beetje moe van al die vragen hierover."
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is geen concrete belangstelling voor Huntelaar, geloof mij op mijn woord!
quote:Stekelenburg en Huntelaar met Oranje naar Rusland
Zeist, 15 aug 2008
Maarten Stekelenburg en Klaas Jan Huntelaar zijn door bondscoach Bert van Marwijk opgenomen in de negentien koppige selectie van het Nederlands elftal, dat woensdag in en tegen Rusland speelt.
Nederland en Rusland trappen op woensdag 20 augustus om 19.15 uur (Nederlandse tijd) af in het Lokomotiv Stadion in Moskou.
De selectie ziet er als volgt uit:
Ibrahim Afellay (PSV), Mark van Bommel (Bayern München), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Tim de Cler (Feyenoord), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Orlando Engelaar (FC Schalke 04), John Heitinga (Atlético Madrid), Nigel de Jong (HSV), Dirk Kuyt (Liverpool), Joris Mathijsen (HSV), André Ooijer (Blackburn Rovers), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) en Demy de Zeeuw (AZ)
Buitenlandse internationals
Behalve Stekelenburg en Huntelaar zijn ook zeven buitenlandse internationals opgeroepen voor interlands op woensdag 20 augustus.
George Ogararu speelt met Roemenië tegen Letland, Rasmus Lindgren is uitgenodigd voor het oefenduel Zweden - Frankrijk, Luis Suaréz en Bruno Silva spelen in Japan met Uruguay en Dennis Rommedahl treedt met Denemarken aan tegen Spanje.
Tevens zijn Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen voor België voorgeselecteerd, maar ze zijn momenteel nog met Jong België actief op de Olympische Spelen. Mochten zij zaterdag door Italië worden uitgeschakeld, kunnen zij worden opgeroepen om woensdag met de Rode Duivels in en tegen Duitsland te spelen.
quote:Gabri en Oleguer even terug naar Spanje
Amsterdam, 14 aug 2008
Omdat Ajax zaterdag een oefenwedstrijd speelt bij Real Murcia, keren Gabri en Oleguer voor even terug op bekend terrein. Vooral laatstgenoemde had er waarschijnlijk niet op gerekend zo snel weer terug te zijn in Spanje.
Oleguer verbond zich bijna drie weken geleden voor drie seizoenen aan de Amsterdamse club. Saillant detail is dat hij zijn laatste officiële wedstrijd voor zijn voormalige club FC Barcelona speelde in en tegen Murcia. De Catalanen sloten het voorbije seizoen in de Primera División af met een 3-5 zege op het al gedegradeerde Murcia. Eerder in het seizoen was Barcelona in het eigen Camp Nou met 4-0 te sterk voor de komende sparringpartner van Ajax. Eidur Gudjohnsen, Bojan Krkic en Samuel Eto’o (2x) verzorgden de productie voor de ploeg van trainer Frank Rijkaard. Oleguer kwam die wedstrijd niet in actie.
Ook voor Gabri is de tijdelijke terugkeer bijzonder. De middenvelder, die bij Ajax bezig is aan zijn derde seizoen, kwam nooit eerder met zijn huidige ploeg in actie op Spaanse bodem. In Nederland speelde hij wel tegen ploegen uit Spanje. Vorig jaar bijvoorbeeld, speelde hij met Ajax tijdens het LG Amsterdam Tournament tegen Atlético Madrid. De Catalaan ontving toen na een wilde charge op Simao Sabrosa de rode kaart. ,,Een domme actie”, betitelde toenmalig coach Henk ten Cate na afloop de handeling van zijn pupil, die eerder wel de score had geopend. Wesley Sneijder ('59) bepaalde uiteindelijk met een prachtig schot de 2-0 eindstand.
In het komende Europese seizoen kan Ajax ook een tegenstander uit Spanje treffen. Behalve bekerwinnaar Valencia hebben Sevilla en Racing Santander zich geplaatst voor de Uefa Cup. Daarnaast probeert Deportivo La Coruña zich via de voorronde te plaatsen voor het hoofdtoernooi. Verder proberen Barcelona en Atlético Madrid zich te kwalificeren voor het hoofdtoernooi van de Champions League. Indien de clubs niet slagen in hun opzet, rest ook voor hen de strijd om de UEFA Cup.
Nee, hij degradeerde met Nürnberg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
hij speelde bij Werder toch?
Keeper van de week: Marco Bizotquote:Selectie voor Real Murcia – Ajax (zaterdag, 21.30 uur).
Maarten Stekelenburg
Marco Bizot
Bruno Silva
Oleguer
Rasmus Lindgren
Klaas Jan Huntelaar
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
George Ogararu
Gabri
Dennis Rommedahl
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Leonardo
Vurnon Anita
Donovan Slijngard
Javier Martina
Robbert Schilder
idd nurnberg..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
hij speelde bij Werder toch?
Een vriend van me is groot fan van hem. Zelfde achternaam.quote:
Zitten er op jouw shirt nou wel twee sterren? Die van mij niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef Triptamine het volgende:
Gisteren het nieuwe shirt binnengekregen en het isVooral het logo staat er fantastisch op. Alleen de pasvorm is wel klein, maar ik moet toch gaan fitnessen
Nee, maar dat zat op die van vorig jaar bij mij ook niet. Binnekort maar eens Ajax mailenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zitten er op jouw shirt nou wel twee sterren? Die van mij niet in ieder gevalApart want vorige week zag ik iemand in de stad rondlopen die wel twee sterren op z'n shirt had.
Kan dat gewoon bij het stadion?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:36 schreef denthemen het volgende:
Die 2 sterren kun je erop laten zetten
Geloof dat die twee sterren erop en het eredivisie-logo 95 euro kost. Op het shirt geplakt en al. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef fathank het volgende:
Ze moeten ook overal geld voor vragen he
Das meer dan 200 gulden voor een shirtje..quote:
2002 belde, ze willen hun opmerking terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Das meer dan 200 gulden voor een shirtje..
Het is weer vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef fathank het volgende:
[..]
2002 belde, ze willen hun opmerking terug
Loop je dan in je modelloze Adidas-shirtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Das meer dan 200 gulden voor een shirtje..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geloof dat die twee sterren erop en het eredivisie-logo 95 euro kost. Op het shirt geplakt en al. Dat dan weer wel.
Met shirtje erbij komt het op 165 euriesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is toch wel incl shirtje? Ik ga geen 95 euro betalen om nu effe lekker twee sterren op mijn shirt te drukken.
En voor het juiste bedrag krijgt u er Jurgen Colin bij. dat is dan 100.635 euro.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef navigator het volgende:
[..]
Met shirtje erbij komt het op 165 euries![]()
Wil je ook nog een broekje, sokken en trainingspak?
"Dat is dan 635 euro meneer"
Als je Colin erbij neemt krijg je nog geld terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En voor het juiste bedrag krijgt u er Jurgen Colin bij. dat is dan 100.635 euro.
Wilt u er een tasje bij?
En dan ga je achter Fok! zittenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:58 schreef navigator het volgende:
[..]
Als je Colin erbij krijgt krijg je nog geld terug![]()
flauw, maar ik zit aan de Leffe 9% dus dan mag dat
3 halen 1 betalen. Jurgen Colin, Kenndy en Luque voor de prijs van een trainingspakkiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En voor het juiste bedrag krijgt u er Jurgen Colin bij. dat is dan 100.635 euro.
Wilt u er een tasje bij?
vrouw is de hort op, 2bloedjes van kinderen slapen, wat moet ik anders?!?!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dan ga je achter Fok! zitten?
Ach, jij mag 'tquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:04 schreef navigator het volgende:
[..]
vrouw is de hort op, 2bloedjes van kinderen slapen, wat moet ik anders?!?!![]()
Hopelijk is ze op tijd terug dan ga ik zelf nog weg
De meeste fokkers doen niet aan vrienden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dan ga je achter Fok! zitten?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, jij mag 'tKinderen nog niet oud genoeg om mee te drinken?
Genoeg vrienden hier hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
De meeste fokkers doen niet aan vrienden.
Nog 2 jaar en de oudste mag meedrinkenquote:
Ga naast de kroeg wonen. Babyfoon mee, af en toe een keer gaan kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:04 schreef navigator het volgende:
[..]
vrouw is de hort op, 2bloedjes van kinderen slapen, wat moet ik anders?!?!![]()
Hopelijk is ze op tijd terug dan ga ik zelf nog weg
Die babyfoon einidgt op zeker in de pot als ik ff ben pissen ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga naast de kroeg wonen. Babyfoon mee, af en toe een keer gaan kijken![]()
Jawel. Kan trouwens ook 85 zijn. Begin te twijfelen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is toch wel incl shirtje? Ik ga geen 95 euro betalen om nu effe lekker twee sterren op mijn shirt te drukken.
Oh, dus dan is het 10/20 euro voor die sterretjes. Dat is wel te doen. Dan nog bedrukking(Wel pas op 1 september. Loop je daar met Huntelaar/9 op je rug, gaat ie wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jawel. Kan trouwens ook 85 zijn. Begin te twijfelen...
Zoiets zal het wel zijn, ja. Shirt zelf is 70 of 75 ofzo toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het 10/20 euro voor die sterretjes. Dat is wel te doen. Dan nog bedrukking(Wel pas op 1 september. Loop je daar met Huntelaar/9 op je rug, gaat ie weg)
Iets in die richting ja. Lol. Ik kreeg al een hartaanval toen je 95 euro posttequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn, ja. Shirt zelf is 70 of 75 ofzo toch?
Ja, nu ik het zo zat terug te lezen begon ik ook te twijfelen. Helemaal toen er werd gepost van '200 gulden dit en dat'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Iets in die richting ja. Lol. Ik kreeg al een hartaanval toen je 95 euro postte![]()
Zeker. Het uitshirt is in het echt ook heel mooi, terwijl ik het op die presentatiefoto's niet speciaal vond. Zag laatst hier in oss iemand lopen met het nieuwe uitshirt en Aissati's naam en nummer eropquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vind zelf die trainingshirts ook niet verkeerd trouwens.
Grappig.. zag op t werk ook hetzelfde.. scheelt dat ik in Oss werkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zeker. Het uitshirt is in het echt ook heel mooi, terwijl ik het op die presentatiefoto's niet speciaal vond. Zag laatst hier in oss iemand lopen met het nieuwe uitshirt en Aissati's naam en nummer erop
Bedrukte shirt is 90 euro. Voor een shirt zonder bedrukking ben je 70 euro kwijt ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn, ja. Shirt zelf is 70 of 75 ofzo toch?
Dat ligt eraan naar welke hoerentent je gaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Die sterretjes kosten toch 1 euro nog wat ofzo per ster
20 euro is nog steeds belachelijk voor twee van die kleine dingetjes die niets kosten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het 10/20 euro voor die sterretjes. Dat is wel te doen. Dan nog bedrukking(Wel pas op 1 september. Loop je daar met Huntelaar/9 op je rug, gaat ie weg)
quote:Keje Molenaar (foto) wordt niet de nieuwe algemeen directeur bij Ajax, meldt De Telegraaf zaterdag. De oud-speler van de Amsterdamse club voelt er niets voor om mee te doen in de open sollicitatieprocedure en heeft dat voorzitter Uri Coronel laten weten.
Eerder voerden Molenaar en Coronel wel een oriënterend gesprek. Volgens Coronel was de achterliggende gedachte daarvan echter niet om Molenaar te screenen. Coronel zegt het jammer te vinden dat hij de naam Molenaar kan wegstrepen. 'Hoe meer goede kandidaten, hoe beter.'
Coronel blijft er wel bij dat de nieuwe algemeen directeur een voetbalman moet zijn. 'Daarmee bedoel ik niet dat hij per se minimaal twintig interlands gespeeld moet hebben, maar affiniteit met de voetballerij is wel een vereiste. Iemand die twintig jaar meeloopt, zoals Arie van Eijden, ikzelf of een journalist, dat kunnen in principe allemaal voetbalmensen zijn.'
Andere namen die naast die van Molenaar werden en worden genoemd zijn die van Frank Rijkaard (oud-international en coach) en Kees Jansma (journalist en perschef van het Nederlands elftal). (KVN)
Ik zal zelf eens solliciterenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:34 schreef kevin6188 het volgende:
Streep door de naam van Keje Molenaar en Coronel praat wel heel erg in de richting van Jansma.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd dit, het leek er eerst op dat hij graag wilde. Zie eigenlijk niets in Jansma.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:34 schreef kevin6188 het volgende:
Streep door de naam van Keje Molenaar en Coronel praat wel heel erg in de richting van Jansma.![]()
[..]
Jansma en Van Basten zijn van hetzelfde laken een pak: Ze zitten er allebei voor de beeldvorming, niet vanwege de inhoud.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:43 schreef Cheiron het volgende:
Stuk over van Basten klinkt echt goed. Stuk over Molenaar klinkt helemaal niet goed. Als het Jansma maar niet wordt...
Juischt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Frank Rijkaard als AD, daar sta ik wel van te fronsen, maar die mag van mij altijd terugkomen in welke functie dan ook.
Ossenaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zeker. Het uitshirt is in het echt ook heel mooi, terwijl ik het op die presentatiefoto's niet speciaal vond. Zag laatst hier in oss iemand lopen met het nieuwe uitshirt en Aissati's naam en nummer erop
Goed om te horen, heb veel vertrouwen in hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Vertongen
Die jongen speelt als een beest!
Halve finale is al over een paar dagen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:41 schreef Ruiseart het volgende:
Vertonghen en Vermaelen zijn we nog wel even kwijt zo te zien.
Maar ze spelen dan minstens nog een wedstrijd voor brons.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Halve finale is al over een paar dagen.
Dat vind ik al sinds zijn doorbraak, zo ongeveer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:38 schreef BB-boy het volgende:
Vertonghen is gewoon een klasbak, daar is niets overdreven aan.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
...........zelfs Dembele weet nu het net te vinden.
Dembele is ook een klasbak, bij WillemII kon je al zien dat hij 1 vd grootste talenten uit Nederland is. Hij is alleen nooit zo doelgericht geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
heel dat team zit in een roes dus niet overdrijven. zelfs Dembele weet nu het net te vinden.
Nou, liever niet dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
Nu maar eens op Urby letten. Hij gaat controlerend spelen (op de plek van Gabri zeg maar). Dat kan hij denk ik erg goed, ben benieuwd!
Dude..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
Nu maar eens op Urby letten. Hij gaat controlerend spelen (op de plek van Gabri zeg maar). Dat kan hij denk ik erg goed, ben benieuwd!
21:30.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:22 schreef Jnk18 het volgende:
Oh we spelen vanavond tegen Real Murcia, iemand weet hoelaat?
Urby gaat de laatste 2 jaar alleen maar achteruit. Vind zelfs Schilder beter spelen op de linksback positie. Met het meer ervaren duo Gabri en Lindgren op de rol als controlerende middenvelders, heeft Urby denk ik weinig kans.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
Heeft hij fantastisch gedaan inderdaad, net als het hele toernooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef toma het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef versteegrob het volgende:
Ajax begint zo he op Sport 1.
Server has reached its capacity and can serve no more streams. Please try again later.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:09 schreef versteegrob het volgende:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=16826&part=sports
Heb goed beeld en live, woooooooooooot!
Laat maar, je mist niks. Was al sinds kwart over aan het kijken, even naar het toilet en inmiddels wordt er in het Spaans verteld dat "dit deel van de uitzending niet via internet wordt uitgezonden". Beetje jammer dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Server has reached its capacity and can serve no more streams. Please try again later.
rtsp://directo.redctnet.com/broadcast/7rm.rm
Oke.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:32 schreef P_B het volgende:
[..]
Laat maar, je mist niks. Was al sinds kwart over aan het kijken, even naar het toilet en inmiddels wordt er in het Spaans verteld dat "dit deel van de uitzending niet via internet wordt uitgezonden". Beetje jammer dus.
Die klote mediabedrijven lopen daar toch niet te kutten he? In dat geval zal Sport 1 de wedstrijd ook niet uitzenden. Daarom hebben we bijna het gehele seizoen uit de Primera Division moeten missen afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:32 schreef P_B het volgende:
[..]
Laat maar, je mist niks. Was al sinds kwart over aan het kijken, even naar het toilet en inmiddels wordt er in het Spaans verteld dat "dit deel van de uitzending niet via internet wordt uitgezonden". Beetje jammer dus.
Misschien is de wedstrijd uitgesteld voor 30 min? PSV begon gister toch ook pas een stuk later dan afgesproken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:37 schreef VoreG het volgende:
De wedstrijd zou toch om half beginnen? Waar is Sport 1 dan mee bezig..
Een oud interview met Van Persie (quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:37 schreef VoreG het volgende:
De wedstrijd zou toch om half beginnen? Waar is Sport 1 dan mee bezig..
mja wel buffer havenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:12 schreef Emimich het volgende:
Ajax-live: http://nl.justin.tv/afcajax18
HIJ WERKT!
Of hoeveel zijn er nog op vakantiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
De naam van Suarez wordt al gescandeerd. Hoeveel man zijn er meegekomen?
Dan is hij dat aan het ontwikkelen, vorig seizoen vond ik dat z'n makke nog wel eens. Neemt niet weg dat die jongen zich goed ontwikkelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vertonghen is ook snel, sprinttte Giovinco er meerdere malen uit.
In vergelijking met het team van vorig jaar is dit een superteamquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef navigator het volgende:
Nou nou, je kunt ook overdrijven
ooh drom , ik vroeg me al af waarom ik dat harde gefluit hoordequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
damn die Oleguer krijgt me toch een fluitconcert naar z'n hoofd telkens
Net haperde hij heel erg nu is ie best goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Vind je? Valt best mee ik heb slechtere gezien, die van barca - boca net was idd crap.
haha let ik nieteens op gewoon schermpje klein maken zodat je die onzin niet zietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:08 schreef toma het volgende:
[..]
Net haperde hij heel erg nu is ie best goed.
die chatroom!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:13 schreef venomsnake het volgende:
Is het een beetje een leuke wedstrijd?
JIJ VUILE...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef wolferl het volgende:
Ik ga nu best veel gezeik krijgen, maar Sulejmani en Cvitanich vallen me tot dusverre nog tegen.
Nee man, 1e helft 1 kansje Ajax de rest niks gezien. Veel hoge ballen, gelukkig een oefenpotquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:13 schreef venomsnake het volgende:
Nederland - Argentinië de 1e helft gezien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:13 schreef venomsnake het volgende:
heel het nieuwe Ajax valt nog tegen. maar goed, geeft het alsjeblieft wat tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef wolferl het volgende:
Ik ga nu best veel gezeik krijgen, maar Sulejmani en Cvitanich vallen me tot dusverre nog tegen.
Dat doe je toch niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:15 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Ik kan 'em ook uit zetten hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |