Berbatov spits, Torres Spits. Beide de beoogde goalgetters. Gewoon een goede vergelijking.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Iets met een vergelijking tussen appels en peren enzo.
Wat een joker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Einstein eist entree geld van AT terug.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Ja, iets meer dan een maandje 17 jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die gast is 17???
quote:geboortedatum: 5-7-1991
quote:Klaas Jan Huntelaar, dinsdag 25 geworden, is in goede doen. Bij de afsluitende lange loopoefening is hij de snelste van de hele selectie.
Wat een huiliequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Die man sowieso al. Zo eentje in een nieuwe BMW 5 serie die loopt te kankeren over 110 euro, en 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Lol, wat is dat nou weer voor gelul.. een goede clubkeeper, maar geen international? Dus als je een goede clubkeeper bent bij een Milan, of Barca dan hoef je nog geen goede international te zijn? Ik snap hem echt even niet hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
VI: 'Stekelenburg goede clubkeeper, geen international'
Vergeet niet dat v. Geel de basis heeft gelegd voor wat Ajax deze zomer allemaal heeft kunnen investeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef w00h00 het volgende:
Een van de weinige goede dingen van Van Geel was toch wel dat hij 5 miljoen heeft gevangen voor De Mul![]()
Nederlandse competitie ligt iets lager dan het internationale niveau. Hij heeft het niet over de Itiaanse of Spaanse competitie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lol, wat is dat nou weer voor gelul.. een goede clubkeeper, maar geen international? Dus als je een goede clubkeeper bent bij een Milan, of Barca dan hoef je nog geen goede international te zijn? Ik snap hem echt even niet hoor.
Nee, hij geeft nergens aan dat hij het over de nederlandse competitie heeft. Hij heeft het over dat een goede clubkeeper nog geen goede international is. Zonder naar het land te kijken is dat gewoon een kul-uitspraak.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederlandse competitie ligt iets lager dan het internationale niveau. Hij heeft het niet over de Itiaanse of Spaanse competitie.
er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
KJH is jonger dus meer uithoudingsvermogen.
Ik hoop dat het wat over Huntelaar zegt, die zijn snelheid heeft weten te verbeteren, en niet over de sprintsnelheid van de rest van de selectie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?
Zo'n lange afstand zegt natuurlijk niks. Een spits moet snel zijn op korte afstanden en dat is Huntelaar helaas nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
er staat toch dat hij de snelste is. Niet dat hij de beste uithoudingsvermogen heeft?
Als het om de 100 meter sprint zou gaan wel ja. Als jij 20 rondjes moet lopen gaat het meer om je uithoudingsvermogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
Allemaal de snelheid van Sjaakie Swartquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat over Huntelaar zegt, die zijn snelheid heeft weten te verbeteren, en niet over de sprintsnelheid van de rest van de selectie.
Snel zijn gaat hand in hand met uithoudingsvermogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Snel zijn gaat hand in hand met uithoudingsvermogen.
Goed punt, maar dat bedoelt hij (denk ik) wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, hij geeft nergens aan dat hij het over de nederlandse competitie heeft. Hij heeft het over dat een goede clubkeeper nog geen goede international is. Zonder naar het land te kijken is dat gewoon een kul-uitspraak.
Anyway, Derksen -> laat maar
Oh, op die manier. Mag hopen dat dat bij Ajax toch wel in orde is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou ja, afhankelijk van de lengte van de sprint of oefening natuurlijk, maar uiteindelijk kun je nog zo hard rennen als je geen uithoudingsvermogen hebt kom je nergens.
Ik zag het die gast vreselijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef w00h00 het volgende:
klik
Mwah, hij is lang maar niet echt breedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Die Kostas Peristerides is wel een beer zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |