abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:25:51 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60788529
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Spreken Brazo's dan niet verstaanbaar spaans?
Portugees.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60788776
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Portugees.
Ah yoh.. zelfde laken een pak
pi_60789415
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef Egamer het volgende:

[..]

Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.
Wat is dat nou weer voor een bericht.
Die gozer heeft al lang en breed voor Shakhtar getekend.
pi_60789922
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Al die berichten ook
pi_60790440
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij fokking shakhtar? wtf moet je daar
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60790790
Moneyy
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60790879
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Zakken vullen
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:40:04 #108
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60791222
Jan gaat echt niet weg hoor.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60791392
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:

[..]

pi_60791885
Urby weer een goede match voor het Olympisch Elftal. Geweldige techniek heeft hij toch. Vermeer had niet zoveel te doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60791899
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Urby weer een goede match voor het Olympisch Elftal. Geweldige techniek heeft hij toch. Vermeer had niet zoveel te doen.
Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60791961
Ik vond Urby anders ook best aardig voetballen. Hij bikkelt iig harder dan vorig seizoen en verovert ook meer ballen. Lijk me een uitstekende speler voor op het middenveld als verdedigend middenvelder.
pi_60791994
Ik vond hem in de eerste helft een paar domme ballen inleveren en acties uitvoeren op momenten dat het niet kon. Tussen drie Japanners in een actie enzo. Kwam bijna op een gevaarlijke counter te staan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60792007
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.
Dramatisch? Anders heb je even geen verstand van voetbal.

Ik heb hem werkelijk waar als enige bijna alleen maar goede dingen zien doen. Vrijwel geen balverlies.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60792021
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond hem in de eerste helft een paar domme ballen inleveren en acties uitvoeren op momenten dat het niet kon. Tussen drie Japanners in een actie enzo. Kwam bijna op een gevaarlijke counter te staan.
Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.
pi_60792033
Euhm, ja. Ik hou het ook netjes he.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.
Nee, dat was Urby. Zeker weten.
pi_60792107
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
Euhm, ja. Ik hou het ook netjes he.
[..]

Nee, dat was Urby. Zeker weten.
Op dat soort momenten hield hij op een of andere manier toch altijd de bal vast, hij had de bal 'aan een touwtje' zogezegd. Dat bedoel ik met een geweldige techniek.
pi_60792278
quote:
Fredrikstad FK heeft interesse in Kennedy

woensdag 13 augustus, door MN, Amsterdam, 12:56u, Sportbladet

De Noorse voetbalclub Fredrikstad FK heeft belangstelling voor Kennedy Bakircioglü. Dat meldt de Zweedse krant Sportbladet. Volgens het dagblad onderzoekt de club de mogelijkheid om de Ajacied te huren.

‘Het is een interessante speler voor ons’, aldus Anders Grönhagen, trainer van Fredrikstad FK. ‘Ik volg hem al een langere tijd en ik weet wat zijn kwaliteiten zijn. Het is een technisch sterke voetballer en wij willen technisch voetbal spelen. We zullen nu moeten onderhandelen met Ajax.’

Fredrikstad FK is na de verkoop van Tarik Elyounoussi aan SC Heerenveen op zoek naar een nieuwe aanvaller. Bakircioglü heeft vorige week van Marco van Basten te horen gekregen dat hij op weinig speeltijd hoeft te rekenen.
pi_60792342
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Strik eromheen.
pi_60792418
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
DOEN!
pi_60792481
Wel goed lezen he, het gaat om verhuur. Liever verkopen voor 1mil
pi_60792495
Is denk ik meer de vraag of Kennedy zelf wil.
pi_60792627
Urby speelde juist prima

ik hoop dat hij zijn goede vorm mee terug neemt naar Ajax.
Graag verwijderen
pi_60792686
Ik zou Urby wel eens willen zien op de plaats van Lindgren.
pi_60792801
Ik vind Urby echt heel goed als hij op de tegenstanders helft speelt en staat, maar zodra hij een verdedigende taak moet uitvoeren begint hij te choken en te klungelen, duidelijk een aanvallende speler.
pi_60792946
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind Urby echt heel goed als hij op de tegenstanders helft speelt en staat, maar zodra hij een verdedigende taak moet uitvoeren begint hij te choken en te klungelen, duidelijk een aanvallende speler.
ik heb m vandaag juist in verdedigende en controlerende rol heel goed zien spelen.
pi_60792981
Ik heb vandaag niet gezien, maar het viel me vaker op dat hij aanvallend erg sterk en zelfverzekerd speelt en defensief matig. Maar goed om te horen dat hij defensief ook zijn deel inbrengt!
pi_60793323
Iedereen zegt iets anders Wat een figuren hier
pi_60793417
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:21 schreef toma het volgende:
Ik zou Urby wel eens willen zien op de plaats van Lindgren.
Lindgren hoort in de basis.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60793473
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:46 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Lindgren hoort in de basis.
QFT.

Met Aissati in de punt naar voren en 3 aanvallers daarvoor spelen we al aanvallend genoeg. Gabri en Lindgren zorgen voor het (verdedigende) balans.
pi_60793536
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

QFT.

Met Aissati in de punt naar voren en 3 aanvallers daarvoor spelen we al aanvallend genoeg. Gabri en Lindgren zorgen voor het (verdedigende) balans.
Eens.

En Urby zal zijn speeltijd wel krijgen. Hij kan eigenlijk op alle 5 plekker van het middenveld (in 4-2-3-1) wel uit de voeten.
pi_60793592
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:52 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens.

En Urby zal zijn speeltijd wel krijgen. Hij kan eigenlijk op alle 5 plekker van het middenveld (in 4-2-3-1) wel uit de voeten.
Denk dat Marco met zoveel aanvallende kwaliteit vast blijft houden aan 4-3-3 en niet aan 4-2-3-1
pi_60793654
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:55 schreef toma het volgende:

[..]

Denk dat Marco met zoveel aanvallende kwaliteit vast blijft houden aan 4-3-3 en niet aan 4-2-3-1
Is maar een klein verschil eigenlijk, alleen de buitenspelers staan dan wat dieper.
Urby zie ik zich ook wel mengen in de concurrentiestrijd voor de positie van Aissati eigenlijk.
pi_60793656
Heb wel zin in de wedstrijd van zaterdag trouwens tegen Murcia

Sport 1 FTW
pi_60793883
Spelen ze in Spanje?
Ik ga vandaag naar Spanje in de buurt van Murcia!
pi_60794010
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Rejected het volgende:
Spelen ze in Spanje?
Ik ga vandaag naar Spanje in de buurt van Murcia!
Van de Ajax site:
quote:
Zondag 17 augustus treft de ploeg van Van Basten in Spanje Real Murcia. Die club kwam afgelopen seizoen nog uit in de Primera Division.
En vervolgens kijk ik bij het trainingsprogramma:
quote:
Zaterdag 16 augustus

21.30 uur Real Murcia - Ajax
Dag vervroegd dus?
pi_60794169
Vermaelen en Vertonghen nu live in actie tegen Nieuw Zeeland op Sporza!
pi_60794312
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Van de Ajax site:
[..]

En vervolgens kijk ik bij het trainingsprogramma:
[..]

Dag vervroegd dus?
In de rust gaan ze allemaal eten en 2 uurtjes slapen vanwege avond siesta en dan is 't weer zondag en spelen ze verder
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:29:45 #139
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60794534
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
En Tommie blijkt ook nog te leven...!
Had een mooie actie net, vergat alleen om af te maken!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60794618
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef BoNi het volgende:

[..]

En Tommie blijkt ook nog te leven...!
Had een mooie actie net, vergat alleen om af te maken!
En het is in china zo warm dat het in de kleedkamer zelfs voor hem leefbaar moet zijn!
pi_60794687
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Tenzij Jan en Thomas ook atletische zwemmers zijn, zie ik ze niet op sporza!
pi_60794707
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Tenzij Jan en Thomas ook atletische zwemmers zijn, zie ik ze niet op sporza!
Het is rust.
pi_60794740
Dat was een snelle reactie toma.
pi_60794855
pi_60794921
Manchester kiest deze week tussen Berbatov en Huntelaar. Schijnt in de VI te staan. Iemand het artikel gelezen?
pi_60794986
Wat een grove charge op Vermaelen.

Dit ziet er niet goed uit

Terecht rood.
pi_60795049
Blessure lijkt alweer mee te vallen!
pi_60795070
Paniekzaaier.
pi_60795104
Ja het zag er op het eerste gezicht niet lekker uit.

Wat een geweldige misser van De Mul trouwens zojuist
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:55:26 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60795182
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij is toch begonnen als linksbuiten bij Sparta..? Ik kan me trouwens nog een wedstrijd herinneren dat ie in moest vallen en hij z'n sieraden nog om had. Moest ie van de scheidsrechter terug naar de kant om al zn ringen en kettingen af te doen
Geniale actie. Dat weet ik ook nog
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:59 schreef Wooldoor het volgende:
Goede zaak alleen wel raar dat deze twee geen kans hebben gekregen onder van Basten.
[..]
Vind ik ook.
Manucharyan moet gewoon nog een goede kans krijgen. Misschien is het wel goed als hij even verhuurd wordt. Kijk naar Verthongen. Die heeft zich toen best aardig ontwikkeld.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:55:31 #151
51286 w00h00
Digital man!
pi_60795185
Een van de weinige goede dingen van Van Geel was toch wel dat hij 5 miljoen heeft gevangen voor De Mul
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:56:33 #152
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60795222
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:45 schreef kevin6188 het volgende:
Manchester kiest deze week tussen Berbatov en Huntelaar. Schijnt in de VI te staan. Iemand het artikel gelezen?
Las net dat Manchester heel ver wil gaan voor Berbatov. Iets van 40 miljoen ofzo. Berbatov wil ook graag vanwege de Champions League. Dus hopelijk komt dit snel rond. Dan Robinhio nog even bijtekenen. Drogba en Eto'o blijven ook bij hun club. En Huntelaar dus ook
#FreeHat
pi_60795263
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Las net dat Manchester heel ver wil gaan voor Berbatov. Iets van 40 miljoen ofzo. Berbatov wil ook graag vanwege de Champions League. Dus hopelijk komt dit snel rond. Dan Robinhio nog even bijtekenen. Drogba en Eto'o blijven ook bij hun club. En Huntelaar dus ook
Ja, klopt. Engelse media noemen Huntelaar totaal niet de laatste dagen en lijkt er gelukkig voor Ajax op dat United bereid is het geld te betalen dat de Spurs voor Berbatov wil hebben. Maar ben ook wel weer benieuwd wat er in de VI staat. Al zal dat misschien de stand van zaken van maandagavond zijn, want dan is volgens mij de deadline.
pi_60795381
Berbatov is ook een betere spits als Huntelaar imo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:07:43 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60795526
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef w00h00 het volgende:
Een van de weinige goede dingen van Van Geel was toch wel dat hij 5 miljoen heeft gevangen voor De Mul
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen weet ik ook niet, maar goed was het wel.

Kunnen we Blind niet nemen voor het aankoopbeleid en Van Geel voor het verkoopbeleid
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:08:13 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60795543
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:01 schreef toma het volgende:
Dat wil ik eerst nog wel eens bewezen zien...
pi_60795614
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat wil ik eerst nog wel eens bewezen zien...
Kwaliteit van een speler kun je niet meten. Prestaties wel, maar dat zegt niet alles.
pi_60795686
Meevoetballend gezien is Berbatov in iedere geval stukken beter. Wat doelpunteninstinct betreft wordt Huntelaar een betere killer denk ik.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:18:56 #159
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60795852
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef Komakie het volgende:

Vind ik ook.
Manucharyan moet gewoon nog een goede kans krijgen. Misschien is het wel goed als hij even verhuurd wordt. Kijk naar Verthongen. Die heeft zich toen best aardig ontwikkeld.
Ik weet het niet, hij loopt al een flinke tijd mee en is wel heel erg kwetsbaar gebleken. Vraag me af of je daar nog heel veel in moet investeren.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:23:24 #161
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60795987
foutje, never mind
pi_60796161
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:27 schreef toma het volgende:

[..]

Dr. Daggla
Zou hij echt het verschil niet tussen een spits en een keeper zien?
pi_60796458
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zou hij echt het verschil niet tussen een spits en een keeper zien?
lol, daar had ik overheen gelezen
pi_60796464
Waarom engels op een grieks forum
pi_60796518
Ajax wil Van der Aat behouden op commercieel en zakelijk gebied.
quote:
De Raad van Commissarissen van Ajax, onder leiding van Uri Coronel, draagt interim-directeur Henri van der Aat voor als lid van de statutaire directie. De 51-jarige Van der Aat moet de directie voornamelijk versterken op het commerciële en zakelijke gebied. Eerder werd al bekend dat Ajax op zoek is naar een nieuwe algemeen directeur, die samen met hoofdcoach Marco van Basten en financieel directeur Jeroen Slop de dagelijkse leiding van de Amsterdammers zal krijgen.
pi_60796546
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom engels op een grieks forum
omdat het wss een wereldwijd forum over het grieks voetbal is.
pi_60797102
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:01 schreef toma het volgende:
En niet zo'n klein beetje ook.
pi_60797146
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef Triptamine het volgende:

[..]

omdat het wss een wereldwijd forum over het grieks voetbal is.
Net als op Ajax Netwerk. Is ook een Engels forum.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:00:25 #170
51286 w00h00
Digital man!
pi_60797178
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax wil Van der Aat behouden op commercieel en zakelijk gebied.
[..]

Verstandig. Nu Molenaar nog als AD en dan staat de organisatie weer.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:04:15 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60797293
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, hij loopt al een flinke tijd mee en is wel heel erg kwetsbaar gebleken. Vraag me af of je daar nog heel veel in moet investeren.
Dat hij kwetsbaar is komt voor een gedeelte ook door Ajax.
Ze hebben daar een aversie tegen het krachthonk volgens mij. Dat soort jonge spelers moeten sterker worden en dus veel tijd daaraan besteden.
Dit is iets wat bij Ajax (en in Nederland in het algemeen) te weinig gebeurd.

Wil niet zeggen dat hij dan altijd fit zou zijn, maar toch is het een reden waarom hij zo zwak is...
pi_60797443
Volgens mij is hij nu al een aardige tijd heel en zou ik hem bij een subtopper of middenmotor graag op 10 willen zien spelen. Is het niets voor Utrecht die Aissati graag wilden hebben maar toch misgrepen?
pi_60799336
Berbatov vind ik maar matig, Huntelaar vind ik een veel betere spits dan Berbatov, Drogba en al die lange statische spitsen bij elkaar, het enige wat ze hebben is fysiek waar ze goed mee overweg kunnen en daarom goed een bal kunnen kaatsen of zich ergens doorheen werken.

Huntelaar is veel meer iemand die je een bal kunt geven en hij schiet, misschien een wat drogere spits dan de spitsen hierboven maar wel één die er zeker veel meer in legt in een goed team dan deze knakkers.
pi_60799357
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat hij kwetsbaar is komt voor een gedeelte ook door Ajax.
Ze hebben daar een aversie tegen het krachthonk volgens mij. Dat soort jonge spelers moeten sterker worden en dus veel tijd daaraan besteden.
Dit is iets wat bij Ajax (en in Nederland in het algemeen) te weinig gebeurd.

Wil niet zeggen dat hij dan altijd fit zou zijn, maar toch is het een reden waarom hij zo zwak is...
Wat een bullshit, kijk de fysiek van Huntelaar, Vertonghen en Suarez met flinke stappen vooruit gaan elk seizoen!!!
pi_60799573
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Berbatov vind ik maar matig, Huntelaar vind ik een veel betere spits dan Berbatov, Drogba en al die lange statische spitsen bij elkaar, het enige wat ze hebben is fysiek waar ze goed mee overweg kunnen en daarom goed een bal kunnen kaatsen of zich ergens doorheen werken.

Huntelaar is veel meer iemand die je een bal kunt geven en hij schiet, misschien een wat drogere spits dan de spitsen hierboven maar wel één die er zeker veel meer in legt in een goed team dan deze knakkers.
Berbatov een matige, lange statische spits?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60799674
Ja heel matig, altijd maar dat zeurderige hoofd en die achterlijke motoriek.

kutcijfers, dynamische Torres klopt hem dubbel zo hard in zijn eerste seizoen:

2006/07 Tottenham Hotspur 33 12 Premiership
2007/08 Tottenham Hotspur 36 15 Premier League

2007/08 Liverpool 33 24 Premier League
pi_60799926
Als je Suarez tegen Arsenal zag heeft hij het potentiel om nog wel beter en met name completer te worden dan Huntelaar en Berbatov.
pi_60799984
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Als je Suarez tegen Arsenal zag heeft hij het potentiel om nog wel beter en met name completer te worden dan Huntelaar en Berbatov.
Klopt. En hij is nog maar 21.

Luis
pi_60800051
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja heel matig, altijd maar dat zeurderige hoofd en die achterlijke motoriek.

kutcijfers, dynamische Torres klopt hem dubbel zo hard in zijn eerste seizoen:

2006/07 Tottenham Hotspur 33 12 Premiership
2007/08 Tottenham Hotspur 36 15 Premier League

2007/08 Liverpool 33 24 Premier League
Iets met een vergelijking tussen appels en peren enzo.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:43:19 #181
51286 w00h00
Digital man!
pi_60800121
klik

Einstein eist entree geld van AT terug.
pi_60800137
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:40 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Iets met een vergelijking tussen appels en peren enzo.
Berbatov spits, Torres Spits. Beide de beoogde goalgetters. Gewoon een goede vergelijking.
pi_60800266
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik

Wat een joker.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60800350

Die Kostas Peristerides is wel een beer zeg
pi_60800469
Die gast is 17???
pi_60800535
quote:
klik

Wat een jankerd zeg. 3 uurtjes werken en hij heeft die 110 euro alweer binnen. Gierige krent
pi_60800549
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die gast is 17???
Ja, iets meer dan een maandje 17 jaar
quote:
geboortedatum: 5-7-1991
pi_60800664
quote:
Klaas Jan Huntelaar, dinsdag 25 geworden, is in goede doen. Bij de afsluitende lange loopoefening is hij de snelste van de hele selectie.
  Forum Admin woensdag 13 augustus 2008 @ 18:12:09 #189
35723 crew  GGMM
pi_60800741
quote:
klik

Wat een huilie jezus.

Dit is nog zieliger dan het gemiddelde nieuws van Hart van Nederland.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60800774
quote:
klik

Die man sowieso al. Zo eentje in een nieuwe BMW 5 serie die loopt te kankeren over 110 euro, en 1 wedstrijd.
pi_60801005
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

KJH sneller dan Rommedahl
pi_60801042
KJH is jonger dus meer uithoudingsvermogen.
pi_60801046
Ook wel stamina
pi_60801246
quote:
Lol, wat is dat nou weer voor gelul.. een goede clubkeeper, maar geen international? Dus als je een goede clubkeeper bent bij een Milan, of Barca dan hoef je nog geen goede international te zijn? Ik snap hem echt even niet hoor.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60801351
Bij Derksen ben ik al even geleden afgehaakt.
pi_60801563
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef w00h00 het volgende:
Vergeet niet dat v. Geel de basis heeft gelegd voor wat Ajax deze zomer allemaal heeft kunnen investeren.
  Forum Admin woensdag 13 augustus 2008 @ 18:51:22 #197
35723 crew  GGMM
pi_60801577
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:37 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Lol, wat is dat nou weer voor gelul.. een goede clubkeeper, maar geen international? Dus als je een goede clubkeeper bent bij een Milan, of Barca dan hoef je nog geen goede international te zijn? Ik snap hem echt even niet hoor.
Nederlandse competitie ligt iets lager dan het internationale niveau. Hij heeft het niet over de Itiaanse of Spaanse competitie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60801867
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nederlandse competitie ligt iets lager dan het internationale niveau. Hij heeft het niet over de Itiaanse of Spaanse competitie.
Nee, hij geeft nergens aan dat hij het over de nederlandse competitie heeft. Hij heeft het over dat een goede clubkeeper nog geen goede international is. Zonder naar het land te kijken is dat gewoon een kul-uitspraak.

Anyway, Derksen -> laat maar

[ Bericht 3% gewijzigd door Cheiron op 13-08-2008 19:18:07 ]
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60801923
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
KJH is jonger dus meer uithoudingsvermogen.
er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?
pi_60802468
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:

[..]

er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?
Ik hoop dat het wat over Huntelaar zegt, die zijn snelheid heeft weten te verbeteren, en niet over de sprintsnelheid van de rest van de selectie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')