abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60837506
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou, ik wil je wel aanraken hoor pritt
Wat hij zegt
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:14:41 #102
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60839573
Niet echt de oefenwedstrijden van Ajax gevolgt, maar hoe doe Aissati het?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_60839854
Ik vind hem niet onaardig spelen. Nog iets te veel balletjes breed, maar dat verdwijnt wel zodra hij meer speelt en vertrouwen krijgt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60840046
Vond hem tegen Arsenal best een gretige indruk maken. Met name die perfecte sliding op de bal tegen Sagna is me nog goed bijgebleven.

Toen Sulejmani erin kwam begon het ook bij vlagen te draaien. Die jongens voelen elkaar goed aan, dat zag je gewoon.
pi_60841123
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond hem tegen Arsenal best een gretige indruk maken. Met name die perfecte sliding op de bal tegen Sagna is me nog goed bijgebleven.

Toen Sulejmani erin kwam begon het ook bij vlagen te draaien. Die jongens voelen elkaar goed aan, dat zag je gewoon.
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwam
pi_60841197
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:

[..]

Die wedstrijd was natuurlijk geen goede graadmeter voor het kunnen van Ajax.
Al is er natuurlijk wel klasse verschil tussen Ajax en Arsenal
pi_60841625
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:

[..]

Het waren er toch 65 minuten though.
pi_60841936
Ook wel leuk om te horen dat hij zei dat spelers eraan moeten wennen Aissati gewoon aan te spelen ondanks dat hij een man in zijn rug heeft. Sneijder heeft dat ook vaak gezegd dat zoiets bij Real veel eerder gebeurd en zijn laatste jaar bij Ajax dat ook steeds wat meer gebeurde.
pi_60842240
Ik denk dat er geen verdediger meer bij komt. Dit is de selectie waarmee we het het aankomend seizoen weer mogen proberen.
pi_60842282
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat er geen verdediger meer bij komt. Dit is de selectie waarmee we het het aankomend seizoen weer mogen proberen.
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
pi_60842416
Tja Huntelaar, het zou als je het heel reeel bekijkt gewoon heel gek zijn als hij nog bij ajax zou spelen dit jaar. Hoop nog wel op een verdediger erbij, eentje uit de hoge hoed ofzo
pi_60842431
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
Jammer voor Perez inderdaad.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:18:28 #113
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60842476
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef Wooldoor het volgende:
Ook wel leuk om te horen dat hij zei dat spelers eraan moeten wennen Aissati gewoon aan te spelen ondanks dat hij een man in zijn rug heeft. Sneijder heeft dat ook vaak gezegd dat zoiets bij Real veel eerder gebeurd en zijn laatste jaar bij Ajax dat ook steeds wat meer gebeurde.
Dit is wel iets wat zeker voor beter spel zorgt. De vrije man vinden is goed maar je spel spelen met een man in je rug is misschien nog moeilijker. Je zag soms al wat aanvallen waar de klasse vanaf spat. Jongens als Aissati,Suarez, Sulejmani zijn meester in het aanspelen en het spel verleggen. Zelfs Sunderland en Arsenal hadden hier moeite mee.
#FreeHat
pi_60842524
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Oja dat is zeker. Van Basten wil met een groep van 24 man werken. Zijn er nu 26 of 28 ofzo?
pi_60842692
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jammer voor Perez inderdaad.
Is dit sarcastisch of niet?
pi_60842746
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is dit sarcastisch of niet?
Ja. Hij doelde weer op KJH.
pi_60845469
"Geen concrete interesse voor Huntelaar"
Gepubliceerd op 2008-08-14 22:09:27 door
Er op dit moment nog geen concrete interesse voor Klaas-Jan Huntelaar. Diverse media beweerden vandaag dat Real Madrid hernieuwde belangstelling hebben in de spits van Ajax, volgens SkySpots zou Real zelfs een miljoenenbod voorbereiden. Maar volgens zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer is daar momenteel geen sprake van.

Het lijkt voorlopig heisa om niets. "Nee, er speelt momenteel niets. Die geruchten zijn gebakken lucht", verklaarde Oosterveer tegenover FCUpdate.nl.

[ Bericht 1% gewijzigd door amsterdammertje113 op 15-08-2008 08:23:30 ]
pi_60845509
Beter als het gerucht geen waarheid blijkt te zijn en Huntelaar gewoon bij ons blijft!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:37:49 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60845644
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mocht ik die kerel hier in de buurt, ik woon dichtbij Koog aan de Zaan, ooit tegenkomen...
Ik meen mij te herinneren dat er 1 of 2 dagen van te voren al aangegeven was dat Van Basten veel spelers rust zou geven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60845708
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Beter als het gerucht geen waarheid blijkt te zijn en Huntelaar gewoon bij ons blijft!

Er is geen concrete belangstelling voor Huntelaar, geloof mij op mijn woord!
pi_60847725
Exact dezelfde woorden die de zaakwaarnemer van Wesley Sneijder zei.
En ik meen me een uitspraak van Raffael van der Vaart te herinneren bij HSV.

Feit is dat iedere speler naar Real wilt, en helemaal als je in de nederlandse enclave kan komen te spelen. Beter kan toch niet? Het grote geld, de absolute topclub en gezellig met je maten uit NL dus vrouw (heeft ie die?) en gezin heeft het ook goed.
quote:
Wielaert: "Beetje moe van vragen over Ajax"
Rob Wielaert zal sowieso niet vóór de winterstop naar Ajax vertrekken. De verdediger van FC Twente openbaarde dit tegenover Sportweek. De achterhoedespeler staat in de nadrukkelijke belangstelling van de Amsterdammers.

Wielaert was duidelijk over een eventuele overgang. "Nou tot de winterstop in ieder geval niet. Ik heb ook tegen mijn zaakwaarnemer gezegd: 'tot de clubs eruit zijn, wil ik er niets meer over horen.' Pas als die eruit zijn, kan ik met Ajax praten."

"Zolang dat niet het geval is, concentreer ik me volledig op FC Twente", ging de verdediger verder. "Of dat lastig is? Dat niet, maar ik word langzamerhand wel een beetje moe van al die vragen hierover."

Ja lullo, geef dan geen antwoord na de wedstrijd over wat/of er iets speelt... Wat een ei, das toch normaal. Hij klinkt nu eerder gefrustreerd over het feit dat ie nog geen transfer te pakken heeft.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:34:41 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60849605
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Er is geen concrete belangstelling voor Huntelaar, geloof mij op mijn woord!
Huilen dan.
pi_60849786
Huntelaar moet GVD blijven! Poot stijfhouden en afpoeieren die maffioso´s.
Het kan gewoon niet nog een keer gebeuren dat er op het laatste moment iemand lekker komt shoppen in Mokum.
Aanvoerder, Boegbeeld en Topscorer. Die laat je nu niet meer gaan, twee weken voor de eerste competitiewedstrijd.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60849831
Beter is er inderdaad geleerd van vorig jaar. Real Madrid of niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60852397
Huntelaar wordt niet verkocht
pi_60852474
quote:
Stekelenburg en Huntelaar met Oranje naar Rusland

Zeist, 15 aug 2008
Maarten Stekelenburg en Klaas Jan Huntelaar zijn door bondscoach Bert van Marwijk opgenomen in de negentien koppige selectie van het Nederlands elftal, dat woensdag in en tegen Rusland speelt.
Nederland en Rusland trappen op woensdag 20 augustus om 19.15 uur (Nederlandse tijd) af in het Lokomotiv Stadion in Moskou.

De selectie ziet er als volgt uit:
Ibrahim Afellay (PSV), Mark van Bommel (Bayern München), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Tim de Cler (Feyenoord), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Orlando Engelaar (FC Schalke 04), John Heitinga (Atlético Madrid), Nigel de Jong (HSV), Dirk Kuyt (Liverpool), Joris Mathijsen (HSV), André Ooijer (Blackburn Rovers), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) en Demy de Zeeuw (AZ)

Buitenlandse internationals
Behalve Stekelenburg en Huntelaar zijn ook zeven buitenlandse internationals opgeroepen voor interlands op woensdag 20 augustus.
George Ogararu speelt met Roemenië tegen Letland, Rasmus Lindgren is uitgenodigd voor het oefenduel Zweden - Frankrijk, Luis Suaréz en Bruno Silva spelen in Japan met Uruguay en Dennis Rommedahl treedt met Denemarken aan tegen Spanje.
Tevens zijn Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen voor België voorgeselecteerd, maar ze zijn momenteel nog met Jong België actief op de Olympische Spelen. Mochten zij zaterdag door Italië worden uitgeschakeld, kunnen zij worden opgeroepen om woensdag met de Rode Duivels in en tegen Duitsland te spelen.
pi_60852927
Zoveel veranderingen zijn er dus nog niet onder de nieuwe bondscoach.
pi_60853297
Ik zie het al voor me hoor. Calderón en Mijatović die morgen op de tribune zitten bij Murcia
pi_60853361
quote:
Gabri en Oleguer even terug naar Spanje

Amsterdam, 14 aug 2008

Omdat Ajax zaterdag een oefenwedstrijd speelt bij Real Murcia, keren Gabri en Oleguer voor even terug op bekend terrein. Vooral laatstgenoemde had er waarschijnlijk niet op gerekend zo snel weer terug te zijn in Spanje.
Oleguer verbond zich bijna drie weken geleden voor drie seizoenen aan de Amsterdamse club. Saillant detail is dat hij zijn laatste officiële wedstrijd voor zijn voormalige club FC Barcelona speelde in en tegen Murcia. De Catalanen sloten het voorbije seizoen in de Primera División af met een 3-5 zege op het al gedegradeerde Murcia. Eerder in het seizoen was Barcelona in het eigen Camp Nou met 4-0 te sterk voor de komende sparringpartner van Ajax. Eidur Gudjohnsen, Bojan Krkic en Samuel Eto’o (2x) verzorgden de productie voor de ploeg van trainer Frank Rijkaard. Oleguer kwam die wedstrijd niet in actie.

Ook voor Gabri is de tijdelijke terugkeer bijzonder. De middenvelder, die bij Ajax bezig is aan zijn derde seizoen, kwam nooit eerder met zijn huidige ploeg in actie op Spaanse bodem. In Nederland speelde hij wel tegen ploegen uit Spanje. Vorig jaar bijvoorbeeld, speelde hij met Ajax tijdens het LG Amsterdam Tournament tegen Atlético Madrid. De Catalaan ontving toen na een wilde charge op Simao Sabrosa de rode kaart. ,,Een domme actie”, betitelde toenmalig coach Henk ten Cate na afloop de handeling van zijn pupil, die eerder wel de score had geopend. Wesley Sneijder ('59) bepaalde uiteindelijk met een prachtig schot de 2-0 eindstand.

In het komende Europese seizoen kan Ajax ook een tegenstander uit Spanje treffen. Behalve bekerwinnaar Valencia hebben Sevilla en Racing Santander zich geplaatst voor de Uefa Cup. Daarnaast probeert Deportivo La Coruña zich via de voorronde te plaatsen voor het hoofdtoernooi. Verder proberen Barcelona en Atlético Madrid zich te kwalificeren voor het hoofdtoernooi van de Champions League. Indien de clubs niet slagen in hun opzet, rest ook voor hen de strijd om de UEFA Cup.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:33:46 #130
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60854565
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Onze jongens hebben wel allebei een flinke promotie gemaakt
#FreeHat
pi_60855725
Galasek trouwens terug bij z'n oude club Banik Ostrava.

AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:14:30 #132
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_60855893
Galasek Geweldige kracht op het middenveld, niet opvallend, maar o zo goed

Maar bovenal sympathiek!
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_60855930
hij speelde bij Werder toch?
pi_60855954
Nurnberg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60855975
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, hij degradeerde met Nürnberg.
pi_60856013
Ben benieuwd hoe me morgen aantreden/spelen. Tis toch de laatste wedstrijd van de voorbereiding.

En verontrustend dat er totaal geen geruchten zijn omtrend onze onnodige spelers.
pi_60856554
quote:
Selectie voor Real Murcia – Ajax (zaterdag, 21.30 uur).

Maarten Stekelenburg
Marco Bizot
Bruno Silva
Oleguer
Rasmus Lindgren
Klaas Jan Huntelaar
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
George Ogararu
Gabri
Dennis Rommedahl
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Leonardo
Vurnon Anita
Donovan Slijngard
Javier Martina
Robbert Schilder
Keeper van de week: Marco Bizot
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60856582
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
idd nurnberg..
Zat ernaast met koln

[ Bericht 7% gewijzigd door fuckbuddy op 15-08-2008 15:41:25 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60856653
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:35 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Keeper van de week: Marco Bizot
Een vriend van me is groot fan van hem. Zelfde achternaam.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60857629
Gisteren het nieuwe shirt binnengekregen en het is Vooral het logo staat er fantastisch op. Alleen de pasvorm is wel klein, maar ik moet toch gaan fitnessen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60858313
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef Triptamine het volgende:
Gisteren het nieuwe shirt binnengekregen en het is Vooral het logo staat er fantastisch op. Alleen de pasvorm is wel klein, maar ik moet toch gaan fitnessen
Zitten er op jouw shirt nou wel twee sterren? Die van mij niet in ieder geval Apart want vorige week zag ik iemand in de stad rondlopen die wel twee sterren op z'n shirt had.
pi_60858402
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zitten er op jouw shirt nou wel twee sterren? Die van mij niet in ieder geval Apart want vorige week zag ik iemand in de stad rondlopen die wel twee sterren op z'n shirt had.
Nee, maar dat zat op die van vorig jaar bij mij ook niet. Binnekort maar eens Ajax mailen
pi_60858451
Die 2 sterren kun je erop laten zetten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60858558
Meerpijs idd.
pi_60858612
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:36 schreef denthemen het volgende:
Die 2 sterren kun je erop laten zetten
Kan dat gewoon bij het stadion?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:54:57 #146
157922 fathank
pi_60858922
Ze moeten ook overal geld voor vragen he
pi_60859165
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef fathank het volgende:
Ze moeten ook overal geld voor vragen he
Geloof dat die twee sterren erop en het eredivisie-logo 95 euro kost. Op het shirt geplakt en al. Dat dan weer wel.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:19:19 #148
157922 fathank
pi_60859586
Dat is inclusief shirt neem ik aan (dan nog kankerduur maargoed..)
pi_60859600
95 euro
pi_60859660
Jodenclub.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')