Wat hij zegtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou, ik wil je wel aanraken hoor pritt
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond hem tegen Arsenal best een gretige indruk maken. Met name die perfecte sliding op de bal tegen Sagna is me nog goed bijgebleven.
Toen Sulejmani erin kwam begon het ook bij vlagen te draaien. Die jongens voelen elkaar goed aan, dat zag je gewoon.
Die wedstrijd was natuurlijk geen goede graadmeter voor het kunnen van Ajax.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:
[..]
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwam
Het waren er toch 65 minuten though.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef toma het volgende:
[..]
totdat Arsenal aanzette en Ajax niet meer over de eigen helft kwam
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Wordsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat er geen verdediger meer bij komt. Dit is de selectie waarmee we het het aankomend seizoen weer mogen proberen.
Jammer voor Perez inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
Dit is wel iets wat zeker voor beter spel zorgt. De vrije man vinden is goed maar je spel spelen met een man in je rug is misschien nog moeilijker. Je zag soms al wat aanvallen waar de klasse vanaf spat. Jongens als Aissati,Suarez, Sulejmani zijn meester in het aanspelen en het spel verleggen. Zelfs Sunderland en Arsenal hadden hier moeite mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef Wooldoor het volgende:
Ook wel leuk om te horen dat hij zei dat spelers eraan moeten wennen Aissati gewoon aan te spelen ondanks dat hij een man in zijn rug heeft. Sneijder heeft dat ook vaak gezegd dat zoiets bij Real veel eerder gebeurd en zijn laatste jaar bij Ajax dat ook steeds wat meer gebeurde.
Oja dat is zeker. Van Basten wil met een groep van 24 man werken. Zijn er nu 26 of 28 ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de selectie is. Er gaat nog iemand wegvallen. Mark My Words
Ik meen mij te herinneren dat er 1 of 2 dagen van te voren al aangegeven was dat Van Basten veel spelers rust zou geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mocht ik die kerel hier in de buurt, ik woon dichtbij Koog aan de Zaan, ooit tegenkomen...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:21 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Beter als het gerucht geen waarheid blijkt te zijn en Huntelaar gewoon bij ons blijft!
quote:Wielaert: "Beetje moe van vragen over Ajax"
Rob Wielaert zal sowieso niet vóór de winterstop naar Ajax vertrekken. De verdediger van FC Twente openbaarde dit tegenover Sportweek. De achterhoedespeler staat in de nadrukkelijke belangstelling van de Amsterdammers.
Wielaert was duidelijk over een eventuele overgang. "Nou tot de winterstop in ieder geval niet. Ik heb ook tegen mijn zaakwaarnemer gezegd: 'tot de clubs eruit zijn, wil ik er niets meer over horen.' Pas als die eruit zijn, kan ik met Ajax praten."
"Zolang dat niet het geval is, concentreer ik me volledig op FC Twente", ging de verdediger verder. "Of dat lastig is? Dat niet, maar ik word langzamerhand wel een beetje moe van al die vragen hierover."
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is geen concrete belangstelling voor Huntelaar, geloof mij op mijn woord!
quote:Stekelenburg en Huntelaar met Oranje naar Rusland
Zeist, 15 aug 2008
Maarten Stekelenburg en Klaas Jan Huntelaar zijn door bondscoach Bert van Marwijk opgenomen in de negentien koppige selectie van het Nederlands elftal, dat woensdag in en tegen Rusland speelt.
Nederland en Rusland trappen op woensdag 20 augustus om 19.15 uur (Nederlandse tijd) af in het Lokomotiv Stadion in Moskou.
De selectie ziet er als volgt uit:
Ibrahim Afellay (PSV), Mark van Bommel (Bayern München), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Tim de Cler (Feyenoord), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Orlando Engelaar (FC Schalke 04), John Heitinga (Atlético Madrid), Nigel de Jong (HSV), Dirk Kuyt (Liverpool), Joris Mathijsen (HSV), André Ooijer (Blackburn Rovers), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) en Demy de Zeeuw (AZ)
Buitenlandse internationals
Behalve Stekelenburg en Huntelaar zijn ook zeven buitenlandse internationals opgeroepen voor interlands op woensdag 20 augustus.
George Ogararu speelt met Roemenië tegen Letland, Rasmus Lindgren is uitgenodigd voor het oefenduel Zweden - Frankrijk, Luis Suaréz en Bruno Silva spelen in Japan met Uruguay en Dennis Rommedahl treedt met Denemarken aan tegen Spanje.
Tevens zijn Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen voor België voorgeselecteerd, maar ze zijn momenteel nog met Jong België actief op de Olympische Spelen. Mochten zij zaterdag door Italië worden uitgeschakeld, kunnen zij worden opgeroepen om woensdag met de Rode Duivels in en tegen Duitsland te spelen.
quote:Gabri en Oleguer even terug naar Spanje
Amsterdam, 14 aug 2008
Omdat Ajax zaterdag een oefenwedstrijd speelt bij Real Murcia, keren Gabri en Oleguer voor even terug op bekend terrein. Vooral laatstgenoemde had er waarschijnlijk niet op gerekend zo snel weer terug te zijn in Spanje.
Oleguer verbond zich bijna drie weken geleden voor drie seizoenen aan de Amsterdamse club. Saillant detail is dat hij zijn laatste officiële wedstrijd voor zijn voormalige club FC Barcelona speelde in en tegen Murcia. De Catalanen sloten het voorbije seizoen in de Primera División af met een 3-5 zege op het al gedegradeerde Murcia. Eerder in het seizoen was Barcelona in het eigen Camp Nou met 4-0 te sterk voor de komende sparringpartner van Ajax. Eidur Gudjohnsen, Bojan Krkic en Samuel Eto’o (2x) verzorgden de productie voor de ploeg van trainer Frank Rijkaard. Oleguer kwam die wedstrijd niet in actie.
Ook voor Gabri is de tijdelijke terugkeer bijzonder. De middenvelder, die bij Ajax bezig is aan zijn derde seizoen, kwam nooit eerder met zijn huidige ploeg in actie op Spaanse bodem. In Nederland speelde hij wel tegen ploegen uit Spanje. Vorig jaar bijvoorbeeld, speelde hij met Ajax tijdens het LG Amsterdam Tournament tegen Atlético Madrid. De Catalaan ontving toen na een wilde charge op Simao Sabrosa de rode kaart. ,,Een domme actie”, betitelde toenmalig coach Henk ten Cate na afloop de handeling van zijn pupil, die eerder wel de score had geopend. Wesley Sneijder ('59) bepaalde uiteindelijk met een prachtig schot de 2-0 eindstand.
In het komende Europese seizoen kan Ajax ook een tegenstander uit Spanje treffen. Behalve bekerwinnaar Valencia hebben Sevilla en Racing Santander zich geplaatst voor de Uefa Cup. Daarnaast probeert Deportivo La Coruña zich via de voorronde te plaatsen voor het hoofdtoernooi. Verder proberen Barcelona en Atlético Madrid zich te kwalificeren voor het hoofdtoernooi van de Champions League. Indien de clubs niet slagen in hun opzet, rest ook voor hen de strijd om de UEFA Cup.
Nee, hij degradeerde met Nürnberg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
hij speelde bij Werder toch?
Keeper van de week: Marco Bizotquote:Selectie voor Real Murcia – Ajax (zaterdag, 21.30 uur).
Maarten Stekelenburg
Marco Bizot
Bruno Silva
Oleguer
Rasmus Lindgren
Klaas Jan Huntelaar
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
George Ogararu
Gabri
Dennis Rommedahl
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Leonardo
Vurnon Anita
Donovan Slijngard
Javier Martina
Robbert Schilder
idd nurnberg..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
hij speelde bij Werder toch?
Een vriend van me is groot fan van hem. Zelfde achternaam.quote:
Zitten er op jouw shirt nou wel twee sterren? Die van mij niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef Triptamine het volgende:
Gisteren het nieuwe shirt binnengekregen en het isVooral het logo staat er fantastisch op. Alleen de pasvorm is wel klein, maar ik moet toch gaan fitnessen
Nee, maar dat zat op die van vorig jaar bij mij ook niet. Binnekort maar eens Ajax mailenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zitten er op jouw shirt nou wel twee sterren? Die van mij niet in ieder gevalApart want vorige week zag ik iemand in de stad rondlopen die wel twee sterren op z'n shirt had.
Kan dat gewoon bij het stadion?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:36 schreef denthemen het volgende:
Die 2 sterren kun je erop laten zetten
Geloof dat die twee sterren erop en het eredivisie-logo 95 euro kost. Op het shirt geplakt en al. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef fathank het volgende:
Ze moeten ook overal geld voor vragen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |