Portugees.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Spreken Brazo's dan niet verstaanbaar spaans?
Wat is dat nou weer voor een bericht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bericht.
Die gozer heeft al lang en breed voor Shakhtar getekend.
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bericht.
Die gozer heeft al lang en breed voor Shakhtar getekend.
Zakken vullenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daar
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daar
Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Urby weer een goede match voor het Olympisch Elftal. Geweldige techniek heeft hij toch. Vermeer had niet zoveel te doen.
Dramatisch? Anders heb je even geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.
Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond hem in de eerste helft een paar domme ballen inleveren en acties uitvoeren op momenten dat het niet kon. Tussen drie Japanners in een actie enzo. Kwam bijna op een gevaarlijke counter te staan.
Nee, dat was Urby. Zeker weten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.
Op dat soort momenten hield hij op een of andere manier toch altijd de bal vast, hij had de bal 'aan een touwtje' zogezegd. Dat bedoel ik met een geweldige techniek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
Euhm, ja. Ik hou het ook netjes he.
[..]
Nee, dat was Urby. Zeker weten.
quote:Fredrikstad FK heeft interesse in Kennedy
woensdag 13 augustus, door MN, Amsterdam, 12:56u, Sportbladet
De Noorse voetbalclub Fredrikstad FK heeft belangstelling voor Kennedy Bakircioglü. Dat meldt de Zweedse krant Sportbladet. Volgens het dagblad onderzoekt de club de mogelijkheid om de Ajacied te huren.
‘Het is een interessante speler voor ons’, aldus Anders Grönhagen, trainer van Fredrikstad FK. ‘Ik volg hem al een langere tijd en ik weet wat zijn kwaliteiten zijn. Het is een technisch sterke voetballer en wij willen technisch voetbal spelen. We zullen nu moeten onderhandelen met Ajax.’
Fredrikstad FK is na de verkoop van Tarik Elyounoussi aan SC Heerenveen op zoek naar een nieuwe aanvaller. Bakircioglü heeft vorige week van Marco van Basten te horen gekregen dat hij op weinig speeltijd hoeft te rekenen.
Strik eromheen.quote:
DOEN!quote:
ik heb m vandaag juist in verdedigende en controlerende rol heel goed zien spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind Urby echt heel goed als hij op de tegenstanders helft speelt en staat, maar zodra hij een verdedigende taak moet uitvoeren begint hij te choken en te klungelen, duidelijk een aanvallende speler.
Lindgren hoort in de basis.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:21 schreef toma het volgende:
Ik zou Urby wel eens willen zien op de plaats van Lindgren.
QFT.quote:
Eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
QFT.
Met Aissati in de punt naar voren en 3 aanvallers daarvoor spelen we al aanvallend genoeg. Gabri en Lindgren zorgen voor het (verdedigende) balans.
Denk dat Marco met zoveel aanvallende kwaliteit vast blijft houden aan 4-3-3 en niet aan 4-2-3-1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens.
En Urby zal zijn speeltijd wel krijgen. Hij kan eigenlijk op alle 5 plekker van het middenveld (in 4-2-3-1) wel uit de voeten.
Is maar een klein verschil eigenlijk, alleen de buitenspelers staan dan wat dieper.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:55 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat Marco met zoveel aanvallende kwaliteit vast blijft houden aan 4-3-3 en niet aan 4-2-3-1
Van de Ajax site:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Rejected het volgende:
Spelen ze in Spanje?
Ik ga vandaag naar Spanje in de buurt van Murcia!
En vervolgens kijk ik bij het trainingsprogramma:quote:Zondag 17 augustus treft de ploeg van Van Basten in Spanje Real Murcia. Die club kwam afgelopen seizoen nog uit in de Primera Division.
Dag vervroegd dus?quote:Zaterdag 16 augustus
21.30 uur Real Murcia - Ajax
In de rust gaan ze allemaal eten en 2 uurtjes slapen vanwege avond siesta en dan is 't weer zondag en spelen ze verderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van de Ajax site:
[..]
En vervolgens kijk ik bij het trainingsprogramma:
[..]
Dag vervroegd dus?
En Tommie blijkt ook nog te leven...!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen en Vertonghen nu live in actie tegen Nieuw Zeeland op Sporza!
En het is in china zo warm dat het in de kleedkamer zelfs voor hem leefbaar moet zijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
En Tommie blijkt ook nog te leven...!
Had een mooie actie net, vergat alleen om af te maken!
Tenzij Jan en Thomas ook atletische zwemmers zijn, zie ik ze niet op sporza!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen en Vertonghen nu live in actie tegen Nieuw Zeeland op Sporza!
Het is rust.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tenzij Jan en Thomas ook atletische zwemmers zijn, zie ik ze niet op sporza!
Geniale actie. Dat weet ik ook nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij is toch begonnen als linksbuiten bij Sparta..? Ik kan me trouwens nog een wedstrijd herinneren dat ie in moest vallen en hij z'n sieraden nog om had. Moest ie van de scheidsrechter terug naar de kant om al zn ringen en kettingen af te doen
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:59 schreef Wooldoor het volgende:
Goede zaak alleen wel raar dat deze twee geen kans hebben gekregen onder van Basten.
[..]
Las net dat Manchester heel ver wil gaan voor Berbatov. Iets van 40 miljoen ofzo. Berbatov wil ook graag vanwege de Champions League. Dus hopelijk komt dit snel rond. Dan Robinhio nog even bijtekenen. Drogba en Eto'o blijven ook bij hun club. En Huntelaar dus ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:45 schreef kevin6188 het volgende:
Manchester kiest deze week tussen Berbatov en Huntelaar. Schijnt in de VI te staan. Iemand het artikel gelezen?
Ja, klopt. Engelse media noemen Huntelaar totaal niet de laatste dagen en lijkt er gelukkig voor Ajax op dat United bereid is het geld te betalen dat de Spurs voor Berbatov wil hebben. Maar ben ook wel weer benieuwd wat er in de VI staat. Al zal dat misschien de stand van zaken van maandagavond zijn, want dan is volgens mij de deadline.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Las net dat Manchester heel ver wil gaan voor Berbatov. Iets van 40 miljoen ofzo. Berbatov wil ook graag vanwege de Champions League. Dus hopelijk komt dit snel rond. Dan Robinhio nog even bijtekenen. Drogba en Eto'o blijven ook bij hun club. En Huntelaar dus ook
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen weet ik ook niet, maar goed was het wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef w00h00 het volgende:
Een van de weinige goede dingen van Van Geel was toch wel dat hij 5 miljoen heeft gevangen voor De Mul![]()
Dat wil ik eerst nog wel eens bewezen zien...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:01 schreef toma het volgende:
Berbatov is ook een betere spits als Huntelaar imo
Kwaliteit van een speler kun je niet meten. Prestaties wel, maar dat zegt niet alles.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat wil ik eerst nog wel eens bewezen zien...
Ik weet het niet, hij loopt al een flinke tijd mee en is wel heel erg kwetsbaar gebleken. Vraag me af of je daar nog heel veel in moet investeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef Komakie het volgende:
Vind ik ook.
Manucharyan moet gewoon nog een goede kans krijgen. Misschien is het wel goed als hij even verhuurd wordt. Kijk naar Verthongen. Die heeft zich toen best aardig ontwikkeld.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
http://www.greeksoccer.com/forums/index.php?showtopic=235049358
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67098
whehe Dr. Daggla
lol, daar had ik overheen gelezenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou hij echt het verschil niet tussen een spits en een keeper zien?
quote:De Raad van Commissarissen van Ajax, onder leiding van Uri Coronel, draagt interim-directeur Henri van der Aat voor als lid van de statutaire directie. De 51-jarige Van der Aat moet de directie voornamelijk versterken op het commerciële en zakelijke gebied. Eerder werd al bekend dat Ajax op zoek is naar een nieuwe algemeen directeur, die samen met hoofdcoach Marco van Basten en financieel directeur Jeroen Slop de dagelijkse leiding van de Amsterdammers zal krijgen.
omdat het wss een wereldwijd forum over het grieks voetbal is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom engels op een grieks forum
En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:01 schreef toma het volgende:
Berbatov is ook een betere spits als Huntelaar imo
Net als op Ajax Netwerk. Is ook een Engels forum.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
omdat het wss een wereldwijd forum over het grieks voetbal is.
Verstandig. Nu Molenaar nog als AD en dan staat de organisatie weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax wil Van der Aat behouden op commercieel en zakelijk gebied.![]()
[..]
Dat hij kwetsbaar is komt voor een gedeelte ook door Ajax.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij loopt al een flinke tijd mee en is wel heel erg kwetsbaar gebleken. Vraag me af of je daar nog heel veel in moet investeren.
Wat een bullshit, kijk de fysiek van Huntelaar, Vertonghen en Suarez met flinke stappen vooruit gaan elk seizoen!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat hij kwetsbaar is komt voor een gedeelte ook door Ajax.
Ze hebben daar een aversie tegen het krachthonk volgens mij. Dat soort jonge spelers moeten sterker worden en dus veel tijd daaraan besteden.
Dit is iets wat bij Ajax (en in Nederland in het algemeen) te weinig gebeurd.
Wil niet zeggen dat hij dan altijd fit zou zijn, maar toch is het een reden waarom hij zo zwak is...
Berbatov een matige, lange statische spits?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Berbatov vind ik maar matig, Huntelaar vind ik een veel betere spits dan Berbatov, Drogba en al die lange statische spitsen bij elkaar, het enige wat ze hebben is fysiek waar ze goed mee overweg kunnen en daarom goed een bal kunnen kaatsen of zich ergens doorheen werken.
Huntelaar is veel meer iemand die je een bal kunt geven en hij schiet, misschien een wat drogere spits dan de spitsen hierboven maar wel één die er zeker veel meer in legt in een goed team dan deze knakkers.
Klopt. En hij is nog maar 21.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Als je Suarez tegen Arsenal zag heeft hij het potentiel om nog wel beter en met name completer te worden dan Huntelaar en Berbatov.
Iets met een vergelijking tussen appels en peren enzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja heel matig, altijd maar dat zeurderige hoofd en die achterlijke motoriek.
kutcijfers, dynamische Torres klopt hem dubbel zo hard in zijn eerste seizoen:
2006/07 Tottenham Hotspur 33 12 Premiership
2007/08 Tottenham Hotspur 36 15 Premier League
2007/08 Liverpool 33 24 Premier League
Berbatov spits, Torres Spits. Beide de beoogde goalgetters. Gewoon een goede vergelijking.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Iets met een vergelijking tussen appels en peren enzo.
Wat een joker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Einstein eist entree geld van AT terug.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Ja, iets meer dan een maandje 17 jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die gast is 17???
quote:geboortedatum: 5-7-1991
quote:Klaas Jan Huntelaar, dinsdag 25 geworden, is in goede doen. Bij de afsluitende lange loopoefening is hij de snelste van de hele selectie.
Wat een huiliequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Die man sowieso al. Zo eentje in een nieuwe BMW 5 serie die loopt te kankeren over 110 euro, en 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Lol, wat is dat nou weer voor gelul.. een goede clubkeeper, maar geen international? Dus als je een goede clubkeeper bent bij een Milan, of Barca dan hoef je nog geen goede international te zijn? Ik snap hem echt even niet hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
VI: 'Stekelenburg goede clubkeeper, geen international'
Vergeet niet dat v. Geel de basis heeft gelegd voor wat Ajax deze zomer allemaal heeft kunnen investeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef w00h00 het volgende:
Een van de weinige goede dingen van Van Geel was toch wel dat hij 5 miljoen heeft gevangen voor De Mul![]()
Nederlandse competitie ligt iets lager dan het internationale niveau. Hij heeft het niet over de Itiaanse of Spaanse competitie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lol, wat is dat nou weer voor gelul.. een goede clubkeeper, maar geen international? Dus als je een goede clubkeeper bent bij een Milan, of Barca dan hoef je nog geen goede international te zijn? Ik snap hem echt even niet hoor.
Nee, hij geeft nergens aan dat hij het over de nederlandse competitie heeft. Hij heeft het over dat een goede clubkeeper nog geen goede international is. Zonder naar het land te kijken is dat gewoon een kul-uitspraak.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederlandse competitie ligt iets lager dan het internationale niveau. Hij heeft het niet over de Itiaanse of Spaanse competitie.
er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
KJH is jonger dus meer uithoudingsvermogen.
Ik hoop dat het wat over Huntelaar zegt, die zijn snelheid heeft weten te verbeteren, en niet over de sprintsnelheid van de rest van de selectie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |