Kenneth Perez, Laurent Delorge, Jurgen Colin en Albert Luque kijken!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef kevin6188 het volgende:
25 augustus dus Jong Ajax - Jong Feyenoord in de ArenA, voor wie de laatste post van het vorige topic had gemist. Wil ik denk ik wel ff heen.
Wie weet heeft Perez die ochtend wel z'n plek in de A-selectie afgedwongen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kenneth Perez, Laurent Delorge, Jurgen Colin en Albert Luque kijken!
De man van 2 miljoen in actie zien!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kenneth Perez, Laurent Delorge, Jurgen Colin en Albert Luque kijken!
Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Siem de Jong ruilen voor Wielaert kan erook nog bij (Angstgegner kom er maar in)!
Iddquote:
Siem de Jong en Donald voor Wielaert en 1.5 miljoen, daar doe ik het wel voor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Siem de Jong ruilen voor Wielaert kan erook nog bij (Angstgegner kom er maar in)!
Ik hoop het verdomme ook gewoon! Ze vallen nu al weer bij bosjes!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Perez die ochtend wel z'n plek in de A-selectie afgedwongen.!
OP lezen?quote:
Ze wilden hem anders wel heel erg graagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef Silaz het volgende:
Nou, dan wordt het dus zoeken naar een andere verdediger. Wielaert is heus niet de enige die op het lijstje staat.
Jah tuurlijk, maar je moet er ook rekening mee houden dat het niet door kan gaan. en dan moet je wel wat achter de hand hebben he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ze wilden hem anders wel heel erg graag
quote:Ajax en Stadsdrukkerij verlengen contract
Amsterdam, 12 aug 2008
Stadsdrukkerij Amsterdam gaat ook komend seizoen als official supplier al het drukwerk van Ajax verzorgen. Dat zijn beide partijen afgelopen week overeengekomen.
Omdat het eerste jaar van de samenwerking zowel de club als de drukkerij uitstekend beviel, is het contract met een jaar verlengd. Cor Perlee, directeur van de drukkerij, is content met de nieuwe overeenkomst. ,,We kunnen terugkijken op een geslaagd eerste jaar" , vertelde hij na de ondertekening. ,,We zijn trots dat de naam van een echt Amsterdams bedrijf verbonden blijft aan een echte Amsterdamse voetbalclub."
Misschien ook wel een kijkje nemen, was vorig jaar ook wel lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef kevin6188 het volgende:
25 augustus dus Jong Ajax - Jong Feyenoord in de ArenA, voor wie de laatste post van het vorige topic had gemist. Wil ik denk ik wel ff heen.
Feyenoord won toen toch? Kan me alleen nog die geniale actie van Van der Heijden herinneren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Misschien ook wel een kijkje nemen, was vorig jaar ook wel lachen.
Met strafschoppen, best veel Feyenoorders toen nog aanwezig op eigen vervoer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Feyenoord won toen toch? Kan me alleen nog die geniale actie van Van der Heijden herinneren.
Tonwinst!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef patrickt37 het volgende:
Nog een gerucht dan:
Bogarde keert als stagiair terug bij Ajax
Geschreven op dinsdag, 12 augustus om 16:05
Op de trainingsvelden nabij de Amsterdam ArenA worden steeds meer grote namen uit het Ajax-verleden teruggevonden. Winston Bogarde is de nieuwste naam die (voor even) terug is bij de club waar hij zoveel successen behaalde. De voormalig verdediger loopt sinds dinsdag stage bij Jong Ajax. Klik hier! Bogarde loopt zijn stage in het kader van de trainersopleiding die hij volgt in Noord-Ierland. Het trainersdiploma dat hij uiteindelijk hoopt te ontvangen is in alle Europese landen geldig. Afgelopen seizoen liep Bogarde al stage bij FC Volendam A1; dit seizoen traint hij in het palingdorp de A2. Tot het einde van het seizoen zal hij daarnaast drie dagen per week meelopen met trainers Adrie Koster en Aron Winter.
De inmiddels 37-jarige Bogarde verscheen dinsdag voor het eerst op het veld en maakte kennis met de spelers. In de seizoenen waarin de mandekker zelf het roodwitte shirt droeg won Ajax bijna alles wat er te winnen viel. Bij zijn afscheid van de Amsterdamse club in 1997 prijkten onder meer landstitels, een eindzege in de Champions League en een Wereldbeker voor clubteams op de indrukwekkende erelijst.
Nee, hij wordt de personal trainer van Albert Luque.quote:
Tweede keer.. Alleen moest hij de eerste keer geblesseerd afhaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:00 schreef kevin6188 het volgende:
Lindgren voor het eerst opgeroepen voor de Zweedse nationale ploeg.
OK, jij wint. Hij kan in ieder geval zijn debuut maken als hij mag spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tweede keer.. Alleen moest hij de eerste keer geblesseerd afhaken.
Dan hoeft hij niet een jaar te wachten, want hij was in Nederland niet toegelaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat heeft Winston te zoeken in Noord-Ierland?
Bogaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[surinaams accent aan]
Eejooh swa! moet jij eens heel goed naar mij luisteren. Deze neger buigt voor niemand weetje
[surinaams accent uit]
whahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[surinaams accent aan]
Eejooh swa! moet jij eens heel goed naar mij luisteren. Deze neger buigt voor niemand weetje
[surinaams accent uit]
Financieel beleid vooral.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
Mentaal kan Bogarde de spelers misschien wel het nodige bijbrengen. Is misschien maar goed ook.
Zat ik al op te wachten, op die opmerking.quote:
Na de 1-0 zag het er gedurende 30 minuten erg goed uit ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Boga!
Net terug van vakantie, ff samenvatting bekeken tegen Arsenal! Zag er goed uit of heb ik t mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |