abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60765284

Geruchten als: Lindgren naar Juventus en Vertonghen betrokken in een ruil met Anderlecht rond Biglia.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60765343
25 augustus dus Jong Ajax - Jong Feyenoord in de ArenA, voor wie de laatste post van het vorige topic had gemist. Wil ik denk ik wel ff heen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:57:15 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60765345
Kansloos, die geruchten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:57:47 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60765370
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef kevin6188 het volgende:
25 augustus dus Jong Ajax - Jong Feyenoord in de ArenA, voor wie de laatste post van het vorige topic had gemist. Wil ik denk ik wel ff heen.
Kenneth Perez, Laurent Delorge, Jurgen Colin en Albert Luque kijken!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60765452
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie weet heeft Perez die ochtend wel z'n plek in de A-selectie afgedwongen. !
pi_60765459
quote:

[..]

De man van 2 miljoen in actie zien!
pi_60765464
Siem de Jong ruilen voor Wielaert kan erook nog bij (Angstgegner kom er maar in)!
pi_60765538
Ik hoorde dat Tottenham Hotspur Berbatov voor Huntelaar wilde ruilen om Manchester United te zieken.
pi_60765552
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Siem de Jong ruilen voor Wielaert kan erook nog bij (Angstgegner kom er maar in)!
Gelukkig niet zeg.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:04:19 #10
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60765575
quote:
Kansloos, die geruchten.
Idd
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_60765602
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Siem de Jong en Donald voor Wielaert en 1.5 miljoen, daar doe ik het wel voor!
pi_60765626
quote:
Kansloos, die geruchten.
Dat dus.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:07:09 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60765652
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Wie weet heeft Perez die ochtend wel z'n plek in de A-selectie afgedwongen. !
Ik hoop het verdomme ook gewoon! Ze vallen nu al weer bij bosjes!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60765655
Ach ja, de titel zegt het al. Eerst eens een betrouwbare bron, daarna zien we verder.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60765682
Wat waren de geruchten?
pi_60765693
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat waren de geruchten?
OP lezen?
pi_60765795
Finaal bod op Robbie Wielaert afgeslagen door Twente
Gepubliceerd op 12-08 om 09:56 door Bart Seyjmen
Ajax Amsterdam heeft een finaal bod gedaan op Robbie Wielaert, Ajax deed een bod van drie miljoen plus een speler wiens naam niet bekend is. Twente heeft ook dit bod afgeslagen dus de kans op een transfer wordt nu wel zéér klein.

Wielaert legt zich neer bij de beslissing van zijn club, en onderhandelt al over een nieuw en verbeterd contract. Wielaert speelt al sinds 2006 voor de club uit Enschede.
pi_60765860
Nou, dan wordt het dus zoeken naar een andere verdediger. Wielaert is heus niet de enige die op het lijstje staat.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60766007
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef Silaz het volgende:
Nou, dan wordt het dus zoeken naar een andere verdediger. Wielaert is heus niet de enige die op het lijstje staat.
Ze wilden hem anders wel heel erg graag
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60766090
Die geruchten
pi_60766115
Nog een gerucht dan:

Bogarde keert als stagiair terug bij Ajax
Geschreven op dinsdag, 12 augustus om 16:05

Op de trainingsvelden nabij de Amsterdam ArenA worden steeds meer grote namen uit het Ajax-verleden teruggevonden. Winston Bogarde is de nieuwste naam die (voor even) terug is bij de club waar hij zoveel successen behaalde. De voormalig verdediger loopt sinds dinsdag stage bij Jong Ajax. Klik hier! Bogarde loopt zijn stage in het kader van de trainersopleiding die hij volgt in Noord-Ierland. Het trainersdiploma dat hij uiteindelijk hoopt te ontvangen is in alle Europese landen geldig. Afgelopen seizoen liep Bogarde al stage bij FC Volendam A1; dit seizoen traint hij in het palingdorp de A2. Tot het einde van het seizoen zal hij daarnaast drie dagen per week meelopen met trainers Adrie Koster en Aron Winter.

De inmiddels 37-jarige Bogarde verscheen dinsdag voor het eerst op het veld en maakte kennis met de spelers. In de seizoenen waarin de mandekker zelf het roodwitte shirt droeg won Ajax bijna alles wat er te winnen viel. Bij zijn afscheid van de Amsterdamse club in 1997 prijkten onder meer landstitels, een eindzege in de Champions League en een Wereldbeker voor clubteams op de indrukwekkende erelijst.
  Redactie Games dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:22:31 #22
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_60766122
Kan Bogarde niet af en toe invallen?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_60766173
deze OP verveelt nooit
pi_60766190
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:18 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ze wilden hem anders wel heel erg graag
Jah tuurlijk, maar je moet er ook rekening mee houden dat het niet door kan gaan. en dan moet je wel wat achter de hand hebben he.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60766235
Breaking news!!!
quote:
Ajax en Stadsdrukkerij verlengen contract

Amsterdam, 12 aug 2008
Stadsdrukkerij Amsterdam gaat ook komend seizoen als official supplier al het drukwerk van Ajax verzorgen. Dat zijn beide partijen afgelopen week overeengekomen.

Omdat het eerste jaar van de samenwerking zowel de club als de drukkerij uitstekend beviel, is het contract met een jaar verlengd. Cor Perlee, directeur van de drukkerij, is content met de nieuwe overeenkomst. ,,We kunnen terugkijken op een geslaagd eerste jaar" , vertelde hij na de ondertekening. ,,We zijn trots dat de naam van een echt Amsterdams bedrijf verbonden blijft aan een echte Amsterdamse voetbalclub."
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60766368
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:26 schreef koningdavid het volgende:
Breaking news!!!
[..]

dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:36:03 #27
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60766492
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien ook wel een kijkje nemen, was vorig jaar ook wel lachen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60766565
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Misschien ook wel een kijkje nemen, was vorig jaar ook wel lachen.
Feyenoord won toen toch? Kan me alleen nog die geniale actie van Van der Heijden herinneren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:39:55 #29
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60766596
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Feyenoord won toen toch? Kan me alleen nog die geniale actie van Van der Heijden herinneren.
Met strafschoppen, best veel Feyenoorders toen nog aanwezig op eigen vervoer.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60766694
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:26 schreef koningdavid het volgende:
Breaking news!!!
[..]

Nu weet ik het zeker: we worden kampioen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')