Kenneth Perez, Laurent Delorge, Jurgen Colin en Albert Luque kijken!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef kevin6188 het volgende:
25 augustus dus Jong Ajax - Jong Feyenoord in de ArenA, voor wie de laatste post van het vorige topic had gemist. Wil ik denk ik wel ff heen.
Wie weet heeft Perez die ochtend wel z'n plek in de A-selectie afgedwongen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kenneth Perez, Laurent Delorge, Jurgen Colin en Albert Luque kijken!
De man van 2 miljoen in actie zien!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kenneth Perez, Laurent Delorge, Jurgen Colin en Albert Luque kijken!
Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Siem de Jong ruilen voor Wielaert kan erook nog bij (Angstgegner kom er maar in)!
Iddquote:
Siem de Jong en Donald voor Wielaert en 1.5 miljoen, daar doe ik het wel voor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Siem de Jong ruilen voor Wielaert kan erook nog bij (Angstgegner kom er maar in)!
Ik hoop het verdomme ook gewoon! Ze vallen nu al weer bij bosjes!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Perez die ochtend wel z'n plek in de A-selectie afgedwongen.!
OP lezen?quote:
Ze wilden hem anders wel heel erg graagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef Silaz het volgende:
Nou, dan wordt het dus zoeken naar een andere verdediger. Wielaert is heus niet de enige die op het lijstje staat.
Jah tuurlijk, maar je moet er ook rekening mee houden dat het niet door kan gaan. en dan moet je wel wat achter de hand hebben he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ze wilden hem anders wel heel erg graag
quote:Ajax en Stadsdrukkerij verlengen contract
Amsterdam, 12 aug 2008
Stadsdrukkerij Amsterdam gaat ook komend seizoen als official supplier al het drukwerk van Ajax verzorgen. Dat zijn beide partijen afgelopen week overeengekomen.
Omdat het eerste jaar van de samenwerking zowel de club als de drukkerij uitstekend beviel, is het contract met een jaar verlengd. Cor Perlee, directeur van de drukkerij, is content met de nieuwe overeenkomst. ,,We kunnen terugkijken op een geslaagd eerste jaar" , vertelde hij na de ondertekening. ,,We zijn trots dat de naam van een echt Amsterdams bedrijf verbonden blijft aan een echte Amsterdamse voetbalclub."
Misschien ook wel een kijkje nemen, was vorig jaar ook wel lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef kevin6188 het volgende:
25 augustus dus Jong Ajax - Jong Feyenoord in de ArenA, voor wie de laatste post van het vorige topic had gemist. Wil ik denk ik wel ff heen.
Feyenoord won toen toch? Kan me alleen nog die geniale actie van Van der Heijden herinneren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Misschien ook wel een kijkje nemen, was vorig jaar ook wel lachen.
Met strafschoppen, best veel Feyenoorders toen nog aanwezig op eigen vervoer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Feyenoord won toen toch? Kan me alleen nog die geniale actie van Van der Heijden herinneren.
Tonwinst!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef patrickt37 het volgende:
Nog een gerucht dan:
Bogarde keert als stagiair terug bij Ajax
Geschreven op dinsdag, 12 augustus om 16:05
Op de trainingsvelden nabij de Amsterdam ArenA worden steeds meer grote namen uit het Ajax-verleden teruggevonden. Winston Bogarde is de nieuwste naam die (voor even) terug is bij de club waar hij zoveel successen behaalde. De voormalig verdediger loopt sinds dinsdag stage bij Jong Ajax. Klik hier! Bogarde loopt zijn stage in het kader van de trainersopleiding die hij volgt in Noord-Ierland. Het trainersdiploma dat hij uiteindelijk hoopt te ontvangen is in alle Europese landen geldig. Afgelopen seizoen liep Bogarde al stage bij FC Volendam A1; dit seizoen traint hij in het palingdorp de A2. Tot het einde van het seizoen zal hij daarnaast drie dagen per week meelopen met trainers Adrie Koster en Aron Winter.
De inmiddels 37-jarige Bogarde verscheen dinsdag voor het eerst op het veld en maakte kennis met de spelers. In de seizoenen waarin de mandekker zelf het roodwitte shirt droeg won Ajax bijna alles wat er te winnen viel. Bij zijn afscheid van de Amsterdamse club in 1997 prijkten onder meer landstitels, een eindzege in de Champions League en een Wereldbeker voor clubteams op de indrukwekkende erelijst.
Nee, hij wordt de personal trainer van Albert Luque.quote:
Tweede keer.. Alleen moest hij de eerste keer geblesseerd afhaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:00 schreef kevin6188 het volgende:
Lindgren voor het eerst opgeroepen voor de Zweedse nationale ploeg.
OK, jij wint. Hij kan in ieder geval zijn debuut maken als hij mag spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tweede keer.. Alleen moest hij de eerste keer geblesseerd afhaken.
Dan hoeft hij niet een jaar te wachten, want hij was in Nederland niet toegelaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat heeft Winston te zoeken in Noord-Ierland?
Bogaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[surinaams accent aan]
Eejooh swa! moet jij eens heel goed naar mij luisteren. Deze neger buigt voor niemand weetje
[surinaams accent uit]
whahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[surinaams accent aan]
Eejooh swa! moet jij eens heel goed naar mij luisteren. Deze neger buigt voor niemand weetje
[surinaams accent uit]
Financieel beleid vooral.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
Mentaal kan Bogarde de spelers misschien wel het nodige bijbrengen. Is misschien maar goed ook.
Zat ik al op te wachten, op die opmerking.quote:
Na de 1-0 zag het er gedurende 30 minuten erg goed uit ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Boga!
Net terug van vakantie, ff samenvatting bekeken tegen Arsenal! Zag er goed uit of heb ik t mis?
hij was bij een oefenduel van Vitesse vanwege z'n landgenoot Junker. niet vanwege een transfer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:17 schreef Houniet het volgende:
Ik dacht dat Perez naar Vitesse ging?
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)antenOpDeTribune.htmquote:Johan Derksen bespreekt met Wilfred Genee de actualiteiten in Voetbal Insite. VI's hoofdredacteur heeft het onder meer over de keuzes van Marco van Basten, over Ajax, PSV, Feyenoord en AZ.
quote:
Op de ere tribune ja, maar na afloop snel een andere uitgang nemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Met strafschoppen, best veel Feyenoorders toen nog aanwezig op eigen vervoer.
De knulligheid van dit programma blijft mij verbazen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)antenOpDeTribune.htm
Ja Johan een A-team 2 dagen achter elkaar laten spelen is inderdaad heel gewoon.
Ach, joh, gun die man zijn lolletje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja Johan een A-team 2 dagen achter elkaar laten spelen is inderdaad heel gewoon.
Hij had wel begrip voor Arsenal dat ze niet meer op zondag wilden spelen ivm de wedstrijd van morgen, maar onbegrip voor van Basten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De knulligheid van dit programma blijft mij verbazen...
hehehehe te grappigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De knulligheid van dit programma blijft mij verbazen...
Ik zie dat eigenlijk wel gebeuren wanneer ie rond de 30 is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef Daniane het volgende:
Weet je wat ik zou willen? Chivu terug naar Ajax.
(dream on....)
Hij zei wel dat hij ooit terug zou komen... Ik hoop het dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk wel gebeuren wanneer ie rond de 30 is.
"Ik wil gewoon die fokkin schaal winnen weet je!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef patrickt37 het volgende:
Nog een gerucht dan:
Op de trainingsvelden nabij de Amsterdam ArenA worden steeds meer grote namen uit het Ajax-verleden teruggevonden. Winston Bogarde is de nieuwste naam die (voor even) terug is bij de club waar hij zoveel successen behaalde. De voormalig verdediger loopt sinds dinsdag stage bij Jong Ajax. Klik hier! Bogarde loopt zijn stage in het kader van de trainersopleiding die hij volgt in Noord-Ierland. Het trainersdiploma dat hij uiteindelijk hoopt te ontvangen is in alle Europese landen geldig. Afgelopen seizoen liep Bogarde al stage bij FC Volendam A1; dit seizoen traint hij in het palingdorp de A2. Tot het einde van het seizoen zal hij daarnaast drie dagen per week meelopen met trainers Adrie Koster en Aron Winter.
De inmiddels 37-jarige Bogarde verscheen dinsdag voor het eerst op het veld en maakte kennis met de spelers. In de seizoenen waarin de mandekker zelf het roodwitte shirt droeg won Ajax bijna alles wat er te winnen viel. Bij zijn afscheid van de Amsterdamse club in 1997 prijkten onder meer landstitels, een eindzege in de Champions League en een Wereldbeker voor clubteams op de indrukwekkende erelijst.
"you don't have to do me the afscheid, maybe you have to do me the comeback.. you never know."quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef Daniane het volgende:
Weet je wat ik zou willen? Chivu terug naar Ajax.
(dream on....)
Ik houd hem eraan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:02 schreef Riro het volgende:
[..]
"you don't have to do me the afscheid, maybe you have to do me the comeback.. you never know."
Er wordt zoveel gezegd in 't voetbal maar ik blijf ook hopen
De 25ste maar even een kijkje nemen
Hij is toch begonnen als linksbuiten bij Sparta..? Ik kan me trouwens nog een wedstrijd herinneren dat ie in moest vallen en hij z'n sieraden nog om had. Moest ie van de scheidsrechter terug naar de kant om al zn ringen en kettingen af te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
Je kan veel zeggen, maar bij Ajax en Barcelona was Bogarde gewoon een uitstekende verdediger. Jammer dat bijna iedereen enkel aan een op de bank zittende geldwolf denkt en het 'deze neger buigt voor niemand'-verhaal. Ik denk dat de jeugdverdedigers vrij veel van Bogarde kunnen opsteken.
quote:Goossens en Manucharyan waarschijnlijk verhuurd
Written by Marc Daemen
Tuesday, 12 August 2008
John Goossens is met Ajax in gesprek om verhuurd te worden. Exact een jaar geleden reikte hij nog tot het eerste, maar na een blessure is hij weer terug bij Jong Ajax. En dat is niet goed voor zijn ontwikkeling, vertelt hij highlow.nl. “Ik wil alleen verhuurd worden aan een club uit de Eredivisie”, vertelt Goossens. Ook Edgar Manucharyan verwacht voor 31 augustus verhuurd te zijn aan een Eredivisieclub.
goede zaak. Heb altijd veel in Manucharyan gezien maar heb altijd het idee gehad dat het er niet helemaal uit kwam door zn blessures.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:59 schreef Wooldoor het volgende:
Goede zaak alleen wel raar dat deze twee geen kans hebben gekregen onder van Basten.
[..]
Kan hij Perez leren te vangen bij de jeugdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef patrickt37 het volgende:
Nog een gerucht dan:
Op de trainingsvelden nabij de Amsterdam ArenA worden steeds meer grote namen uit het Ajax-verleden teruggevonden. Winston Bogarde is de nieuwste naam die (voor even) terug is bij de club waar hij zoveel successen behaalde. De voormalig verdediger loopt sinds dinsdag stage bij Jong Ajax.
Ik ook, mits van der Wiel zich natuurlijk goed ontwikkeld. Want laten we eerlijk zijn, die jongen heeft net 2 ballen aangeraakt in Ajax 1 op niveau en wordt nu al door sommigen als verdediger van de eeuw gezien (oke oke dat is ook weer lichtelijk overdreven, maar je snapt wat ik bedoel..)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:05 schreef Rnnz het volgende:
Chivu is toch 28 ofzo? Laat hem dan nog maar een jaartje bij Inter zitten en daarna terughalen voor vier/vijf jaar!
Chivu - van der Wiel als centraal duo zie ik wel zitten.
Speelt ie relatief kort op hoog niveau.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Huntelaar!! 25 jaar jong en nog een veel belovende toekomst.
Ik zie het niet als een omweg. Huntelaar weet precies wat hij wilt. Die heeft zijn "route" naar de top precies uitgestippeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Via een omweg toch bij de top beland. Toch al wel topscorer geweest van de eerste en eredivisie.
Ik denk eigenlijk dat zelfs Ajax dit seizoen niet meer met echte vleugelspelers gaat spelen en dat er dus voor dit type voetballers als Goossens en Martina nog maar weinig perspectief is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:07 schreef Tim86 het volgende:
Verwachten jullie nog iets van goossens? Vond hem altijd overschat eigenlijk..
Hmm ik hoop dan dat Goossens wat indruk achterlaat tijdens z'n verhuurperiode. Die gast kan voetballen, heeft mooie dribbels en is dus zeker iemand om in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:59 schreef Wooldoor het volgende:
Goede zaak alleen wel raar dat deze twee geen kans hebben gekregen onder van Basten.
[..]
Als Manucharyan heel blijft is hij 'iets' voor iedere Eredivisie club.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
Euh zijn die Goossens en Manucharyan niet iets voor ons? Weet niet waar Goossens speelt, maar die Edgar wil ik er wel een seizoentje bijhebben op links (?)buiten
Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.quote:Ajax informeerde naar Marcelo Moreno
Het samenwerkingsverband tussen Ajax en Cruzeiro werpt zijn eerste vruchten af. Volgens de Braziliaanse krant Jornal do Brasil heeft Ajax-scout Hans van der Zee in opdracht van Marco van Basten Marcelo Moreno al meedere malen bekeken bij zijn huidige club Cruzeiro.
Hans van de Zee was zó geintresserd in de diensten van Marcelo Moreno dat hij Ajax liet informeren naar de diensten van de Boliviaan. Helaas is Ajax niet de enige club die achter de verrichtingen aan zit van de spits Marcelo Moreno. Ook Real Madrid en Liverpool zijn geďntresseerd in 21-jarige speler. Gezien het samenwerkingsverband van beide clubs, zal Marcelo Moreno zijn keuze laten vallen op Ajax.
De geboren Boliviaan heeft een Boliviaanse moeder en Braziliaanse vader. Marcelo Moreno speelde 3 interlands voor Bolivia waarin hij 2 de bal in de netten kreeg. Wel speelde de Boliviaan een aantal oefenwedstrijden voor Brazilië U20.
Bron: hyves, maar komt oorspronkelijk uit een Braziliaanse krant.
Laten we dat laatste maar niet doen.quote:Denilson of Biglia voor Ajax?
De Belgische media kwam eerder deze week al met het bericht dat Lucas Biglia gevolgd zou worden door Ajax. Volgens Sportweek is naast Biglia ook Denilson (Arsenal) een optie voor de Amsterdammers.
Ajax zou nog op zoek zijn naar een verdedigende middenvelder en in de 20-jarige Braziliaan van Arsenal zou het als reëele optie zijn.Denilson wordt door Arsenal-manager Arsene Wenger echter al met regelmaat ingezet.
De kans op het aantrekken van de 22-jarige Argentijn Biglia van Anderlecht lijkt derhalve groter, al is onder meer ook het Spaanse Espanyol in de race voor de controleur. Ajax zou eventueel Jan Vertonghen willen betrekken in de deal met Biglia.
Pfff. Wat is de bron hiervan? Weet ik of het een beetje serieus te nemen valt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Laten we dat laatste maar niet doen.
dat gerucht is toch al van een paar maanden terug?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.
Dus dat.. ik kan me ook niet voorstellen dat dat een serieuze optie is ..quote:
Gewoon drie á vier miljoen euro neertellen voor Lucas Biglia!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Laten we dat laatste maar niet doen.
Spreken Brazo's dan niet verstaanbaar spaans?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon drie á vier miljoen euro neertellen voor Lucas Biglia!![]()
RSCA heeft het geld hard nodig en iemand huren heb je op de lange(re) termijn niets aan.
Daarbij liever nog een Arfentijn/Spaanssprekende erbij, dan een Braziliaan.
Portugees.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Spreken Brazo's dan niet verstaanbaar spaans?
Wat is dat nou weer voor een bericht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bericht.
Die gozer heeft al lang en breed voor Shakhtar getekend.
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bericht.
Die gozer heeft al lang en breed voor Shakhtar getekend.
Zakken vullenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daar
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daar
Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Urby weer een goede match voor het Olympisch Elftal. Geweldige techniek heeft hij toch. Vermeer had niet zoveel te doen.
Dramatisch? Anders heb je even geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.
Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond hem in de eerste helft een paar domme ballen inleveren en acties uitvoeren op momenten dat het niet kon. Tussen drie Japanners in een actie enzo. Kwam bijna op een gevaarlijke counter te staan.
Nee, dat was Urby. Zeker weten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.
Op dat soort momenten hield hij op een of andere manier toch altijd de bal vast, hij had de bal 'aan een touwtje' zogezegd. Dat bedoel ik met een geweldige techniek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
Euhm, ja. Ik hou het ook netjes he.
[..]
Nee, dat was Urby. Zeker weten.
quote:Fredrikstad FK heeft interesse in Kennedy
woensdag 13 augustus, door MN, Amsterdam, 12:56u, Sportbladet
De Noorse voetbalclub Fredrikstad FK heeft belangstelling voor Kennedy Bakircioglü. Dat meldt de Zweedse krant Sportbladet. Volgens het dagblad onderzoekt de club de mogelijkheid om de Ajacied te huren.
‘Het is een interessante speler voor ons’, aldus Anders Grönhagen, trainer van Fredrikstad FK. ‘Ik volg hem al een langere tijd en ik weet wat zijn kwaliteiten zijn. Het is een technisch sterke voetballer en wij willen technisch voetbal spelen. We zullen nu moeten onderhandelen met Ajax.’
Fredrikstad FK is na de verkoop van Tarik Elyounoussi aan SC Heerenveen op zoek naar een nieuwe aanvaller. Bakircioglü heeft vorige week van Marco van Basten te horen gekregen dat hij op weinig speeltijd hoeft te rekenen.
Strik eromheen.quote:
DOEN!quote:
ik heb m vandaag juist in verdedigende en controlerende rol heel goed zien spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind Urby echt heel goed als hij op de tegenstanders helft speelt en staat, maar zodra hij een verdedigende taak moet uitvoeren begint hij te choken en te klungelen, duidelijk een aanvallende speler.
Lindgren hoort in de basis.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:21 schreef toma het volgende:
Ik zou Urby wel eens willen zien op de plaats van Lindgren.
QFT.quote:
Eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
QFT.
Met Aissati in de punt naar voren en 3 aanvallers daarvoor spelen we al aanvallend genoeg. Gabri en Lindgren zorgen voor het (verdedigende) balans.
Denk dat Marco met zoveel aanvallende kwaliteit vast blijft houden aan 4-3-3 en niet aan 4-2-3-1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens.
En Urby zal zijn speeltijd wel krijgen. Hij kan eigenlijk op alle 5 plekker van het middenveld (in 4-2-3-1) wel uit de voeten.
Is maar een klein verschil eigenlijk, alleen de buitenspelers staan dan wat dieper.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:55 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat Marco met zoveel aanvallende kwaliteit vast blijft houden aan 4-3-3 en niet aan 4-2-3-1
Van de Ajax site:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Rejected het volgende:
Spelen ze in Spanje?
Ik ga vandaag naar Spanje in de buurt van Murcia!
En vervolgens kijk ik bij het trainingsprogramma:quote:Zondag 17 augustus treft de ploeg van Van Basten in Spanje Real Murcia. Die club kwam afgelopen seizoen nog uit in de Primera Division.
Dag vervroegd dus?quote:Zaterdag 16 augustus
21.30 uur Real Murcia - Ajax
In de rust gaan ze allemaal eten en 2 uurtjes slapen vanwege avond siesta en dan is 't weer zondag en spelen ze verderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van de Ajax site:
[..]
En vervolgens kijk ik bij het trainingsprogramma:
[..]
Dag vervroegd dus?
En Tommie blijkt ook nog te leven...!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen en Vertonghen nu live in actie tegen Nieuw Zeeland op Sporza!
En het is in china zo warm dat het in de kleedkamer zelfs voor hem leefbaar moet zijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
En Tommie blijkt ook nog te leven...!
Had een mooie actie net, vergat alleen om af te maken!
Tenzij Jan en Thomas ook atletische zwemmers zijn, zie ik ze niet op sporza!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen en Vertonghen nu live in actie tegen Nieuw Zeeland op Sporza!
Het is rust.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tenzij Jan en Thomas ook atletische zwemmers zijn, zie ik ze niet op sporza!
Geniale actie. Dat weet ik ook nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij is toch begonnen als linksbuiten bij Sparta..? Ik kan me trouwens nog een wedstrijd herinneren dat ie in moest vallen en hij z'n sieraden nog om had. Moest ie van de scheidsrechter terug naar de kant om al zn ringen en kettingen af te doen
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Las net dat Manchester heel ver wil gaan voor Berbatov. Iets van 40 miljoen ofzo. Berbatov wil ook graag vanwege de Champions League. Dus hopelijk komt dit snel rond. Dan Robinhio nog even bijtekenen. Drogba en Eto'o blijven ook bij hun club. En Huntelaar dus ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:45 schreef kevin6188 het volgende:
Manchester kiest deze week tussen Berbatov en Huntelaar. Schijnt in de VI te staan. Iemand het artikel gelezen?
Ja, klopt. Engelse media noemen Huntelaar totaal niet de laatste dagen en lijkt er gelukkig voor Ajax op dat United bereid is het geld te betalen dat de Spurs voor Berbatov wil hebben. Maar ben ook wel weer benieuwd wat er in de VI staat. Al zal dat misschien de stand van zaken van maandagavond zijn, want dan is volgens mij de deadline.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Las net dat Manchester heel ver wil gaan voor Berbatov. Iets van 40 miljoen ofzo. Berbatov wil ook graag vanwege de Champions League. Dus hopelijk komt dit snel rond. Dan Robinhio nog even bijtekenen. Drogba en Eto'o blijven ook bij hun club. En Huntelaar dus ook
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen weet ik ook niet, maar goed was het wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef w00h00 het volgende:
Een van de weinige goede dingen van Van Geel was toch wel dat hij 5 miljoen heeft gevangen voor De Mul![]()
Dat wil ik eerst nog wel eens bewezen zien...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:01 schreef toma het volgende:
Berbatov is ook een betere spits als Huntelaar imo
Kwaliteit van een speler kun je niet meten. Prestaties wel, maar dat zegt niet alles.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat wil ik eerst nog wel eens bewezen zien...
Ik weet het niet, hij loopt al een flinke tijd mee en is wel heel erg kwetsbaar gebleken. Vraag me af of je daar nog heel veel in moet investeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef Komakie het volgende:
Vind ik ook.
Manucharyan moet gewoon nog een goede kans krijgen. Misschien is het wel goed als hij even verhuurd wordt. Kijk naar Verthongen. Die heeft zich toen best aardig ontwikkeld.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
http://www.greeksoccer.com/forums/index.php?showtopic=235049358
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67098
whehe Dr. Daggla
lol, daar had ik overheen gelezenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou hij echt het verschil niet tussen een spits en een keeper zien?
quote:De Raad van Commissarissen van Ajax, onder leiding van Uri Coronel, draagt interim-directeur Henri van der Aat voor als lid van de statutaire directie. De 51-jarige Van der Aat moet de directie voornamelijk versterken op het commerciële en zakelijke gebied. Eerder werd al bekend dat Ajax op zoek is naar een nieuwe algemeen directeur, die samen met hoofdcoach Marco van Basten en financieel directeur Jeroen Slop de dagelijkse leiding van de Amsterdammers zal krijgen.
omdat het wss een wereldwijd forum over het grieks voetbal is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom engels op een grieks forum
En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:01 schreef toma het volgende:
Berbatov is ook een betere spits als Huntelaar imo
Net als op Ajax Netwerk. Is ook een Engels forum.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
omdat het wss een wereldwijd forum over het grieks voetbal is.
Verstandig. Nu Molenaar nog als AD en dan staat de organisatie weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax wil Van der Aat behouden op commercieel en zakelijk gebied.![]()
[..]
Dat hij kwetsbaar is komt voor een gedeelte ook door Ajax.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij loopt al een flinke tijd mee en is wel heel erg kwetsbaar gebleken. Vraag me af of je daar nog heel veel in moet investeren.
Wat een bullshit, kijk de fysiek van Huntelaar, Vertonghen en Suarez met flinke stappen vooruit gaan elk seizoen!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat hij kwetsbaar is komt voor een gedeelte ook door Ajax.
Ze hebben daar een aversie tegen het krachthonk volgens mij. Dat soort jonge spelers moeten sterker worden en dus veel tijd daaraan besteden.
Dit is iets wat bij Ajax (en in Nederland in het algemeen) te weinig gebeurd.
Wil niet zeggen dat hij dan altijd fit zou zijn, maar toch is het een reden waarom hij zo zwak is...
Berbatov een matige, lange statische spits?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Berbatov vind ik maar matig, Huntelaar vind ik een veel betere spits dan Berbatov, Drogba en al die lange statische spitsen bij elkaar, het enige wat ze hebben is fysiek waar ze goed mee overweg kunnen en daarom goed een bal kunnen kaatsen of zich ergens doorheen werken.
Huntelaar is veel meer iemand die je een bal kunt geven en hij schiet, misschien een wat drogere spits dan de spitsen hierboven maar wel één die er zeker veel meer in legt in een goed team dan deze knakkers.
Klopt. En hij is nog maar 21.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Als je Suarez tegen Arsenal zag heeft hij het potentiel om nog wel beter en met name completer te worden dan Huntelaar en Berbatov.
Iets met een vergelijking tussen appels en peren enzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja heel matig, altijd maar dat zeurderige hoofd en die achterlijke motoriek.
kutcijfers, dynamische Torres klopt hem dubbel zo hard in zijn eerste seizoen:
2006/07 Tottenham Hotspur 33 12 Premiership
2007/08 Tottenham Hotspur 36 15 Premier League
2007/08 Liverpool 33 24 Premier League
Berbatov spits, Torres Spits. Beide de beoogde goalgetters. Gewoon een goede vergelijking.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Iets met een vergelijking tussen appels en peren enzo.
Wat een joker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Einstein eist entree geld van AT terug.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Ja, iets meer dan een maandje 17 jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die gast is 17???
quote:geboortedatum: 5-7-1991
quote:Klaas Jan Huntelaar, dinsdag 25 geworden, is in goede doen. Bij de afsluitende lange loopoefening is hij de snelste van de hele selectie.
Wat een huiliequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Die man sowieso al. Zo eentje in een nieuwe BMW 5 serie die loopt te kankeren over 110 euro, en 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Lol, wat is dat nou weer voor gelul.. een goede clubkeeper, maar geen international? Dus als je een goede clubkeeper bent bij een Milan, of Barca dan hoef je nog geen goede international te zijn? Ik snap hem echt even niet hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
VI: 'Stekelenburg goede clubkeeper, geen international'
Vergeet niet dat v. Geel de basis heeft gelegd voor wat Ajax deze zomer allemaal heeft kunnen investeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef w00h00 het volgende:
Een van de weinige goede dingen van Van Geel was toch wel dat hij 5 miljoen heeft gevangen voor De Mul![]()
Nederlandse competitie ligt iets lager dan het internationale niveau. Hij heeft het niet over de Itiaanse of Spaanse competitie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lol, wat is dat nou weer voor gelul.. een goede clubkeeper, maar geen international? Dus als je een goede clubkeeper bent bij een Milan, of Barca dan hoef je nog geen goede international te zijn? Ik snap hem echt even niet hoor.
Nee, hij geeft nergens aan dat hij het over de nederlandse competitie heeft. Hij heeft het over dat een goede clubkeeper nog geen goede international is. Zonder naar het land te kijken is dat gewoon een kul-uitspraak.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederlandse competitie ligt iets lager dan het internationale niveau. Hij heeft het niet over de Itiaanse of Spaanse competitie.
er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
KJH is jonger dus meer uithoudingsvermogen.
Ik hoop dat het wat over Huntelaar zegt, die zijn snelheid heeft weten te verbeteren, en niet over de sprintsnelheid van de rest van de selectie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?
Zo'n lange afstand zegt natuurlijk niks. Een spits moet snel zijn op korte afstanden en dat is Huntelaar helaas nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?
Als het om de 100 meter sprint zou gaan wel ja. Als jij 20 rondjes moet lopen gaat het meer om je uithoudingsvermogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
Allemaal de snelheid van Sjaakie Swartquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat over Huntelaar zegt, die zijn snelheid heeft weten te verbeteren, en niet over de sprintsnelheid van de rest van de selectie.
Snel zijn gaat hand in hand met uithoudingsvermogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Snel zijn gaat hand in hand met uithoudingsvermogen.
Goed punt, maar dat bedoelt hij (denk ik) wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, hij geeft nergens aan dat hij het over de nederlandse competitie heeft. Hij heeft het over dat een goede clubkeeper nog geen goede international is. Zonder naar het land te kijken is dat gewoon een kul-uitspraak.
Anyway, Derksen -> laat maar
Oh, op die manier. Mag hopen dat dat bij Ajax toch wel in orde is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou ja, afhankelijk van de lengte van de sprint of oefening natuurlijk, maar uiteindelijk kun je nog zo hard rennen als je geen uithoudingsvermogen hebt kom je nergens.
Ik zag het die gast vreselijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Mwah, hij is lang maar niet echt breedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Die Kostas Peristerides is wel een beer zeg
Wanna do him?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Devz het volgende:
[..]
Mwah, hij is lang maar niet echt breed![]()
Wel indrukwekkend voor een zeventien-jarige though.
Jealous stomaquote:
Hij wist zelfs niet eens of er momenteel uberhaupt onderhandelt wordt..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef toma het volgende:
Hij zei dat de clubs onderhandelen, hij onttrekt zich helemaal van de onderhandelingen dus hij weet zelf ook niet hoe het er voor staat.
Dat klopt. (vergeten erbij te zettenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij wist zelfs niet eens of er momenteel uberhaupt onderhandelt wordt..
Maar aangezien de kans vrij groot is dat Twente geen CL gaat spelen zullen ze misschien Wielaert willen verkopen om dat financieel verlies toch te compenseren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:33 schreef patrickt37 het volgende:
Overigens is Wielaert nu minder interessant voor Ajax omdat hij Europees niet meer mag uitkomen voor Ajax.
Dit doet zijn waarde gelijk verminderen.(Angstgegner)
Dat hele middenveld van Standard is een klasse beter dan dat van Ajax.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter bieden ze gewoon veel op Fellaini. Wat was die gast weer goed vandaag zeg.
Twente heeft de begroting echt niet op CL voetbal. Dus die hoeven echt niks te verkopen. Ik denk dat het voor alle partijen beter is als Wielaert maar gewoon in Twente blijft. De selectie is inprincipe wel goed op peil. Voor weinig geld was hij welkom geweest maar nu doen we het gewoon met de jeugd. Heb wel vertrouwen in Oleguer-Vermaelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:45 schreef toma het volgende:
[..]
Maar aangezien de kans vrij groot is dat Twente geen CL gaat spelen zullen ze misschien Wielaert willen verkopen om dat financieel verlies toch te compenseren.
Dat vind ik ook je vergeet Vito ook nog. En nu ik Emanuelson heb zien spelen op de OS hoeft er van mij ook geen verdedigende middenvelder meer bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:49 schreef Radegast het volgende:
Ik vind dat Ajax maar even niemand meer moet kopen, zie eerst maar eens wat spelers kwijt te raken.
Met Oleguer, Van der Wiel en eventueel Alderweireld of Anita heeft Ajax wel genoeg opties om het het seizoen te beginnen op die positie.
nog wat nieuws over onze Olaf.quote:Lindenbergh verruilt het veld voor de zaal
Geschreven op woensdag, 13 augustus om 23:47
Olaf Lindenbergh verruilt voorlopig het veld voor de zaal. De 34-jarige middenvelder kwam volgens AD/Sportwereld tot deze keuze nadat hij van Sparta te horen kreeg dat hij niet in aanmerking komt voor een nieuw contract. De Noord-Hollander gaat nu verder als futsaller bij eredivisionist Desko. Hier kan echter verandering in komen als er zich alsnog een profclub voor de speler meldt. In deze situatie zal Lindenbergh de rubberen zool weer innruilen voor de lange pinnen.
Het voormalige selectielid van De Graafschap, AZ en Ajax speelde in totaal 342 wedstrijden in de Eredivisie. In 2005 prijkte Lindenbergh nog in de voorselectie van toenmalig bondscoach Marco van Basten.
Elke keer wanneer ik wat over hem lees denk ik weer aan die zaakwaarnemer die 3 ton overhield om Olaf te transferrenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef toma het volgende:
[..]
Dat vind ik ook je vergeet Vito ook nog. En nu ik Emanuelson heb zien spelen op de OS hoeft er van mij ook geen verdedigende middenvelder meer bij.
basis:
-------------------Stekelenburg---------------
Silva---Oleguer--Vermaelen--Vertonghen
------------Gabri--------Lindgren---------
--------------------Aissati---------------------
Suarez-------Huntelaar----Sulejmani
schaduw:
-------------Gentenaar/Vermeer--------------
Ogararu--vd Wiel------Anita---Slijngard
--------vd Heijden---Emanuelson----------
------------------de Jong--------------------
Martina--------Cvitanich--------Leonardo
en dan hebben we nog:
Kennedy, Rommedahl, Sarpong, Schilder, Alderweireld en Wormgoor.
Keus genoeg lijkt me, en aangezien je dit seizoen geen CL speelt lijkt het me ook niet noodzakelijk om een goede verdediger erbij te hebben.
Hehe die Olaf toch.quote:
Overdrijven is ook een kunst..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef F1Bas het volgende:
Grappig, bijna iedereen liep een maand geleden te schreeuwen om twee verdedigers, nu vinden sommige het met één erbij al goed. Even los van het feit of er nu kwalitatief een goede verdediging is.
Zo jij denkt mee in Ajax' belang..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter bieden ze gewoon veel op Fellaini. Wat was die gast weer goed vandaag zeg.
We hebben Anita er toch bij gekregenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef F1Bas het volgende:
Grappig, bijna iedereen liep een maand geleden te schreeuwen om twee verdedigers, nu vinden sommige het met één erbij al goed. Even los van het feit of er nu kwalitatief een goede verdediging is.
We hebben Presas erbij en met nog een erbij ben ik tevreden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef F1Bas het volgende:
Die zie ik liever op de plek van Lindgren en andersom. Zoals hier laatst werd geopperd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We hebben Anita er toch bij gekregen
quote:Brand in de mailbox! Onze columnist Dorus van den Berg is woest en schreef een vlammend betoog. Dorus heeft 't een beetje gehad met Lucas Böke. Lucas wie? Nou, Lucas is zaterdag samen met zijn dochter naar Ajax geweest en eist zijn geld terug. Hij was zelfs bereid om zijn verhaal voor de camera's van AT5 te vertellen. Na het zien van het filmpje pakte onze columnist zijn pen en reageerde zich af. Zijn betoog bevat goed nieuws voor de heer Böke. Dorus is namelijk in tegenstelling tot Ajax bereid de ontevreden klant zijn geld terug te geven. Op twee voorwaarden...
Dorus, brand maar los:
Vuilnisman, mag deze zak óók mee?
Het zal jullie niet verbazen, maar ik ben een enorme Ajax fan. Zo eentje van het soort dat moppert als het slecht gaat (jaja, niks menselijks is mij vreemd) maar vooral blij is als het goed gaat en hard juicht als er gescoord wordt. Die trots is op het allermooiste shirt ter wereld en eigenlijk alles wat Ajax zo mooi maakt. Ik hou oprecht van Ajax. Zielsveel. En zo zijn er vast nog velen onder jullie die hetzelfde voelen.
Echter, er zijn ook zich Ajax-supporter noemende lieden onder ons bij wie de liefde bij lange na niet zo diep zit. Het is je haast niet voor te stellen. Toch is het waar. En zo'n nepsupporter luistert naar de naam Lucas Böke.
Ik zal je vertellen waarom ik voor hem de pek en veren al heb klaar staan: woensdag 13 augustus surf ik aan het eind van de middag een rondje langs mijn vaste route Ajax-websites. Op één van die sites valt mijn oog op een berichtje over dit sujet. Een aangekoppelde link stuurt mij door naar de beelden van een nieuwsitem op AT5.
In het item klaagt deze blaag over het afgelopen 'Ajax Tournament'. En dan vooral over het feit dat hij 110 euro heeft betaald voor kaartjes en dit geld terug wil. Deze 'Ajacied' slist dat hij elk jaar naar het tournament gaat. Samen met zijn dochter. Zo ook dit jaar.
Hij heeft kaartjes weten te bemachtigen voor de tweede dag en treft de wedstrijd tegen Inter. De match waarin Marco van Basten veelal jong talent opstelde. Meneertje Böke rept over een C-elftal dat de wei wordt ingestuurd, dat het niet om aan te zien was, dat de ploeg werd overlopen en dit en dat. Kortom, alles wat lelijk is, heeft hij gezien. Hij stelt zelfs dat de opponent zich kapot gelachen moet hebben en mede daardoor een aantal opgelegde kansen heeft gemist.
Wat deze 'supporter' niet gezien heeft is een heel jong Ajax elftal dat na een onwennige en matige start zich goed herpakte en een naar omstandigheden redelijke partij op de mat legde en daarbij goed weerstand bood. Deze 'Ajacied' is boos en verontwaardigd. Hij eist in een vier kantjes tellende brief zijn geld terug. Iets waar Ajax mijns inziens geheel terecht niet aan begint.
Beste ArenA bezoeker Böke:
Je bent het niet waard Ajacied of Ajax-supporter genoemd te worden. Je bent totaal het tegenovergestelde als je het mij vraagt. Je bent een nepsupporter en een gloriehunter. Helaas ben je er een van velen, maar dat terzijde. Het bezoeken van een Ajax wedstrijd moet een feest zijn. Eender welk elftal er speelt. Door gespuis als jij wordt het feest danig verpest omdat échte Ajacieden er door jouw aanwezigheid niet bij kunnen zijn.
Je wilt je geld terug? 110 euro was het toch?
Ik ben bereid u die flappen terug te betalen. Serieus.
Neemt u maar contact op met de redactie van deze website, zij zullen u wel naar mij dirigeren. Krijgt u fijn van mij uw centjes terug. Euro voor euro.
Op twee voorwaarden: 1. Vertoon je nooit meer bij een wedstrijd van Ajax. 2. Waag het niet jezelf ooit nog Ajax-supporter te noemen.
Lucas Böke: Ga weg en kom nooit meer terug. Vuilnisman, mag deze zak óók mee?
Dorus van den Berg
Helemaal mee eens. Douglas was gisteren veel beter dan Wielaert.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:57 schreef Pedroso het volgende:
Ben veel meer gecharmeerd van Douglas dan van Wielaert. Douglas kan tot een echte topper uitgroeien, Wielaert is meer een lapmiddel voor dit seizoen. Niet dat het makkelijk zal zijn om Douglas te halen maar daar zal je meer plezier aan gaan beleven dan aan Wielaert.
Wordt er nog wel Nederlands gecommuniceerd en moet je dat willen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef Pritt het volgende:
Voordeel van Wielaert is dat hij Nederlands kent en zo voor meer eenheid in het team kan zorgen.
Goede communicatie achterin is wel handig.
Maar uitiendelijk heeft Douglas wel meer talent ja.
Dat maakt bij Ajax geen ruk uit, daar kan je momenteel beter Spaans spreken dan Nederlands...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef Pritt het volgende:
Voordeel van Wielaert is dat hij Nederlands kent en zo voor meer eenheid in het team kan zorgen.
Goede communicatie achterin is wel handig.
Maar uitiendelijk heeft Douglas wel meer talent ja.
Maar daar heb je niet veel aan tijdens een wedstrijd, al hoor je die stem van De Boer in een volle Arena nog.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dat maakt bij Ajax geen ruk uit, daar kan je momenteel beter Spaans spreken dan Nederlands...
De Boer is als tolk bij de technische staf gekomen.
Ach die geruchten allemaal.. ik zie wel wat er gebeurd..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:36 schreef Fathom het volgende:
'Real bereidt bod op Huntelaar voor'
Real Madrid gaat opnieuw werk maken van Klaas-Jan Huntelaar. De Spaanse grootmacht bereidt volgens Sky Sports een bod van ruim 25 miljoen euro voor op de spits van Ajax.
Real Madrid-trainer Bernd Schuster wil graag voor de start van de Spaanse Liga BBVA zijn voorhoede versterken met een extra spits. Naar verluidt heeft de Duitse oefenmeester zijn zinnen gezet op de 25-jarige Huntelaar.
De Nederlandse international wordt al geruime tijd in verband gebracht met verschillende Europese topclubs. Zo zou ook Manchester United geďnformeerd hebben naar de diensten van de Ajax-aanvaller.
Het zal toch niet he......... Al moet je hem voor 25 miljoen de deur uit doen.
"Ja euheuh, Suarez euheuh"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Maar daar heb je niet veel aan tijdens een wedstrijd, al hoor je die stem van De Boer in een volle Arena nog.
klik naar skysportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.
Zegt al weer genoeg als ze dit eronder zetten.
En heel Groningen bij Ajax.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:37 schreef kevin6188 het volgende:
Heel Ajax eindigt bij Madrid. Opbokken.
quote:'Huntelaar wordt de nieuwe 'punta' van Real Madrid'
Michael Phelps en Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (foto) sieren donderdag de voorpagina van Marca, een van de grootste sportkranten van Spanje. De een grossiert in medailles in Beijing, de ander dankt zijn prominente plaats aan de hernieuwde interesse van Real Madrid.
De tijd dringt voor De Koninklijke om nog voor het einde van de transferperiode (31 augustus) een nieuwe aanvaller aan te trekken. Volgens Marca heeft trainer Bernd Schuster de toezegging van het bestuur gekregen dat er spoedig een concurrent komt voor Raúl en Ruud van Nistelrooy.
Beoogde nieuwe ‘punta’ is Huntelaar, waarvoor Real zo’n 25 miljoen euro zou willen bieden. Door het mislukken van de transfer van Cristiano Ronaldo is er aan liquide middelen geen gebrek in Bernabéu. Dit voorjaar sprak Schuster in Sportweek in lovende bewoordingen over de Achterhoeker: “Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy. Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk.”
Huntelaars contract in Amsterdam loopt tot medio 2010. Besprekingen om de verbintenis te verlengen, leidden tot niets. (MA)
Mag? MOET! Ze hebben het ons gewoon beloofd namelijk, als de voorbereiding begonnen is zou er niemand meer weggaan. Dus ook KJH niet, en ook niet voor veel geld, klaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach die geruchten allemaal.. ik zie wel wat er gebeurd..
Ik vind dat Ajax best eens hard nee mag zeggen hoor, ook al betalen ze 25+ miljoen.
Wie het allemaal meldt, maakt geen fuck uit. Dat de echte bron Marca is, dat is belangrijk. Marca zit over het algemeen vaak goed als het om Real gaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En heel Groningen bij Ajax.![]()
Zal Berg wel naar Ajax gaan, dan is de cirkel weer rond.
Sportweek meldt het trouwens ook.
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar sky sports is maar het bericht is in eerste instantie afkomstig van Marca. En die meld wel vaker onzin. Maar aan de andere kant zou het me niets verbazen als de story zich herhaald. Vorig jaar Sneijder, nu Huntelaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
klik naar skysport
Ik weet niet hoe de betrouwbaarheid van sky sports is doorgaans.
Idd, ik zal Marco dan ook niet meer serieus nemen als hij Klaasje laat vertrekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag? MOET! Ze hebben het ons gewoon beloofd namelijk, als de voorbereiding begonnen is zou er niemand meer weggaan. Dus ook KJH niet, en ook niet voor veel geld, klaar.
Nogmaals, doen ze het wel kan de hele staf wmb meteen weer optieven...
Boeit niet... Je kunt marco toch niet serieus nemen als hij zn beste spits laat vertrekken 2 weken voordat de transfer periode sluit, geld of niet wtf wij willen dit jaar weer eens prijzen winnen, nou dan begin je niet goed als je Klaas laat gaan... 40 miljoen mogen ze hem hebben ja maar minder ook niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
Die belofte was van Van Geel. Van Basten heeft ergens al eens gezegd dat alles een prijs heeft..
Jij praat ook tegenstrijdig. Eerst zeg je dat Marco zijn beste spits niet moet laten gaan en anders kan je hem niet meer serieus nemen en vervolgens zeg je "voor 40 miljoen mogen ze hem hebben"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Boeit niet... Je kunt marco toch niet serieus nemen als hij zn beste spits laat vertrekken 2 weken voordat de transfer periode sluit, geld of niet wtf wij willen dit jaar weer eens prijzen winnen, nou dan begin je niet goed als je Klaas laat gaan... 40 miljoen mogen ze hem hebben ja maar minder ook niet.
Tis vroegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Jij praat ook tegenstrijdig. Eerst zeg je dat Marco zijn beste spits niet moet laten gaan en anders kan je hem niet meer serieus nemen en vervolgens zeg je "voor 40 miljoen mogen ze hem hebben"
Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tis vroeg, maar ik bedoel dus dat 25 miljoen euro veels te weinig is als je ziet wat ze over hadden voor bv C ronaldo... dus minimaal 40 miljoen dan kan ik het enigzins begrijpen.
Klopt daar heb je gelijk in, dus houden maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.
Als je Huntelaar wilt behouden moet het bedrag niet uitmaken.
En in het aan overwinningen helpen van zijn club. Ik snap best dat mensen Huntelaar wat meer zien zitten dan ik, maar het is natuurlijk absurd om de met afstand meest waardevolle speler van de CL-winnaar te vergelijken met de man die niet eens van waarde kon zijn in het behalen van de CL.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.
Dan is Ajax dus na alle mooie woorden, rapporten en beloftes, overal nieuwe "echte" Ajax mensen nog geen flikker veranderd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef Han-Pekel het volgende:
begin hem wel te knijpen nu.. toen VDV op de voorpagina stond van de Marca was het binnen een paar dagen beklonken..
hou mn hart vast...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef Han-Pekel het volgende:
begin hem wel te knijpen nu.. toen VDV op de voorpagina stond van de Marca was het binnen een paar dagen beklonken..
Ik wil gewoon onze Hunter houdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Wooldoor het volgende:
Hun krijgen Huntelaar wij 20 miljoen + van Nistelrooy?
Die we vervolgens wegsmijten in de nederlandse competitiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
GDV ik heb er nu al de pest inHuntelaar gaat gewoon vertrekken en wij zitten weer met een zak geld
![]()
en de kater aan het eind van het seizoen als het weer net niet is en PSV weer met de schaal staat te zwaaienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
GDV ik heb er nu al de pest inHuntelaar gaat gewoon vertrekken en wij zitten weer met een zak geld
![]()
Oh ja? Wie gaat er 20+ doelpunten maken dan??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:24 schreef koentjuh18 het volgende:
feit is, voor 25 miljoen kun je hem niet behouden. En in tegenstelling tot sneijder is nu al wel op ingespeeld met een goede spits achter KJH.
Neemt niet weg dat Hunter erg belangrijk is. Hij scoort zo makkelijk en kan uit het niets een doelpunt maken, ik hoop echt dat hij nog een jaar blijft.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Wooldoor het volgende:
Hun krijgen Huntelaar wij 20 miljoen + van Nistelrooy?
Van mij mogen ze dan de hele ArenA afbreken en dan zal ik ook serieus overwegen om m'n scc te verkopen. Niet dat er dan nog veel mensen zullen zijn om 'm over te nemen..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Kortom, dit kan en mag Ajax niet doen, ik gok echt (nee GOK, niet hoop) op rellen bij de ArenA dan...
Volledig oneens, het is de enige echte goalgetter in de selectie en die hebben ze keihard nodig als ze eens een seizoen fatsoenlijk willen presteren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Stevie_G het volgende:
begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook een ajax fan, maar ik vind dit gezeur over stadion afbreken enz. echt dom. Huntelaar past helemaal niet zo goed bij sulejmani en suarez. Ik heb liever 30 milj. en een goede spits die functioneert met hun dan iemand die er totaal niet bij past. Zo goed is Huntelaar helemaal niet
Hij legt er elk seizoen 25+ in het netje, wat lul je nou dat hij niet goed is? Hij is de productiefste spits sinds jaren, en je vindt hem niet zo goed?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Stevie_G het volgende:
begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook een ajax fan, maar ik vind dit gezeur over stadion afbreken enz. echt dom. Huntelaar past helemaal niet zo goed bij sulejmani en suarez. Ik heb liever 30 milj. en een goede spits die functioneert met hun dan iemand die er totaal niet bij past. Zo goed is Huntelaar helemaal niet
ja, dat zeiden een boel mensen vorig jaar ook toen Sneijder vertrok... Ze doen dan vast mee, maar ze redden het ook vast weer net niet. En daarbij is het ook een principe kwestie wat mij betreft, kleur bekennenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:46 schreef Radegast het volgende:
Die reacties hier...
Ook zonder Huntelaar doet Ajax mee voor de titel hoor...
Huntelaar niet goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Stevie_G het volgende:
Toen Sneijder vertrok had Ajax geen opvolger in huis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, dat zeiden een boel mensen vorig jaar ook toen Sneijder vertrok... Ze doen dan vast mee, maar ze redden het ook vast weer net niet. En daarbij is het ook een principe kwestie wat mij betreft, kleur bekennen
Zo goed is Huntelaar wel. Hij scoort er 30 in een seizoen.En Suarez heeft er vorig jaar ook 19 gemaakt dus die kunnen echt wel samen spelen. Daarnaast is Huntelaar een Nederland en de leider van Ajax. Hij is het gezicht van de ploeg en de meest favoriete speler van de supporters. Die is niet te koop dit jaar. Klaar. Ajax wil kampioen worden en niet alweer met een valse start beginnen. Wil je kampioen worden dan MOET Huntelaar blijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Stevie_G het volgende:
Real is sowieso een kutclub, ongeacht wie ze kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |